Leuk, maar volgens mij bedoel je Neil Armstrong.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:37 schreef Giester het volgende:
Louis Armstrong komt bij de dokter.
Hij zegt tegen de dokter: "Ik heb zo'n pijn in m'n wangen."
De dokter kijkt ernaar en zegt: "Aha, ik zie het al, blaasontsteking."
Kort, maar erg leuk. Ik zie het ook helemaal voor me, goed gedaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:56 schreef Federer-fan het volgende:
Twee Nederlandse mannen, die allebei in Zaandam wonen, zijn aan het discussiëren over hun autorijgedrag.
Zegt de een: "Ik ga vanaf morgen links rijden."
Komt er opeens een vrouw de kamer binnen die ze allebei kennen die heel emotioneel zegt: "Da's levensgevaarlijk. Stel je voor dat iedereen dat gaat doen!"
Neen, ik bedoel Louis!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leuk, maar volgens mij bedoel je Neil Armstrong.
Bedankt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:09 schreef BobW het volgende:
[..]
Kort, maar erg leuk. Ik zie het ook helemaal voor me, goed gedaan
Ik vond hem juist beter.quote:Die andere daarna vond ik wat minder, maar het is ook niet makkelijk.
Niks eigenlijk. Soms probeer ik iets te bedenken maar als het er niet is, probeer ik het neit te forceren en hoop ik op betere tijden.quote:Ik ben al een tijdje inspiratieloos. Wat doe jij daaraan?
quote:
Laatste zin wel tamelijk grappig, maar niet zozeer om het pootje, maar meer om de advocaat die het kuiken geen enkele kans geeft.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]![]()
Wat vond je van die laatste zin?
Deze zin vind ik dan weer niets minder dan briljantquote:al na een paar jaar krijgt hij te horen dat hij er binnenkort uitvliegt.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:55 schreef Refurb het volgende:
Ken jij de mop van de poetsvrouw?
Nee? Die ligt in de kast
Dit vind ik ijzersterk.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:20 schreef Giester het volgende:
Komt een man schreeuwend bij de dokter.
"Dokter, dokter, help mij. Ik heb kiespijn."
Zegt de dokter:
"Dan moet je in China gaan wonen meneer."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |