quote:Wie is het lekkerste wijf van Fok?
Zijn er al foto's bekend?quote:
Nu moet jij het ondersteunen met foto's van de pikante overtuiging.quote:
Alweer?quote:Op donderdag 29 september 2011 16:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nu moet jij het ondersteunen met foto's van de pikante overtuiging.
Nee die is het dikstequote:
Ik zag het ook.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:54 schreef Miniem het volgende:
Trollscience staat er ook echt tussen![]()
Dit is FOK! Wat moet ik hier nog meer aan uitleggen? Jij zou dat moeten weten.quote:
Klopt. Maar dan moet ik even kijken welkequote:Op donderdag 29 september 2011 16:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit is FOK! Wat moet ik hier nog meer aan uitleggen? Jij zou dat moeten weten.
Terecht, wel.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:55 schreef kwiwi het volgende:
O ja mijn stem gaat uiteraard ook naar Trollscience
Ik doe de gordijnen vast dicht.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:55 schreef NBT het volgende:
Klopt. Maar dan moet ik even kijken welke
Nais, Schiet jij de kiekjes?quote:Op donderdag 29 september 2011 16:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik doe de gordijnen vast dicht.
QFT!quote:Op donderdag 29 september 2011 17:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ze ziet eruit als een lekker wijf
Ow, excuses.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:31 schreef Garisson72 het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat die vrouwen nog zo lekker afgunstig op elkaar begonnen te katten.
O is dat hoe het tegenwoordig gewoon gaat? Gewoon recht voor de daartoe bestemde raap?quote:Op donderdag 29 september 2011 17:33 schreef kwiwi het volgende:
Ow, excuses.
WAT BEN JE TOCH OOK EEN AANDACHTSHOER NBT!
Oh, deed ik het nog verkeerd ookquote:Op donderdag 29 september 2011 17:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O is dat hoe het tegenwoordig gewoon gaat? Gewoon recht voor de daartoe bestemde raap?
Voorheen was het nog van dat venijnige onderwatergesteek, zo van "ik wil niet veel zeggen, maar ik vind haar echt niet zo héél erg mooi hoor, natuurlijk ook niet lelijk!maar ik heb wel eens mooier gezien.
"
Dan moet ik toch eens thuis wat na vragenquote:Op donderdag 29 september 2011 17:34 schreef Wereldpijn het volgende:
NBT. De rest heeft net wat teveel schaamhaar om deze 'verkiezing' te kunnen winnen.
Nou ja verkéérd, verkéérd. Wat weet ik er nou van. Ik vroeg het me gewoon hardop af.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:37 schreef kwiwi het volgende:
Oh, deed ik het nog verkeerd ookNou ja, de poging was goed bedoeld
Doordat een niet nader te noemen iemand die steeds in topics neerzette zijn ze nu verdwenenquote:Op donderdag 29 september 2011 17:38 schreef Paul het volgende:
Kwiwi is ook een lekker wijf, vroeger konden we dat nog zien in d'r fobo
Dat was ik toch niet?quote:Op donderdag 29 september 2011 17:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doordat een niet nader te noemen iemand die steeds in topics neerzette zijn ze nu verdwenen
Jij komt gewoon jezelf subtiel introduceren als keuze-mogelijkheid.quote:
Niet te brekenquote:Op donderdag 29 september 2011 17:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ik wil mijn stem veranderen van Trollscience naar Vaseline_! Kan dat nog?
Het is maar wat je subtiel noemtquote:Op donderdag 29 september 2011 17:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij komt gewoon jezelf subtiel introduceren als keuze-mogelijkheid.
Nee, ik stem op Chloroform. Ik weet dat ze een West-Aziatische dame is dus die moet er tussen staan.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij komt gewoon jezelf subtiel introduceren als keuze-mogelijkheid.
Klopt als een bus. Zijn er eigenlijk nog Scandinavische kandidates? Duitse wellicht?quote:Op donderdag 29 september 2011 17:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, ik stem op Chloroform. Ik weet dat ze een West-Aziatische dame is dus die moet er tussen staan.
http://forum.fok.nl/user/history/210069quote:Op donderdag 29 september 2011 17:49 schreef Garisson72 het volgende:
Post griekjeee trouwens nog weleens? Want dan mag die ook wel in de rij.
Waarom zou dat moeten dan?quote:Op donderdag 29 september 2011 17:54 schreef Wereldpijn het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/210069
Ik hoop dat het je niet ongerust maakt.
Ik weet niet welke verwachtingen jij had en hoe jouw brein functioneert. Maar goed mogelijk zie je ook geen aanleiding om je zorgen of wat dan ook te maken.quote:
Tja ik kan je verzekeren dat mijn keuze IRL ook echt lekker isquote:Op donderdag 29 september 2011 18:09 schreef Garisson72 het volgende:
Ik ben al heel terughoudend met verwachtingen omtrent real-life mensen, dus bij Fok!kers benadert de verwachting wel ongeveer het absolute vriespunt. For all I know is griekjeee IRL een dikke harige Griek met enorme staatsschuld, maar het beeld op de Foks is dat het een lekker wijf is en daarmee aan de richtlijnen van dit topic zou voldoen.
Jaja, we weten het. Het is je eigen vriendin. Whooptie-fuckin'-doo.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:18 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Tja ik kan je verzekeren dat mijn keuze IRL ook echt lekker is
Of ze werkelijk lekker is, weet ik niet, maar ik heb wat posts van haar gelezen en zeer waarsch. is ze wel een vrouw. Een redelijk intelligente studente zelfs. Maar wie weet.....quote:Op donderdag 29 september 2011 18:09 schreef Garisson72 het volgende:
Ik ben al heel terughoudend met verwachtingen omtrent real-life mensen, dus bij Fok!kers benadert de verwachting wel ongeveer het absolute vriespunt. For all I know is griekjeee IRL een dikke harige Griek met enorme staatsschuld, maar het beeld op de Foks is dat het een lekker wijf is en daarmee aan de richtlijnen van dit topic zou voldoen.
Ik ga om 8 uur douchen maar ze wil niet mee maar ja, verschil moet er blijven.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:20 schreef Plakkertje het volgende:
Ze zal wel niet FOKKEN, maar voor het geval dat, Julia, die hier vanavond de leiding heeft.
jij.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Er komen geen pics, hoe duidelijk moet het zijn?
Hij heeft mijn foto al gezienquote:Op donderdag 29 september 2011 20:04 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Je bent vrouwelijk en het gaat om pics. Wat zou er bedoeld worden?
Ik had het tegen Jmslsquote:Op donderdag 29 september 2011 20:13 schreef MrShiithappenss het volgende:
[..]
jij bent enige die ik beetje ken
Ik van Myr (gezien no pics) naar ...... omdat krulletjes zijn liefig.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ik wil mijn stem veranderen van Trollscience naar Vaseline_! Kan dat nog?
Mag niet, van het geloof. En iedereen is bang voor broers en of nevenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:11 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Waar is Marokkaanse Kip
Omdatappel?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:10 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik van Myr (gezien no pics) naar ...... omdat krulletjes zijn liefig.
Wie is dat hier met die leuke krullletjess ?vanmiddag gezien maar weet niet meer wiefoto of 4/5
Een aantal mensen hebben die wel gezien.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:17 schreef Wereldpijn het volgende:
Ik denk dat Madame_Paon ook redelijk hoge ogen zou gooien, maar waarsch. zullen we nooit een foto van haar zien.
quote:Op donderdag 29 september 2011 23:20 schreef GizartFRL het volgende:
Stem voor Jackiebrown.
Angel-Joy over 4 jaar
Als ze 15 is dus?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:20 schreef GizartFRL het volgende:
Stem voor Jackiebrown.
Angel-Joy over 4 jaar
quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 23:11 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Mag niet, van het geloof. En iedereen is bang voor broers en of neven
Je mag van Allah toch wel een moslimmeisje mooi vinden?quote:
Zie dequote:Op vrijdag 30 september 2011 10:25 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Je mag van Allah toch wel een moslimmeisje mooi vinden?
grappen maken over iemand's voorkomen die open en bloot op FOK! staat als persoon is zo makkelijk en lafquote:
Die doos komt hier toch al jaaaaren niet meer, of ben ik nou gek?quote:
Ow ik wist niet dat we alleen de actieve FOK!sters mochten kiezenquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Die doos komt hier toch al jaaaaren niet meer, of ben ik nou gek?
Ik ook maar daar ga ik niet over.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
De mooiste vrouw van FOK! klinkt toch iets meer respectvoller dan wijf vind ik.
Ach joh, dat maakt die wijven niks uit hoorquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
De mooiste vrouw van FOK! klinkt toch iets meer respectvoller dan wijf vind ik, maar das dan mijn mening he.
Precies, zelfverheerlijkingquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach joh, dat maakt die wijven niks uit hoor
quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:58 schreef vosss het volgende:
Ach joh, dat maakt die wijven niks uit hoor
Die ken ik niet, wie is dat?quote:
Fotoboek van Korequote:
Is dat jouw vriendinnetje?quote:
Neequote:
Stuur haar een PM, zo heb ik dat ook bij Brennie gedaanquote:
Je bent ook heerlijk nederigquote:
Al zo vaak geprobeerd, tevergeefs.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Stuur haar een PM, zo heb ik dat ook bij Brennie gedaan
Ik leef met je mee patjequote:Op vrijdag 30 september 2011 13:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Al zo vaak geprobeerd, tevergeefs.
Ze ziet me niet staan of ze is inactief.
Terechte korequote:Op vrijdag 30 september 2011 13:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Al zo vaak geprobeerd, tevergeefs.
Ze ziet me niet staan of ze is inactief.
Je staat er nu in.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
waarom sta ik niet in de lijst
check mijn foboquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:48 schreef Markster het volgende:
Moeilijk te beoordelen, zonder (relevante) foto's.
Dan moet ik jou teleurstellen, ben een 14 jarige Aziatische mixquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:04 schreef krokdown het volgende:
angel-joy.
ik moet echt elke keer denken aan een 13 jarige negerin
quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:05 schreef Angel-Joy het volgende:
Dan moet ik jou teleurstellen, ben een 14 jarige Aziatische mix
Ik ?quote:
Ja duh, lekkerste wijf van FOK!, wat anders?quote:
Ga je bril eens goed poetsen!quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja duh, lekkerste wijf van FOK!, wat anders?
Slijm slijm slijmquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
Dus de winnaar is sowieso Yvonne!
ja, haar blonde lokken doen het em gewoon rawrrquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
Dus de winnaar is sowieso Yvonne!
gr grquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja, haar blonde lokken doen het em gewoon rawrr
Waar ik vind slijm lekkerquote:
Bah ze is lelijkquote:
Liefquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 04:20 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Angel-Joy
Gewoon omdat ze lief is
Nouja zeg, zij is tenminstens aardigquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
LiefDit is een vleeskeuring, lief telt niet.
Ja op je uiterlijk kan ze je niet beoordelenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nouja zeg, zij is tenminstens aardig
Ik had en foto, had je maar eerder moet kijken, dik ben ik zeker niet, en lelijk al helemaal nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:29 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja op je uiterlijk kan ze je niet beoordelenJe hebt geeneens foto's in je fobo.
Tegen hele lelijke en dikke mensen zeggen ze ook altijd dat ze erg lief zijn! Dus hop hop! Foto's in je fobo zetten!
Heb ik ook nergens gezegd dat je dik en lelijk bent!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik had en foto, had je maar eerder moet kijken, dik ben ik zeker niet, en lelijk al helemaal niet
Neuh, geen zinquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:32 schreef DjinN het volgende:
[..]
Heb ik ook nergens gezegd dat je dik en lelijk bent!Alleen hoe moeten we nou over je uiterlijk oordelen als we niet weten hoe je eruit ziet ?? Ja, dan kunnen we hoogstens zeggen dat je erg lief bent. Daarom moet je even je foto terugplaatsen in je fobo
zin maken, nu stem ik voor NBT namelijkquote:
owquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:47 schreef DjinN het volgende:
Maar het kan toch gewoon niet anders dan dat Kore als lekkerste wijf van FOK! gekozen wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |