quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:37 schreef D. het volgende:
Volgens mij is die moeder stiekem Wendy's nieuwste typetje
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:38 schreef Injetta het volgende:
Toppie!! Dat is toch al jaren uit om te zeggen. Of is dat nu in Brabant hip of zo?
Sinds patatje joppie is het weer helemaal in..quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:38 schreef Injetta het volgende:
Toppie!! Dat is toch al jaren uit om te zeggen. Of is dat nu in Brabant hip of zo?
Zet nu eerst maar rtl4 aanquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zo te lezen moet ik dit terugkijken.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:39 schreef hexje het volgende:
Dat gekoketteer over die jongere vriend.
Hij is homo.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
vind gordon steeds leukerworden
Bij de Toppers roepen alle kampers het ook in de Arena heurquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:38 schreef Injetta het volgende:
Het is pas net begonnen, dus blijf lekker kijkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zo te lezen moet ik dit terugkijken.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
vind gordon steeds leukerworden
ja idd! Wat maakt dat nou uit? Dochterlief begint in de relatie te geloven - dus shut up then! Age doesnt matter unless you're a cheesequote:Op vrijdag 30 september 2011 22:39 schreef hexje het volgende:
Dat gekoketteer over die jongere vriend.
Nou als mijn moeder met een knul van 24 thuis komt was ik ook weg geweest, kom nou zegquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Die dochter moet lekker d'r eigen leven gaan leiden, bemoeial
Hij heeft het ook met vrouwen gedaan hoorquote:
Or a wine.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:41 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja idd! Wat maakt dat nou uit? Dochterlief begint in de relatie te geloven - dus shut up then! Age doesnt matter unless you're a cheese
Lijkt er wel opquote:
Ah dus jij vind het okay dat moeders er als een snollebol bijloopt en zich ook zo gedraagt ?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Die dochter moet lekker d'r eigen leven gaan leiden, bemoeial
Wordt ook wel tijd, met 24. Ik vind dochter echt een saaaaaaaie doosquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou als mijn moeder met een knul van 24 thuis komt was ik ook weg geweest, kom nou zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |