SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GameplayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf wat toevoegen aan deze op ga dan naar hier naar toe.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
Dat doet het nooit, daar is een apart knopje voor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:36 schreef Kn0x het volgende:
Aangezien de LAPO-er de reeks niet herstartte
Ja die heb ik ook nu gebruikt maar dan moet de LAPO-er wel de knop gebruikenquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat doet het nooit, daar is een apart knopje voor.
Er zijn geen CB servers meerquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
Maar wat heb ik gemist over Caspian Border?
Mensen die denken dat dit representatief is voor het uiteindelijke spel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:53 schreef Catch_me het volgende:
Mensen die mij flamede toen ik zei dat dit battlecod werd
ik heb hetzelfdequote:Op vrijdag 30 september 2011 16:00 schreef v1tje het volgende:
Ik blijf maar, Joining Server krijgen hij verbind nooit mensen hier ook last van?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:00 schreef v1tje het volgende:
Ik blijf maar, Joining Server krijgen hij verbind nooit mensen hier ook last van?
béta veranderen in betaquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:00 schreef v1tje het volgende:
quote:Kan je geen server joinen? Doe dan dit, werkt perfect.
Step1: Go to (C:Program Files (x86)Origin Games)
Step2: Search for the folder called 'Béta Battlefield 3' and change the name to 'Beta Battlefield 3'
Step3: Press Start and go to your 'regedit'
Step4: Search the following folders (HKEY_LOCAL_MACHINE ģ SOFTWARE ģ Wow6432Node ģ EA Games ģ BF3 Beta)
Step5: Change the 'GDFBinary' path. You need to change de 'é' to an 'e' in the word Beta
Step6: Do the same thing you did in Step5, but this time with 'Install Dir'
quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:31 schreef -Datdus- het volgende:
Ik kan niet meer spelen. Hij blijft hangen op joining server.
LEZEN KUTquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:30 schreef lordteddybeer het volgende:
Voor mensen die niet kunnen joinen:
[..]
Toegevoegd aan de Wiki trouwens.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:30 schreef lordteddybeer het volgende:
Voor mensen die niet kunnen joinen:
[..]
Ehm.. Als hij blijft hangen op joinen is dat niet de fix volgens mij. Dat is de fix voor als je "BF3.exe has shut down" krijgt dacht ik.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:32 schreef robuust89 het volgende:
[..]
[..]
LEZEN KUT
google is je vriend
Noob. Dit heb ik allang gedaan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:32 schreef robuust89 het volgende:
[..]
[..]
LEZEN KUT
google is je vriend
Nee.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:33 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ehm.. Als hij blijft hangen op joinen is dat niet de fix volgens mij. Dat is de fix voor als je "BF3.exe has shut down" krijgt dacht ik.
Fijn dat je dat ook meteen vermeld.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Noob. Dit heb ik allang gedaan.
Yupquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:53 schreef v1tje het volgende:
Ik krijg nu deze fout:
"A generic game error was reported, please try again. ( code: 1 )
meer mensen?
Toevallig niet je firewall?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Noob. Dit heb ik allang gedaan.
Niet iedereen krijgt die melding, net zoals ik dus. Maar na een rondje Event Viewer werd het wel duidelijk dat ik hetzelfde probleem had.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:33 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ehm.. Als hij blijft hangen op joinen is dat niet de fix volgens mij. Dat is de fix voor als je "BF3.exe has shut down" krijgt dacht ik.
Dat lijkt me nogal logisch.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:26 schreef Captainp00face het volgende:
Telkens met een LMG als ik een keer op de rechtermuisknop druk zet hij automatisch ze'n bipod neer, terwijl ik dit helemaal niet wil. Iemand anders dit ook?
Eerst moest ik hiervoor de rechtermuisknop ingedrukt houden, zelfs als ik achter een steen sta en ik wil gewoon door de iron sight kijken, zet hij eerst de bipod neer waardoor ik dus altijd te laat ben met schieten..quote:
ALT + Enter doen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:38 schreef TwenteFC het volgende:
Kan je nog ergens de settings enzo veranderen? hij start hem elke keer windowed etc.. vet irritant.
En ook staat mijn muis enzo niet goed.
echt he!quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:04 schreef robuust89 het volgende:
Alsmede: dat geluidik schiet ook af en toe in de rondte, puur voor het geluid
en als er kogels inslaan, heb je ook de neiging om te bukken
Komt hierdoor:quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:02 schreef -Datdus- het volgende:
Launching is currently disabled. Please try again later????
quote:Be advised: Game launching is currently disabled due to restart of the Battlefield 3 PC.
Even wennen maar dan is het top.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:23 schreef King_of_cubes het volgende:
Vandaag de beta gedownload en had me voorgenomen om nu weer even te gaan spelen, gaan ze de boel opnieuw opstarten.Via Origin en battlelog de boel opstarten is ontzettend onhandig en ik wil eigenlijk gewoon weer een server browser.
Geen server te vinden. Alleen Conquest stond aangevinkt.quote:PC back-end restart completed. Happy fragging!
Vanaf welke afstand? Je weet dat er zo iets is als een bulletdrop?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:26 schreef hugecooll het volgende:
Heb even 2 potjes gedaan en het viel me opzich niet tegen, wel vreemd (jammer) dat wanneer ik iemand in zijn gezicht snipe, ik hem nog eens moet raken...dan had ik net zo goed op een makkelijker te raken deel van zijn lichaam kunnen richten/schieten
Beta.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:00 schreef maurisioo het volgende:
Ik heb net die beta gespeeld, maar ik kan mijn graphics max op high zetten en het ziet er niet bijzonder mooi uit moet ik zeggen. Of ligt dat aan mijn pc?
pfff hoe vaak moeten we dit nog posten?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:12 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de graphics wel al helemaal klaar hoor.
Ben je blind of zo?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:20 schreef JK het volgende:
Al weet ik nog steeds niet of spotten nou automatisch gaat door er naar te kijken, of dat je toch nog wat in moet drukken zoals in BF2.
Browser werkt hier, op vol=vol na, perfect. Veel users hebben gewoon niet langer gekeken dan hun neus heb ik sterk de indruk...quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:06 schreef HTrockstar het volgende:
bwaaah wat een baggerzooi, ik word knettergek van de serverbrowser in een inetbrowser.
de dwaas die dit heeft bedacht moet per direct worden ontslagen.
en dat origin is ook al zo'n geweldig succes ...
ik hoop echt dat het tijdens de release allemaal soepel werkt en alle drama rondom de game weg is anders laat ik de game lekker links liggen
Doe is ff normaal en rustig man.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben je blind of zo?Het staat met koeienletters bij keybinds, Q is de default knop voor spotten en communications.
Ja, maar niet in deze release.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:12 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Als je de persoon kunt zien komt er idd een tag. Maar al meermalen gehad dat je wel de lens reflectie zag, maar niet kon spotten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:34 schreef JK het volgende:
En moet je dan nog wat kunnen zien, of 'tagt' ie meteen? Ik heb de Q meerdere malen ingedrukt, maar had niet het idee dat het wat deed. Aangezien Q ook de knop is in BF2. Dus blijkbaar ben ik blind.Daarnaast werkten de keybinds niet in de Caspian Border map, in Metro wel.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:12 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
lol had ik ook in het begin.. Ik maar op Q rammen,quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:34 schreef JK het volgende:
En moet je dan nog wat kunnen zien, of 'tagt' ie meteen? Ik heb de Q meerdere malen ingedrukt, maar had niet het idee dat het wat deed. Aangezien Q ook de knop is in BF2. Dus blijkbaar ben ik blind.Daarnaast werkten de keybinds niet in de Caspian Border map, in Metro wel. En laat ik Metro nou een schijtmap vinden en daar dus eigenlijk niet in willen spelen.
Zou jij niet eens normaal doen? Die kerel heeft al meer uur BF2 gespeeld (met Q!) dan jij naar school bent geweest..badmuts.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben je blind of zo?Het staat met koeienletters bij keybinds, Q is de default knop voor spotten en communications.
Uhm vanuit de bosjes tegenover die kerk (?) tot de deur van de kerk, of ingang van de metro, ik kan me zo snel niet herinneren wat dat gebouw was, het was in ieder geval niet bijster verquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vanaf welke afstand? Je weet dat er zo iets is als een bulletdrop?
Q9550 (Valt te overclocken btw.) en 4GB ram.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:26 schreef JK het volgende:
Ik heb een HD6850 en die trekt het al met moeite (in combinatie met m'n trage CPU).
Wat heb je nu als CPU en geheugen?
Ik heb geapplydquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:44 schreef Rivalo het volgende:
Nou speelt wel redelijk, En platoons aanmaken gaat ook wel vet:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2826550451879999328/
Ja, erg vervelend. Ligt vast aan de beta.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:26 schreef Masyl het volgende:
Ik kan mijn mousebutton 3 en 4 niet binden bij de controls, hebben meer hier last van?
Nou ik kan nu al op medium, dus als het alleen maar omhoog naar high gaat hoeft het van mij nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:37 schreef JK het volgende:
Wellicht zal je CPU idd de bottleneck zijn.. en je moederbord als deze nog niet pci-x 2.0 is.
Maar aan de andere kant, dan ben je wel voor een dikke 200 euro klaar, ipv een heel nieuw systeem te moeten kopen. Speelbaar is het absoluut met een Q9550 + HD6950, daar ben ik zeker van. Alleen natuurlijk niet op Ultra.Hoeveel geld wil je uitgeven en hoe snel ben je tevreden?
op medium vind ik em goed speelbaar hoor ik heb ook een 6850quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:26 schreef JK het volgende:
Ik heb een HD6850 en die trekt het al met moeite (in combinatie met m'n trage CPU).
Wat heb je nu als CPU en geheugen?
Ligt ook aan je CPU en geheugen. En heb je Fraps gebruikt om je framerate te zien?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:40 schreef wuuht het volgende:
[..]
op medium vind ik em goed speelbaar hoor ik heb ook een 6850
4980quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:40 schreef JK het volgende:
Wat voor videokaart heb je nu dan?
Je kan ook de 'gold' versie afwachten en kijken hoe je systeem dan reageert. Ik ga wellicht ook nog een Q9550 CPU kopen, maar ik wacht het eerst allemaal af. Tot nu toe draait ie best aardig, maar het zou beter kunnen. Maar dit is dan ook een oude BF3 build, waarmee Dice/EA komt als beta.
ik kan je wel even laten weten hoe die speelt, speel namelijk ook op Q9550 + 4gb ramquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:40 schreef JK het volgende:
Wat voor videokaart heb je nu dan?
Je kan ook de 'gold' versie afwachten en kijken hoe je systeem dan reageert. Ik ga wellicht ook nog een Q9550 CPU kopen, maar ik wacht het eerst allemaal af. Tot nu toe draait ie best aardig, maar het zou beter kunnen. Maar dit is dan ook een oude BF3 build, waarmee Dice/EA komt als beta.
ja 40 fps ongeveerquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:41 schreef JK het volgende:
[..]
Ligt ook aan je CPU en geheugen. En heb je Fraps gebruikt om je framerate te zien?
Ik kan gewoon op een niet storende framerate op medium spelenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:47 schreef JK het volgende:
Met een HD4980 -> HD6950 ga je het wel merken. Persoonlijk zou ik dan die 6950 kopen, maar ik ben dan ook niet iemand die al z'n geld over de balk smijt.
Nu heb ik dus een E6750 Core 2 Duo, 4GB RAM, HD6850 en het draait. Kan beter, maar het draait in elk geval zo rond de 30-40fps gemiddeld. Caspian Border in de straaljager was 50-55 FPS, als ik rond liep 25-40 FPS. Bij Metro ook zo tussen 30-40 en in de subway zelf tussen 50-80. Al is die 80 op een rustig stuk waar niets gebeurd.Maar na de metro, in de stad zelf, was het max 25-30fps waarbij ik merkte dat ie het zwaar had.
Maar ik wil 'm nog wel eens spelen met de echte 'low' settings. Nu is het medium en volgens mij is dat ook de enige optie, ondanks dat je ook ultra en low ziet.
Ik heb een hd6950, i5 2400, 8 gb ram en ik heb zo'n 30-40 fps. Dit valt mij erg tegen, ben er een beetje bang voor of hij het wel op high gaat trekkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:22 schreef Rivalo het volgende:
Trouwens zit ff te kijken naar een nieuwe videokaart. Ik weet dat jullie het hier niet willen hebben. Maar een 6950 of 6970 zal toch wel voldoende zijn? Ik heb trouwens ook al voor de tweakers hier een guide liggen hoe je je 6950 naar een 6970 om mod.
Toch een euro of 100 die je bespaart
http://www.techpowerup.com/articles/overclocking/vidcard/159
Edit: Geeft een Quad core Q9550 @2.8 Ghz een bottleneck voor die kaaart?
Nah als ik op een Q9550, HD4890 en 4GB Ram ook 30-40 fps trek op medium. Dan ligt het dus aan de build. Net zoals JK zegt. Ik wacht het gewoon even af, zal hem zo ff pre-orderen op Wehkamp. En dan gooi ik er misschien een 6950 tegen aan, die ik dan omflash naar een 6970.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:56 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ik heb een hd6950, i5 2400, 8 gb ram en ik heb zo'n 30-40 fps. Dit valt mij erg tegen, ben er een beetje bang voor of hij het wel op high gaat trekkenIk ga de gpu eventueel wel flashen naar een 6970, als het jou gelukt is laat het ff weten hoe het ging
Krijg jij ook de melding dat je geen Origin hebt? Of ben ik de enige?quote:
Dat gelukig niet, ik zie wel een pop-up bij origin -> Battlefield 3 starten..quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Krijg jij ook de melding dat je geen Origin hebt? Of ben ik de enige?
Ik ga nu op alle mogelijke manieren Origin opnieuw downloaden, kijken of het helpt..quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:24 schreef rumiii het volgende:
[..]
Dat gelukig niet, ik zie wel een pop-up bij origin -> Battlefield 3 starten..
en dan blijft hij hangen bij joining server
Maar boeien, we komen er allebei niet in dus ...
Ik heb net dat trucje met de e gedaan, zal waarschijnlijk een kutgrap zijn maar ik ga nu even testenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ga nu op alle mogelijke manieren Origin opnieuw downloaden, kijken of het helpt..
ehm, dat 'trucje' is wel essentieel he pikkestein, anders kan je 't wel vergetenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:28 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ik heb net dat trucje met de e gedaan, zal waarschijnlijk een kutgrap zijn maar ik ga nu even testen
Kits oppakken is R inhouden, armen/disarmen is E inhouden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:26 schreef BaraCuda het volgende:
Wat is in godsnaam de standaard key om kits up te pakken of een bom de armen of disarmen?
Ik ga er vanuit dat dit dezelfde key is? de interact key?
Moet ik bij het oppakken van kits de knop ingedrukt houden ofzo?
Klopt, ik ben al een stapje verderquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:29 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ehm, dat 'trucje' is wel essentieel he pikkestein, anders kan je 't wel vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik dan echt zo scheel. Heb dat menu al 56x doorlopenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:29 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Kits oppakken is R inhouden, armen/disarmen is E inhouden.
Dit staat overigens ook gewoon in het menu
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:30 schreef rumiii het volgende:
[..]
Klopt, ik ben al een stapje verder
Nu krijg ik 'Your game session has expired, please log out and then log in again'
Nou.. oke ik zal wel even uitloggen dan
Overigens dit toegepast:ja, die moet je hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en als je R ingedrukt houd pak je een andere kit op. (mits er een kit op de grond ligtquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:31 schreef BaraCuda het volgende:
Maar R is standaard toch de key van reloaden?
Ik ben u zeer dankbaarquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:31 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ja, en als je R ingedrukt houd pak je een andere kit op. (mits er een kit op de grond ligt)
En het werkt, alleen nu loop ik idle op 40 graden, (morgen komt koelpasta binnen)quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:33 schreef rumiii het volgende:
[..]
En het werkt, alleen nu loop ik idle op 40 graden, (morgen komt koelpasta binnen)![]()
Ik ga hem maar niet draaien nu.
Nee ff serieus, ik dacht dat ik hem ging mollen, was wel aardig in de buurt..quote:
ok, ik ga zo ff proberen, hij is nu installeren dus ben benieuwdquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:36 schreef rumiii het volgende:
[..]
Nee ff serieus, ik dacht dat ik hem ging mollen, was wel aardig in de buurt..
Ik kan hem denk ik wel op high spelen, ik post wel een screenshot als het morgen lukt
Mwa, zo'n 40... Jij?quote:
Doe wat ik.zei?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:51 schreef v1tje het volgende:
Ik krijg nu dat het spel wel opstart dat het scherm van origin komt, maar dan start ie op met dat schermpje van origin maar dan komt bf 3 niet, hoe kan dit?
Opnieuw opstartenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:46 schreef andreas612 het volgende:
echt wtf moet ik hier mee?
[ afbeelding ]
opnieuw downloaden?
Alles wat met de bf3 map te maken heeft in het register aanpassen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:58 schreef Phoef het volgende:
We zoeken een oplossing die wel werkt, Ik weet niet waarom die reg edite niet overal werkt.
Wellicht dat het dus ook aan andere zaken kan liggen?
heb ik al 10x gedaan, gebeurt niks, ben 'm nu opnieuw aan het downloadenquote:
Draait hier gewoon prima op een 4 jaar oude E8400 core 2 Duo, 4GB ram en HD 4870 op hoogste settings, maw, het moet wel maximaal medium settings zijnquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:47 schreef JK het volgende:
Met een HD4980 -> HD6950 ga je het wel merken. Persoonlijk zou ik dan die 6950 kopen, maar ik ben dan ook niet iemand die al z'n geld over de balk smijt.
Nu heb ik dus een E6750 Core 2 Duo, 4GB RAM, HD6850 en het draait. Kan beter, maar het draait in elk geval zo rond de 30-40fps gemiddeld. Caspian Border in de straaljager was 50-55 FPS, als ik rond liep 25-40 FPS. Bij Metro ook zo tussen 30-40 en in de subway zelf tussen 50-80. Al is die 80 op een rustig stuk waar niets gebeurd.Maar na de metro, in de stad zelf, was het max 25-30fps waarbij ik merkte dat ie het zwaar had.
Maar ik wil 'm nog wel eens spelen met de echte 'low' settings. Nu is het medium en volgens mij is dat ook de enige optie, ondanks dat je ook ultra en low ziet.
ja maar dit is gewoon kut, had het op m'n laptop geinstalleerd, daar kon ik op spelen alleen moest alles op low en ging net.. dus ik denk mooi, thuis op de desktop pc proberen, loopt ie zeer waarschijnlijk een stuk beter en nu krijg ik zo'n kutmeldingquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:19 schreef TwenteFC het volgende:
Voor de mensen met performance klachten; BETA
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:23 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ja maar dit is gewoon kut, had het op m'n laptop geinstalleerd, daar kon ik op spelen alleen moest alles op low en ging net.. dus ik denk mooi, thuis op de desktop pc proberen, loopt ie zeer waarschijnlijk een stuk beter en nu krijg ik zo'n kutmeldingecht EA, flikker toch een eind op met je bende
!
Dat klopt, CPU is een bottleneck, maar ik kijk het even aan. Anders een Q9550. Meer wil ik niet uitgeven. Ik had hiervoor een 8600GT kaart en ben toen overgestapt naar HD6850.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:12 schreef Hansjoh het volgende:
[..]
Draait hier gewoon prima op een 4 jaar oude E8400 core 2 Duo, 4GB ram en HD 4870 op hoogste settings, maw, het moet wel maximaal medium settings zijn![]()
Maar jij hebt op een minder core dus een HD 6850, is de CPU dan niet behoorlijk een bottleneck?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:05 schreef v1tje het volgende:
Ik krijg alleen nog maar: Joining Server, nog steeds geen fix?
Idd ik vind het opzich ook wel een degelijke map. alleen dat 1e gedeelte kom je zonder teamword dus lastig doorheen als de team even matched zijn..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:15 schreef jpjedi het volgende:
Begint te wennen nu al vind ik het nog steeds geen BF waardige map. Paar keer top 3 geeindigd. En dat voor een kansloze fragger
Teamwork is soms ver te zoeken trouwens. En net squads kun je dus eigenlijk geen drol op het moment als je samen wil spelen met maten?
Tof, maar technisch gezien liggen bc2 en bf3 veel dichter bij elkaar. Bc2 speelde, op enkele ontwerpkeuzes na, als een prima BF game. Dat je bij BF3 weer een volledig nieuw systeem moet hebben voor grenades, de ballistiek weer op de schop moet gooien en qua rubberbanding/netcode je weinig beter maar soms zelfs minder lijkt te doen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:01 schreef jpjedi het volgende:
Ik lees dat veel mensen BF3 vergelijken met BFBC maar mijns inziens is dat een andere serie. BF3 is de opvolger van BF2 en laat zich derhalve het best daarmee vergelijken.
Nu moet ik zeggen dat ik weinig BFBC gespeeld heb maar het toch altijd een beetje een "nep BF" was voor mijn gevoel. Toevallig vandaag ook een statement van de hoofd ontwikkelaar van DICE dat hij zicht schaamt voor de BFBC reeks.
http://www.nu.nl/games/26(...)h-eerdere-games.html
Samen met commo-rose en dergelijke al bevestigd?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:20 schreef Smoofie het volgende:
Ja, ze mogen wel dat squad system veranderen enz. Ik kan helemala geen squad kiezen..
Ik ga ervan uit dat het in de Retail game wel zit. Anders zou dat een teleurstelling zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Samen met commo-rose en dergelijke al bevestigd?
Komt omdat het normal is en geen hardcore. Ik verlang wel naar Hardcore btw, word er ziek van met een fing sniper 3x op iemand te moeten schieten voordat ie dood is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:46 schreef benx het volgende:
Elke keer als je dood bent 10 seconden moeten kijken na je killer zijn of haar naam, tijdrovent
toch gaan ze hier sneller dood dan in bc2, zit er denk net tussen in ofzo..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komt omdat het normal is en geen hardcore. Ik verlang wel naar Hardcore btw, word er ziek van met een fing sniper 3x op iemand te moeten schieten voordat ie dood is.
Iets sneller ja, maar Hardcore komt er gelukkig ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:03 schreef andreas612 het volgende:
[..]
toch gaan ze hier sneller dood dan in bc2, zit er denk net tussen in ofzo..
ja, is goed, ik kwam net wel verder dan eerst maar moet eerst nog even de drivers updaten (285.38 oid) denk dat je me gewoon in origin kan toevoegen hoor.. in die rechter kolom (drdre612)quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:11 schreef Rob.Dude het volgende:
Straks een game Andreas? Voeg me toe, weet niet hoe ik jou moet toevoegen.
Naam: TheRobChief
Yupquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:23 schreef andreas612 het volgende:
heb benx toegevoegd maar van rob stond er alleen therobchiefnoes oid is dat 'm?
Hahha, ye. Maar geloof me, je hebt alleen de LAV gemist. Verder niet veel boeiends en anders aan hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:26 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ok, wist niet dat hier mensen ook de alpha trial hadden gespeeld
Nice toch !quote:
ff wachte op dretjequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:30 schreef Rob.Dude het volgende:
[..]
Nou, invite me 'ns even voor een game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar 't werkt nu allemaal iig top! draait 'm goed op medium op 1680x1050 dus ik vind 't best
ga nu wel maffen btw
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2011 02:21:13 ]
ik heb op de i3d servers, en nog zo'n andere (volgens mij Gameplay servers), last van lag. In ieder geval Multiplay werkt perfect.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:23 schreef Rob.Dude het volgende:
Ik heb wel serieus last van lagg, iemand een idee hoe ik dat kan verminderen? Zit al op de server met de laagste ping (iets van 19 ofzo)
http://www.patchmypc.net/quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:04 schreef andreas612 het volgende:
ben trouwens de hele bende aan het updaten, van SP1 naar SP2, IE9 installeren, dan als standaardbrowser aanvinken en dan kijken of ie wél wil starten
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:20 schreef andreas612 het volgende:
jeweetzelluf, 't is je boy dre
[ afbeelding ]Huh. die screenshot van het scorebord ziet eruit als BC2. Want ook op de console ziet het er niet zo uit. Meer grijs ipv al die kleurtjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar 't werkt nu allemaal iig top! draait 'm goed op medium op 1680x1050 dus ik vind 't best
ga nu wel maffen btw
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Wel erg snel eigenlijk, hoop dat ze de ranking in het originele spel wel aanpassen, dat het niet zo snel gaat. Ik hoef ook niet zoals BF2 dat ik er 500 uur over doe, dat is mij veel te gortig en voor veel casual gamers ook. Maar als je het houdt bij een uur of 100 maximaal dan zeg ik ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Idd, na 18 uur liep er al een rond met rank 44...
En dan wordt alles gereset en kun je opnieuw beginnen.
Hier een uitleg:quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:37 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wel erg snel eigenlijk, hoop dat ze de ranking in het originele spel wel aanpassen, dat het niet zo snel gaat. Ik hoef ook niet zoals BF2 dat ik er 500 uur over doe, dat is mij veel te gortig en voor veel casual gamers ook. Maar als je het houdt bij een uur of 100 maximaal dan zeg ik ja.
Heb je wel de browser plugin geinstalleerd?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:43 schreef Euribob het volgende:
Nou Application has been send.
Nu nog een manier vinden om eindelijk dit fuckking kutspel zover te krijgen dat het stopt met zeggen dat ik geen Origin meer heb en ik kan me bewijzen.
Het is nu soms echt ridicuul hoe snel je neer-gaat, reageren is zinloos. zelfs in HC was het gezelliger te spelen.quote:
Waar kan ik die installeren? En geprobeert op IE en Chrome, nu even FF aan het downloaden om het daarop te proberen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:55 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Heb je wel de browser plugin geinstalleerd?
Probeer anders een andere browser
Links onderin staat game manager, als je daar op klikt staat er waarschijnlijk dat je origin niet hebt. Als je dan daar op klikt gaat ie iets installeren, of je word doorgelinktquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Waar kan ik die installeren? En geprobeert op IE en Chrome, nu even FF aan het downloaden om het daarop te proberen.
Oh, die browserplug-in. Die had ik al gedownload voordat ik probeerde een server te joinen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:06 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Links onderin staat game manager, als je daar op klikt staat er waarschijnlijk dat je origin niet hebt. Als je dan daar op klikt gaat ie iets installeren, of je word doorgelinkt
Oh? Maar je kon wel gewoon op BF3 inloggen? Zie nl. dat je zegt dat een free download het probleem is maar ik weet niet beter?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:31 schreef maurisioo het volgende:
ben nu bezig het te installeren. Had de verkeerde gedownload.
BOF ftw.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:30 schreef benx het volgende:
Allemaal ff de FOK! platoon joinen
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2826550451885408124/
Weet ik niet, anders maken we gewoon een nieuwe aanquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:31 schreef Euribob het volgende:
Blijft de platoon ook bestaan als de Beta is afgelopen en we overgaan naar het eckte eckte spel?
Ik had al een account aangemaakt voor iets, wat uiteindelijk Origin was. Maar downloadde de play4free battlefield.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
Oh? Maar je kon wel gewoon op BF3 inloggen? Zie nl. dat je zegt dat een free download het probleem is maar ik weet niet beter?
Zie dat je je hebt aangemeld op het Fok-Platoon. Ik bedoel of je dat al kon voordat je de juiste versie downloadde of dat het probleem zich echt beperkte tot het joinen van servers? Dan heb ik misschien weer een mogelijkheid om het spel te kunnen proberen nl.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:34 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik had al een account aangemaakt voor iets, wat uiteindelijk Origin was. Maar downloade de play4free battlefield
Nee kon me daar al voor aanmelden voordat ik het spel had.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zie dat je je hebt aangemeld op het Fok-Platoon. Ik bedoel of je dat al kon voordat je de juiste versie downloadde of dat het probleem zich echt beperkte tot het joinen van servers? Dan heb ik misschien weer een mogelijkheid om het spel te kunnen proberen nl.
BOF ? ?quote:
Ik heb alleen geen nvidia...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:14 schreef Phoef het volgende:
Bij mij kwam de oplossing door de juiste driver te installeren. ( beta driver wel te verstaan )
http://www.nvidia.com/obj(...).27-beta-driver.html
Tip:quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:24 schreef andreas612 het volgende:
je moet gewoon echt alles updaten, ik ben gisteravond bijna 3 uur bezig geweest met alle updates gelijk te trekkenservice pack, nvidea, IE etc
maarja, het werkte wel
Zo te zien ben ik niet de enige, meer dan 10 pagina's op het forum van mensen die niet kunnen joinen omdat hij daar vast blijft zitten...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:24 schreef andreas612 het volgende:
je moet gewoon echt alles updaten, ik ben gisteravond bijna 3 uur bezig geweest met alle updates gelijk te trekkenservice pack, nvidea, IE etc
maarja, het werkte wel
Heb je toevallig die 11.10 preview drivers van AMD geinstalleerd staan? Daarmee doet BF3 helemaal niks bij mij en de 11.9 en 11.8 drivers werken prima.quote:
Heb ook appliedquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:30 schreef benx het volgende:
Jasper? je zit er in!quote:
Ik ga eens kijken, thxquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb je toevallig die 11.10 preview drivers van AMD geinstalleerd staan? Daarmee doet BF3 helemaal niks bij mij en de 11.9 en 11.8 drivers werken prima.
11.10 werkt hier wel. Alleen ik heb het idee dat als ik zoom er af en toe strepen door m'n beeld gaan? Komt je dat bekend voor?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb je toevallig die 11.10 preview drivers van AMD geinstalleerd staan? Daarmee doet BF3 helemaal niks bij mij en de 11.9 en 11.8 drivers werken prima.
Nice, je zit er in.quote:
had het vanmiddag ook, voor mij was dit de oplossing: http://www.overclock.net/(...)ers-battlefield.htmlquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:28 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Zo te zien ben ik niet de enige, meer dan 10 pagina's op het forum van mensen die niet kunnen joinen omdat hij daar vast blijft zitten...
Thanks!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:41 schreef benx het volgende:
[..]
Nice, je zit er in.
Fok Platoon ! :
Het schijnt dat deze beta release al een maand of 4 oud is. Waarom zou je dan nog bugs doorgeven, die mogelijk allang er uit zijn? Ze willen blijkbaar alleen zien hoe de serverload is en of de servers het aan kunnen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:41 schreef jpjedi het volgende:
"A lot of what you are seeing in the BETA doesn't exist in the main game already. 1st Party submissions mean we couldn't give a version of the latest code in the BETA but the retail game is well ahead of what you are seeing now with a lot more bug fixes already in place."
inderdaad, ik geef daarom eigenlijk alleen nog maar feedback over Battlelog.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:45 schreef JK het volgende:
[..]
Het schijnt dat deze beta release al een maand of 4 oud is. Waarom zou je dan nog bugs doorgeven, die mogelijk allang er uit zijn? Ze willen blijkbaar alleen zien hoe de serverload is en of de servers het aan kunnen.
Omaha Beach was een mooie map in BF1942. Met z'n allen in de boot en op naar het strand.
Inderdaad, beta is 4 maanden. Ondertussen zou het meeste er al uit zijn volgens Dice. Hier hun verklaring voor de oude beta versie:quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:45 schreef JK het volgende:
[..]
Het schijnt dat deze beta release al een maand of 4 oud is. Waarom zou je dan nog bugs doorgeven, die mogelijk allang er uit zijn? Ze willen blijkbaar alleen zien hoe de serverload is en of de servers het aan kunnen.
Omaha Beach was een mooie map in BF1942. Met z'n allen in de boot en op naar het strand.
Ja dat kreeg ik op mijn laptop.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:37 schreef andreas612 het volgende:
hebben meer mensen er last van dat het beeld soms opeens freezes en dat ie gewoon vastloopt? enige manier is om het af te sluiten via taakbeheer
GPU error toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:12 schreef andreas612 het volgende:
hmm, ik heb de laatste drivers maar heb er nog steeds heel af en toe last van...
Join verstuurdquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:30 schreef benx het volgende:
heb ik ook, lig je acher een muurtje en doodquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:20 schreef Captainp00face het volgende:
Ik heb wel vaak dat ik beschoten word en dan snel buk en op mijn scherm dan ook dekking hem, maar vaak word ik dan alsnog doodgeschoten, zal wel door de lag komen?
Rete-irritant inderdaad. In dekking, de sniper is al lang en breed uit beeld maar op de rots voor me zie ik de rode kringen aftekenen. En dood. Grmbl!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
heb ik ook, lig je acher een muurtje en dood
vetquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:30 schreef benx het volgende:
vooral die tering zaklamp. en als je op die zaklamp schiet gaan ze nooit doodquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:33 schreef andreas612 het volgende:
ook echt die lampjes op die guns, je ziet geen ene flikker meer, heb je bij voorbaat al verloren, weer lekker gebalanceerd
recht op die lampjes schieten wil wel is werkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:33 schreef andreas612 het volgende:
ook echt die lampjes op die guns, je ziet geen ene flikker meer, heb je bij voorbaat al verloren, weer lekker gebalanceerd
Sowieso die zaklamp. Standaard 100% uptime flashbang voor iedereen waar je naar kijkt wtf?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
vooral die tering zaklamp. en als je op die zaklamp schiet gaan ze nooit dood
quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:43 schreef maurisioo het volgende:
Nouja, een voordeel aan de beta. Ik weet nu iig dat ik het spel niet meer ga kopen.
Is hier echt niet op te baseren, enige wat ze hebben gedaan is een mapje opzetten.. en ondertussen gaan ze data analyseren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:43 schreef maurisioo het volgende:
Nouja, een voordeel aan de beta. Ik weet nu iig dat ik het spel niet meer ga kopen.
Ze claimden ook dat dit van 4 maanden geleden is en het nog niet optimaal is, heb ik pas net ook gehoord van Zh1nt0...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is hier echt niet op te baseren, enige wat ze hebben gedaan is een mapje opzetten.. en ondertussen gaan ze data analyseren.
Daar ligt het niet helemaal aan, ook omdat het gewoon te zwaar is en de graphics er op het laagst (wanneer het nog steeds haast niet te spelen is) niet uitzien.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is hier echt niet op te baseren, enige wat ze hebben gedaan is een mapje opzetten.. en ondertussen gaan ze data analyseren.
Je hebt alleen maar Metro gespeeld.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:57 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Daar ligt het niet helemaal aan, ook omdat het gewoon te zwaar is en de graphics er op het laagst (wanneer het nog steeds haast niet te spelen is) niet uitzien.
En natuurlijk is die map ook slecht.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:02 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Je hebt alleen maar Metro gespeeld.
In de retail komen er nog veel meer
quote:Daar ligt het niet helemaal aan, ook omdat het gewoon te zwaar is en de graphics er op het laagst (wanneer het nog steeds haast niet te spelen is) niet uitzien.
Dit maakt het nog erger bedoel ik. Het is niet zo dat ik het daarom niet meer koop.quote:En natuurlijk is die map ook slecht.
oh, console een optie?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:07 schreef maurisioo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit maakt het nog erger bedoel ik. Het is niet zo dat ik het daarom niet meer koop.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:11 schreef Sjapoela het volgende:
Handig, hebben we het hier de laatste tijd over een BoF clan gehad, komt er een rits nieuwe FOK!kers die allemaal in een andere clan gaan![]()
Tja.. Iedereen kan op create platoon drukken waardoor je snel wildgroei krijgt. BoF is nu een samenraapsel van bf2 clanleden en wat nieuwe recruten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:11 schreef Sjapoela het volgende:
Handig, hebben we het hier de laatste tijd over een BoF clan gehad, komt er een rits nieuwe FOK!kers die allemaal in een andere clan gaan![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:28 schreef Sjapoela het volgende:
Kijk ik net op Origin, zijn opeens 4 vrienden verdwenen, meer mensen last van?
En waar kan ik trouwens mijn eigen uitgebreide stats zien? Ik heb een K/D ratio van 0.97, ben voor nu tevreden![]()
hahaquote:
quote:
Driver updatenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:37 schreef andreas612 het volgende:
hebben meer mensen er last van dat het beeld soms opeens freezes en dat ie gewoon vastloopt? enige manier is om het af te sluiten via taakbeheer
'k heb 'm al geupdate naar de "speciale" BF3 update, das die 285.38 update, is die 258 dan niet een downgrade of hoe je het ook noemt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:00 schreef genakt het volgende:
[..]
Driver updatenNaar 258.96 nvidia dan
Vaker BF gespeeld?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:30 schreef LoggedIn het volgende:
Ik vind het wel fucking moeilijkVoor elke 3 keer dat ik dood ga schiet ik 1 iemand neer
Download verwijderen, origin verwijderen, opnieuw installeren en opnieuw downloadenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:26 schreef Forskneck het volgende:
Ik download de game via origin, maar de procenten lopen terug![]()
Hij stond net nog op 97% en nu ineens op 57%?
Meer mensen dit gehad?
ok thxquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:27 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Download verwijderen, origin verwijderen, opnieuw installeren en opnieuw downloaden
Kijk dat is pas echt oorlogje voeren.quote:
Dit al gedaan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:18 schreef Thormodo het volgende:
Weet iemand toevallig wat ik hiermee aan moet? Zodra ik op join server klik crasht het spel...
Ik heb een ATI Radeon HD 5700 Series.
[ afbeelding ]
Een accent grave moeten verwijderen van de install directory om te voorkomen dat het spel crashtquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:19 schreef Auti het volgende:
[..]
Dit al gedaan?
[PC - Battlefield 3] #22 - Wij haten origin!
Gejoined, maar ik zuig wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:30 schreef benx het volgende:
Compliment aan EA, binnen een kwartier na het openen van mijn ticket kreeg ik een vraag om extra gegevens en een kwartier daarna was mijn naam al aangepast, terwijl ze zeiden dat ze pas maandag alle changes gingen doorvoerenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:52 schreef R-Mon het volgende:
Voor mensen die hun voor- en achternaam in hun Origin name (en dus hun soldier name) hebben (zoals ik helaas) is er een optie voor een name change:
http://support.ea.com/app/answers/detail/a_id/5752/showhome/true
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |