Ben je blind of zo?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:20 schreef JK het volgende:
Al weet ik nog steeds niet of spotten nou automatisch gaat door er naar te kijken, of dat je toch nog wat in moet drukken zoals in BF2.
Browser werkt hier, op vol=vol na, perfect. Veel users hebben gewoon niet langer gekeken dan hun neus heb ik sterk de indruk...quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:06 schreef HTrockstar het volgende:
bwaaah wat een baggerzooi, ik word knettergek van de serverbrowser in een inetbrowser.
de dwaas die dit heeft bedacht moet per direct worden ontslagen.
en dat origin is ook al zo'n geweldig succes ...
ik hoop echt dat het tijdens de release allemaal soepel werkt en alle drama rondom de game weg is anders laat ik de game lekker links liggen
Doe is ff normaal en rustig man.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben je blind of zo?Het staat met koeienletters bij keybinds, Q is de default knop voor spotten en communications.
Ja, maar niet in deze release.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:12 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de graphics wel al helemaal klaar hoor.
Als je de persoon kunt zien komt er idd een tag. Maar al meermalen gehad dat je wel de lens reflectie zag, maar niet kon spotten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:34 schreef JK het volgende:
En moet je dan nog wat kunnen zien, of 'tagt' ie meteen? Ik heb de Q meerdere malen ingedrukt, maar had niet het idee dat het wat deed. Aangezien Q ook de knop is in BF2. Dus blijkbaar ben ik blind.Daarnaast werkten de keybinds niet in de Caspian Border map, in Metro wel.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:12 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de graphics wel al helemaal klaar hoor.
lol had ik ook in het begin.. Ik maar op Q rammen,quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:34 schreef JK het volgende:
En moet je dan nog wat kunnen zien, of 'tagt' ie meteen? Ik heb de Q meerdere malen ingedrukt, maar had niet het idee dat het wat deed. Aangezien Q ook de knop is in BF2. Dus blijkbaar ben ik blind.Daarnaast werkten de keybinds niet in de Caspian Border map, in Metro wel. En laat ik Metro nou een schijtmap vinden en daar dus eigenlijk niet in willen spelen.
Zou jij niet eens normaal doen? Die kerel heeft al meer uur BF2 gespeeld (met Q!) dan jij naar school bent geweest..badmuts.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben je blind of zo?Het staat met koeienletters bij keybinds, Q is de default knop voor spotten en communications.
Uhm vanuit de bosjes tegenover die kerk (?) tot de deur van de kerk, of ingang van de metro, ik kan me zo snel niet herinneren wat dat gebouw was, het was in ieder geval niet bijster verquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vanaf welke afstand? Je weet dat er zo iets is als een bulletdrop?
Q9550 (Valt te overclocken btw.) en 4GB ram.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:26 schreef JK het volgende:
Ik heb een HD6850 en die trekt het al met moeite (in combinatie met m'n trage CPU).
Wat heb je nu als CPU en geheugen?
Ik heb geapplydquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:44 schreef Rivalo het volgende:
Nou speelt wel redelijk, En platoons aanmaken gaat ook wel vet:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2826550451879999328/
Ja, erg vervelend. Ligt vast aan de beta.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:26 schreef Masyl het volgende:
Ik kan mijn mousebutton 3 en 4 niet binden bij de controls, hebben meer hier last van?
Nou ik kan nu al op medium, dus als het alleen maar omhoog naar high gaat hoeft het van mij nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:37 schreef JK het volgende:
Wellicht zal je CPU idd de bottleneck zijn.. en je moederbord als deze nog niet pci-x 2.0 is.
Maar aan de andere kant, dan ben je wel voor een dikke 200 euro klaar, ipv een heel nieuw systeem te moeten kopen. Speelbaar is het absoluut met een Q9550 + HD6950, daar ben ik zeker van. Alleen natuurlijk niet op Ultra.Hoeveel geld wil je uitgeven en hoe snel ben je tevreden?
op medium vind ik em goed speelbaar hoor ik heb ook een 6850quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:26 schreef JK het volgende:
Ik heb een HD6850 en die trekt het al met moeite (in combinatie met m'n trage CPU).
Wat heb je nu als CPU en geheugen?
Ligt ook aan je CPU en geheugen. En heb je Fraps gebruikt om je framerate te zien?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:40 schreef wuuht het volgende:
[..]
op medium vind ik em goed speelbaar hoor ik heb ook een 6850
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |