Hoho, moet je niet nog even je nederige excuses aanbieden voor het domme doorgedram op je eigen fout? Oh nee, what was I thinkingquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:15 schreef De_Nuance het volgende:
Smerig nog wel...
Ik heb het wel weer gezien hier, veel plezier met de haatpsychose hier verder.
Ja, menselijk leed ontkennen vanuit politiek motieven verdient het woord smerig wel jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:15 schreef De_Nuance het volgende:
Smerig nog wel...
Ik heb het wel weer gezien hier, veel plezier met de haatpsychose hier verder.
Is was in deze discussie idd geen overeenkomst te vinden tussen "mijn"cameraploeg" een een TV -persoonlijkheid die kritiek had op de islam, idd, totaal onmogelijk, hoe KOMT ie erop?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat heeft de moord van Theo van Gogh te maken met kutmarrokaantjes die geilen op aandacht?
Waar zijn die ouders in het verhaal? Als die kinderen niet aan te pakken zijn, moet je bij de ouders beginnen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Er zij genoeg normale oplossingen die een harde optreden tegen die specifieke kids in zich hebben.
Maar geen Marokkanisering van het probleem. Of altijd weer die Marokkanen. Of Marokkanen moeten allemaal oprotten of Marokkanen zijn een plaag en primaten. Wat ik dagelijks lees op internet. Dat is geen oplossing.
Hey, je beeld het je in. Je praat elkaar na. Vraag maar aan die betyar. En anders moet je maar even je aangifte inscannen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:18 schreef tong80 het volgende:
Hier cameratoezicht in de binnenstad tegenwoordig en camera's bij de winkelcentra.
Oude school van me gesloopt. Was voor Marokaanse jeugd geselecteerd om een ontmoetingscentum te zijn.
Voor de rest moet je de zoekfunctie maar gebruiken voor een klein plaatsje als Zaltbommel.
Dat bovenste zie je met wat gezond verstand zelf ook.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:14 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Het is jou punt, dus die schone taak is aan jou
Jij hebt de smerige moedom hier gewoon te stellen dat de overlast bedacht is, dan mag jij dat hardmaken.
Er zeker een problematiek, maar die was er 20 jaar geleden ook, maar toen kreeg je nog een pak slaag na thuis van je vader als je niet terugsloeg.quote:Ik vind je kop in het zand steken over problematiek waarvan zelfs de gehele politiek erkent dat ze bestaat ook niet normaal.
Voor de rest zit je enorm te zeiken. je komt met een voorbeeld dat er in je dorp geroddeld wordt en ik zeg alleen "jammer joh dat je daar tussen woont" en dan doe ik 'niet normaal'.
Ga toch weg man.
De islam en de moord op van gogh staan compleet los van die kutmarrokaantjes.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is was in deze discussie idd geen overeenkomst te vinden tussen "mijn"cameraploeg" een een TV -persoonlijkheid die kritiek had op de islam, idd, totaal onmogelijk, hoe KOMT ie erop?.
Dus we mogen jou ook bedreigen, als we het maar niet uitvoeren?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:11 schreef betyar het volgende:
[..]
En vertel eens, hoeveel cameramensen zijn er al vermoord?
Vroeger was het ook nog niet zo dat elke ouder in zijn kind de nieuwe Mozart/Einstein/Cruijff zag en hem/haar niet constant de hand boven het hoofd hield.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat bovenste zie je met wat gezond verstand zelf ook.
Overlast is niet bedacht, die zal er degelijk zijn het wordt alleen aangedikt om maar steeds sensationelere tv te kunnen maken, bij geïnterviewde worden de antwoorden in de monde geduwd door de verslaggever die dat antwoord vervolgens blijft aandikken en men ze niet meer kan ontkennen. Char hanteert dezelfde techniek.
[..]
Er zeker een problematiek, maar die was er 20 jaar geleden ook, maar toen kreeg je nog een pak slaag na thuis van je vader als je niet terugsloeg.
Idd, of alle tafelhoeken afronden, en verbieden in de zandbak te spelen, maar goed, dat is pas offtopicquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:23 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Vroeger was het ook nog niet zo dat elke ouder in zijn kind de nieuwe Mozart/Einstein/Cruijff zag en hem/haar niet constant de hand boven het hoofd hield.
Dat zeg ik niet. Dit bedoel ik nou met aandikken en antwoorden proberen in de monde te leggen, je moet wat beter opletten bij Char.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:23 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dus we mogen jou ook bedreigen, als we het maar niet uitvoeren?
Dat zegt toch genoeg, nu zoeken ze de media op om hun kroost te beschermen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:23 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Vroeger was het ook nog niet zo dat elke ouder in zijn kind de nieuwe Mozart/Einstein/Cruijff zag en hem/haar niet constant de hand boven het hoofd hield.
Toch wel. Lastig wordt het dan ineens.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat bovenste zie je met wat gezond verstand zelf ook.
Overlast is niet bedacht, die zal er degelijk zijn
Ik zie het niet, je levert geen gram bewijs. En van iemand die nog niet zo lang geleden het flikt om het te ontkennen, via debiele bruggetjes als schermen met dat mensen geen proces verbaal kunnen overleggen ga ik het zeker niet aannemen.quote:het wordt alleen aangedikt om maar steeds sensationelere tv te kunnen maken, bij geïnterviewde worden de antwoorden in de monde geduwd door de verslaggever die dat antwoord vervolgens blijft aandikken en men ze niet meer kan ontkennen. Char hanteert dezelfde techniek.
"MAAR ER ZIJN ALTIJD PROBLEMEN, DIT IS VAN ALLE TIJDEN!quote:Er zeker een problematiek, maar die was er 20 jaar geleden ook, maar toen kreeg je nog een pak slaag na thuis van je vader als je niet terugsloeg.
Ik heb inderdaad politie op straat aangesproken toen er kinderen in elkaar waren geslagen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:20 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Hey, je beeld het je in. Je praat elkaar na. Vraag maar aan die betyar. En anders moet je maar even je aangifte inscannen.
Hier waren kutMarokkaantjes met de lauwerkrans van de Joodse begraafplaats aan het voetballen op 5 mei.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:22 schreef betyar het volgende:
[..]
De islam en de moord op van gogh staan compleet los van die kutmarrokaantjes.
Conclusie selectief kijken naar nieuwsberichten en niet zien hoe men wordt geïnterviewd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:28 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Toch wel. Lastig wordt het dan ineens.
[..]
Ik zie het niet, je levert geen gram bewijs. En van iemand die nog niet zo lang geleden het flikt om het te ontkennen, via debiele bruggetjes als schermen met dat mensen geen proces verbaal kunnen overleggen ga ik het zeker niet aannemen.
Concluderen: het aandikken zit in je hoofd. En mocht je al gelijk hebben, let op: mocht, dan is dat niet het probleem. Het probleem zijn immers zei die zich misdragen. Want als ze zich niet misdragen is er helemaal niks om aan te dikken
Die waren er "toen" ook, alleen "toen" heette ze nog kwallende buurtgenootjes nu terroriserende kutmarrokkaantjes.quote:[..]
"MAAR ER ZIJN ALTIJD PROBLEMEN, DIT IS VAN ALLE TIJDEN!"
Leuk geprobeerd. Nu hebben we het in ieder geval over een bepaald type probleem. De opmerking dat er altijd wel problemen zijn is nogal obligaat
Misschien moet je een topic gaan openen over de slechte kwaliteit van de journalistiek in NL ofzo?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Conclusie selectief kijken naar nieuwsberichten en niet zien hoe men wordt geïnterviewd.
Waarom reageer je niet op mij ?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Conclusie selectief kijken naar nieuwsberichten en niet zien hoe men wordt geïnterviewd.
[..]
Die waren er "toen" ook, alleen "toen" heette ze nog kwallende buurtgenootjes nu terroriserende kutmarrokkaantjes.
Ik beken ik heb belletje getrokken en met een buis op fietsers geschoten met witte bessen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:32 schreef betyar het volgende:
Die waren er "toen" ook, alleen "toen" heette ze nog kwallende buurtgenootjes nu terroriserende kutmarrokkaantjes.
Wat dan wel?quote:
quote:Ja idd, ze zijn gek op aandacht, vandaar dat als je met een camera komt je met de dood bedreigd wordt, goed argument, je hebt me overtuigd
Ik zou zeggen dat je het aan het goedpraten was. Maar ik kijk uit naar dat je me haarfijn gaat uitleggen wat je dan bedoeldequote:En vertel eens, hoeveel cameramensen zijn er al vermoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |