Ben ik dan echt zo scheel. Heb dat menu al 56x doorlopenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:29 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Kits oppakken is R inhouden, armen/disarmen is E inhouden.
Dit staat overigens ook gewoon in het menu
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:30 schreef rumiii het volgende:
[..]
Klopt, ik ben al een stapje verder
Nu krijg ik 'Your game session has expired, please log out and then log in again'
Nou.. oke ik zal wel even uitloggen dan
Overigens dit toegepast:ja, die moet je hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en als je R ingedrukt houd pak je een andere kit op. (mits er een kit op de grond ligtquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:31 schreef BaraCuda het volgende:
Maar R is standaard toch de key van reloaden?
Ik ben u zeer dankbaarquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:31 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ja, en als je R ingedrukt houd pak je een andere kit op. (mits er een kit op de grond ligt)
En het werkt, alleen nu loop ik idle op 40 graden, (morgen komt koelpasta binnen)quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:33 schreef rumiii het volgende:
[..]
En het werkt, alleen nu loop ik idle op 40 graden, (morgen komt koelpasta binnen)![]()
Ik ga hem maar niet draaien nu.
Nee ff serieus, ik dacht dat ik hem ging mollen, was wel aardig in de buurt..quote:
ok, ik ga zo ff proberen, hij is nu installeren dus ben benieuwdquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:36 schreef rumiii het volgende:
[..]
Nee ff serieus, ik dacht dat ik hem ging mollen, was wel aardig in de buurt..
Ik kan hem denk ik wel op high spelen, ik post wel een screenshot als het morgen lukt
Mwa, zo'n 40... Jij?quote:
Doe wat ik.zei?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:51 schreef v1tje het volgende:
Ik krijg nu dat het spel wel opstart dat het scherm van origin komt, maar dan start ie op met dat schermpje van origin maar dan komt bf 3 niet, hoe kan dit?
Opnieuw opstartenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:46 schreef andreas612 het volgende:
echt wtf moet ik hier mee?
[ afbeelding ]
opnieuw downloaden?
Alles wat met de bf3 map te maken heeft in het register aanpassen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:58 schreef Phoef het volgende:
We zoeken een oplossing die wel werkt, Ik weet niet waarom die reg edite niet overal werkt.
Wellicht dat het dus ook aan andere zaken kan liggen?
heb ik al 10x gedaan, gebeurt niks, ben 'm nu opnieuw aan het downloadenquote:
Draait hier gewoon prima op een 4 jaar oude E8400 core 2 Duo, 4GB ram en HD 4870 op hoogste settings, maw, het moet wel maximaal medium settings zijnquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:47 schreef JK het volgende:
Met een HD4980 -> HD6950 ga je het wel merken. Persoonlijk zou ik dan die 6950 kopen, maar ik ben dan ook niet iemand die al z'n geld over de balk smijt.
Nu heb ik dus een E6750 Core 2 Duo, 4GB RAM, HD6850 en het draait. Kan beter, maar het draait in elk geval zo rond de 30-40fps gemiddeld. Caspian Border in de straaljager was 50-55 FPS, als ik rond liep 25-40 FPS. Bij Metro ook zo tussen 30-40 en in de subway zelf tussen 50-80. Al is die 80 op een rustig stuk waar niets gebeurd.Maar na de metro, in de stad zelf, was het max 25-30fps waarbij ik merkte dat ie het zwaar had.
Maar ik wil 'm nog wel eens spelen met de echte 'low' settings. Nu is het medium en volgens mij is dat ook de enige optie, ondanks dat je ook ultra en low ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |