18 november zou ik ook prima kunnenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk ja, hele avond techno meuk.
Ik kan alleen als de meet 18. Nov is.
Is toch ook maar een optiequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk ja, hele avond techno meuk.
Ik kan alleen als de meet 18. Nov is.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
Uhmz ik heb misschien ook een probleem op 21-10. Kreeg vandaag te horen dat onze vriendengroep misschien vip kaarten krijgen voor een happy hardcore feest in Spijkenisse
18-11 wel?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:25 schreef JJH het volgende:
Die datum kan ik sowieso niet, ben dan de enige die die avond kan werken...
Heerlijk zo in de ochtend met charmed_angelquote:Op zondag 2 oktober 2011 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lijkt mij 'savonds? Maar vind het wel lekker om even een burgertje te eten ofzo
Wel verse jus d'orange hequote:Op zondag 2 oktober 2011 11:37 schreef Mijk het volgende:
[..]
Heerlijk zo in de ochtend met charmed_angel
* Mijk brengt ontbijt op bed.
Het moet ook niet eerder zijn dan 's avonds, want in de middag ben ik nog lang niet bijgekomen van de avond ervoorquote:Op zondag 2 oktober 2011 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lijkt mij 'savonds? Maar vind het wel lekker om even een burgertje te eten ofzo
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:44 schreef Viro het volgende:
Amsterdam lijkt mij prima ondanks mijn stap-geschiedenis
Haha mag van mij ook hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom niet bij jou thuis![]()
Aaaaw wat lief van jouquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:57 schreef Karzai het volgende:
Als het Amsterdam wordt kom ik wel even kennis maken, weet niet of ik de hele avond meega.
Maar als er mensen niet naar huis kunnen dan mogen ze wel even in mijn huis bivakkeren mits ze zich gedragen.
Dansenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Haha mag van mij ook hoorMaar ook wel leuk om ergens lekker gek te doen en lekker te dansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |