quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
Utrecht is zo gewoon
Amsterdam heeft ook mijn voorkeur, ivm de gratis shotjes die ik ga hosselen voor mij en Myr
ja geloof dat hij dat wel wilquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:10 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gratis barman bij de shotjes was het toch?
Mijk je gaat ook maar gewoon mee naar Amsterdam, als het Amsterdam wordtquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:19 schreef Mijk het volgende:
Rotterdam, als het in een beetje fatsoenlijke tent is.
die is toch een week later?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:28 schreef Koen66 het volgende:
ik had zo graag willen komen en ik had nog gezegd doe het niet in de herfstvakantie
In noord en midden NL 15 oktober, in zuid 22 oktober. Ik heb die week al vrij genomenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die is toch een week later?
November is zo ver weg
Zoals wat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:36 schreef mr-green het volgende:
Rotterdam
Er zijn tal van spots die echt tof zijn
Nieuwe binnenweg, Witte de withstraat en oude haven. Of we gaan naar een goed techno feest in de techno tempel van Rotterdam: Perronquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:58 schreef Mijk het volgende:
nou, dit gaat tot morgne ochtend durenik ben nog wel ff aanwezig.
edit, verkeerde topic
Leuk ja, hele avond techno meuk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:40 schreef mr-green het volgende:
[..]
Nieuwe binnenweg, Witte de withstraat en oude haven. Of we gaan naar een goed techno feest in de techno tempel van Rotterdam: Perron
Of gewoon Amsterdam
18 november zou ik ook prima kunnenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk ja, hele avond techno meuk.
Ik kan alleen als de meet 18. Nov is.
Is toch ook maar een optiequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk ja, hele avond techno meuk.
Ik kan alleen als de meet 18. Nov is.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
Uhmz ik heb misschien ook een probleem op 21-10. Kreeg vandaag te horen dat onze vriendengroep misschien vip kaarten krijgen voor een happy hardcore feest in Spijkenisse
18-11 wel?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:25 schreef JJH het volgende:
Die datum kan ik sowieso niet, ben dan de enige die die avond kan werken...
Heerlijk zo in de ochtend met charmed_angelquote:Op zondag 2 oktober 2011 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lijkt mij 'savonds? Maar vind het wel lekker om even een burgertje te eten ofzo
Wel verse jus d'orange hequote:Op zondag 2 oktober 2011 11:37 schreef Mijk het volgende:
[..]
Heerlijk zo in de ochtend met charmed_angel
* Mijk brengt ontbijt op bed.
Het moet ook niet eerder zijn dan 's avonds, want in de middag ben ik nog lang niet bijgekomen van de avond ervoorquote:Op zondag 2 oktober 2011 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lijkt mij 'savonds? Maar vind het wel lekker om even een burgertje te eten ofzo
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:44 schreef Viro het volgende:
Amsterdam lijkt mij prima ondanks mijn stap-geschiedenis
Haha mag van mij ook hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom niet bij jou thuis![]()
Aaaaw wat lief van jouquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:57 schreef Karzai het volgende:
Als het Amsterdam wordt kom ik wel even kennis maken, weet niet of ik de hele avond meega.
Maar als er mensen niet naar huis kunnen dan mogen ze wel even in mijn huis bivakkeren mits ze zich gedragen.
Dansenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Haha mag van mij ook hoorMaar ook wel leuk om ergens lekker gek te doen en lekker te dansen
Jaaaa lekker losssss gaanquote:
ja das inderdaad ook leukquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Haha mag van mij ook hoorMaar ook wel leuk om ergens lekker gek te doen en lekker te dansen
Neequote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:12 schreef Ezechielk het volgende:
Indien in Amsterdam kom ik ook wel even een pilsje meedrinken. Als jullie het goed vinden uiteraard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ben ook nog wel benieuwd hoe ik het ga doen. Gelukkig rijden de treinen om het uur naar Rotterdamquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja das inderdaad ook leuk
maar dan wordt het voor mij voor half 1 de trein terug
in mijn geval ben ik dan rond half 9 s'ochtends thuis... en de kroegen gaan dicht rond 5/6 uur gok ik ...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben ook nog wel benieuwd hoe ik het ga doen. Gelukkig rijden de treinen om het uur naar Rotterdam
Maar ik haat de Nachtbus, maar een taxi naar Spijkenisse vind ik te duur
Dus het beste is heel de nacht doorgaanZodat ik de eerste metro naar huis kan nemen
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
Mits minimaal een samen dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Grote bek maar als het puntje bij paaltje komt knijp je er tussenuitquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:02 schreef utopie het volgende:
Ik zou alleen al willen komen om Viro op zijn bek te timmeren
Ja ik moet ook ff kijken hoe of wat.. wil wel met de auto maar volgens mij ben ik dan een vermogen kwijt aan parkeerkostenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja das inderdaad ook leuk
maar dan wordt het voor mij voor half 1 de trein terug
Wat je ook kiest, ik blijf sowieso bij je, dan zijn we iig niet alleen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben ook nog wel benieuwd hoe ik het ga doen. Gelukkig rijden de treinen om het uur naar Rotterdam
Dus het beste is heel de nacht doorgaanZodat ik de eerste metro naar huis kan nemen
Ben gelukkig niet de enige die er over nadenkt om de hele nacht door te gaanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja daarom is het beter dat we op vrijdag gaan, want de metro's rijden op zterdag toch redelijk vroeg?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat je ook kiest, ik blijf sowieso bij je, dan zijn we iig niet alleen.Ik denk gewoon doorgaan, de trein van 6 uur nemen dan rijden als we in Rotterdam komen de metro's wel weer.
Als je gaat stappen, dan moet je het goed doenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Ben gelukkig niet de enige die er over nadenkt om de hele nacht door te gaan
Grootspraakquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:02 schreef utopie het volgende:
Ik zou alleen al willen komen om Viro op zijn bek te timmeren
In Amsterdam wel jaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik moet ook ff kijken hoe of wat.. wil wel met de auto maar volgens mij ben ik dan een vermogen kwijt aan parkeerkosten
6 uur zou ik ook wel doen, maar in mijn geval wordt het wel heeel laat (vroeg)...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat je ook kiest, ik blijf sowieso bij je, dan zijn we iig niet alleen.Ik denk gewoon doorgaan, de trein van 6 uur nemen dan rijden als we in Rotterdam komen de metro's wel weer.
Kan die vriendin niet dat weekend een paar fokkers slaapplaats biedenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja daarom is het beter dat we op vrijdag gaan, want de metro's rijden op zterdag toch redelijk vroeg?
OMGEndie week erop ga ik weer stappen in Amsterdam met vriendinnen. Maar dan heb ik een slaapplaats in Amsterdam gelukkig
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kan die vriendin niet dat weekend een paar fokkers slaapplaats bieden?
Zolang je maar een chauffeur hebt hequote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:18 schreef Ezechielk het volgende:
Ik pak gewoon de nachtbus, met een half uurtje ben ik dan thuis.
Komt goedquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zolang je maar een chauffeur hebt he![]()
Veel plezier allemaal en sammz, niet teveel drinken he
De 18de kan ik welquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:07 schreef SiIk het volgende:
Jullie zullen het zonder mij moeten stellen
De bedoeling is dat je achteraf niet weet hoe je thuisgekomen bent.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:24 schreef naatje_1 het volgende:
De vraag is alleen hoe verdwaal ik niet in A'dam en hoe kom ik weer thuis en hoe laat, maar voor het weekend mag dat geen probleem zijn. Gelukkig heb ik de eerste SE's (Schriftelijk Examen) dan al achter de rug.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De bedoeling is dat je achteraf niet weet hoe je thuisgekomen bent.
Jammerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:13 schreef naatje_1 het volgende:
Vooralsnog geef ik me op voor het 'ik kom'-lijstje
Jammer.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:38 schreef gewoonfaye het volgende:
OMG GEIL SEXY LEKKER IK BEN ERBIJ MET EEN FEESTHOEDJE EN DISCOBALLEN
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:13 schreef naatje_1 het volgende:
Vooralsnog geef ik me op voor het 'ik kom'-lijstje
jullie staan erbijquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:38 schreef gewoonfaye het volgende:
OMG GEIL SEXY LEKKER IK BEN ERBIJ MET EEN FEESTHOEDJE EN DISCOBALLEN
Dat kanquote:
i like itquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:34 schreef LovelyLady het volgende:
Leuke lijst met leuke mensen ....
* LovelyLady twijfelt
Geen slaapplaats en ik ben te oud om een hele nacht door te halen johquote:
Die is verplicht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:20 schreef gewoonfaye het volgende:
Waarom staat ValHallen er niet bij? Die moet ook
VH, eggsTC en ToT en de lijst is compleetquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:20 schreef gewoonfaye het volgende:
Kan je niet bij Bartje logeren? Hoef je ook niet de hele nacht doorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen slaapplaats en ik ben te oud om een hele nacht door te halen joh
Geen idee, niet gevraagd ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je niet bij Bartje logeren? Hoef je ook niet de hele nacht door.
Die moet ik er nog bij zettenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:20 schreef gewoonfaye het volgende:
Ja. Vanaf het Leidseplein zelfs.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ken wel iemand waar ik kan slapen in Haarlem... gaat er een nachttrein/bus naar haarlem?
Coolquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Vanaf het Leidseplein zelfs.
Je weet mijn filosofie wat betreft tijdplanning, maar ik denk het niet.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je weet mijn filosofie wat betreft tijdplanning, maar ik denk het niet.
Jawel, je komt wel!quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je weet mijn filosofie wat betreft tijdplanning, maar ik denk het niet.
Nee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh en Faye... biergevecht..........
Ik weet nog niet of ik kom, maar als ik er ben, neem ik i.i.g. geen aardappelsalade mee!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh en Faye... biergevecht..........
Je hebt nog over van de vorige meet?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik kom, maar als ik er ben, neem ik i.i.g. aardappelsalade mee!
Als het een plaatsnaam is dan is het op fietsafstand voor mijquote:
weer 10 KG aardappelsalade zekerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik kom, maar als ik er ben, neem ik i.i.g. aardappelsalade mee!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:40 schreef mr-green het volgende:
Dus 18 november Amsterdam staat vast?
quote:
Ik was het woordje geen vergeten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
weer 10 KG aardappelsalade zeker
kom je nog LoLaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:34 schreef LovelyLady het volgende:
Leuke lijst met leuke mensen ....
* LovelyLady twijfelt
quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
ik kom officieel niet
ik heb al teveel weekenden wat gepland dus ik sla even over
Ben toch niet zo'n uitgaanstypje dus andere keer weer
Same here!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:50 schreef Stiffler1988 het volgende:
Zet mij maar op de misschien lijst
gewoon komenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:50 schreef Stiffler1988 het volgende:
Zet mij maar op de misschien lijst
We gaan wel door hoor. Komt goed.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil ook wel komen als we maar wel doorgaan tot volgende dag want 's nachts gaat er geen OV
quote:
quote:
ik geloof dat we dat nog moeten afsprekenquote:
Leuk leuk leukquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik geloof dat we dat nog moeten afspreken
Maar volgens mij is het wel de bedoeling om ergens te eten, burgertje ofzo
KFC?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik geloof dat we dat nog moeten afspreken
Maar volgens mij is het wel de bedoeling om ergens te eten, burgertje ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |