Mooie laatste woordenquote:
gewoon veel postenquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:11 schreef tralalala het volgende:
Alleen WMB zal wel weer saai zijn en dan kan ik mijn aandacht er niet bij houden.
Denk dat de boel is opgerold daaroquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:13 schreef tralalala het volgende:
Zou Miracle of love eigenlijk nog precies zo als vroeger zijn?![]()
Ik denk het wel, tijd voor een 2e infiltratie!
Website bestaat nog, er staan zelfs ervaringen op.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Denk dat de boel is opgerold daaro
ze komen net onder het sekteding uit volgens de wet, gok ikquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Website bestaat nog, er staan zelfs ervaringen op.
Wat voor woorden?quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:12 schreef tralalala het volgende:
Ik schrijf altijd mee met wat Koos zegt, goede tips geeft hij altijd.
Boetes voor 5 km/u zijn altijd terecht, stel dat er een kind had overgestoken op de snelweg.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Boetes voor 5 km/u zijn altijd terecht, stel dat er een kind had overgestoken op de snelweg.
Dat zal je voor de rest van je leven met je mee dragen.
Wijze woorden van kooooooooos!quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Boetes voor 5 km/u zijn altijd terecht, stel dat er een kind had overgestoken op de snelweg.
Dat zal je voor de rest van je leven met je mee dragen.
Wat zou Koooos hier van vinden?quote:Heb je wel eens tijdens een undercoveractie gedacht: als dit op televisie komt, ontploffen er spontaan een paar tv’s in Nederlandse huiskamers?
”Toen ik met een legertruck van een militair terrein afreed dacht ik wel even bij mezelf ‘ik geloof niet dat ik dit nu doe’. En meteen daarna: ‘wat moet ik ermee en waar moet ik nu heen?’. Ik reed met dat ding op de openbare weg, zonder groot rijbewijs. Ik had wel een paar lessen genomen maar veel te weinig en het is niet even wegrijden met zo’n ding. Met horten en stoten reed ik over dat terrein heen en toen begon tot overmaat van ramp de voorruit te beslaan. Geen idee waar de blower zat dus ik zag ook de bordjes ‘uitgang’ niet meer. Ik heb daar heel wat rondjes gereden.”
Wat een baas is het toch ookquote:
Zo te lezen wordt die vraag aan Alberto gesteld.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
er ontploffen spontaan TVs??
Alberto heeft hoge verwachtingen van eigen programma's
De tv kon de coolheid van Alberto niet aan!quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij heeft wel het vliegtuig van de Koningin aangeraakt ja!quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij heeft wel het vliegtuig van de Koningin aangeraakt ja!
RESPECT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |