Waar zeg ik dat 'wij' barbaren zijn? Ik heb mij nooit verzet tegen een al dan niet harde aanpak. Ik keer mij slechts tegen isoleerecellen en kogels.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, ik ook hoor, jammer dat er een veels te grote groep rondloopt die met die verworven beschaving de reet afveegt.
Jij doet altijd net alsof "wij" de barbaren zijn die graag mensen willen straffen, dat is de zaak omdraaien. "wij" willen gewoon dat iedereen normaal doet en zich gedraagt zoals wij dat zelf ook doen. En ja, "we"hebben een teringhekel aan elk persoon dat er schijt aan heeft en zich misdraagt.
Bite me.
Denk nog een paar jaar verder, een stuk of 40, en kom tot de ontdekking dat de roomblanke autochtoon niet meer bestaatquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Je ziet Koos... er zijn meer mensen die al een paar jaar verder zijn dan de mensen die denken dat het allemaal wel goed komt met onze knuffel multi culti. Multi culti is mislukt en dat wat mislukt is moet je opdoeken.
Ik vind een isoleercel uiteraard ook niets voor een kind van 10, maar wel van 18. En kogels heb ik het nooit over gehad.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat 'wij' barbaren zijn? Ik heb mij nooit verzet tegen een al dan niet harde aanpak. Ik keer mij slechts tegen isoleerecellen en kogels.
En omdat er misstanden zijn in andere sectoren is het prima om kinderen in een isoleercel te proppen? Kromme redenering.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee hier gaan ze aan de ketting als ze bv autist zijn en worden bejaarden niet gewassen.
Ondertussen gaat Mohammed met zijn strafblad op kosten van de samenleving op vakantie naar Marokko, ook ik ben trots!
Ligt eraan. Dit soort verknalde jeugd mag wat mij betreft wel 10 daagjes erin met water en brood. Laat het ze maar goed voelen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind een isoleercel uiteraard ook niets voor een kind van 10, maar wel van 18. En kogels heb ik het nooit over gehad.
Internationale verdragen enzo.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ligt eraan. Dit soort verknalde jeugd mag wat mij betreft wel 10 daagjes erin met water en brood. Laat het ze maar goed voelen.
Dood gaan ze er niet aan.
Is maar papier. Kun je door midden scheuren.quote:
Bejaarde man die klaagt over de jeugd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Is maar papier. Kun je door midden scheuren.
Het zal me een reet roesten die verdragen. Het probleem met die jeugd is erger dan wat boze gezichten van over-humane politici.
Ah de dorpstrol aka bontkraaglover is er ook weer....quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Bejaarde man die klaagt over de jeugd.
De Grieken deden dat 2000 jaar geleden ook al.
Dooddoener. Welk leger gaat NL aanvallen als wij dat "internationale verdrag" schenden?quote:
Nou, dat dus.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Is maar papier. Kun je door midden scheuren.
Het zal me een reet roesten die verdragen. Het probleem met die jeugd is erger dan wat boze gezichten van over-humane politici.
Oja? Worden er handen afgehakt in Marokko?quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Toch raar dat een Nederlander in Marokko zijn handen krijgt afgehakt als hij een snoepje op de markt pikt....ongeacht internationale verdragen.
Jeps, en 2000 jaar geleden ramden ze overtreders in een kuil met leeuwen, je punt?quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Bejaarde man die klaagt over de jeugd.
De Grieken deden dat 2000 jaar geleden ook al.
In het 2de geval is er aangifte gedaan, wat is het probleem.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:31 schreef betyar het volgende:
Tot je vraagt of ze aangifte hebben gedaan, standaard antwoord: "Dat heeft toch geen zin" of "ik heb gebeld ja".
Haha helemaal niet. Wat een onzin.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jeps, en 2000 jaar geleden ramden ze overtreders in een kuil met leeuwen, je punt?
Je, laten we een voorbeeld nemen aan kutlanden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Toch raar dat een Nederlander in Marokko zijn handen krijgt afgehakt als hij een snoepje op de markt pikt....ongeacht internationale verdragen.
Werkt zeker weer één kant op?
Ze voelen zich dan ook een hele humane peer met extra pluspuntjes als ze weer zoiets geroepen hebben op basis van wat tabellen en "arme drommels" etikette.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dat dus.
Er zal toch echt wat moeten gebeuren , het loopt steeds verder uit de klauwen.
En dat komt mede-en eigenlijk voorál-door de goedpraters en downplayers. Die zorgen ervoor dat er steeds niet doorgepakt wordt.
11 Na Christus? Kan wel kloppen, lijkt me.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Haha helemaal niet. Wat een onzin.
Nee idd, dat soort dingen hebben nooit plaatsgevonden, de holocaust ook nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Haha helemaal niet. Wat een onzin.
Yep aangifte gedaan. Er werd uiteraard niets mee gedaan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:31 schreef betyar het volgende:
Al die klager zijn zelf of kennen mensen (het liefst noemen ze de kleine neefjes en nichtjes, opa en oma of de tante in een rolstoel met MS) die zijn bedreigd door Marokkaantjes.
Tot je vraagt of ze aangifte hebben gedaan, standaard antwoord: "Dat heeft toch geen zin" of "ik heb gebeld ja".
Een melding is geen aangifte.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:32 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
In het 2de geval is er aangifte gedaan, wat is het probleem.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee idd, dat soort dingen hebben nooit plaatsgevonden, de holocaust ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |