Wat mij betreft iets te close-up ...quote:
WOW!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:57 schreef Gnittoo het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.moejackson.com(...)-a-bikini-miami-1005
Ze kunnen het allebei hebben, in badkleding op de fietsquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:27 schreef juultje84 het volgende:
Nick Lachey en Vanessa Minnillo
[ afbeelding ]
Hahahahaha ja iddquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:49 schreef Skaai het volgende:
Dat ze er niet af glijdt, volgens mij is ze helemaal geolied :p
Nick Lachey was zanger bij de "boyband" 98 degrees...quote:
Oh zo bedoelde ik het niet, meer dat ik haar niet herkende, niet dat ze er oud uitziet.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou ja, Goldie is 66, nog best aardig toch?
Als Britney niet te veel vetrollen heeft, vind ik haar echt een heel mooi lichaam hebben (op deze foto dus). Tenminste lekker zacht en niet zo knokig.
Vind ik ook wel, jammer van die white trash kopquote:Op woensdag 16 november 2011 11:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou ja, Goldie is 66, nog best aardig toch?
Als Britney niet te veel vetrollen heeft, vind ik haar echt een heel mooi lichaam hebben (op deze foto dus). Tenminste lekker zacht en niet zo knokig.
Dat had ik wel begrepen hoor, ik bedoelde het ook meer in het algemeen.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh zo bedoelde ik het niet, meer dat ik haar niet herkende, niet dat ze er oud uitziet.
Ze is niet alleen een WAG, heeft ook Brittain's Next Top Model (bijna?) gewonnen en heeft haar eigen tv-programma's gehad. Ziet er trouwens echt goed uit, zo snel na een bevalling!quote:Op zondag 20 november 2011 21:10 schreef speknek het volgende:
Geen idee of WAGs onder sterren vallen, maar Abbey Crouch 8 maanden na haar bevalling
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
45 jaar, netjes hoorquote:Op zondag 27 november 2011 21:06 schreef kvd het volgende:
Cindy Crawford
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Nice.quote:Op zondag 18 december 2011 21:51 schreef juultje84 het volgende:
Pamela Anderson
[ afbeelding ][ afbeelding ]
nou katy perry had ik echt niet eruit gehaald, mooi lijf maar jeetje zonder al die plamuur en renoveerwerk zijn de celebs echt onherkenbaarquote:
Hoe oud is John eigenlijk? Lookin' good!quote:
John Francis Bongiovi (New Jersey, 2 maart 1962)quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe oud is John eigenlijk? Lookin' good!
Ik snap het niet erg. Ze is nou niet bepaald een slanke den, maar ze heeft wel een sixpack. Volgens de regeltjes kun je geen sixpack hebben boven een bepaald percentage vet. En dat percentage ligt heel laag. Lager dan het percentage dat mevrouw Williams heeft.quote:Op maandag 26 december 2011 19:51 schreef Madame_Paon het volgende:
![]()
Is ze nou nog gespierder geworden?
Lijkt me dat het ook gaat om waar je dat vet hebt. Bij haar zit het overduidelijk in haar kont, love handles en benen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap het niet erg. Ze is nou niet bepaald een slanke den, maar ze heeft wel een sixpack. Volgens de regeltjes kun je geen sixpack hebben boven een bepaald percentage vet. En dat percentage ligt heel laag. Lager dan het percentage dat mevrouw Williams heeft.
Zo heyquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
John Francis Bongiovi (New Jersey, 2 maart 1962)
50 dus
Of het is nep.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Lijkt me dat het ook gaat om waar je dat vet hebt. Bij haar zit het overduidelijk in haar kont, love handles en benen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door mazaru op 27-12-2011 20:28:14 ]Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
What de fuck is dat?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of het is nep.
Pas geleden was er op de UK big brother ook zo'n dikke man en die had ook een sixpack.
Die had die via de plastische chirurg gekregen.
[ afbeelding ]
LOLquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:23 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
What de fuck is dat?Haal het weg, haal het weg
Nee, ik geloof ook niet dat zij dat gedaan heeft. Als je die twee vergelijkt, dan is haar sixpack toch een stuk natuurlijker dan die silicone implantaten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:29 schreef Isabeau het volgende:
Doen mensen dat echt![]()
Lijkt me overigens niet dat Serena Williams dat doet, die heeft dan weliswaar een redelijk vetpercentage, maar sport natuurlijk ook enorm veel.
quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:15 schreef mazaru het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!
Bij het tennissen draai je natuurlijk wel veel met je bovenlijf. Daar kan je ook wel een sixpack van krijgen.
En Jon Bon Jovi.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stephanie Seymour![]()
Gewoon grote cupmaat icm zwaartekracht en weinig ondersteunend bikinitopjequote:Op zaterdag 31 december 2011 10:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat heeft zij oudevrouwentieten zeg!
Oudevrouwentieten dus.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gewoon grote cupmaat icm zwaartekracht en weinig ondersteunend bikinitopje
Helemaal niet.quote:
Welneequote:
Ik vind Miley er prima uitzien eigenlijk...quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Miley Cyrus en Kate Moss moeten wat meer eten.
Het borsthaar vind ik wel aantrekkelijk, maar ik hou niet van baarden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:17 schreef Cavalinho het volgende:
Hier heb je hem met gezichtshaar.
[ afbeelding ]
Ik vind Miley heel mooi.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Miley Cyrus en Kate Moss moeten wat meer eten.
Klopt. Haar bikinitopje is erg ongunstig als je het mij vraagt, dat is alles.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Van nature grote borsten hangen altijd een beetje i.v.m. de zwaartekracht.
Klopt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:39 schreef Tim86 het volgende:
oh dat is die Paulo van Lost..had ik nooit herkend zonder die baard
Ah wat leuk!quote:
Voorkant is prachtig, achterkant..quote:Op zondag 20 november 2011 21:10 schreef speknek het volgende:
Geen idee of WAGs onder sterren vallen, maar Abbey Crouch 8 maanden na haar bevalling
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een emoquote:Op zondag 1 januari 2012 14:09 schreef Cavalinho het volgende:
De link naar de Tripod site zelf dan maar voor foto's van lang haar want ik kan geen op andere sites vinden behalve deze, waarop het haar in zijn jas verdwijnt:
[ afbeelding ]
Fotogalerij Rodrigo Santoro
Ik moet ook de hele tijd lachen als ik naar hem kijkquote:Op maandag 2 januari 2012 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
Frank de Boer en zijn zaakje hangend in een broekje
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
En ik dacht dat die met dat t-shirt Jeroen van der Boom was
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]!!
En ja tussen je eekhoorns en panda's door, posten ja!
kom maar op hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 20:58 schreef mazaru het volgende:
Ik zag een plaatje van Patricia Paay met oud en nieuw in haar string. Nu ben ik blind! Ik zal het jullie niet aandoen.
Dapper hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het filmpje: http://www.rtl.nl/%28/act(...)paay_stripteaser.xmlIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dapper hoor!He gets, waarom doet ze dat??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het filmpje: http://www.rtl.nl/%28/act(...)paay_stripteaser.xml
Ze loopt ook vreselijk oncharmant weg!
Ik vind er niks mis mee hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:52 schreef Radegast het volgende:
Maria Menounos. Er mogen wel wat kilootjes bij, zou d'r alleen maar mooier maken.
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
OOPS!
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Kilo's erbij? Zij is juist supermooi op gewicht!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:52 schreef Radegast het volgende:
Maria Menounos. Er mogen wel wat kilootjes bij, zou d'r alleen maar mooier maken.
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
OOPS!
Ze heeft kont, benen en flinke heupen, en er moet wat bij? Jij bent gekquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:52 schreef Radegast het volgende:
OOPS!
Dankjewel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft kont, benen en flinke heupen, en er moet wat bij? Jij bent gek
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:52 schreef Radegast het volgende:
OOPS!
Nou zat ik laatst te googlen naar iets op de site van story (of Amanda Breukhoven nog een 2e deel uitbrengtquote:
Oh ja, nou ik bedoelde het prima lijf! Qua koppie is ze (vind ik) gewoon echt een knappe vrouwquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:46 schreef speknek het volgende:
Ja ik dacht altijd dat Estelle heel knap was voor haar leeftijd, maar ze is pas 33, dus dan vind ik het meer gewoontjes.
Serieus ik dacht dat zij de 40 allang gepasseerd was! Vind haar er niet echt 30-er fris uitzien ofzoquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:46 schreef speknek het volgende:
Ja ik dacht altijd dat Estelle heel knap was voor haar leeftijd, maar ze is pas 33, dus dan vind ik het meer gewoontjes.
Die bikini vind ik echt oerlelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 07:37 schreef _aurum_ het volgende:
ik vind die bikini wel prettyEn dat haar is gewoon strandhaar
Hoe zit jouw naar als je op het strand bent
Ik heb het meer andersom. Lekker lijf, maar qua gezicht vind ik 'r vrij grof en eigenlijk mijn eigen vrouw knapper. (goed die is 31 en heeft nog geen kinderen uitgepoept, nee geen pics)quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, nou ik bedoelde het prima lijf! Qua koppie is ze (vind ik) gewoon echt een knappe vrouw
Dacht ik ook!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik dacht ook altijd dat zij van mijn leeftijd was (ik ben 45...).
Op de laatste foto heeft ze een beetje Michael Jackson gezichtquote:
Daar valt ook niet veel meer te raden.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
LeAnn Rimes again
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad zeg, die schouders...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:32 schreef Deliah het volgende:
Als ze iets meer heupen kweekt is het wat meer in evenwicht.
Ze weten die foto's ook wel op het meest onflatteuze moment te nemen he?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
Lara Stone
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mag toch niet ontbreken deze:
[ afbeelding ]
Ze kijkt net alsof ze moet poepen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:02 schreef snakelady het volgende:
ik dacht ook altijd dat ze ouder was eigenlijk, een jaar of 40.
Over welke vrouw heb je het nu?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:04 schreef contactpersoon het volgende:
Foto hierboven doet me denken aan een liedje...
"wat zijn de vrouwen groot,
wat zijn de vrouwen groot!
zag er laatst een op het strand,
dat leek wel een rondvaartboot!"
of iets in die geest.
Mooie vrouwquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Niet eerlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En d'r echtgenoot David Walliams, bekend uit Little Britain:quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
Lara Stone boobcheck
[ afbeelding ]
Dat was voor zijn training denk ikquote:
quote:Little Britain star David Walliams will brave raw sewage and deadly diseases to raise money for Sport Relief by swimming the entire length of the Thames.
The comedian will set off from Lechlade in Gloucestershire and will swim 140 miles over eight days to reach Big Ben in London.
David's epic journey will also see him brave bitingly cold river water, which can cause cramp and involuntary breathing spasms known as a "gasp reflex".
He will battle powerful and unpredictable currents and undertows and will burn the equivalent of 4,400 calories every day.
Die onderste foto!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En d'r echtgenoot David Walliams, bekend uit Little Britain:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En d'r echtgenoot David Walliams, bekend uit Little Britain:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was voor zijn training denk ikHij heeft voor een goed doel nogal een eind gezwommen:
[..]
Ik vind hem en Lara zo'n enorm leuk koppel![]()
Is dat niet enorm geshopt?quote:
Gvd wat een lekker lichaam. Zou er bijna bi van worden!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Niet eerlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:» Voordat je reageert
Modellen foto's hoeven niet, die passen beter in B&H.
Vera Wang is een modeontwerpster.quote:
Ik zie geen foto.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
Nog eentje van Scartlet, gewoon zoals jij en ik girls![]()
[ afbeelding ]
Zoals jij en ik? Niet echt heur.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
Nog eentje van Scartlet, gewoon zoals jij en ik girls![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het wel lelijk. Zou 'r nog steeds raken natuurlijk, maar toch. Ben wel blij dat mijn vrouw dat niet heeft.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Welk licht, daglicht? Het is ook niet lelijk ofzo, maar echt mooi vind ik het ook weer niet.
pictures van je vrouw !quote:Op zondag 12 februari 2012 20:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vind het wel lelijk. Zou 'r nog steeds raken natuurlijk, maar toch. Ben wel blij dat mijn vrouw dat niet heeft.
uhm in dat licht sta je meestal in je bikini...tenzij je altijd in het donker gaat zonnen/zwemmenquote:
skarlut... inderdaad. korte pootjes, niet meer dan gemiddeld aantrekkelijk lichaam en een chagrijnige kop.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind haar zo mooi. Niet dik, niet dun, precies goed.
Alsof je over iemand met acne zegt dat hij/zij een prachtig hoofd heeft.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Scarlett heeft een beetje last cellulitis, dus?
Daar hebben heel veel vrouwen last van.
Ze heeft gewoon een prachtig figuur.
Want dat valt ook echt met elkaar te vergelijken.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:43 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Alsof je over iemand met acne zegt dat hij/zij een prachtig hoofd heeft.
Scarlet heeft wel een mooi lichaam, maar haar buik zou wel iets minder mogen.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Scarlett heeft een beetje last cellulitis, dus?
Daar hebben heel veel vrouwen last van.
Ze heeft gewoon een prachtig figuur.
En Uma Thurman moet echt een beugelbikini gaan dragen ...
Ik vind Ivana er prima uitzien in bikini, voor haar leeftijd. Van mij mag ze en kan ze. écht.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Een bikini kan op die leeftijd écht niet meer.
I agree! Dacht ik ook meteenquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:48 schreef mazaru het volgende:
Ik heb jongere lijven gezien waar ik een bikini lelijker vond staan.
Girl, iz you seriouz?quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:48 schreef mazaru het volgende:
Ik heb jongere lijven gezien waar ik een bikini lelijker vond staan.
Nou als je een paar rimpels wegdenkt, wel heurquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:10 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Girl, iz you seriouz?
Good for her dat ze in bikini gaat, ze ziet er echt niet slechter uit dan de gemiddelde vrouw van haar leeftijd. Maar we moeten niet overdrijven
Marco denkt ws "Leo is toch wel verzorgd, of ik nou wel of niet een pens heb"quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Marcojeez, doe er iets aan! Zijn vrouw doet er juist alles aan om er mooi, slank en verzorgd uit te zien, wel zo fijn als je man dat ook doet.
iddquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Marco denkt ws "Leo is toch wel verzorgd, of ik nou wel of niet een pens heb"
Mooi man, al die lift littekens...quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:06 schreef kvd het volgende:
Ivana Trump
[ afbeelding ]
De top zakt af en toe wat af
[ afbeelding ]
Dus kiest ze maar voor een andere bikiki....peace out
[ afbeelding ]
Ik denk een combinatie van veel eten en heeeeel veel trainen. Zij is echt één spierbonk met een vetlaag erover.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:03 schreef sherezade het volgende:
dat figuur van Serena blijft voor mij toch een raadsel terwijl ze toch in topvorm is
quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:16 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik denk een combinatie van veel eten en heeeeel veel trainen. Zij is echt één spierbonk met een vetlaag erover.
Bacon & eggs als ontbijt, en dan 5 bordjes?quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:26 schreef sherezade het volgende:
[..]what the hell eet zij dan in godsnaam
naja haar kont lijkt nu al op een regentonquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:51 schreef mazaru het volgende:
Zodra zij stopt met tennis, wordt ze gegarandeerd tonnetje rond
Ze heeft echt een prachtig lichaam en wat kilo's extra zouden een stuk gezelliger zijn idd. Maarja je bent model of nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Doutzen is mooier met wat kilootjes extra.
Dat is Kiefer niet, dat is Jack Bauer!quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:08 schreef mazaru het volgende:
Kiefer Sutherland![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij schijnt weer aan de drank te zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is Kiefer niet, dat is Jack Bauer!
Komt dat eigenlijk nog ooit terug, of is het helemaal afgelopen? Kwam er niet nog een film of zo. En doet Kiefer nu nog wat, behalve in een zwembroekje rondparaderen?
Wat zit dat hesje raar. Of zou ze dat doen om witte streepjes te voorkomen?quote:
Denk het wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat zit dat hesje raar. Of zou ze dat doen om witte streepjes te voorkomen?
Uhu voor een vrouw van in de 40.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:50 schreef Tim86 het volgende:
Die schouderbandjes zitten nu onder haar oksel zo te zien. Ziet er wel goed uit weer
Fixedquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:55 schreef Tim86 het volgende:
veel van die 40+ vrouwen nowadays hongeren zichzelf alleen maar uit om zo te proberen eeuwig jong te lijken te voldoen aan de eisen van de (modellen)maatschappij.
Ieeuwww die armen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:18 schreef kvd het volgende:
Ivana heeft haar 3de bikini aan in 3 dagen
[ afbeelding ]
Net 43.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is Jennifer? Ziet er goed uit![]()
Hoop jij ook dat je er zo uit ziet op je 43e?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is Jennifer? Ziet er goed uit![]()
Ik hoop er niet op, je kunt er best redelijk zelf voor zorgen dat dat het gewoon zo isquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:09 schreef FokR het volgende:
[..]
Hoop jij ook dat je er zo uit ziet op je 43e?
ik zou er nu wel al zo uit willen zien en ik ben 31.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:09 schreef FokR het volgende:
[..]
Hoop jij ook dat je er zo uit ziet op je 43e?
Nah, niet echt, het is ook gewoon puur geluk hebben en goede genen, uiteraard kun je er wel voor zorgen dat je geen overgewicht krijgt maar dan ben je er nog niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop er niet op, je kunt er best redelijk zelf voor zorgen dat dat het gewoon zo is
Naarmate je ouder wordt, wordt het allemaal wat slapper.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nah, niet echt, het is ook gewoon puur geluk hebben en goede genen, uiteraard kun je er wel voor zorgen dat je geen overgewicht krijgt maar dan ben je er nog niet.
Ja iddquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:32 schreef bloodymary1 het volgende:
En ze heeft geen kinderen, dat scheelt ook heeeeel veel.
Nou dat laatste is al stap 1 waardoor het bij velen niet luktquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nah, niet echt, het is ook gewoon puur geluk hebben en goede genen, uiteraard kun je er wel voor zorgen dat je geen overgewicht krijgt maar dan ben je er nog niet.
Daar kun je zelf wat aan doen, zij heeft ook wel gesport als ik die lijnen op de buik ziequote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:32 schreef FokR het volgende:
[..]
Naarmate je ouder wordt, wordt het allemaal wat slapper.
Foto van twee jaar terug.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:34 schreef speknek het volgende:
En de de foto is volgens mij al een aantal jaartjes oud.
Ach, als je ziet hoeveel BN'ers van 20 al een borstvergroting ondergaan, dan vind ik een tummytuck niet zo gek als je niet tevreden bent na een zwangerschapquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik weet niet of het vloeken in de kerk is met de OUD-posters hiermaar ik zou best kunnen overwegen om een tummytuck te nemen als ik (in tegenstelling tot Jennifer) kinderen zou hebben gehad en ik vind mijn buik echt te slap/met teveel overhangend vel. Ik zou natuurlijk wel de risico's goed afwegen samen met een arts maar die calvinistische houding die veel mensen (Nederlanders?) tegenover dat soort dingen hebben staat me wel wat tegen.
Nee joh, hij trekt er gewoon een strakke blouse en een getailleerd giletje overheen, niemand die het zietquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:36 schreef mazaru het volgende:
Marco Borsato mag ook wel een paar kilootjes wegwerken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Kate Walsh (Grey's Anatomy, en Private Practice) ziet er puik uit op haar 44ste.
[ afbeelding ]
quote:Voordat je reageert
Modellen foto's hoeven niet, die passen beter in B&H
ik vind haar toch wat plomp ogen. In kleding valt het mee, maar Jee die reet ziet erg wel heel massief uitquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:20 schreef cinnamongirl het volgende:
De extreme rondingen van KK.
[ afbeelding ]
Ik vind het ook een behoorlijke bumperquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
ik vind haar toch wat plomp ogen. In kleding valt het mee, maar Jee die reet ziet erg wel heel massief uit
Dit is geen model, maar een actrice. Ik heb er nota bene zelfs bijgezet in welke series ze speelt.quote:
Ik denk dat het een grapje was, gezien de PI met knipoogquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:31 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dit is geen model, maar een actrice. Ik heb er nota bene zelfs bijgezet in welke series ze speelt.
Oh pfff....ik was er niet helemaal bij. Sowwie hexje..xquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een grapje was, gezien de PI met knipoog
Sorry was in een flauwe static-mode.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:35 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Oh pfff....ik was er niet helemaal bij. Sowwie hexje..x
Het gaat er een beetje om dat dit een topic is voor candid foto's, want die cover is aan alle kanten gephotoshopped. Maar het is in dit geval niet zo erg omdat ze al wat ouder is.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:31 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dit is geen model, maar een actrice. Ik heb er nota bene zelfs bijgezet in welke series ze speelt.
Een beetje??quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Nou vooruit, volgens mij is deze hier nog niet gepost...
En dan in de categorie 'hier kan ik alleen maar jaloers op zijn': Rihanna.
Bij nader inzien ook wel een beetje de categorie 'ik heb aandacht nodig dus zet ik deze foto op Twitter'
[ afbeelding ]
Leuke fotoquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:18 schreef Karina het volgende:
Mogen golden oldies ook? Gekozen tot het mooiste bikinilichaam - Marilyn Monroe
[ afbeelding ]
Ik ben megafan van haar.
ik vind haar een heel mooi gezicht hebben en haar lichaam valt van de voorkant nog wel mee, maar jeetje die achterkantquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:20 schreef cinnamongirl het volgende:
De extreme rondingen van KK.
[ afbeelding ]
Haar bumper is al ready to go, geen zadel nodigquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:43 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik vind haar een heel mooi gezicht hebben en haar lichaam valt van de voorkant nog wel mee, maar jeetje die achterkantzadel erop en klaar zou ik zeggen
quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haar bumper is al ready to go, geen zadel nodig
Ze heeft een beetje een platte kont. Maar wat een leuke bikiniquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:10 schreef hexje het volgende:
Taylor Swift
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze was ook niet bepaald haantje de voorste bij het uitdelen van voorgevels..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:19 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje een platte kont. Maar wat een leuke bikini
Nou ja, ze is gewoon heel slank. Mooi figuurtje hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:14 schreef June. het volgende:
[..]
En ze was ook niet bepaald haantje de voorste bij het uitdelen van voorgevels..
Maar inderdaad, super leuke bikini
Ik heb ff bij jouw profiel gecheckt of je een vrouw bent, want dat vermoedde ik na deze opmerking. De meeste mannen vinden dit figuurtje namelijk niks.... veel te magerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:47 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nou ja, ze is gewoon heel slank. Mooi figuurtje hoor.
Ja ja, praat het maar goed. Als het maar neukbaar isquote:Op zondag 4 maart 2012 11:47 schreef speknek het volgende:
Ze is niet heel mager, dat is gewoon d'r bouw, en ik ken genoeg mannen die dat fantastisch vinden.
Bel de krant!quote:Op zondag 4 maart 2012 11:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
(En ik ken veel meer mannen die het mager vinden)
O maar het gaat niet om hoeveel ze eet of..... En ik mis even waarom je per definitie als vrouw slungeliger wordt als je wat langer bent..quote:Op zondag 4 maart 2012 11:52 schreef speknek het volgende:
Die mannen hebben het fout. Ik heb twee vriendinnen die er zo uit zien, en die eten aanzienlijk meer dan ik.
Vergeet ook niet dat Taylor Swift 1m80 is, dus dan word je als vrouw al snel een beetje slungelig.
Hebben ze haar daar dikker gemaakt ?quote:Op zondag 4 maart 2012 12:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
O maar het gaat niet om hoeveel ze eet of..... En ik mis even waarom je per definitie als vrouw slungeliger wordt als je wat langer bent..
Er zit trouwens wel een enorm verschil tussen deze strandfoto's en andere glamour-foto's van Taylor. Lijkt wel een compleet ander persoon..
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:10 schreef hexje het volgende:
Taylor Swift
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha. Ik heb precies hetzelfde figuur als taylor. Snap op zich wel dat mannen kont + tiet waarderen, maar ja niet iedereen is daar mee gezegend.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik heb ff bij jouw profiel gecheckt of je een vrouw bent, want dat vermoedde ik na deze opmerking. De meeste mannen vinden dit figuurtje namelijk niks.... veel te mager
http://www.thesun.co.uk/s(...)dy-like-Rihanna.htmlquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Nou vooruit, volgens mij is deze hier nog niet gepost...
En dan in de categorie 'hier kan ik alleen maar jaloers op zijn': Rihanna.
Bij nader inzien ook wel een beetje de categorie 'ik heb aandacht nodig dus zet ik deze foto op Twitter'
[ afbeelding ]
* hexje rent naar winkel om springtouw te kopenquote:Op maandag 5 maart 2012 11:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://www.thesun.co.uk/s(...)dy-like-Rihanna.html
Altijd wel handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |