Algemene beschrijvingIn Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatieNaam: Battlefield 3
Release datum: 25 Oktober 2011
Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360
Uitgever(s): Electronic Arts
Ontwikkelaar(s): DICE
BETAEarly access: 27 september 2011
Normal access: 29 september 2011
Map: Operation Metro - Rush
Minimum System RequirementsOS: Windows Vista (Service Pack 2) 32-Bit
Processor: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHZ or Althon X2 2.7 GHz)
Memory: 2 GB
Hard Drive: 20 GB
Graphics Card (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 series, with ATI RADEON 3870 or higher performance)
Graphics Card (NVIDIA): DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 series with NVIDIA GEFORCE 8800 GT or higher performance)
Sound card : DirectX compatible
Keyboard and Mouse
DVD ROM Drive
Recommended System RequirementsOS: Windows 7 64-Bit
Processor: Quad-Core CPU
Memory: 4 GB
Hard Drive: 20 GB
Graphics Card: DirectX 11 compatible with 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 or ATI RADEON 6950)
Sound Card: DirectX compatible
Keyboard and Mouse
DVD ROM Drive
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gameplay
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf wat toevoegen aan deze op ga dan naar
hier naar toe.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
Ik blijf maar, Joining Server krijgen hij verbind nooit mensen hier ook last van?
Vind de beta zeker wel lachen, maar Operation Metro heeft weinig met Battlefield te maken. Kan haast niet anders dat ze over een week ofzo er nog een map bijgooien.
quote:
béta veranderen in beta
http://www.overclock.net/(...)ers-battlefield.htmlDoe dit ff in de OP svp
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Vind het een tof spel, gruwelijk mooie graphics en een kapotmaakbare omgeving
Ik kom van Call Of Duty, dus ik speel het spel wat anders me dunkt

Vaag: wapens wisselen is heel snel, maar knifen niet (en dat knifen werkt ook soepel, maar niet heus

)
Maar inderdaad, de meeste mensen spelen het als Call of Duty, dus.
Ik kan niet meer spelen. Hij blijft hangen op joining server.
quote:
quote:
LEZEN KUT
google is je vriend
Rush is echt een kut.
No resentment ever evened out a weaker hand
quote:
Toegevoegd aan de Wiki trouwens.
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 16:33 schreef Jeff89 het volgende:[..]
Ehm.. Als hij blijft hangen op joinen is dat niet de fix volgens mij. Dat is de fix voor als je "BF3.exe has shut down" krijgt dacht ik.
Nee.
quote:
Fijn dat je dat ook meteen vermeld.
Ik krijg nu deze fout:
"A generic game error was reported, please try again. ( code: 1 )
meer mensen?
quote:
Yup
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:
Toevallig niet je firewall?
Currency War, Trade War, Real War
Wat ik dus niet snap is wat voor figuren de beslissing maken om een map als metro in de beta te doen. IEDEREEN die BF1942/BF2 gedaan heeft die wil weer eens lekker aan de slag met voertuigen en dan maakt (ik neem aan DICE) een dergelijke beslissing.
Ik snap het niet. En dan beweren dat ze zo goed naar de community luisteren.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Telkens met een LMG als ik een keer op de rechtermuisknop druk zet hij automatisch ze'n bipod neer, terwijl ik dit helemaal niet wil. Iemand anders dit ook?
Alsmede: dat geluid

ik schiet ook af en toe in de rondte, puur voor het geluid

en als er kogels inslaan, heb je ook de neiging om te bukken
Handig is anders ja, deden ze met battlefield herpes ook
Edit: die autocorrect

ik bedoel heroes
Launching is currently disabled. Please try again later????
Ik kan mijn mousebutton 3 en 4 niet binden bij de controls, hebben meer hier last van?
Currency War, Trade War, Real War
Hardcore staat nog niet aan op de beta servers, tok?
Conscience do cost.
Ik heb net die beta gespeeld, maar ik kan mijn graphics max op high zetten en het ziet er niet bijzonder mooi uit moet ik zeggen. Of ligt dat aan mijn pc?
Ik vind het allemaal een beetje te wazig gemaakt en de bomen zien er niet mooi uit.
Heb dan nog liever de kwaliteit van bijv. cod 2 ofzo.
Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 20:20 schreef JK het volgende: Al weet ik nog steeds niet of spotten nou automatisch gaat door er naar te kijken, of dat je toch nog wat in moet drukken zoals in BF2.
Ben je blind of zo?

Het staat met koeienletters bij keybinds, Q is de default knop voor spotten en communications.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Skull-splitter
your selection of the finest
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 18:06 schreef HTrockstar het volgende:bwaaah wat een baggerzooi, ik word knettergek van de serverbrowser in een inetbrowser.
de dwaas die dit heeft bedacht moet per direct worden ontslagen.
en dat origin is ook al zo'n geweldig succes ...
ik hoop echt dat het tijdens de release allemaal soepel werkt en alle drama rondom de game weg is anders laat ik de game lekker links liggen

Browser werkt hier, op vol=vol na, perfect. Veel users hebben gewoon niet langer gekeken dan hun neus heb ik sterk de indruk...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
benx
Siktigit
quote:
Doe is ff normaal en rustig man.
Het is inderdaad Q
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muņo ēngos ņuhys issa."
Skull-splitter
quote:
Ja, maar niet in deze release.
Skull-splitter
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 20:34 schreef JK het volgende:En moet je dan nog wat kunnen zien, of 'tagt' ie meteen? Ik heb de Q meerdere malen ingedrukt, maar had niet het idee dat het wat deed. Aangezien Q ook de knop is in BF2. Dus blijkbaar ben ik blind.

Daarnaast werkten de keybinds niet in de Caspian Border map, in Metro wel.
Als je de persoon kunt zien komt er idd een tag. Maar al meermalen gehad dat je wel de lens reflectie zag, maar niet kon spotten.
beta nu aan het downloaden op vaste pc, ben benieuwd of ik nu eindelijk een fatsoenlijk soepel potje kan draaien