quote:The 2012 SLS AMG Roadster has officially revealed by Mercedes-Benz before its debut at the upcoming Frankfurt Motor Show taking place from September 13 to 25, 2011.
The Roadster features a three-ply soft top that can be raised or lowered in eleven seconds at speeds up to 31 mph (50 km/h) and a cargo capacity of 6.1 cubic feet (173 litter).
Particularly, it can accelerate from 0 to 60mph in 3.7 seconds and reach a limited top speed of 197 mph (317 km/h), same as the SLS Gullwing, thanks to a connection with a seven-speed dual-clutch transmission.
According to the chairman of Mercedes-AMG GmbH, Ola Källenius, the Roads has systematic lightweight construction, outstanding performance and a breathtaking design combined with sensuous open-air driving pleasure.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Dat is inderdaad niet dezelfde.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:12 schreef rubje het volgende:
Is dat niet diezelfde wagen uit onderstaande film?![]()
[ afbeelding ]
Dat is een SLR, in de OP is het een SLSquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:12 schreef rubje het volgende:
Is dat niet diezelfde wagen uit onderstaande film?![]()
[ afbeelding ]
Dat kan. Ik vind het een mooi merk, al is het jammer dat bepaalde bevolkingsgroepen er in rijden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:24 schreef Duvel het volgende:
Ik vind Mercedessen over het algemeen helemaal niks.
Zoals?quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat kan. Ik vind het een mooi merk, al is het jammer dat bepaalde bevolkingsgroepen er in rijden.
Marokkanen en bouwvakkers bijvoorbeeld. Het merk krijgt toch een bepaald imago en dat vind ik persoonlijk jammer. Tuurlijk, elk merk heeft wel een (negatief) imago en dat vind ik altijd zonde eerlijk gezegd.quote:
Als ik de hedendaagse vacatures mag geloven zo af en toequote:
Ik vind Mini leuk maar dit is zo'n stom ding.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:57 schreef Miniem het volgende:
[ afbeelding ]
Dan staat hij bij de dealers en hopelijk snel op de weg te zien
Ik vind hem vet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik vind Mini leuk maar dit is zo'n stom ding.
dus Annie en haar drakie kunnen m morgen gewoon nog lenen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:37 schreef densmee het volgende:
Vandaag tot de ontdekking gekomen dat ze de aanhangeras kapot gereden hebben, net er onder uit geschroefd. Morgenvroeg nieuwe halen en eronder schroeven
Hoe laat beginnen jullie morgen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Komt goed. Ik ben van de last minute.
is mogelijk als de spullen onder de olie benzine en round up mogen komen, het is namelijk onze materiaal karquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:50 schreef lipje het volgende:
[..]
dus Annie en haar drakie kunnen m morgen gewoon nog lenen?
citrofielen dag?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:10 schreef Duvel het volgende:
Nee, ik kom al vaak zat in Utrecht.
Wat is er te doen?
laatste keer Weeze?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Kwart voor tien ga ik met mijn vader richting Weeze. Wasmachine enzo ophalen.
Laatste keer Weezequote:
sterkte. toch een stukje afsluiting weer.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Laatste keer Weeze, maar niet laatste keer Duitsland.
Huis staat nog op mijn naam, dus ik moet nog een keer naar Goch/Kleve richting bank en notaris.
Hehe, thanks, maar dat stukje heb ik al een tijdje afgeslotenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sterkte. toch een stukje afsluiting weer.
Stond laatst een vet goedkope Michelak.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Dit niks voor jou, cabrioger?
geen idee, kom niet meer zo vaak in Limburg als vroegerquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:26 schreef cabrioger het volgende:
Nee,sorry ,ik ben tevreden met mijn Midget.
Wanneer zien we je nog een keer in Gennep?.
Je bent altijd welkom hoor.
Maakt het veel herrie?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:53 schreef Dingest het volgende:
120 in een 96 is eigenlijk best wel hard
Je weet dat Benzen daar ook onder vallen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Duitse supersedan special bij Top Gear op Veronica
Jup, geen goede reclame voor MB noch BMWquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je weet dat Benzen daar ook onder vallen?
Stuitert ie dan erg over de weg? Die auto's zijn ontworpen voor Zweden, daar mochten ze destijds maximaal 90.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:06 schreef Dingest het volgende:
[..]
BehoorlijkZelfs bij 100 is het al redelijk oorverdovend
Die 99 heeft op zich nog een beetje dezelfde dash als van de 96, pas met de 900 kwam er echt vernieuwing aan, toch?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:28 schreef Dingest het volgende:
De oersaab was dan wel weer een slag anders, maar op zich scheelt het ontwerp en de afwerking niet enorm veel tov de Saab 93. Ik denk als je kijkt naar de 99 en de 96, die eerste een stuk moderne zal zijn dan de 96. En de 99 stamt ook al uit '68 of zo
Nouja die BMW is erg goed maar een slechte occasion en die MB is gewoon een MBquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jup, geen goede reclame voor MB noch BMW
Die crossworsts zijn zo slecht nog niet, veel peekaatjes en sterke blokken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nouja die BMW is erg goed maar een slechte occasion en die MB is gewoon een MBDie Ford was een versassende keuze.
Helaas zie je ze steeds minder.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Die crossworsts zijn zo slecht nog niet, veel peekaatjes en sterke blokken.
net als de eskrotjes hebben ze redelijk veel last van een roestkeverquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Helaas zie je ze steeds minder.
Mooie bak!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://link.marktplaats.nl/487444988
Mensen die van her en der barrels meenemen om hier met belachelijke winst importeren... Althans importeren mag je zelf doen, hij heeft hem opgehaald voor je.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://link.marktplaats.nl/488375035
¤3250 voor een Golfje 2 GTD
Misschien waren die mensen er wel hartstikke blij mee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:09 schreef densmee het volgende:
Hoe desperate moet iemand zijn, je wilt nog niet in een Niksan bus zitten al kreeg je hem voor niks
Zelfs met kutbanden kan je nog enigszins fatsoenlijk remmen, deze bestuurder heeft gewoon (veel) te hard gereden.. denk dat ie die fietsers ook aardig heeft mee gesleurd aan de locatie van de fiets te zien!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:57 schreef densmee het volgende:
of heel hard gereden of wanling banden onder zijn auto![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.112brabant.nl/(...)ortages&foto_id=5609
Tja zo kan ik er nog 100 opnoemen.quote:
De teringquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:57 schreef densmee het volgende:
of heel hard gereden of wanling banden onder zijn auto![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.112brabant.nl/(...)ortages&foto_id=5609
Cheapass bitchquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:34 schreef densmee het volgende:
wat is dat kut banden van de velg afhalen met bandenlichters.
en met deze temperatuur is nog veel slechter
Was er lekker weer voorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Mack en speciala transport dag was super
Jos ook nog geweest?quote:
Das een van de organisatorenquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:01 schreef Sounddragon het volgende:
Pffff.. 75% 25% van de shit ingepakt hier.. stiekum verzamel je zo meer puinzooi als je denkt
Onherkenbaar in normale kleding johquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Das een van de organisatoren![]()
Dus ja
Die heeft weer mooi promotie voor buzzybee gemaakt met de hele dag de pet op
(hij is de man bij wie iedereen zich moet melden als ie het terrein op komt om te horen waar hij/zij de truck neer moet zetten
) Op rustige momenten natuurlijk weer een paar keer staan ouwenelen, zijn we beide erggoed in. En natuurlijk foto's gemaakt voor het topic 'Jos zit er in'
Joe drijft overquote:
tsja, ik ken m eigenlijk alleen in volledig buzzybee tenuequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Onherkenbaar in normale kleding joh
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
En dan nu een mental inage die wat realistischer is: Marijkezwolle in haar Samara
Zonde van die volgekalkte open ruggetjes.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb victorb ontmoet vandaag trouwens
nooit geweten dat er mensen bestaan die irritanter zijn dan jijquote:
dan moeten ze niet om 4 uur dicht gaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Cheapass bitch, dat laat je toch effe door een bandenboer doen man
Dankje. Nu zit wel 75% in kratjes, dozen en tassen. Alleen nog even de laatste keukenspulletjes (net afgewassen), de was (hangt aan de lijn), het bed uit elkaar trekken en de tv-meuk beneden loskoppelen en dan kunnen we wel inladen denk ik. Poezels gaan vanavond wel over.quote:
Mack-Dag op de Veemarkt, waar ben jij?quote:
Nice try, maar dat was geen Sprinter.quote:
Moet je ver rijden met je spullen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Dankje. Nu zit wel 75% in kratjes, dozen en tassen. Alleen nog even de laatste keukenspulletjes (net afgewassen), de was (hangt aan de lijn), het bed uit elkaar trekken en de tv-meuk beneden loskoppelen en dan kunnen we wel inladen denk ik. Poezels gaan vanavond wel over.
SD-tje zit nu ergens daar bij jullie zo.
Zeker als chauffeur zijnde met zo'n dergelijke baan, waar je dus verantwoordelijk bent voor je reizigers...quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:23 schreef blup het volgende:
Ik vind t knap dat mensen een trein over 't hoofd zien.
ik was gister al bij de veemarktquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:45 schreef Sounddragon het volgende:
Godverdegodver, mijn 3 zits past niet, kijg hem niet naar binnen![]()
![]()
Hij zou nog door een raam (2 hoog) kunnen, maar dan moet er een kozijn uit, want daar zitten tussenspijlen in. Als de verhuurder er toestemming voor geeft flik ik het, en anders moet ik hem maar verpatsen ofzo. Klotezooi; ding een draaitrap op gewurgd, door de gang getobt, nog terug de gang uit om hem te draaien, pootjes eraf, en nog niet passen![]()
Konden we hem mooi weer naar beneden sjouwen, staat nu in de garage bij de Midget van schoonpaps ()
Soms zit het mee, meestal zit het tegen...
waar moet ik zijn?quote:
Ben jij een kloon van densmee?quote:
ik heb geen hobby zaagjes, dit is maar een 55 instapmodelletjequote:
:-) Vandaag geheel in stijl alleen ff het vertrek van al dat volk bewonderd..quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik was gister al bij de veemarkthad vandaag visite
Was erg gezellig, en een paar mooie fotos van haar gemaakt
oh das altijd wel leuk jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:22 schreef blup het volgende:
[..]
:-) Vandaag geheel in stijl alleen ff het vertrek van al dat volk bewonderd..
Die vrouwen in die FTF vol op het gas maakte de dag weer goed.
FTF is altijd leukquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:22 schreef blup het volgende:
[..]
:-) Vandaag geheel in stijl alleen ff het vertrek van al dat volk bewonderd..
Die vrouwen in die FTF vol op het gas maakte de dag weer goed.
Jup vastwelquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
iemand van de ringgangers dit weekend de witte 155 met NL platen ook gekiekt?
Heb de Alfa gezien, maar denk dat ik toen niet meer gefotografeerd heb. Was ze er alleen vandaag?quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zou je die willen plaatsen?speel ik ze door aan de chauffeuse, vind ze leuk
vrijdag, zaterdag en zondag was ze erquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:18 schreef daNpy het volgende:
[..]
Heb de Alfa gezien, maar denk dat ik toen niet meer gefotografeerd heb. Was ze er alleen vandaag?
Ben hem nl. niet tegengekomen zojuist, heb ze allemaal even nagelopen op scherpte.
Ze worden zometeen ge-upload
Ik ga beter mijn best doen om nog irritanter te zijnquote:Op zondag 2 oktober 2011 07:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nooit geweten dat er mensen bestaan die irritanter zijn dan jij![]()
![]()
Maar hij is wel cute
Goedemorgen lieve mensen!
Ik heb helemaal geen platen am ring gemaaktquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
iemand van de ringgangers dit weekend de witte 155 met NL platen ook gekiekt?
Ach, het was in ieder geval wel een heerlijk weekend om op pad te zijnquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen platen am ring gemaakt
Alleen lekker gegeten bij Hannes.
wel gaarne ergens anders de irritante lambal uithangen aub, we hebben er net eentje geloosd god zij dank.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik ga beter mijn best doen om nog irritanter te zijnIk wil de allerirritantste zijn op deze aardkloot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Geloosd?quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
wel gaarne ergens anders de irritante lambal uithangen aub, we hebben er net eentje geloosd god zij dank.![]()
Ik ben helemaal naar de tering en ga naar mijn nest, nog 3 uurtjes, en dan mag ik er weer uit; joep-ie![]()
He fuck, gister vergeten dat jij er ook wasquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen platen am ring gemaakt
Alleen lekker gegeten bij Hannes.
Nee ging wel, maar mag nog terugkomen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Als je goed gekeken hebt. Zo te horen heb je er wel een tijd liggen kijken.
Is de schade zo groot?quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee ging wel, maar mag nog terugkomen.
Eén gat en wat achterstallig mondhygiënistisch werk.quote:
Laat in de middag pas, we waren er zaterdag rond 19:00 volgens mij. Heb ook geen kudde Bimmers gezien, alleen een stel Engelsen die naar het hotel achter Hannes reden. Ben ook helemaal niet bij de baan zelf geweest, maar heb wel mijn eerste Ferrari 458 gespot (in Cochemquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
He fuck, gister vergeten dat jij er ook was
Zaterdag wel een blauwe MX-5 zien staan bij Hannes, vroeg in de middag?
Toen zijn wij ook bij Hannes gaan eten, baan was weer net open dus lekker rustig.
dat jij overwerktquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:57 schreef Dangel het volgende:
Paal, ik hoop maar dat ze verdomd goed in bed is, want man, wat zit jij onder de plak!
gelukkig maar dat de unimog niks heeftquote:Op maandag 3 oktober 2011 07:10 schreef Tinos85 het volgende:
Heftig ongeluk gisteren.
http://www.bridgetogantry.com/
http://www.polizei.rlp.de(...)b&page=1&pagesize=10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Zoals wel meer prachtig mooie geweldige geniale voituresquote:
ja de Roadster was opquote:
Daf 77quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zoals wel meer prachtig mooie geweldige geniale voitures
Wat deze wijze meneer zegt.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:44 schreef daNpy het volgende:
DAF 66 bedoel je. De rest is rommel om de Limburgers aan het werk te houden
Nee, een stapel stelconplaten zo te zien.quote:
zoals je op de foto ziet hadden we m net naar buiten gerold, stond altijd binnen...quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:47 schreef daNpy het volgende:
De eigenaar is niet in staat een auto accu heel te houden?
De auto wordt niet binnen bewaard zoals het hoort?
quote:
wel jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:27 schreef lipje het volgende:
salaris is weer opNetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Bij James Bondquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
meestal als er een Lada Niva op TV is, heeft iemand een TV op mn oprit gezet.
is Hooch weer ontsnapt?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:41 schreef Sounddragon het volgende:
het asiel belde, of ze het hek weer terug mochten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:58 schreef lipje het volgende:
[..]
is Hooch weer ontsnapt?Hooch ontsnapt niet, die kijkt wel link uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een klimopje doet het prima in zo' n hek
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
mogguhquote:
paar oude spijkers in de grond en hij groeit als een tierelierquote:Hooch ontsnapt niet, die kijkt wel link uit
Een klimopje doet het prima in zo' n hek
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Netjes![]()
Das nodig om Lipje zelf binnen te houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor je het weet tilt tie zijn poot op en plast hij tegen de postbode
![]()
Ben op mijn werkquote:
Daarom. Stagiairs moeten vaak ook rotklusjes doen. Daar valt het maken van de nieuwe SC dus ook onder.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ben op mijn werk![]()
Ik zal kijken wat ik kan doen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:13 schreef Anne het volgende:
Gefeliciteerd trouwens ZmS! Met je verjaardag vandaag
!
4 oktober ben je toch elk jaar jarig?quote:
Dit!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:33 schreef Anne het volgende:
Echt wel. Vooral omdat je hem niet door had. HA HA!
Zal wel met de hand gebeurd zijn...?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:34 schreef Anne het volgende:
TT gewijzigd van het treinentopic trouwens, Duvel?
Dat bepaal jij niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat bepaal jij godverdomme niet voor mij.
quote:
+1quote:
Ik vind dat niet eens raarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:24 schreef daNpy het volgende:
Kom schatje, we gaan naar de Nurburgring kastelen kijken in Duitsland
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:07 schreef Bajskorv het volgende:
Na 6 jaar mag ik eindelijk (zij het onder een nieuwe user name) weer PTA in.
Wat was je vorige account danquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:07 schreef Bajskorv het volgende:
Jopperdepop! Na 6 jaar mag ik eindelijk (zij het onder een nieuwe user name) weer PTA in. Moet nog even wachten tot januari, maar dan ben ik de gelukkige eigenaar van een nieuwe Defender 110 UW SX. Wordt mijn weekend-speeltje, en is een heerlijke auto om mee te gaan klussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |