Ja op je uiterlijk kan ze je niet beoordelenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nouja zeg, zij is tenminstens aardig
Ik had en foto, had je maar eerder moet kijken, dik ben ik zeker niet, en lelijk al helemaal nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:29 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja op je uiterlijk kan ze je niet beoordelenJe hebt geeneens foto's in je fobo.
Tegen hele lelijke en dikke mensen zeggen ze ook altijd dat ze erg lief zijn! Dus hop hop! Foto's in je fobo zetten!
Heb ik ook nergens gezegd dat je dik en lelijk bent!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik had en foto, had je maar eerder moet kijken, dik ben ik zeker niet, en lelijk al helemaal niet
Neuh, geen zinquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:32 schreef DjinN het volgende:
[..]
Heb ik ook nergens gezegd dat je dik en lelijk bent!Alleen hoe moeten we nou over je uiterlijk oordelen als we niet weten hoe je eruit ziet ?? Ja, dan kunnen we hoogstens zeggen dat je erg lief bent. Daarom moet je even je foto terugplaatsen in je fobo
zin maken, nu stem ik voor NBT namelijkquote:
owquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:47 schreef DjinN het volgende:
Maar het kan toch gewoon niet anders dan dat Kore als lekkerste wijf van FOK! gekozen wordt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |