Dat kanquote:
i like itquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:34 schreef LovelyLady het volgende:
Leuke lijst met leuke mensen ....
* LovelyLady twijfelt
Geen slaapplaats en ik ben te oud om een hele nacht door te halen johquote:
Die is verplicht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:20 schreef gewoonfaye het volgende:
Waarom staat ValHallen er niet bij? Die moet ook
VH, eggsTC en ToT en de lijst is compleetquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:20 schreef gewoonfaye het volgende:

Kan je niet bij Bartje logeren? Hoef je ook niet de hele nacht doorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen slaapplaats en ik ben te oud om een hele nacht door te halen joh
Geen idee, niet gevraagd ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je niet bij Bartje logeren? Hoef je ook niet de hele nacht door.
Die moet ik er nog bij zettenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:20 schreef gewoonfaye het volgende:
Ja. Vanaf het Leidseplein zelfs.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ken wel iemand waar ik kan slapen in Haarlem... gaat er een nachttrein/bus naar haarlem?
Coolquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Vanaf het Leidseplein zelfs.
Je weet mijn filosofie wat betreft tijdplanning, maar ik denk het niet.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je weet mijn filosofie wat betreft tijdplanning, maar ik denk het niet.
Jawel, je komt wel!quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je weet mijn filosofie wat betreft tijdplanning, maar ik denk het niet.
Nee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh en Faye... biergevecht..........
Ik weet nog niet of ik kom, maar als ik er ben, neem ik i.i.g. geen aardappelsalade mee!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh en Faye... biergevecht..........
Je hebt nog over van de vorige meet?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik kom, maar als ik er ben, neem ik i.i.g. aardappelsalade mee!
Als het een plaatsnaam is dan is het op fietsafstand voor mijquote:
weer 10 KG aardappelsalade zekerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik kom, maar als ik er ben, neem ik i.i.g. aardappelsalade mee!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:40 schreef mr-green het volgende:
Dus 18 november Amsterdam staat vast?
quote:
Ik was het woordje geen vergeten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
weer 10 KG aardappelsalade zeker
kom je nog LoLaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:34 schreef LovelyLady het volgende:
Leuke lijst met leuke mensen ....
* LovelyLady twijfelt
quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
ik kom officieel niet
ik heb al teveel weekenden wat gepland dus ik sla even over
Ben toch niet zo'n uitgaanstypje dus andere keer weer
Same here!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:50 schreef Stiffler1988 het volgende:
Zet mij maar op de misschien lijst
gewoon komenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:50 schreef Stiffler1988 het volgende:
Zet mij maar op de misschien lijst
We gaan wel door hoor. Komt goed.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil ook wel komen als we maar wel doorgaan tot volgende dag want 's nachts gaat er geen OV
quote:
quote:
ik geloof dat we dat nog moeten afsprekenquote:
Leuk leuk leukquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik geloof dat we dat nog moeten afspreken
Maar volgens mij is het wel de bedoeling om ergens te eten, burgertje ofzo
KFC?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goed ideequote:Op maandag 17 oktober 2011 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rechtstreeks vanuit school ben ik er om 19 uur, maar ik moet ik ga m'n tas niet meenemenquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
20:00 uur op Amsterdam CS ofzo ?quote:
kan ookquote:
lekker dansenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Leuk leuk leukheb er echt zin in
Het doel was Skihutmuziekquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ikMaar wat voor een uitgaansetablissement?
Is het doorhalen of ergens slapen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het doel was Skihutmuziek
Maar we kunnen ook eerst een rondje kroegen doen, en dan eindigen in een feestcafe ofzo?
Doorhalenquote:
Oke ik zal er over nadenkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
DoorhalenMaar bij Karzai kunnen er fokkers blijven slapen.
Maar op zich is het niet moeilijk om tot 5 uur door te gaan, wat te eten en de trein te pakken naar RotterdamVoor mij dan
Die van mij gaat om kwart over 12 en kwart over 5...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
Zo klote dat nachttreinen niet meer naar Gouda gaan enzo.
Niet? Daar komt de nachttrein van Rotterdam toch langs?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
Zo klote dat nachttreinen niet meer naar Gouda gaan enzo.
Ja dat dacht ik ookquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet? Daar komt de nachttrein van Rotterdam toch langs?
Zo te zien niet: http://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Treinserie_21400_%282010%29quote:
Nu niet meer. Er was 'te weinig animo'...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet? Daar komt de nachttrein van Rotterdam toch langs?
Mag dat McDonalds zijn? Daar kan ik ook wat eten, namelijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
20:00 uur op Amsterdam CS ofzo ?Geen idee hoor, maar dan kunnen we op ons gemak naar de BK lopen, Heloef en WT weten wel waar deze zit. Ik ben het al weer vergeten
Maar dat was wel een fijne BK met veel zitplaatsen.
En die zit op 5 minuten lopen van het CS.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag dat McDonalds zijn? Daar kan ik ook wat eten, namelijk.
En op 1 minuut lopen van de geplande Burger King.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En die zit op 5 minuten lopen van het CS.
ook prima voor mijquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een aids, hoe moeilijk is het om gewoon te stoppen daarzo?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nu niet meer. Er was 'te weinig animo'...
Hij neemt gewoon die trein en vraagt aan de machinist om daar te stoppen!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat een aids, hoe moeilijk is het om gewoon te stoppen daarzo?
Dat is helemaal geen slecht idee. Ik heb vaker meegemaakt dat de late treinen een tussenstop maken om iemand af te zettenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij neemt gewoon die trein en vraagt aan de machinist om daar te stoppen!
Helemaal topquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En die zit op 5 minuten lopen van het CS.
I'll join you, if you don't mind.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denken dat FOK!kers aan nuchtere meets doenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:12 schreef cool15 het volgende:
waar in amsterdam, en mag ik mensen mee nemen die niet op fok zitten.
en het belangrijkste is er bier?
we gaan stappen in Amsterdam, natuurlijk is er bierquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:12 schreef cool15 het volgende:
Hoe oud ben je? Geen 15 he?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:12 schreef cool15 het volgende:
Uiteraardquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Behalve de mensen die zich reeds al bewezen hebben als stap-vaardig.
Dan kom ik niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we gaan stappen in Amsterdam, natuurlijk is er bier
Stap-vaardig, of waardig?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Behalve de mensen die zich reeds al bewezen hebben als stap-vaardig.
Het is een R49 meet en daar kom je nooit... Misschien eens verandering in brengen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:33 schreef Sinji het volgende:
Ik ben altijd in voor een feestje, maar jullie kennen me nog niet. C'est un probleme?
Wel erop zetten dan hè?quote:
Ik ben zo'n 80% zeker dat ik komquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:58 schreef Myraela het volgende:
tot, inso en melting staan erbij, wie nog meer?
ikkequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:58 schreef Myraela het volgende:
Knetter zou ook komen geloof ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:58 schreef Myraela het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |