Oh, die browserplug-in. Die had ik al gedownload voordat ik probeerde een server te joinen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:06 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Links onderin staat game manager, als je daar op klikt staat er waarschijnlijk dat je origin niet hebt. Als je dan daar op klikt gaat ie iets installeren, of je word doorgelinkt
Oh? Maar je kon wel gewoon op BF3 inloggen? Zie nl. dat je zegt dat een free download het probleem is maar ik weet niet beter?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:31 schreef maurisioo het volgende:
ben nu bezig het te installeren. Had de verkeerde gedownload.
BOF ftw.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:30 schreef benx het volgende:
Allemaal ff de FOK! platoon joinen
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2826550451885408124/
Weet ik niet, anders maken we gewoon een nieuwe aanquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:31 schreef Euribob het volgende:
Blijft de platoon ook bestaan als de Beta is afgelopen en we overgaan naar het eckte eckte spel?
Ik had al een account aangemaakt voor iets, wat uiteindelijk Origin was. Maar downloadde de play4free battlefield.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
Oh? Maar je kon wel gewoon op BF3 inloggen? Zie nl. dat je zegt dat een free download het probleem is maar ik weet niet beter?
Zie dat je je hebt aangemeld op het Fok-Platoon. Ik bedoel of je dat al kon voordat je de juiste versie downloadde of dat het probleem zich echt beperkte tot het joinen van servers? Dan heb ik misschien weer een mogelijkheid om het spel te kunnen proberen nl.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:34 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik had al een account aangemaakt voor iets, wat uiteindelijk Origin was. Maar downloade de play4free battlefield
Nee kon me daar al voor aanmelden voordat ik het spel had.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zie dat je je hebt aangemeld op het Fok-Platoon. Ik bedoel of je dat al kon voordat je de juiste versie downloadde of dat het probleem zich echt beperkte tot het joinen van servers? Dan heb ik misschien weer een mogelijkheid om het spel te kunnen proberen nl.
BOF ? ?quote:
Ik heb alleen geen nvidia...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:14 schreef Phoef het volgende:
Bij mij kwam de oplossing door de juiste driver te installeren. ( beta driver wel te verstaan )
http://www.nvidia.com/obj(...).27-beta-driver.html
Tip:quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:24 schreef andreas612 het volgende:
je moet gewoon echt alles updaten, ik ben gisteravond bijna 3 uur bezig geweest met alle updates gelijk te trekkenservice pack, nvidea, IE etc
maarja, het werkte wel
Zo te zien ben ik niet de enige, meer dan 10 pagina's op het forum van mensen die niet kunnen joinen omdat hij daar vast blijft zitten...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:24 schreef andreas612 het volgende:
je moet gewoon echt alles updaten, ik ben gisteravond bijna 3 uur bezig geweest met alle updates gelijk te trekkenservice pack, nvidea, IE etc
maarja, het werkte wel
Heb je toevallig die 11.10 preview drivers van AMD geinstalleerd staan? Daarmee doet BF3 helemaal niks bij mij en de 11.9 en 11.8 drivers werken prima.quote:
Heb ook appliedquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:30 schreef benx het volgende:
Jasper? je zit er in!quote:
Ik ga eens kijken, thxquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb je toevallig die 11.10 preview drivers van AMD geinstalleerd staan? Daarmee doet BF3 helemaal niks bij mij en de 11.9 en 11.8 drivers werken prima.
11.10 werkt hier wel. Alleen ik heb het idee dat als ik zoom er af en toe strepen door m'n beeld gaan? Komt je dat bekend voor?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb je toevallig die 11.10 preview drivers van AMD geinstalleerd staan? Daarmee doet BF3 helemaal niks bij mij en de 11.9 en 11.8 drivers werken prima.
Nice, je zit er in.quote:
had het vanmiddag ook, voor mij was dit de oplossing: http://www.overclock.net/(...)ers-battlefield.htmlquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:28 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Zo te zien ben ik niet de enige, meer dan 10 pagina's op het forum van mensen die niet kunnen joinen omdat hij daar vast blijft zitten...
Thanks!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:41 schreef benx het volgende:
[..]
Nice, je zit er in.
Fok Platoon ! :
Het schijnt dat deze beta release al een maand of 4 oud is. Waarom zou je dan nog bugs doorgeven, die mogelijk allang er uit zijn? Ze willen blijkbaar alleen zien hoe de serverload is en of de servers het aan kunnen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:41 schreef jpjedi het volgende:
"A lot of what you are seeing in the BETA doesn't exist in the main game already. 1st Party submissions mean we couldn't give a version of the latest code in the BETA but the retail game is well ahead of what you are seeing now with a lot more bug fixes already in place."
inderdaad, ik geef daarom eigenlijk alleen nog maar feedback over Battlelog.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:45 schreef JK het volgende:
[..]
Het schijnt dat deze beta release al een maand of 4 oud is. Waarom zou je dan nog bugs doorgeven, die mogelijk allang er uit zijn? Ze willen blijkbaar alleen zien hoe de serverload is en of de servers het aan kunnen.
Omaha Beach was een mooie map in BF1942. Met z'n allen in de boot en op naar het strand.
Inderdaad, beta is 4 maanden. Ondertussen zou het meeste er al uit zijn volgens Dice. Hier hun verklaring voor de oude beta versie:quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:45 schreef JK het volgende:
[..]
Het schijnt dat deze beta release al een maand of 4 oud is. Waarom zou je dan nog bugs doorgeven, die mogelijk allang er uit zijn? Ze willen blijkbaar alleen zien hoe de serverload is en of de servers het aan kunnen.
Omaha Beach was een mooie map in BF1942. Met z'n allen in de boot en op naar het strand.
Ja dat kreeg ik op mijn laptop.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:37 schreef andreas612 het volgende:
hebben meer mensen er last van dat het beeld soms opeens freezes en dat ie gewoon vastloopt? enige manier is om het af te sluiten via taakbeheer
GPU error toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:12 schreef andreas612 het volgende:
hmm, ik heb de laatste drivers maar heb er nog steeds heel af en toe last van...
Join verstuurdquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:30 schreef benx het volgende:
heb ik ook, lig je acher een muurtje en doodquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:20 schreef Captainp00face het volgende:
Ik heb wel vaak dat ik beschoten word en dan snel buk en op mijn scherm dan ook dekking hem, maar vaak word ik dan alsnog doodgeschoten, zal wel door de lag komen?
Rete-irritant inderdaad. In dekking, de sniper is al lang en breed uit beeld maar op de rots voor me zie ik de rode kringen aftekenen. En dood. Grmbl!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
heb ik ook, lig je acher een muurtje en dood
vetquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:30 schreef benx het volgende:
vooral die tering zaklamp. en als je op die zaklamp schiet gaan ze nooit doodquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:33 schreef andreas612 het volgende:
ook echt die lampjes op die guns, je ziet geen ene flikker meer, heb je bij voorbaat al verloren, weer lekker gebalanceerd
recht op die lampjes schieten wil wel is werkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:33 schreef andreas612 het volgende:
ook echt die lampjes op die guns, je ziet geen ene flikker meer, heb je bij voorbaat al verloren, weer lekker gebalanceerd
Sowieso die zaklamp. Standaard 100% uptime flashbang voor iedereen waar je naar kijkt wtf?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
vooral die tering zaklamp. en als je op die zaklamp schiet gaan ze nooit dood
quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:43 schreef maurisioo het volgende:
Nouja, een voordeel aan de beta. Ik weet nu iig dat ik het spel niet meer ga kopen.
Is hier echt niet op te baseren, enige wat ze hebben gedaan is een mapje opzetten.. en ondertussen gaan ze data analyseren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:43 schreef maurisioo het volgende:
Nouja, een voordeel aan de beta. Ik weet nu iig dat ik het spel niet meer ga kopen.
Ze claimden ook dat dit van 4 maanden geleden is en het nog niet optimaal is, heb ik pas net ook gehoord van Zh1nt0...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is hier echt niet op te baseren, enige wat ze hebben gedaan is een mapje opzetten.. en ondertussen gaan ze data analyseren.
Daar ligt het niet helemaal aan, ook omdat het gewoon te zwaar is en de graphics er op het laagst (wanneer het nog steeds haast niet te spelen is) niet uitzien.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is hier echt niet op te baseren, enige wat ze hebben gedaan is een mapje opzetten.. en ondertussen gaan ze data analyseren.
Je hebt alleen maar Metro gespeeld.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:57 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Daar ligt het niet helemaal aan, ook omdat het gewoon te zwaar is en de graphics er op het laagst (wanneer het nog steeds haast niet te spelen is) niet uitzien.
En natuurlijk is die map ook slecht.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:02 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Je hebt alleen maar Metro gespeeld.
In de retail komen er nog veel meer
quote:Daar ligt het niet helemaal aan, ook omdat het gewoon te zwaar is en de graphics er op het laagst (wanneer het nog steeds haast niet te spelen is) niet uitzien.
Dit maakt het nog erger bedoel ik. Het is niet zo dat ik het daarom niet meer koop.quote:En natuurlijk is die map ook slecht.
oh, console een optie?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:07 schreef maurisioo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit maakt het nog erger bedoel ik. Het is niet zo dat ik het daarom niet meer koop.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:11 schreef Sjapoela het volgende:
Handig, hebben we het hier de laatste tijd over een BoF clan gehad, komt er een rits nieuwe FOK!kers die allemaal in een andere clan gaan![]()
Tja.. Iedereen kan op create platoon drukken waardoor je snel wildgroei krijgt. BoF is nu een samenraapsel van bf2 clanleden en wat nieuwe recruten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:11 schreef Sjapoela het volgende:
Handig, hebben we het hier de laatste tijd over een BoF clan gehad, komt er een rits nieuwe FOK!kers die allemaal in een andere clan gaan![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:28 schreef Sjapoela het volgende:
Kijk ik net op Origin, zijn opeens 4 vrienden verdwenen, meer mensen last van?
En waar kan ik trouwens mijn eigen uitgebreide stats zien? Ik heb een K/D ratio van 0.97, ben voor nu tevreden![]()
hahaquote:
quote:
Driver updatenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:37 schreef andreas612 het volgende:
hebben meer mensen er last van dat het beeld soms opeens freezes en dat ie gewoon vastloopt? enige manier is om het af te sluiten via taakbeheer
'k heb 'm al geupdate naar de "speciale" BF3 update, das die 285.38 update, is die 258 dan niet een downgrade of hoe je het ook noemt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:00 schreef genakt het volgende:
[..]
Driver updatenNaar 258.96 nvidia dan
Vaker BF gespeeld?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:30 schreef LoggedIn het volgende:
Ik vind het wel fucking moeilijkVoor elke 3 keer dat ik dood ga schiet ik 1 iemand neer
Download verwijderen, origin verwijderen, opnieuw installeren en opnieuw downloadenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:26 schreef Forskneck het volgende:
Ik download de game via origin, maar de procenten lopen terug![]()
Hij stond net nog op 97% en nu ineens op 57%?
Meer mensen dit gehad?
ok thxquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:27 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Download verwijderen, origin verwijderen, opnieuw installeren en opnieuw downloaden
Kijk dat is pas echt oorlogje voeren.quote:
Dit al gedaan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:18 schreef Thormodo het volgende:
Weet iemand toevallig wat ik hiermee aan moet? Zodra ik op join server klik crasht het spel...
Ik heb een ATI Radeon HD 5700 Series.
[ afbeelding ]
Een accent grave moeten verwijderen van de install directory om te voorkomen dat het spel crashtquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:19 schreef Auti het volgende:
[..]
Dit al gedaan?
[PC - Battlefield 3] #22 - Wij haten origin!
Gejoined, maar ik zuig wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:30 schreef benx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |