Tomicquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:34 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Wat is het trouwens met de Balkan en tennis? Djokovic, Cilic, Ljubicic, Troicki, Tipsarevic, Dodig, Nestor, Raonic, Tomic, allemaal met wortels in dezelfde regio.
Maar die wortels jongeuhhhquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tomicdie man is Australiėr en geboren in Duitsland.
Leek me duidelijk aan de naam, maar goed:quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tomicdie man is Australiėr en geboren in Duitsland.
quote:Tomic was born in Stuttgart, Germany, on 21 October 1992.[3] Tomic's parents, John (Ivica) and Ady (Adisa), left Croatia, then a part of Yugoslavia,[4] several years before his birth.
Ja, maar dat zegt natuurlijk niksquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:54 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Leek me duidelijk aan de naam, maar goed:
[..]
Wellicht is er iets in de Balkan, is er echt grotere kans op uitzonderlijk balgevoel geschikt voor tennis?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt natuurlijk niksdan kun je ook gaan praten over Krajicek dat hij presteerde omdat zijn ouders ontsnapten uit de Sovjet Unie of zo.
Het is toch indrukwekkend dat ze daar de laatste jaren allemaal zoiets hebben van: "Ik zal ze eens laten zien wat ik allemaal met een bal kan"quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:08 schreef APK het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan de Balkan dan?
Je kunt toch ook een hele lijst Spanjaarden opnoemen?
Spanje ook ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:08 schreef APK het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan de Balkan dan?
Je kunt toch ook een hele lijst Spanjaarden opnoemen?
Drie spelers in de top 20.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:15 schreef Tim86 het volgende:
Het is toch indrukwekkend dat ze daar de laatste jaren allemaal zoiets hebben van: "Ik zal ze eens laten zien wat ik allemaal met een bal kan"
Ik wilde alleen even mijn woordgrapje faciliterenquote:
Helemaal overheen gelezenquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wilde alleen even mijn woordgrapje faciliteren
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:30 schreef APK het volgende:
[..]
Helemaal overheen gelezen![]()
Van FF verwacht ik zoiets, maar niet van jou
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zie hem nu ook pasquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik moest hem 3x lezenquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat een reeks is dat gewordenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:12 schreef BobW het volgende:
![]()
Hier moet je zijn Tim: slechte zelfbedachte grappen, deel 28
quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hier wat langere highlights:quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:37 schreef Norrage het volgende:
De highlights...Wat een genot om naar te kijken, en niet alleen Murray hoor. Was een mooie wedstrijd. Mooie punten
Ja heel irritant, mijn link is beterquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:36 schreef Szura het volgende:
Helft van de tijd lopen beeld en geluid niet synchroon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |