(Pics or it didn't happen!)quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:04 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik heb nog niet eens iets gezegd, en dat terwijl ik steeds dit topic zat te checken. Fijn dat hij weer tevoorschijn is
Ik weet zeker dat er een hele hoop foto's gaan komen zodra het kan. En dan zullen er inderdaad vast prachtige foto's komenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:13 schreef Troel het volgende:
He ja, inmiddels zullen ze wel genoeg gewend zijn voor foto's. Jullie zijn daar zo goed in, dat moet toch lukken
gadver zeg. ik hoop dat ze snel terecht zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:12 schreef Oognip het volgende:
In overleg met Rewimo post ik dit. Rewimo is op van de zenuwen en erg verdrietig vandaar dat ik dit post.
Joe en Odie zijn sinds vrijdagavond weer kwijt. De vangkooi staat inmiddels buiten omdat de mogelijkheid bestaat dat de hummeltjes buiten lopen...
Tips zijn heel erg welkom op dit moment.
Ze zijn gechipped en volgens mij staat het op hun naam en anders op die van het asiel. Maar als het goed is is dat al gewijzigd naar hun naam.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:26 schreef Cat22 het volgende:
O nee!Wat een drama!
Hoe is het gebeurd? Ik weet uit eigen ervaring dat die hummels zo vlug als water zijn en zo naar buiten kunnen glippen. Hopelijk hebben ze nog gezelschap aan elkaar.![]()
Oognip: zijn ze gechipped en op welke naam staat die? Dat kan al een hoop schelen als iemand anders ze vindt. Verder heb ik geen tips eigenlijk, nooit te maken gehad met weggelopen katten.
Eerlijk gezegd vind ik het niet logisch dat er een raam open staat als je net kittens hebt en ze nog moeten wennenquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:30 schreef lisa het volgende:
Ach wat balen. Die kleintjes zijn ook watervlug. Heeft er een raam open gestaan dat ze denkt dat ze buiten zijn? Niet als verwijt hoor, met dit weer is het logisch dat er een raam open staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |