quote:Wie is het lekkerste wijf van Fok?
Zijn er al foto's bekend?quote:
Nu moet jij het ondersteunen met foto's van de pikante overtuiging.quote:
Alweer?quote:Op donderdag 29 september 2011 16:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nu moet jij het ondersteunen met foto's van de pikante overtuiging.
Nee die is het dikstequote:
Ik zag het ook.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:54 schreef Miniem het volgende:
Trollscience staat er ook echt tussen![]()
Dit is FOK! Wat moet ik hier nog meer aan uitleggen? Jij zou dat moeten weten.quote:
Klopt. Maar dan moet ik even kijken welkequote:Op donderdag 29 september 2011 16:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit is FOK! Wat moet ik hier nog meer aan uitleggen? Jij zou dat moeten weten.
Terecht, wel.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:55 schreef kwiwi het volgende:
O ja mijn stem gaat uiteraard ook naar Trollscience
Ik doe de gordijnen vast dicht.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:55 schreef NBT het volgende:
Klopt. Maar dan moet ik even kijken welke
Nais, Schiet jij de kiekjes?quote:Op donderdag 29 september 2011 16:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik doe de gordijnen vast dicht.
QFT!quote:Op donderdag 29 september 2011 17:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ze ziet eruit als een lekker wijf
Ow, excuses.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:31 schreef Garisson72 het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat die vrouwen nog zo lekker afgunstig op elkaar begonnen te katten.
O is dat hoe het tegenwoordig gewoon gaat? Gewoon recht voor de daartoe bestemde raap?quote:Op donderdag 29 september 2011 17:33 schreef kwiwi het volgende:
Ow, excuses.
WAT BEN JE TOCH OOK EEN AANDACHTSHOER NBT!
Oh, deed ik het nog verkeerd ookquote:Op donderdag 29 september 2011 17:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O is dat hoe het tegenwoordig gewoon gaat? Gewoon recht voor de daartoe bestemde raap?
Voorheen was het nog van dat venijnige onderwatergesteek, zo van "ik wil niet veel zeggen, maar ik vind haar echt niet zo héél erg mooi hoor, natuurlijk ook niet lelijk!maar ik heb wel eens mooier gezien.
"
Dan moet ik toch eens thuis wat na vragenquote:Op donderdag 29 september 2011 17:34 schreef Wereldpijn het volgende:
NBT. De rest heeft net wat teveel schaamhaar om deze 'verkiezing' te kunnen winnen.
Nou ja verkéérd, verkéérd. Wat weet ik er nou van. Ik vroeg het me gewoon hardop af.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:37 schreef kwiwi het volgende:
Oh, deed ik het nog verkeerd ookNou ja, de poging was goed bedoeld
Doordat een niet nader te noemen iemand die steeds in topics neerzette zijn ze nu verdwenenquote:Op donderdag 29 september 2011 17:38 schreef Paul het volgende:
Kwiwi is ook een lekker wijf, vroeger konden we dat nog zien in d'r fobo
Dat was ik toch niet?quote:Op donderdag 29 september 2011 17:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doordat een niet nader te noemen iemand die steeds in topics neerzette zijn ze nu verdwenen
Jij komt gewoon jezelf subtiel introduceren als keuze-mogelijkheid.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |