Wat mij betreft iets te close-up ...quote:
WOW!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:57 schreef Gnittoo het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.moejackson.com(...)-a-bikini-miami-1005
Ze kunnen het allebei hebben, in badkleding op de fietsquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:27 schreef juultje84 het volgende:
Nick Lachey en Vanessa Minnillo
[ afbeelding ]
Hahahahaha ja iddquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:49 schreef Skaai het volgende:
Dat ze er niet af glijdt, volgens mij is ze helemaal geolied :p
Nick Lachey was zanger bij de "boyband" 98 degrees...quote:
Oh zo bedoelde ik het niet, meer dat ik haar niet herkende, niet dat ze er oud uitziet.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou ja, Goldie is 66, nog best aardig toch?
Als Britney niet te veel vetrollen heeft, vind ik haar echt een heel mooi lichaam hebben (op deze foto dus). Tenminste lekker zacht en niet zo knokig.
Vind ik ook wel, jammer van die white trash kopquote:Op woensdag 16 november 2011 11:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou ja, Goldie is 66, nog best aardig toch?
Als Britney niet te veel vetrollen heeft, vind ik haar echt een heel mooi lichaam hebben (op deze foto dus). Tenminste lekker zacht en niet zo knokig.
Dat had ik wel begrepen hoor, ik bedoelde het ook meer in het algemeen.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh zo bedoelde ik het niet, meer dat ik haar niet herkende, niet dat ze er oud uitziet.
Ze is niet alleen een WAG, heeft ook Brittain's Next Top Model (bijna?) gewonnen en heeft haar eigen tv-programma's gehad. Ziet er trouwens echt goed uit, zo snel na een bevalling!quote:Op zondag 20 november 2011 21:10 schreef speknek het volgende:
Geen idee of WAGs onder sterren vallen, maar Abbey Crouch 8 maanden na haar bevalling
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
45 jaar, netjes hoorquote:Op zondag 27 november 2011 21:06 schreef kvd het volgende:
Cindy Crawford
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |