Toegevoegd aan de Wiki trouwens.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:30 schreef lordteddybeer het volgende:
Voor mensen die niet kunnen joinen:
[..]
Ehm.. Als hij blijft hangen op joinen is dat niet de fix volgens mij. Dat is de fix voor als je "BF3.exe has shut down" krijgt dacht ik.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:32 schreef robuust89 het volgende:
[..]
[..]
LEZEN KUT
google is je vriend
Noob. Dit heb ik allang gedaan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:32 schreef robuust89 het volgende:
[..]
[..]
LEZEN KUT
google is je vriend
Nee.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:33 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ehm.. Als hij blijft hangen op joinen is dat niet de fix volgens mij. Dat is de fix voor als je "BF3.exe has shut down" krijgt dacht ik.
Fijn dat je dat ook meteen vermeld.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Noob. Dit heb ik allang gedaan.
Yupquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:53 schreef v1tje het volgende:
Ik krijg nu deze fout:
"A generic game error was reported, please try again. ( code: 1 )
meer mensen?
Toevallig niet je firewall?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Noob. Dit heb ik allang gedaan.
Niet iedereen krijgt die melding, net zoals ik dus. Maar na een rondje Event Viewer werd het wel duidelijk dat ik hetzelfde probleem had.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:33 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ehm.. Als hij blijft hangen op joinen is dat niet de fix volgens mij. Dat is de fix voor als je "BF3.exe has shut down" krijgt dacht ik.
Dat lijkt me nogal logisch.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:26 schreef Captainp00face het volgende:
Telkens met een LMG als ik een keer op de rechtermuisknop druk zet hij automatisch ze'n bipod neer, terwijl ik dit helemaal niet wil. Iemand anders dit ook?
Eerst moest ik hiervoor de rechtermuisknop ingedrukt houden, zelfs als ik achter een steen sta en ik wil gewoon door de iron sight kijken, zet hij eerst de bipod neer waardoor ik dus altijd te laat ben met schieten..quote:
ALT + Enter doen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:38 schreef TwenteFC het volgende:
Kan je nog ergens de settings enzo veranderen? hij start hem elke keer windowed etc.. vet irritant.
En ook staat mijn muis enzo niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |