Obese is een twijfelgevalletje, maar Grenzeloos Verliefd is altijd wel leuk. Red mijn vakantie kijk ik sowieso natuurlijkquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zou niet inzien waarom je obese of grenzeloos verliefd zou willen zien
Maar natuurlijk!quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Obese is een twijfelgevalletje, maar Grenzeloos Verliefd is altijd wel leuk. Red mijn vakantie kijk ik sowieso natuurlijk
vrouwenzwijmelprogramma's... brrquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Obese is een twijfelgevalletje, maar Grenzeloos Verliefd is altijd wel leuk. Red mijn vakantie kijk ik sowieso natuurlijk
In theorie: 20 uur per weekquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoeveel huiswerk krijg jij wel voor je kiezen
Het is meer ergernistvquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vrouwenzwijmelprogramma's... brr
Regels zijn regelsquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is meer ergernistvVooral als het fout gaat met visa en werk vinden.
Ik werk fulltimequote:Op zondag 2 oktober 2011 15:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
20 uur huiswerk buiten fulltime opleiding![]()
Dat is het sowieso want dan zit ik op schoolquote:
Bedankt voor de infoquote:
Dankjequote:Op zondag 2 oktober 2011 15:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Bedankt voor de info![]()
@Maraca: je werkt dus fulltime en doet daarnaast nog je opleiding, knap van je
Ja, theorie héquote:
403 forbidden hiero... nu weer nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:29 schreef Karina het volgende:
FOK! doet raar hier, ik kon net MY AT niet bereiken "access denied", weer wat nieuws.
ha jongenquote:
hedde gij er zin in?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
403 forbidden hiero... nu weer niet
[..]
ha jongen
moet ziekelijk vroeg op hierquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hedde gij er zin in?
Ik denk dat ik misschien wel even Repo ook meepak. morgen toch vrij
Vandaag is mij het geluk bezegeldquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
moet ziekelijk vroeg op hier![]()
wattesquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag is mij het geluk bezegeld
Oke!quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
nog 3 uurtjes en 25 minutentot border security
das saaiquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
nog 3 uurtjes en 25 minutentot border security
Eindelijk ontmaagd?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag is mij het geluk bezegeld
"Ontdekken dat je zwanger bent, is voor iedereen een grote gebeurtenis en al helemaal als je een man bent. De Amerikaan Scott is geboren als vrouw, Jessica, en liet zich ombouwen tot man. Hij is getrouwd met Tom, die is geboren als Laura en zich eveneens om heeft laten bouwen tot man. Scott en Tom hebben twee geadopteerde kinderen en net als vele andere getrouwde stellen willen ze heel graag zelf een kind baren. Een zwangerschap bij een man is zeldzaam, maar wonder boven wonder wordt Scott zwanger en op 9 maart 2010 wordt Miles geboren, de zoon van Scott en Tom."quote:
Kill them all!quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
vet, zometeen gears of war 3 online met wat vrinden
je hebt een ip ban. Ik kan met een ander ip wel uploaden.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:03 schreef WcPot het volgende:
Heeft iemand al een mail gestuurd naar campingmening.nl waarom sommige geen afbeeldingen meer kunnen uploaden.
Ik moet om 7 uur wegrijden.. als het al niet eerder isquote:
Ben je er wel vanavond?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik moet om 7 uur wegrijden.. als het al niet eerder is
waarom is het nooit eens de schuld van de spelersquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Allemaal met dank aan Faaltrainer de Boer.
Niet weer die Koosteller aubquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en daarom spelen we de: ZONDAGQUIZ
vraag 1?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en daarom spelen we de: ZONDAGQUIZ
Cquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:54 schreef tralalala het volgende:
Vraag 3: Wat zijn de steeds terugkerende activiteiten bij Miracle of Love?
A: BUTTFUCK!!!!!!!!!!!
B: De grond neuken
C: Beide
0-3 !quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Vraag 2:
Met hoeveel verloor Feyenoord van ADO thuis
3-1quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Vraag 2:
Met hoeveel verloor Feyenoord van ADO thuis
Stijn Vreven woonde hier in de straatquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
haten op voetbalclubs![]()
goeie vriend/bandlid van mijn vader speelde profvoetbal, hij keepte in hereveen. Aldo Swager heettie
Ja, heb het gehad met studerenquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:04 schreef tralalala het volgende:
Kan Doler12 niet even een avondje een ban krijgen?
quote:1 Doler12 - 13810
2 tralalala - 10286
3 sinterklaaskapoentje - 9912
4 Maraca - 9809
5 Karina - 9683
quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:04 schreef tralalala het volgende:
Kan Doler12 niet even een avondje een ban krijgen?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:09 schreef tralalala het volgende:
Ik post elke keer iets als jij iets post...
leef voor koosquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:11 schreef tralalala het volgende:
Alleen WMB zal wel weer saai zijn en dan kan ik mijn aandacht er niet bij houden.
Mooie laatste woordenquote:
gewoon veel postenquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:11 schreef tralalala het volgende:
Alleen WMB zal wel weer saai zijn en dan kan ik mijn aandacht er niet bij houden.
Denk dat de boel is opgerold daaroquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:13 schreef tralalala het volgende:
Zou Miracle of love eigenlijk nog precies zo als vroeger zijn?![]()
Ik denk het wel, tijd voor een 2e infiltratie!
Website bestaat nog, er staan zelfs ervaringen op.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Denk dat de boel is opgerold daaro
ze komen net onder het sekteding uit volgens de wet, gok ikquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Website bestaat nog, er staan zelfs ervaringen op.
Wat voor woorden?quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:12 schreef tralalala het volgende:
Ik schrijf altijd mee met wat Koos zegt, goede tips geeft hij altijd.
Boetes voor 5 km/u zijn altijd terecht, stel dat er een kind had overgestoken op de snelweg.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Boetes voor 5 km/u zijn altijd terecht, stel dat er een kind had overgestoken op de snelweg.
Dat zal je voor de rest van je leven met je mee dragen.
Wijze woorden van kooooooooos!quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Boetes voor 5 km/u zijn altijd terecht, stel dat er een kind had overgestoken op de snelweg.
Dat zal je voor de rest van je leven met je mee dragen.
Wat zou Koooos hier van vinden?quote:Heb je wel eens tijdens een undercoveractie gedacht: als dit op televisie komt, ontploffen er spontaan een paar tv’s in Nederlandse huiskamers?
”Toen ik met een legertruck van een militair terrein afreed dacht ik wel even bij mezelf ‘ik geloof niet dat ik dit nu doe’. En meteen daarna: ‘wat moet ik ermee en waar moet ik nu heen?’. Ik reed met dat ding op de openbare weg, zonder groot rijbewijs. Ik had wel een paar lessen genomen maar veel te weinig en het is niet even wegrijden met zo’n ding. Met horten en stoten reed ik over dat terrein heen en toen begon tot overmaat van ramp de voorruit te beslaan. Geen idee waar de blower zat dus ik zag ook de bordjes ‘uitgang’ niet meer. Ik heb daar heel wat rondjes gereden.”
Wat een baas is het toch ookquote:
Zo te lezen wordt die vraag aan Alberto gesteld.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
er ontploffen spontaan TVs??
Alberto heeft hoge verwachtingen van eigen programma's
De tv kon de coolheid van Alberto niet aan!quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij heeft wel het vliegtuig van de Koningin aangeraakt ja!quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij heeft wel het vliegtuig van de Koningin aangeraakt ja!
RESPECT
quote:Wat is je meest krankzinnige uitdossing tot nu toe?
“De rastapruik. Die was extreem lelijk en slecht. Ik heb bij mensen thuisgezeten, op de bank, met dat ding op mijn hoofd en dan ging ik ook een beetje anders praten en dan dacht ik bij mezelf ‘welke mongool trapt hierin?’.
http://www.mylenedelahaye.nl/?p=272quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waar kan ik het interview lezen?
En veels te makkelijkquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
das gewoon een doorgeefluik naar eten
Wat een vreemd interviewquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:23 schreef tralalala het volgende:
http://www.mylenedelahaye.nl/?p=272
Uit 2009 dus zal wel bekend zijn hier...
rare foto ook, waarom staat een tv in brandquote:
Die is ontploft na die uitzending over de tankquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
rare foto ook, waarom staat een tv in brand
quote:
Ik vind het schandalig dat ik nog geen goede Kapsalon heb kunnen krijgen in de randstad.quote:
wat scheelt er aan de kapsalons waar je nu zitquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig dat ik nog geen goede Kapsalon heb kunnen krijgen in de randstad.In Twente wist ik twee goede zaken. Maar hier hebben ze dan wel weer goddelijke kip
noem je dat weinigquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:31 schreef tralalala het volgende:
http://www.justeat.nl/area/6717-ede
Veel te weinig keuze hier
Kapsalonquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:31 schreef tralalala het volgende:
Ik heb één keer kapsalon op maar ik vond het smerig. Beetje Mac voer.
Ranzige vette shit is hetquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
WTF haten op kapsalon hier, weet je hoe goddelijk voer
quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vind die combinatie met groente altijd zo raar, ook bij de Mac.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ook lekker, op een andere manierquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik vind die combinatie met groente altijd zo raar, ook bij de Mac.
Wat is er mis met hamburger met curry, mayo en uitjes
De Boerenkool van grootmoedersquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vertel wat vind jij nou echt lekker eten
Is het ook, als je de rest van de dag niet meer eetquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik wou dat kapsalon gezond was
Het vlees. Ik kreeg 1x kipblokjes (quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat scheelt er aan de kapsalons waar je nu zit
Wattesquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:38 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Is het ook, als je de rest van de dag niet meer eet
Ah koetsjie koetsjie koequote:Op zondag 2 oktober 2011 17:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
trouwens het lekkerste eten ter wereld is VERBANNEN
big tasty van de mcdonalds
Ja, wtf is dat nou weer?quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
WTFquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het vlees. Ik kreeg 1x kipblokjes (:')) en van de week had ik ook weer zoiets ranzigs. Het leek wel sudderlap
Dat helpt nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
er is hoop
http://www.bigtastymoetterug.nl/
jij!quote:
McDonald's boeit 't geen reetquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
als er genoeg mensen meehelpen
döner company heeft zeer degelijke meuk, maar ze doen er weinig op voor veel geld. Beste tent is de döner kingquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:41 schreef Maraca het volgende:
En ik baal dat ik nu niet meer dicht bij een Döner Company woon
onzin, de MCRib was de lekkerste burger ooit van de McDonaldsquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hehe jij bent dikquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:41 schreef Maraca het volgende:
En ik baal dat ik nu niet meer dicht bij een Döner Company woon
die is zoooo matig hequote:Op zondag 2 oktober 2011 17:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
onzin, de MCRib was de lekkerste burger ooit van de McDonalds
nietus!quote:
Mwua.. vond het altijd wel meevallen. Na het werk even zo'n broodje halenquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
döner company heeft zeer degelijke meuk, maar ze doen er weinig op voor veel geld. Beste tent is de döner king
louche fastfoodketens...quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mwua.. vond het altijd wel meevallen. Na het werk even zo'n broodje halenIn de stad zitten wel een paar van die zaakjes, maar daar zitten altijd van die louche gasten
quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maraca is niet dik hoor.. ze is kk mooi
Voor een moederquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wait.. what?quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
voor een moeder heeft ze ook dikke tetten
slijmen bij een modquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat slecht?quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
maraca is zo'n eeuwige single
3 tetten!quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ssshtquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mod van EXA, die is allang weer dicht
That's mequote:Op zondag 2 oktober 2011 17:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee, zelfstandig, sterk en onafhankelijk
zoeentje die vind dat vrouwen meer rechten moetenquote:
wat is haar bestaansrecht dan nogquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mod van EXA, die is allang weer dicht
je wordt niet gelijk afgemaakt als je stopt met mod zijnquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wat is haar bestaansrecht dan nog
Gelijke rechten als de man. Niet meer, niet minderquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zoeentje die vind dat vrouwen meer rechten moeten
behalve van de doner company!quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee, zelfstandig, sterk en onafhankelijk
Ik moet echt die kleine lettertjes gaan lezenquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wat is haar bestaansrecht dan nog
Meer? Wat een onzinquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
en meer geld moeten verdienen dan de man
minstens ontmodquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je wordt niet gelijk afgemaakt als je stopt met mod zijn
Oke, dan moet je ook vechten in de oorlog en je eigen drankje betalenquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gelijke rechten als de man. Niet meer, niet minder
ja anders kunnen ze de drankjes voor de vrouw niet betalenquote:
een nieuw Blog: de bezigheden van een.modquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:48 schreef Maraca het volgende:
't is niet alsof ik helemaal niks meer doe hoor
dat doen ze al hoorquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oke, dan moet je ook vechten in de oorlog en je eigen drankje betalen
Vrouwen zouden ook dienstplicht moeten hebben, maar dan andere taken als de man. Dat heeft niks meer met gelijkheid te maken, maar meer met fysieke kracht. Dan mag je wel onderscheid maken door mannen te laten vechten en door vrouwen het organisatorische te laten doen. Dan haal je het beste uit beide partijen. Desalniettemin moet je wel de mogelijkheid bieden om mannen ook het organisatorische te laten doen en vrouwen te laten vechten als ze dat willen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oke, dan moet je ook vechten in de oorlog en je eigen drankje betalen
zo mag ik het horenquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vrouwen zouden ook dienstplicht moeten hebben, maar dan andere taken als de man. Dat heeft niks meer met gelijkheid te maken, maar meer met fysieke kracht. Dan mag je wel onderscheid maken door mannen te laten vechten en door vrouwen het organisatorische te laten doen. Dan haal je het beste uit beide partijen. Desalniettemin moet je wel de mogelijkheid bieden om mannen ook het organisatorische te laten doen en vrouwen te laten vechten als ze dat willen.
Drankjes betaal ik uit principe altijd zelf
Bahquote:
Als het een leuke piemel is...quote:
Nog even snel het huishouden aan het doenquote:
en je ruikt al naar visquote:
boarder patrol is veel leuker!quote:
maak jij wel eens zinnen met meer dan 5 woorden ?quote:
beetje laat, die camping is al gesloten door de gemeentequote:
Kijk naar je zelf joh!quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maak jij wel eens zinnen met meer dan 5 woorden ?
dat zijn er 4, heel goedquote:
dat zijn toch herhalingenquote:
Kijk dat lieve jongetje helemaal blij!quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
krijg nou wat, beste idee van NL
e dan ?quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:25 schreef donald_dick het volgende:
chinezen reageren allemaal hetzelfde als ze een fout maken
ohhhhhhhhhhhquote:
Zielig hoor!quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:29 schreef donald_dick het volgende:
arme vrouw mag straks haar vriend 3 jaar niet meer zien
omdat ze langer in australie was dan haar visum toelietquote:
Met tazers en stokken waarmee ze echt slaanquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:26 schreef Studiotje het volgende:
OMG! OP RTL7 DE ENGELSE WEGMUISTBEIODKERSOh nee, toch niet
Dat is niet zo slim!quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
omdat ze langer in australie was dan haar visum toeliet
Engelsen agenten dragen niet eens pistolen, gekke huis!quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Met tazers en stokken waarmee ze echt slaan
Wie zei iets over pistolen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:32 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Engelsen agenten dragen niet eens pistolen, gekke huis!
quote:
Past wel bij dit weerquote:
Walgelijkquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:46 schreef tralalala het volgende:
Alberto maakt vanavond een camping kapot
Ik moest voor school een organisatie-analyse opstellen voor een vakantiepark. Heb indirect Alberto als 'threat' opgeschreven bij de SWOTquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:46 schreef tralalala het volgende:
Alberto maakt vanavond een camping kapot
Inderdaad. Alberto maakt mensen kapotquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
Inderdaad, er zitten nu mensen thuis met een uitkering omdat Alberto dat tof vindt.![]()
die camping van vanavond maakt geen gebruik van die SWOT volgens mijquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik moest voor school een organisatie-analyse opstellen voor een vakantiepark. Heb indirect Alberto als 'threat' opgeschreven bij de SWOT
Voor degenen die niet weten wat SWOT is:
[ afbeelding ]
Een model om sterke punten, kansen, bedreigingen en zwakke punten van de organisatie in kaart te brengen.
Als je bij RmV komt dan is die kans klein jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die camping van vanavond maakt geen gebruik van die SWOT volgens mij
Wat een slecht ideequote:Op zondag 2 oktober 2011 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vervangen door beste idee van NL
Hehe swot analyse!quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik moest voor school een organisatie-analyse opstellen voor een vakantiepark. Heb indirect Alberto als 'threat' opgeschreven bij de SWOT
Voor degenen die niet weten wat SWOT is:
[ afbeelding ]
Een model om sterke punten, kansen, bedreigingen en zwakke punten van de organisatie in kaart te brengen.
een stijfje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |