Ik had ook gewoon slaverij of vrouwenhandel kunnen noemen hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:34 schreef De_Nuance het volgende:
[..]![]()
De WOII hadden we inderdaad nog niet in dit topic.
Maakt het uit? Leef je onder een steen ofzo? Hoeveel berichten over een falende/ niet acterende politie moet jij lezen?quote:
Het komt je weer niet goed uit??quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je, laten we een voorbeeld nemen aan kutlanden.
KOM WE GAAN NAAR MAROKKO EN DAAR LEKKER TOPLESS ZONNEN EN DE VROUWEN DAAR VOOR HOER UITMAKEN OMDAT ZE EEN HOOFDDOEK HEBBEN EN LEKKER BIER ZUIPEN IN DE MOSKEE!!!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:34 schreef Nyce het volgende:
KOM WE GOOIEN ZELF ALLE BUITENLANDERS + HUN INVLOEDEN HET LAND UIT EN GAAN NOOIT MEER OP VAKANTIE!!
Ja en toch deed je het niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon slaverij of vrouwenhandel kunnen noemen hoor.
Je kan dus blijkbaar toch wel lezen, verrassendquote:
Een boerkaverbod is wel wat anders dan kinderen opsluiten in isoleercellen en dreigen met 'lood'.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het komt je weer niet goed uit??
Wat is wel een beschaafd land? Frankrijk?? Belgie?? Immers hebben ze daar een burkaverbod dus dat zullen wel geen beschaafde landen zijn.
Noem eens wat beschaafde landen waar wij ons aan moeten spiegelen....
Dan zeg ik dat je liegt, dat heeft net zoveel waarde.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Yep aangifte gedaan. Er werd uiteraard niets mee gedaan.
Ik weet je aanstaande vraag al (heb hem in een ander topic al gelezen) en nee ik ga geen scans voor je maken
Deze postquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wat is wel een beschaafd land? Frankrijk?? Belgie?? Immers hebben ze daar een burkaverbod dus dat zullen wel geen beschaafde landen zijn.
Dat maakt veel uit.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:34 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Maakt het uit? Leef je onder een steen ofzo? Hoeveel berichten over een falende/ niet acterende politie moet jij lezen?
Dus noem die landen eens op .....quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een boerkaverbod is wel wat anders dan kinderen opsluiten in isoleercellen en dreigen met 'lood'.
We moeten zelf onze boontjes doppen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Jammer he dat je grap niet werktequote:Op maandag 3 oktober 2011 16:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat je liegt, dat heeft net zoveel waarde.
Is dat ooit gedaan dan? Die mannetjes lang opsluiten? En hoe veel ervaring hebben we in Nederland eigenlijk met streng straffen? Ik trek dat enorm in twijfel. Rechters delen doorgaans belachelijk lage straffen uit; zeker aan minderjarigen. Sterker nog: kinderen onder de 12 jaar kunnen in dit land niet of nauwelijks worden bestraft.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:17 schreef Wereldpijn het volgende:
Het punt is dat hoe meer men het onderwerp bestudeert, hoe duidelijker het wordt dat het niet alleen niet werkt, maar vooral averechts. En al helemaal als je het specifiek over 'straattuig' is. Domste dat je kunt doen is zulke mannetjes lang opsluiten.
Noem jij eens een beschaafd westers land dat kinderen opsluit in isoleercelen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dus noem die landen eens op .....
quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
We moeten zelf onze boontjes doppen.
Het lijkt tegenwoordig wel een wedstrijdje geworden wie het meest humaan is.
Is geen grap, want als je aangifte doet van mishandeling dan krijg je geen kopie mee van het PV i.v.m. het onderzoek. Dus die kun je niet inscannen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Jammer he dat je grap niet werkte
Nederland binnenkort... als het aan mij ligt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Noem jij eens een beschaafd westers land dat kinderen opsluit in isoleercelen.
Niet de vraag met een vraag beantwoorden. Jij begon over de vergelijking met niet beschaafde landen dus noem dan eerst eens beschaafde landen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Noem jij eens een beschaafd westers land dat kinderen opsluit in isoleercelen.
Dan heb je pech want het ligt niet aan jou.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nederland binnenkort... als het aan mij ligt.
Kun je daarom verklaren waarom in landen waar bv. lijfstraffen worden toegepast veel minder kleine criminaliteit heerst?quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:10 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Het is al veel vaker betoogd door wetenschappers in het verleden, maar vrij recent nog is er door een team van de UU onderzoek gedaan en men concludeerde toen ook al glashelder dat het geen afschrikkende werking heeft op jongeren. Wel werden er allerlei averechtse effecten beschreven. Zowel op de korte als de lange termijn.
Wat bepaalde (onwetende) politici of huis- tuin- en keukenpsychologen erover zeggen, lijkt me niet zo interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |