quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:37 schreef D. het volgende:
Volgens mij is die moeder stiekem Wendy's nieuwste typetje
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:38 schreef Injetta het volgende:
Toppie!! Dat is toch al jaren uit om te zeggen. Of is dat nu in Brabant hip of zo?
Sinds patatje joppie is het weer helemaal in..quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:38 schreef Injetta het volgende:
Toppie!! Dat is toch al jaren uit om te zeggen. Of is dat nu in Brabant hip of zo?
Zet nu eerst maar rtl4 aanquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zo te lezen moet ik dit terugkijken.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:39 schreef hexje het volgende:
Dat gekoketteer over die jongere vriend.
Hij is homo.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
vind gordon steeds leukerworden
Bij de Toppers roepen alle kampers het ook in de Arena heurquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:38 schreef Injetta het volgende:
Het is pas net begonnen, dus blijf lekker kijkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zo te lezen moet ik dit terugkijken.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
vind gordon steeds leukerworden
ja idd! Wat maakt dat nou uit? Dochterlief begint in de relatie te geloven - dus shut up then! Age doesnt matter unless you're a cheesequote:Op vrijdag 30 september 2011 22:39 schreef hexje het volgende:
Dat gekoketteer over die jongere vriend.
Nou als mijn moeder met een knul van 24 thuis komt was ik ook weg geweest, kom nou zegquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Die dochter moet lekker d'r eigen leven gaan leiden, bemoeial
Hij heeft het ook met vrouwen gedaan hoorquote:
Or a wine.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:41 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja idd! Wat maakt dat nou uit? Dochterlief begint in de relatie te geloven - dus shut up then! Age doesnt matter unless you're a cheese
Lijkt er wel opquote:
Ah dus jij vind het okay dat moeders er als een snollebol bijloopt en zich ook zo gedraagt ?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Die dochter moet lekker d'r eigen leven gaan leiden, bemoeial
Wordt ook wel tijd, met 24. Ik vind dochter echt een saaaaaaaie doosquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou als mijn moeder met een knul van 24 thuis komt was ik ook weg geweest, kom nou zeg
Hahahahaha!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:41 schreef Silenus het volgende:
Ze lijkt op die gozer die 'ben ik te min' zingt.![]()
Sileen wat vind jij er van als je pa met een meid van 24 thuis komt?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:41 schreef Silenus het volgende:
Dan vind ik m'n pa een baas.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sileen wat vind jij er van als je pa met een meid van 24 thuis komt?
LIgt er ook aan hoe oud je moeder is.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou als mijn moeder met een knul van 24 thuis komt was ik ook weg geweest, kom nou zeg
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:41 schreef Silenus het volgende:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:43 schreef Injetta het volgende:
[..]
LIgt er ook aan hoe oud je moeder is.
Als mijn moeder met een knul van 24 aan komt, dan bel ik een psychiater voor die jongen. Aangezien mijn moeder 80 is...
OOk dat niet....quote:
Dit.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan vind ik m'n pa een baas.
Als m'n ma dat doet met een vent van 24 moet ik serieus overgeven en ros ik die kerel in elkaar.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als m'n ma dat doet met een vent van 24 moet ik serieus overgeven en ros ik die kerel in elkaar.
Ik vind dit smakeloos, had de moeder kunnen zijn, alsjeblieft zegquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:43 schreef Injetta het volgende:
[..]
Als mijn moeder met een knul van 24 aan komt, dan bel ik een psychiater voor die jongen. Aangezien mijn moeder 80 is...
Mijn vader had toen ie 39 was een vriending van 19quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Veeg mij opquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:43 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ouchquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn vader had toen ie 39 was een vriending van 19
Daarna is ze pot geworden
Mn opa was ook nogal extreem. Eerst een vrouw die 15 jaar ouder was, op haar sterfbed mn oma leren kennen (die 30 jaar jonger was dan opaquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Geworden nog wel..quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Gisteren was hij bij DWDD, 170 kilo afgevallen!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat 'Obese'Die dikke gozer was vroeger een knappe surfdude
Echt he, zoeen blondequote:Op vrijdag 30 september 2011 22:47 schreef Ronaldsen het volgende:
bizar dat mensen het zover kunnen laten komen..quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Echtquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gisteren was hij bij DWDD, 170 kilo afgevallen!
Misschien heeft hij gezegd dat ze rustiger moest doen en hoppa mes in je ribbenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:48 schreef egeltje1985 het volgende:
'En dan beland je in zo'n schreeuwruzie' Huh?
Bij de DWDD was hij 170 kilo lichter...quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Cool ga ik ff terugkijkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gisteren was hij bij DWDD, 170 kilo afgevallen!
iets van 80 jaar toch?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:48 schreef fratsman het volgende:
Negers die zeiken over Kuifje in Afrika. Hoe oud is dat album.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:48 schreef Injetta het volgende:
[..]
Bij de DWDD was hij 170 kilo lichter...
Uit de jaren 30 als ik het goed had gehoordquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:48 schreef fratsman het volgende:
Ja, het bericht zelf vond ik wel nieuwswaardig, alleen klonk de intro net of iedereen wekelijks staat te schreeuwen op straat.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij gezegd dat ze rustiger moest doen en hoppa mes in je ribben
tondeuse eropquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:49 schreef Karina het volgende:
Dat haar kan alleen maar korter toch? Rick Astley look
Later is dat album zelfs nog hertekend in de jaren 60 om het wat politiek correcter te makenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:48 schreef fratsman het volgende:
Zet je hem toch gewoon weer aan...quote:
Het is toch juist de bedoeling dat ze er op vooruit gaat?quote:
geef haar een weave !quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is toch juist de bedoeling dat ze er op vooruit gaat?
Zeker, is een mooie vrouwquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Met de juiste kleding en makeup kun je van die dochter volgens mij echt een lekker wijf maken
Idem.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:53 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
ik kan niet meer serieus kijken naar hem, moet steeds naar Carlo denken
Vind ik ook. Hij kiest echt hele tuttige kleding altijd.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:53 schreef Karina het volgende:
Ik vind die kleding altijd zo tuttig.
Een bij elkaar geraapte outfit.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:53 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:53 schreef fratsman het volgende:
[..]
Idem.Carlo heeft het helemaal verpest.
Nu lijkt ze op zo'n Zeeuwse melkboerin uit 1927.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:54 schreef ThunderBitch het volgende:
Ze ziet er best wel oud uit, ik snap die gast niet hoor.
Haar innerlijk heeft hem de das om gedaan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:54 schreef ThunderBitch het volgende:
Ze ziet er best wel oud uit, ik snap die gast niet hoor.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nu lijkt ze op zo'n Zeeuwse melkboerin uit 1927.
Tja als de make-over subtiel is, dan is de make-over niks aanquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:53 schreef Karina het volgende:
Die was geniaalquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zelfde geld voor Erwin van Lambaart
Ze heeft inderdaad een oud hoofd.quote:
Nouja, ze twijfelde, en wilde kennelijk nog ff wat met mannen experimenteren.quote:
ze ziet er nu tenminste naar haar leeftijd uitquote:
wel een prachtige kleurquote:
Jaa diequote:
"Dik 't in! Dik 't in!"quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:56 schreef Injetta het volgende:
Maaik heeft het weer voor elkaar. Hij heeft een oude tuthola van d'r gemaakt. Ze ziet er nu echt als 55 oud.
Die knul haakt meteen af denk ik.
Och dat downgraden ze heus zelf wel hoorquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:56 schreef Injetta het volgende:
Maaik heeft het weer voor elkaar. Hij heeft een oude tuthola van d'r gemaakt. Ze ziet er nu echt als 55 oud.
Die knul haakt meteen af denk ik.
Da's om je telefoon en portemonnee in te dragen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:56 schreef Karina het volgende:
Er zitten ook rare zakken of zo aan de zijkant van die jurk.
Ik neem zelf een tasje meequote:Op vrijdag 30 september 2011 22:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Da's om je telefoon en portemonnee in te dragen.
Kerels worden er echt MOE van om dat elke keer te moeten dragen op feestjes.
Ja vind ik ook, kan er helaas niet op lopen.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Da's om je telefoon en portemonnee in te dragen.
Kerels worden er echt MOE van om dat elke keer te moeten dragen op feestjes.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:58 schreef Silenus het volgende:
Die dochter is ineens een lekker wijf geworden wel. Ze mag alleen niet praten.
Wat een lelijk wijf is jouw ome Gerritquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:59 schreef Silenus het volgende:
"Op en top vrouw voel nou".
Ze lijkt op mijn ome Gerrit.
Whehehe...quote:
quote:
Verkeerde smiley.... Ik wilde deze..quote:
ditquote:
Nee welnee, niets mis mee.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:03 schreef DjinN het volgende:
ik vind haar kleding tot nu toe niet bijzonder erg moet ik zeggen
nee helaasnietquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:03 schreef Pisces29 het volgende:
Hebben ze nog een 'voor' foto laten zien met al dat gewicht?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:03 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:03 schreef Nuchterheid het volgende:
Is die moeder vroeger een kerel geweest of zo?
ik zie het ook nog niet eigenlijk. Of het moet echt om haar gedrag gaanquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:04 schreef MissJ het volgende:
wat is er mis met wat ze nu aan heeft?
quote:
Ja, heel kortquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:03 schreef Pisces29 het volgende:
Haar kleding is helemaal niet zo heftigquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze heeft best leuke kleding aan!
Inderdaad.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:04 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik vind de haarkleur niet zo mooi, verder valt het reuze mee!
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:05 schreef DjinN het volgende:
Ze kunnen beter die dochter omstylen, met die dode teddybeer om haar nek
Ze ziet er uit als een Marokkaans meisjequote:Op vrijdag 30 september 2011 23:05 schreef DjinN het volgende:
Ze kunnen beter die dochter omstylen, met die dode teddybeer om haar nek
Ditquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:05 schreef MissJ het volgende:
is dochter soms jaloers op haar moeder? Dochter zou zelf namelijk ook wel iets kunnen afvallen
Iets minder rood in het haar en verfer niet meer aan doen, een makkie voor Maik.quote:
Arme Marokkaanse meisjesquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze ziet er uit als een Marokkaans meisje
En dat heeft natuurlijk ook altijd aan die man gelegenquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:06 schreef inZanity het volgende:
Ze hebben ook echt allemaal een slecht huwelijk gehad..
he bah, dan ga je een ontzettende zweetkut krijgen volgens mijquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:06 schreef MissJ het volgende:
[..]
he bah, dan ga je een ontzettende zweetkut krijgen volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi trouwens
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Ik moest aan Constanza denken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet, na een tijdje wordt het knapperig en kan je de korstjes eruitbreken en uit de broek schuddenquote:
[..]
Sowieso vind ik het smerig om zonder ondergoed rond te banjeren.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:06 schreef MissJ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze is wel veel mooier dan Constanza.quote:
mét onderbroek ook hoor lijkt mequote:Op vrijdag 30 september 2011 23:06 schreef MissJ het volgende:
[..]
je zou maar ineenkeer een niesbui krijgenquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:06 schreef MissJ het volgende:
[..]
Palinka?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:08 schreef Silenus het volgende:
What the fuck trouwens zeg, heb een fles sterk van collega gekregen maar dat spul is supersterk.
(Ja, offtopic)
lijkt me ook ontzettend viesquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:06 schreef MissJ het volgende:
[..]
[..]
Gadverquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:07 schreef DjinN het volgende:
[..]
Niet, na een tijdje wordt het knapperig en kan je de korstjes eruitbreken en uit de broek schudden
Nee, cuarenta y tres. Ik drink normaal nooit sterk, maar misshcien moet ik het wat meer aanlengen ofzo.quote:
ach misschien zijn er toch ergens mannen die op de zure sloot van Armand vallenquote:
Cuarenta y Tresquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, cuarenta y tres. Ik drink normaal nooit sterk, maar misshcien moet ik het wat meer aanlengen ofzo.
......okequote:Op vrijdag 30 september 2011 23:07 schreef DjinN het volgende:
[..]
Niet, na een tijdje wordt het knapperig en kan je de korstjes eruitbreken en uit de broek schudden
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
HaaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi trouwens
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Sweetquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:07 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat is lekker on the rocksquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, cuarenta y tres. Ik drink normaal nooit sterk, maar misshcien moet ik het wat meer aanlengen ofzo.
nouja...ik denk eerder sourquote:
Puur is 43 het lekkerst, maar watjes kunnen het mixen met 7-upquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Niet als je je eige 2 keer per dag wast.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:11 schreef Karina het volgende:
Geen ondergoed aan is gewoon ranzig. Zeker als vrouw.
Mannen zijn het hier niet allemaal mee eens.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:11 schreef Karina het volgende:
helemaal in een leren broekquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:11 schreef Karina het volgende:
Nee, dat snap ik.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mannen zijn het hier niet allemaal mee eens.
Ik mix het met roosvicee multi vit.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Puur is 43 het lekkerst, maar watjes kunnen het mixen met 7-up
2 x per dag je punani wassen kan nooit goed zijnquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Niet als je je eige 2 keer per dag wast.
Ja bah, het lijkt me in een spijkerbroek al vies.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:12 schreef DjinN het volgende:
[..]
helemaal in een leren broekDat gaat zweten, broeien, stinken
Dat is een doodzondequote:Op vrijdag 30 september 2011 23:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik mix het met roosvicee multi vit.Heb geen ander spul, haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |