Bedankt.quote:
Ja, zeker, maar ik maak sowieso de hele dag door grappen. Ben veel bezig met woordspelingen, sarcastische opmerkingen en dat soort dingen. Kan ik wel een keer iets over vertellen.quote:Vertel je ook wel eens grappen die je bedenkt of hier leest in het echt aan mensen FF?
Mwahquote:Op maandag 12 september 2011 15:20 schreef Federer-fan het volgende:
Een man huurt een scherpschutter in. Dus zo gezegd zo gedaan en ze spreken af. De man vraagt de scherpschutter om van vijfentwintig meter afstand op wat niet-bewegende doelen te schieten, zoals een zeecontainer. Die scherpschutter gebruikt tientallen kogels maar geen van alle treffen ze hun doel.
Zegt die man tegen die scherpschutter: "En jij noemt jezelf scherpschutter?"
Zegt die scherpschutter: "Ja, want ik gebruik nooit losse flodders."
Ik moest hem 2 keer lezenquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:51 schreef PiRANiA het volgende:
Gisteren vroeg ik mijzelf af of een meterkast van 90 cm breed nog wel een meterkast is.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:06 schreef Jovatov het volgende:
Joop is al een tijd werkloos, als hij alles heeft geprobeerd gaat hij naar een uitzendbureau.
Daar hebben ze bar weinig voor hem. Het enige is een baantje als hulpgynacoloog. Na lang wikken en wegen besluit hij direct de baan aan te nemen.
De volgende dag begint hij en hij mag gelijk aan de slag met een paar keizersneden en andere gecompliceerde geboortes. Na een week komt hij terug bij het uitzendbureau voor een evaluatie.
'En,' vraagt de werkconsulent, 'bevalt het?'
Dat je die van mij niet leuk vindt, snap ik; ben er ook zelf niet kapot van. Maar dat je die van die meterkast en die laatste, met als clou 'Bevalt het', wat nogal standaardwoorspeling is in combinatie met geboortes begrijp ik dan weer niet. Jovatov kan veel beter, ik hopelijk ook trouwens.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mwah![]()
[..]
Ik moest hem 2 keer lezen![]()
Geweldige grap! Dat wel
[..]
![]()
![]()
![]()
"Bevalt het?" is een grap die geregeld wordt gemaakt als iemand zwanger is, met zwangere vrouwen werkt en die sowieso vaak in combinatie met zwangerschap wordt gebruikt. "Beurs genoteerd" was wat mij betreft nieuw.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:51 schreef Jovatov het volgende:
Wat is nu precies het verschil tussen standaard woordspelerig en een SZG-woordspeling?
Appel beurs genoteerd is dan weer niet standaard? Ik snap die grens niet zo?
Keizersnedes en andere gecompliceerde geboortes? Als dat hem is, had je "andere" denk ik weg moeten laten, want er zijn denk ik ook wel gecompliceerde geboortes zonder keizersnee.quote:En zagen jullie mijn eerste poging tot een tussengrap?
Oké, ja, ik denk dat ik het wel wat beter snapquote:Op woensdag 21 september 2011 09:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
"Bevalt het?" is een grap die geregeld wordt gemaakt als iemand zwanger is, met zwangere vrouwen werkt en die sowieso vaak in combinatie met zwangerschap wordt gebruikt. "Beurs genoteerd" was wat mij betreft nieuw.
Nee, het was na lang wikken en wegen besluit hij direct.quote:[..]
Keizersnedes en andere gecompliceerde geboortes? Als dat hem is, had je "andere" denk ik weg moeten laten, want er zijn denk ik ook wel gecompliceerde geboortes zonder keizersnee.
quote:Op donderdag 22 september 2011 07:39 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Oké, ja, ik denk dat ik het wel wat beter snap.
Ja, die is wel sterk.quote:[..]
Nee, het was na lang wikken en wegen besluit hij direct.
Die is helaas al wat vaker voorbijgekomen.quote:Enfin nog een mopje:
Karel en Karin doen altijd samen wekelijks een potje squash. Daaraan voorafgaand eten ze vaak samen. Deze week komt Karel bij Karin eten. Als Karel voor de deur staat heeft hij nog twee pannen in zijn hand.
"Ja sorry," zegt Karel, "m'n auto had panne."
Wow.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:43 schreef Jovatov het volgende:
Leo zoekt een studie.Hij weet niet waar hij het zoeken moet dus stapt naar een studie-adviseur.
Deze stelt Leo allerlei studies voor maar het is het allemaal niet.
Ten einde raad besluit hij met:' En dan misschien iets met dooie talen?'
'Nee,' zegt Leo, 'da's mij te letterlijk.'
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:53 schreef Giester het volgende:
Kees en Hendrik zitten 's-ochtends langs de waterkant.
De hengel is uitgegooid en ze nuttigen een glas koffie.
"Mijn vrouw zegt dat ik maar eens een sport moet gaan doen." zegt Kees.
"Maar vissen is toch een sport?" vraag Hendrik verbaasd.
"Nee, kijk naar ons, we zitten hier een beetje koffie te drinken, dit is toch geen sport." zei Kees.
"Oh ja, en sportvissen dan?" vraagt Hendrik.
Zegt Kees: "Sportvissen? Ja dat wel."
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:51 schreef sjoemie1985 het volgende:
jantje loopt een winkel binnen en begint te zoeken naar het geen hij nodig heeft.
op een gegeven moment blijft hij bij een bepaalde schappen rek staan en begint te springen en te doen.
komt op een gegeven moment de verkoper er aan gelopen en vraagt waarom jantje zo staat te springen.
zegt jantje: nou ik heb een potje humor nodig van de bovenste plank.
Ik vind hem te letterlijk.quote:
Haha, jawel!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:56 schreef Federer-fan het volgende:
Twee Nederlandse mannen, die allebei in Zaandam wonen, zijn aan het discussiëren over hun autorijgedrag.
Zegt de een: "Ik ga vanaf morgen links rijden."
Komt er opeens een vrouw de kamer binnen die ze allebei kennen die heel emotioneel zegt: "Da's levensgevaarlijk. Stel je voor dat iedereen dat gaat doen!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |