Ik heb op een school gezeten waar 80% van Marokkaanse of Turkse afkomst was.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel mooi dat je toegeeft in een dorp te wonen en waarschijnlijk nog nooit een Marokkaan heb gezien.
Dat bewijst namelijk goed mijn punt dat de ontkenners echt geen idee hebben waar ze het over hebben, bedankt.
Voordat jij dat doet, neem ik hem mee naar Rotterdam-Zuid. En met het objectieve beeld dat ik hem daar geef zal hij tot de conclusie komen dat jij enorm overdrijft.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Betyar staat op mijn lijstje....die moet gewoon met mij mee
Dus maar klakkeloos aannemen dat men of een naaste is bedreigd? Lekker makkelijk is dat.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:57 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet. En het feit dat hier mensen geen proces verbaal voor je gaan inscannen![]()
![]()
zegt helemaal niets.
Het is ook zooo zielug allemaal...quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:59 schreef De_Nuance het volgende:
Het probleem is niet dat jullie het probleem willen aanpakken, dat wil iedereen.
Het probleem is dat jullie de mensen, alle Marokkanen in dit geval, reduceren tot één kenmerk. Het Marokkaan zijn. Alsof die mensen niet meer kenmerken hebben. Misschien zijn ze tevens, moeder, leraar, fervent soapliefhebber én goed in knutselen. Maar nee, Marokkanen zijn crimineel en daar is iets mis mee.
En daarna zetten jullie je af tegen dat beeld.
Dat is waar mensen zich aan storen. Niet aan het feit dat criminaliteit aangepakt dient te worden. (met normale maatregelen graag trouwens)
Nee dat is het niet.quote:
Als het puur een groep tegen een groep is, is dat geen probleem. Maar dit is een groep tegen eenlingen. Dit is geen knokpartijtje meer, maar keihard mishandelen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:51 schreef Nyce het volgende:
[..]
Op die leeftijd heb je zoveel van dat soort ruzies. Om voetbalveldjes, schoolpleinen etc. Is dat serieus nieuws?
Er zijn natuurlijk zat marokkanen die zich netjes gedragen. Dat zie ik niemand ontkennen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:59 schreef De_Nuance het volgende:
Het probleem is dat jullie de mensen, alle Marokkanen in dit geval, reduceren tot één kenmerk. Het Marokkaan zijn. Alsof die mensen niet meer kenmerken hebben. Misschien zijn ze tevens, moeder, leraar, fervent soapliefhebber én goed in knutselen. Maar nee, Marokkanen zijn crimineel en daar is iets mis mee.
Hij is al twee keer verdacht anders.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:57 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet. En het feit dat hier mensen geen proces verbaal voor je gaan inscannen![]()
![]()
zegt helemaal niets.
Het begon bij Marokkanen beroven een vrouw, dan wordt de vrouw beroofd EN verkracht daarna zijn het de bejaarden die aan de beurt waren, toen de kinderen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:54 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ik neem het niet waar, sorry.
Of je post normaal, of kun je het niet ontkennen? Dan krijg je meestal van dit soort posts.quote:Wat kut voor je joh dat je in een achterlijk dorp woont.
Ja, dat je heel erg goed bent in weten hoe het allemaal niet moet is duidelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:01 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee dat is het niet.
De waarheid is gewoon genuanceerd en niet zo simpel en makkelijk als in jouw hoofd. Blijkbaar lastig te accepteren. Je lost niets op door 10 jarigen in een isoleercel te stoppen. Als een 10 jarige met een mes gaat zwaaien pak je dat wel hard aan en laat je goed zien wie de baas is, dat is een ander verhaal.
ga je nou nog door op dat punt nadat het voor je is uitgespeld? Moet er een paint komen ofzo? De tering.....quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:05 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
2)Hij heeft het over een hele grote probleemwijk : De schilderswijk in Utrecht.
Ten eerste bestaat die niet. Er is wel een schildersbuurt.
Maar die Schildersbuurt staat helemaal niet in bekend als probleemwijk. En als ik zo kijk ligt het in Utrecht-Oost, ook niet echt bekend als probleemgebied.
Lullig als het echt waar is hoor
Maar maakt het toch wel verdacht..
Waar zie jij dat dan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Het begon bij Marokkanen beroven een vrouw, dan wordt de vrouw beroofd EN verkracht daarna zijn het de bejaarden die aan de beurt waren, toen de kinderen.
Ze nemen een straat over dan de speeltuinen en nu hele wijken.
Ik zie het wel degelijk.
Jij zet toch in met je dorp? Zeur dan niet bij mij ok?quote:Of je post normaal, of kun je het niet ontkennen? Dan krijg je meestal van dit soort posts.
Geen grootschalige aandacht aan geven inderdaad, nagatieve aandacht is ook aandacht. En daar draait het om aandacht.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:07 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ja, dat je heel erg goed bent in weten hoe het allemaal niet moet is duidelijk.
Maar hoe moet het dan?
Of komt het er eigenlijk maar op neer dat we allemaal ons snaveltje toe moeten houden, omdat het allemaal heus vanzelf wel goed komt?
Nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:07 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ja, dat je heel erg goed bent in weten hoe het allemaal niet moet is duidelijk.
Maar hoe moet het dan?
Of komt het er eigenlijk maar op neer dat we allemaal ons snaveltje toe moeten houden, omdat het allemaal heus vanzelf wel goed komt?
Ja idd, ze zijn gek op aandacht, vandaar dat als je met een camera komt je met de dood bedreigd wordt, goed argument, je hebt me overtuigdquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Geen grootschalige aandacht aan geven inderdaad, nagatieve aandacht is ook aandacht. En daar draait het om aandacht.
Media, leg de datums er eens naast. Het begint klein en wordt steeds groter..quote:
Kon ook wijk zijn. Dat is het hele punt niet, het punt is dat je niet normaal reageert.quote:Jij zet toch in met je dorp? Zeur dan niet bij mij ok?
De problemen negeren dus?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Geen grootschalige aandacht aan geven inderdaad, nagatieve aandacht is ook aandacht. En daar draait het om aandacht.
En vertel eens, hoeveel cameramensen zijn er al vermoord?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja idd, ze zijn gek op aandacht, vandaar dat als je met een camera komt je met de dood bedreigd wordt, goed argument, je hebt me overtuigd.
Oh ja, dan is het allemaal niet zo erg, het is allemaal doodnormaal om mensen die aan het werk zijn te bedreigen, weer een mooi voorbeeld, huldequote:Op maandag 3 oktober 2011 17:11 schreef betyar het volgende:
[..]
En vertel eens, hoeveel cameramensen zijn er al vermoord?
Hanteerde Theo van Gogh ook zelf de camera, of was hij alleen regisseur?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Ze doen niks behalve bedreigen wat weer uitgezonden wordt over alle zenders er kamervragen over worden gesteld, hebben ze de aandacht toch mooi weer gekregen. Je wilt het niet snappen he.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, dan is het allemaal niet zo erg, het is allemaal doodnormaal om mensen die aan het werk zijn te bedreigen, weer een mooi voorbeeld, hulde.
Het is jou punt, dus die schone taak is aan jouquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Media, leg de datums er eens naast. Het begint klein en wordt steeds groter..
Ik vind je kop in het zand steken over problematiek waarvan zelfs de gehele politiek erkent dat ze bestaat ook niet normaal.quote:Kon ook wijk zijn. Dat is het hele punt niet, het punt is dat je niet normaal reageert.
Concreet?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee. De problemen "binnenshuis" houden.
Wat heeft de moord van Theo van Gogh te maken met kutmarrokaantjes die geilen op aandacht?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:13 schreef darpios het volgende:
[..]
Hanteerde Theo van Gogh ook zelf de camera, of was hij alleen regisseur?
Hoho, moet je niet nog even je nederige excuses aanbieden voor het domme doorgedram op je eigen fout? Oh nee, what was I thinkingquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:15 schreef De_Nuance het volgende:
Smerig nog wel...
Ik heb het wel weer gezien hier, veel plezier met de haatpsychose hier verder.
Ja, menselijk leed ontkennen vanuit politiek motieven verdient het woord smerig wel jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:15 schreef De_Nuance het volgende:
Smerig nog wel...
Ik heb het wel weer gezien hier, veel plezier met de haatpsychose hier verder.
Is was in deze discussie idd geen overeenkomst te vinden tussen "mijn"cameraploeg" een een TV -persoonlijkheid die kritiek had op de islam, idd, totaal onmogelijk, hoe KOMT ie erop?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat heeft de moord van Theo van Gogh te maken met kutmarrokaantjes die geilen op aandacht?
Waar zijn die ouders in het verhaal? Als die kinderen niet aan te pakken zijn, moet je bij de ouders beginnen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Er zij genoeg normale oplossingen die een harde optreden tegen die specifieke kids in zich hebben.
Maar geen Marokkanisering van het probleem. Of altijd weer die Marokkanen. Of Marokkanen moeten allemaal oprotten of Marokkanen zijn een plaag en primaten. Wat ik dagelijks lees op internet. Dat is geen oplossing.
Hey, je beeld het je in. Je praat elkaar na. Vraag maar aan die betyar. En anders moet je maar even je aangifte inscannen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:18 schreef tong80 het volgende:
Hier cameratoezicht in de binnenstad tegenwoordig en camera's bij de winkelcentra.
Oude school van me gesloopt. Was voor Marokaanse jeugd geselecteerd om een ontmoetingscentum te zijn.
Voor de rest moet je de zoekfunctie maar gebruiken voor een klein plaatsje als Zaltbommel.
Dat bovenste zie je met wat gezond verstand zelf ook.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:14 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Het is jou punt, dus die schone taak is aan jou
Jij hebt de smerige moedom hier gewoon te stellen dat de overlast bedacht is, dan mag jij dat hardmaken.
Er zeker een problematiek, maar die was er 20 jaar geleden ook, maar toen kreeg je nog een pak slaag na thuis van je vader als je niet terugsloeg.quote:Ik vind je kop in het zand steken over problematiek waarvan zelfs de gehele politiek erkent dat ze bestaat ook niet normaal.
Voor de rest zit je enorm te zeiken. je komt met een voorbeeld dat er in je dorp geroddeld wordt en ik zeg alleen "jammer joh dat je daar tussen woont" en dan doe ik 'niet normaal'.
Ga toch weg man.
De islam en de moord op van gogh staan compleet los van die kutmarrokaantjes.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is was in deze discussie idd geen overeenkomst te vinden tussen "mijn"cameraploeg" een een TV -persoonlijkheid die kritiek had op de islam, idd, totaal onmogelijk, hoe KOMT ie erop?.
Dus we mogen jou ook bedreigen, als we het maar niet uitvoeren?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Vroeger was het ook nog niet zo dat elke ouder in zijn kind de nieuwe Mozart/Einstein/Cruijff zag en hem/haar niet constant de hand boven het hoofd hield.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat bovenste zie je met wat gezond verstand zelf ook.
Overlast is niet bedacht, die zal er degelijk zijn het wordt alleen aangedikt om maar steeds sensationelere tv te kunnen maken, bij geïnterviewde worden de antwoorden in de monde geduwd door de verslaggever die dat antwoord vervolgens blijft aandikken en men ze niet meer kan ontkennen. Char hanteert dezelfde techniek.
[..]
Er zeker een problematiek, maar die was er 20 jaar geleden ook, maar toen kreeg je nog een pak slaag na thuis van je vader als je niet terugsloeg.
Idd, of alle tafelhoeken afronden, en verbieden in de zandbak te spelen, maar goed, dat is pas offtopicquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:23 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Vroeger was het ook nog niet zo dat elke ouder in zijn kind de nieuwe Mozart/Einstein/Cruijff zag en hem/haar niet constant de hand boven het hoofd hield.
Dat zeg ik niet. Dit bedoel ik nou met aandikken en antwoorden proberen in de monde te leggen, je moet wat beter opletten bij Char.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:23 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dus we mogen jou ook bedreigen, als we het maar niet uitvoeren?
Dat zegt toch genoeg, nu zoeken ze de media op om hun kroost te beschermen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:23 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Vroeger was het ook nog niet zo dat elke ouder in zijn kind de nieuwe Mozart/Einstein/Cruijff zag en hem/haar niet constant de hand boven het hoofd hield.
Toch wel. Lastig wordt het dan ineens.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat bovenste zie je met wat gezond verstand zelf ook.
Overlast is niet bedacht, die zal er degelijk zijn
Ik zie het niet, je levert geen gram bewijs. En van iemand die nog niet zo lang geleden het flikt om het te ontkennen, via debiele bruggetjes als schermen met dat mensen geen proces verbaal kunnen overleggen ga ik het zeker niet aannemen.quote:het wordt alleen aangedikt om maar steeds sensationelere tv te kunnen maken, bij geïnterviewde worden de antwoorden in de monde geduwd door de verslaggever die dat antwoord vervolgens blijft aandikken en men ze niet meer kan ontkennen. Char hanteert dezelfde techniek.
"MAAR ER ZIJN ALTIJD PROBLEMEN, DIT IS VAN ALLE TIJDEN!quote:Er zeker een problematiek, maar die was er 20 jaar geleden ook, maar toen kreeg je nog een pak slaag na thuis van je vader als je niet terugsloeg.
Ik heb inderdaad politie op straat aangesproken toen er kinderen in elkaar waren geslagen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:20 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Hey, je beeld het je in. Je praat elkaar na. Vraag maar aan die betyar. En anders moet je maar even je aangifte inscannen.
Hier waren kutMarokkaantjes met de lauwerkrans van de Joodse begraafplaats aan het voetballen op 5 mei.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:22 schreef betyar het volgende:
[..]
De islam en de moord op van gogh staan compleet los van die kutmarrokaantjes.
Conclusie selectief kijken naar nieuwsberichten en niet zien hoe men wordt geïnterviewd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:28 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Toch wel. Lastig wordt het dan ineens.
[..]
Ik zie het niet, je levert geen gram bewijs. En van iemand die nog niet zo lang geleden het flikt om het te ontkennen, via debiele bruggetjes als schermen met dat mensen geen proces verbaal kunnen overleggen ga ik het zeker niet aannemen.
Concluderen: het aandikken zit in je hoofd. En mocht je al gelijk hebben, let op: mocht, dan is dat niet het probleem. Het probleem zijn immers zei die zich misdragen. Want als ze zich niet misdragen is er helemaal niks om aan te dikken
Die waren er "toen" ook, alleen "toen" heette ze nog kwallende buurtgenootjes nu terroriserende kutmarrokkaantjes.quote:[..]
"MAAR ER ZIJN ALTIJD PROBLEMEN, DIT IS VAN ALLE TIJDEN!"
Leuk geprobeerd. Nu hebben we het in ieder geval over een bepaald type probleem. De opmerking dat er altijd wel problemen zijn is nogal obligaat
Misschien moet je een topic gaan openen over de slechte kwaliteit van de journalistiek in NL ofzo?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Conclusie selectief kijken naar nieuwsberichten en niet zien hoe men wordt geïnterviewd.
Waarom reageer je niet op mij ?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Conclusie selectief kijken naar nieuwsberichten en niet zien hoe men wordt geïnterviewd.
[..]
Die waren er "toen" ook, alleen "toen" heette ze nog kwallende buurtgenootjes nu terroriserende kutmarrokkaantjes.
Ik beken ik heb belletje getrokken en met een buis op fietsers geschoten met witte bessen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:32 schreef betyar het volgende:
Die waren er "toen" ook, alleen "toen" heette ze nog kwallende buurtgenootjes nu terroriserende kutmarrokkaantjes.
Wat dan wel?quote:
quote:Ja idd, ze zijn gek op aandacht, vandaar dat als je met een camera komt je met de dood bedreigd wordt, goed argument, je hebt me overtuigd
Ik zou zeggen dat je het aan het goedpraten was. Maar ik kijk uit naar dat je me haarfijn gaat uitleggen wat je dan bedoeldequote:En vertel eens, hoeveel cameramensen zijn er al vermoord?
In Schijndel zijn "vroeger" Joodse begraafplaatsen vernield en grafzerken omgetrapt door Feyenoord "supporters". Wat is je punt?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier waren kutMarokkaantjes met de lauwerkrans van de Joodse begraafplaats aan het voetballen op 5 mei.
En er zijn natuurlijk geen gevallen bekend van 'kwallende buurtgenootjes' die homo's wegpesten'quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:32 schreef betyar het volgende:
Maar meer media dan alleen FOK! berichten hier overquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Dus maar klakkeloos aannemen dat men of een naaste is bedreigd? Lekker makkelijk is dat.
Propaganda ten top hier op fok.
Ik praat niks goed. Ik wijs er alleen op dat die mannetjes aandacht willen en zodra men erover begint in de media het is gelukt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:37 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Wat dan wel?
Ik doe je een plezier, ik soms het chronologisch op:
[..]
[..]
Ik zou zeggen dat je het aan het goedpraten was. Maar ik kijk uit naar dat je me haarfijn gaat uitleggen wat je dan bedoelde
En wat je niet bedoelde weet ik nu, maar wat bedoelde je dan wel
Dat dit soort dingen hier elke week gebeuren. Bij Feyenoord supporters als ze weer eens terecht van Ajax hebben verloren.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:39 schreef betyar het volgende:
[..]
In Schijndel zijn "vroeger" Joodse begraafplaatsen vernield en grafzerken omgetrapt door Feyenoord "supporters". Wat is je punt?
Dat klinkt ook niet lekker. En "toen" kwam zoiets niet verder dan de wijk en de lokale agent.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:39 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
En er zijn natuurlijk geen gevallen bekend van 'kwallende buurtgenootjes' die homo's wegpesten'
Doet je toch concluderen dat we deze ronde met een apart probleem te maken hebben
5 Mei komt elke week in jouw kalender voor?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat dit soort dingen hier elke week gebeuren. Bij Feyenoord supporters als ze weer eens terecht van Ajax hebben verloren.
Klopt, precies hetzelfde, bekijk de reacties maar eens op dit soort berichten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:40 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Maar meer media dan alleen FOK! berichten hier over
Klopt wel. Maar dat vertaalt zich in mijn hoofd in ieder geval niet naar: de media zijn het probleem.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik praat niks goed. Ik wijs er alleen op dat die mannetjes aandacht willen en zodra men erover begint in de media het is gelukt.
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:De problemen "binnenshuis" houden.
Je hebt mijn vorige posts dudelijk niet gelezen. Laat staan de topics over Zaltbommel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:43 schreef betyar het volgende:
[..]
5 Mei komt elke week in jouw kalender voor?
Maar de realiteit heeft immers ook schijt aan of jij iets 'lekker vind klinken'quote:
Dat duid erop dat het een breed levend sentiment is. Niet een of ander vaag complot.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Klopt, precies hetzelfde, bekijk de reacties maar eens op dit soort berichten.
Binnenshuis oplossen, nu gaat het van kwaad naar erger. Meer aandacht is leuker. Voorbeeld kijk eens naar die stoeptegelgooiers, het werd bijna een hype.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:46 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Klopt wel. Maar dat vertaalt zich in mijn hoofd in ieder geval niet naar: de media zijn het probleem.
Ik ben ook wel geboeid door deze:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
En als jij slachtoffer bent van iets, hoe vind jij het dan als je slachtofferschap ontkent wordt want, het wordt 'binnenshuis' gehouden?
We draaien hem even 180 graden om: wat kaalkopjes trappen je lam, maar het komt niet in de krant, want "we moeten het binnenshuis houden, ze aandacht geven is ook niet goed"?
En in het verlengde daarvan: als wij structureel niet van de problemen afweten, het wordt immers 'binnenshuis' gehouden, hoe gaan we ze dan ooit oplossen?
Of ben jij dan een van die mensen die zo begint: welke problemen met marokkanen?Ik lees daar helemaal nooit wat over?
Lijkt me niet een gezonde situatie voor dit land, wat denk jij er van?
De media ook niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:47 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Maar de realiteit heeft immers ook schijt aan of jij iets 'lekker vind klinken'
kijk de problemen op al teletekst 101, de marrokkaantjes komen bijna klaar.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt mijn vorige posts dudelijk niet gelezen. Laat staan de topics over Zaltbommel.
Onze burgemeester haalde Teletekst 101. Met zijn commentaar op de Marokkanen en dat ie het goed vond het heft zelf in de hand te nemen.
Nee hoor. Als je maar vaak genoeg iets roept wordt het vanzelf waar.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:48 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dat duid erop dat het een breed levend sentiment is. Niet een of ander vaag complot.
Dus als jij in elkaar getrapt wordt, geen probleem dat je achterlijke dorp je voor gek verklaart, want je hebt het wel over kaalkopjes, maar het staat niet in de krant.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Binnenshuis oplossen, nu gaat het van kwaad naar erger. Meer aandacht is leuker. Voorbeeld kijk eens naar die stoeptegelgooiers, het werd bijna een hype.
Juist wel. Je spreekt jezelf tegen. De media weten immers dat rel marocjes scoren, dat klinkt juist zo lekker, dus dat lezen we vaak terug. Want beslist niet betekent dat de media het probleem zijnquote:
Je voorbeeld ook niet en staat helemaal los van de puberende marrokkaantjes.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:53 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dus als jij in elkaar getrapt wordt, geen probleem dat je achterlijke dorp je voor gek verklaart, want je hebt het wel over kaalkopjes, maar het staat niet in de krant.
En dan kun je hier wel een topic openen, maar dan ga ik antwoorden: welke problemen met kaalkopjes? Ik lees daar helemaal nooit wat over?
Je hebt niet zo veel te melden vind ik. Hoop nee roepen, maar zelf 0,0 aandragen. Wat hij aandraagt, soms ik ernstige nadelen van op, je negeert het.
Niet erg sterk allemaal.
Sorry klopt, de realiteit niet de media wel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:54 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Juist wel. Je spreekt jezelf tegen. De media weten immers dat rel marocjes scoren, dat klinkt juist zo lekker, dus dat lezen we vaak terug. Want beslist niet betekent dat de media het probleem zijn
Ook jij kan niet lezen, next.....quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Tevens vraag ik me nog steeds af welke Schilderswijk in Utrecht je het precies over had net en naar je ingescande aangiftes die blijkbaar niet kunnen bestaan want de politie doet daar niet aan als het om mishandelingen gaat.
Zeer benieuwd.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:55 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Betyar heeft toch wel gelijk.
Ik had net zo goed ijscomannen kunnen zeggen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Je voorbeeld ook niet en staat helemaal los van de puberende marrokkaantjes.
Maar de media bedenken het niet. Als tuig zich niet misdraagt zal de media er ook niet over rapporteren. Het is simpel hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Sorry klopt, de realiteit niet de media wel.
Werkelijk. Kan je dan niets verzinnen zonder kinderen te mishandelen? Ik dacht dat jij zo tegen de sharia wasquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Oh maar hier behandelen we kindjes ook beschaafd hoor.... het is alleen een goed idee om kleine crimineeltjes direct duidelijk te maken dat het niet zo hoort. Desnoods met groot geweld. Maar dat bouw je op he. Eerste keer waarschuwing, tweede keer een tik met de lat, derde keer volle vuist in het gezicht, vierde keer vinger eraf, vijfde keer hand eraf, zesde keer lood happen. Nou...als een kind het na vijf keer niet doorheeft...dan kan hij lood happen.
Of ben jij dan nog zo van 'ahhhh het kind weet niet beter'?
Heyquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Werkelijk. Kan je dan niets verzinnen zonder kinderen te mishandelen? Ik dacht dat jij zo tegen de sharia was
quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:02 schreef SeculasStatius het volgende:
Het varkentje is gewassen, mooi.
Slotje
Hier in Zeist zou men de pers er wel eens bij mogen halen. Ik ben tegen het benoemen van achtergronden bij gewone misdaden, MAAR wanneer er discriminatie mee speelt bij daders, ben ik er wel voor. Het is waar dat mijn nichtjes om hun blonde haren en blanke huid al vaak de speeltuin uitgegooid zijn. En dat is niet de schuld van die kleine getinte ukkies, maar van de gemeente en de ouders die ze dat blijkbaar ingefluisterd hebben dat de speeltuin, het clubhuis etc alleen voor allochtonen is bedoeld..quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:04 schreef 2030rd het volgende:
Hoe meer dit uitvergroot wordt hoe beter. Niet voor niets heet het de pers. Opdat Marokkanen geperst worden er iets aan te doen. Zo niet, dan mogen ze op de blaren zitten.
Denk niet dat de gemeente dat gedaan heeft.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:23 schreef paddy het volgende:
En dat is niet de schuld van die kleine getinte ukkies, maar van de gemeente en de ouders die ze dat blijkbaar ingefluisterd hebben dat de speeltuin, het clubhuis etc alleen voor allochtonen is bedoeld..
Mwah een kind , want dat is een 10 jartige toch, die zo in elkaar getimmerd wordt...dat is een probleem.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn het geen incidenten meer.
De vraag is alleen of de feiten door de media nu enorm worden uitvergroot, of dat het daadwerkelijk een enorm probleem is zoals de PVV graag doet schetsen.
Hoe meer achterlijke argumenten en posts komen hoe extremer mijn voorbeelden wordenquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Werkelijk. Kan je dan niets verzinnen zonder kinderen te mishandelen? Ik dacht dat jij zo tegen de sharia was
Belachelijk. Ik ga ook niet als autochtone burger mij verantwoordelijk voelen voor de daden van autochtoon schorem, zou niet weten waarom Marokkanen die niets met de daders te maken hebben dit wel zouden moeten doenquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:04 schreef 2030rd het volgende:
Hoe meer dit uitvergroot wordt hoe beter. Niet voor niets heet het de pers. Opdat Marokkanen geperst worden er iets aan te doen. Zo niet, dan mogen ze op de blaren zitten.
Oh ik heb ook niets tegen Marokkanen en er zijn idd ook zat goeie. Echter worden zij ook het slachtoffer van de crimi's die veel meer 'aanwezig' zijn. Marokkaanse meiden bijvoorbeeld, ... behalve dat ze er over het algemeen leuk uitzien (De meeste uit de bergen uitgezonderd) én dat ze het qua studie goed doen, zie je bijna niet op straat en als je ze ziet vallen ze niemand lastig.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Belachelijk. Ik ga ook niet als autochtone burger mij verantwoordelijk voelen voor de daden van autochtoon schorem, zou niet weten waarom Marokkanen die niets met de daders te maken hebben dit wel zouden moeten doen
Maar waren die cijfers uit de grote steden niet "meer dan 50% bekende van politie"?quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Belachelijk. Ik ga ook niet als autochtone burger mij verantwoordelijk voelen voor de daden van autochtoon schorem, zou niet weten waarom Marokkanen die niets met de daders te maken hebben dit wel zouden moeten doen
Vond ik ook vreemd jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:03 schreef Smoofie het volgende:
Hoezo is mijn post dat de meerderheid het voor de minderheid verpest, weggehaald?
Als Nederlanders in een ander land enorm oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit, dan zou ik toch wel de integriteit bezitten om keiharde maatregelen tegen mijn groep te verwelkomen. Ik zou zeker niet gaan ontkennen, bagatelliseren en vergoeilijken zoals de Marokkaanse gemeenschap dat hier doet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:36 schreef paddy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |