Hij heeft mijn foto al gezienquote:Op donderdag 29 september 2011 20:04 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Je bent vrouwelijk en het gaat om pics. Wat zou er bedoeld worden?
Ik had het tegen Jmslsquote:Op donderdag 29 september 2011 20:13 schreef MrShiithappenss het volgende:
[..]
jij bent enige die ik beetje ken
Ik van Myr (gezien no pics) naar ...... omdat krulletjes zijn liefig.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ik wil mijn stem veranderen van Trollscience naar Vaseline_! Kan dat nog?
Mag niet, van het geloof. En iedereen is bang voor broers en of nevenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:11 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Waar is Marokkaanse Kip
Omdatappel?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:10 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik van Myr (gezien no pics) naar ...... omdat krulletjes zijn liefig.
Wie is dat hier met die leuke krullletjess ?vanmiddag gezien maar weet niet meer wiefoto of 4/5
Een aantal mensen hebben die wel gezien.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:17 schreef Wereldpijn het volgende:
Ik denk dat Madame_Paon ook redelijk hoge ogen zou gooien, maar waarsch. zullen we nooit een foto van haar zien.
quote:Op donderdag 29 september 2011 23:20 schreef GizartFRL het volgende:
Stem voor Jackiebrown.
Angel-Joy over 4 jaar
Als ze 15 is dus?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:20 schreef GizartFRL het volgende:
Stem voor Jackiebrown.
Angel-Joy over 4 jaar
quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 23:11 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Mag niet, van het geloof. En iedereen is bang voor broers en of neven
Je mag van Allah toch wel een moslimmeisje mooi vinden?quote:
Zie dequote:Op vrijdag 30 september 2011 10:25 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Je mag van Allah toch wel een moslimmeisje mooi vinden?
grappen maken over iemand's voorkomen die open en bloot op FOK! staat als persoon is zo makkelijk en lafquote:
Die doos komt hier toch al jaaaaren niet meer, of ben ik nou gek?quote:
Ow ik wist niet dat we alleen de actieve FOK!sters mochten kiezenquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Die doos komt hier toch al jaaaaren niet meer, of ben ik nou gek?
Ik ook maar daar ga ik niet over.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
De mooiste vrouw van FOK! klinkt toch iets meer respectvoller dan wijf vind ik.
Ach joh, dat maakt die wijven niks uit hoorquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
De mooiste vrouw van FOK! klinkt toch iets meer respectvoller dan wijf vind ik, maar das dan mijn mening he.
Precies, zelfverheerlijkingquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach joh, dat maakt die wijven niks uit hoor
quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:58 schreef vosss het volgende:
Ach joh, dat maakt die wijven niks uit hoor
Die ken ik niet, wie is dat?quote:
Fotoboek van Korequote:
Is dat jouw vriendinnetje?quote:
Neequote:
Stuur haar een PM, zo heb ik dat ook bij Brennie gedaanquote:
Je bent ook heerlijk nederigquote:
Al zo vaak geprobeerd, tevergeefs.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Stuur haar een PM, zo heb ik dat ook bij Brennie gedaan
Ik leef met je mee patjequote:Op vrijdag 30 september 2011 13:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Al zo vaak geprobeerd, tevergeefs.
Ze ziet me niet staan of ze is inactief.
Terechte korequote:Op vrijdag 30 september 2011 13:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Al zo vaak geprobeerd, tevergeefs.
Ze ziet me niet staan of ze is inactief.
Je staat er nu in.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
waarom sta ik niet in de lijst
check mijn foboquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:48 schreef Markster het volgende:
Moeilijk te beoordelen, zonder (relevante) foto's.
Dan moet ik jou teleurstellen, ben een 14 jarige Aziatische mixquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:04 schreef krokdown het volgende:
angel-joy.
ik moet echt elke keer denken aan een 13 jarige negerin
quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:05 schreef Angel-Joy het volgende:
Dan moet ik jou teleurstellen, ben een 14 jarige Aziatische mix
Ik ?quote:
Ja duh, lekkerste wijf van FOK!, wat anders?quote:
Ga je bril eens goed poetsen!quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja duh, lekkerste wijf van FOK!, wat anders?
Slijm slijm slijmquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
Dus de winnaar is sowieso Yvonne!
ja, haar blonde lokken doen het em gewoon rawrrquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
Dus de winnaar is sowieso Yvonne!
gr grquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja, haar blonde lokken doen het em gewoon rawrr
Waar ik vind slijm lekkerquote:
Bah ze is lelijkquote:
Liefquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 04:20 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Angel-Joy
Gewoon omdat ze lief is
Nouja zeg, zij is tenminstens aardigquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
LiefDit is een vleeskeuring, lief telt niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |