Leuke filmquote:Op donderdag 29 september 2011 15:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Ga met n collega, jeeeej sociaal leven! En idd midnight in paris
Bij Lumière had ik in het begin eerder hoofdpijn vanwege de verflucht.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Lumiere, daar ben ik vroeger ook vaak geweest ja![]()
Tis alleen niet zo goed voor mn stofallergie daar
quote:
die wou ik ook plaatsenquote:
Had je eerder moeten opstaanquote:
Bufkesquote:Op donderdag 29 september 2011 16:39 schreef ZuidGrens het volgende:
Godverdomme, haal ik net een Limburger bij Bufkes, mag ik krassen, zie ik: 'GEFELICITEERD!' staan. Dus ik denk een Ipod Touch gescoord te hebben, maar helaas ging het om een broodje Limburger voor ¤ 2,00 i.p.v. ¤ 3,50.Misschien dadelijk nog maar eentje halen dan
Eerste acte: leukquote:Op donderdag 29 september 2011 15:17 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Lumiere is top.
Ik moet ook snel even gaan, want Melancholia moet ik nog gaan zien daar.
quote:Op donderdag 29 september 2011 17:07 schreef numero_uno het volgende:
iemand die morgen nog wil werken?
heb nog 6 man nodig
bedieningquote:
Ah jammer morgenavond al een verjaardag. Daarnaast heb ik geen ervaring in de bediening.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:27 schreef numero_uno het volgende:
[..]
bedieningvanaf 15 tot een uurtje of 24
wat schuift t?quote:Op donderdag 29 september 2011 17:27 schreef numero_uno het volgende:
[..]
bedieningvanaf 15 tot een uurtje of 24
¤12 brutoquote:Op donderdag 29 september 2011 17:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat schuift t?
en ervaring in de bediening ook nog
Had jij een lichtblauw overhemd aan vandaag?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:36 schreef numero_uno het volgende:
zo dat was de werkdag... Luuk gaat uitklokken
nee ik heb een donkerblauw trainingsvest aan van Adidas, met roed, geel en een greune strepen.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Had jij een lichtblauw overhemd aan vandaag?
Nu... Ik bedoel eigenlijk zo rond een uur of achtquote:Op donderdag 29 september 2011 23:07 schreef numero_uno het volgende:
[..]
nee ik heb een donkerblauw trainingsvest aan van Adidas, met roed, geel en een greune strepen.
toen ookquote:Op donderdag 29 september 2011 23:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nu... Ik bedoel eigenlijk zo rond een uur of acht
fixedquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:39 schreef Sjeen het volgende:
[zwoele stem]
Goedemorgen
[/zwoele stem]
[zware shag stem] Koffie halen, da's een goed idee[/zware shag stem]
quote:
Wat is lamaën?quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:58 schreef Sjeen het volgende:
[..]ik rook niet, ik... lama
![]()
Net heerlijk in de tuin geluncht, nu heb ik geen zin meer om te werken
wat ik eigenlijk wilde neerzetten is niet geschikt voor tere Fokkertjes...quote:
nymphomaan?quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
wat ik eigenlijk wilde neerzetten is niet geschikt voor tere Fokkertjes...
Op de bloemenweg zit er zo´n kerel. Kijk naar het hoekhuis met een hekje en een schuur en daar moet je zijn..quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:57 schreef ZuidGrens het volgende:
Weet iemand een goedkoop adresje om je fietsband te laten plakken? Mijn band is lek, en als arme student heb ik weinig zin om naar een fietsenmaker te gaan en ¤ 15,- te betalen. Zelf doen is wss ook geen optie, heb twee linkerhandjes en sowieso niet het benodigde gereedschap. Zit er nergens zo'n zaakje die dat voor ¤ 5 doen of zo? Die heb je hier in Brabant wel genoeg nl.
De pa van een oud klasgenoot van mequote:Op zondag 2 oktober 2011 17:42 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Op de bloemenweg zit er zo´n kerel. Kijk naar het hoekhuis met een hekje en een schuur en daar moet je zijn..
En is de kwaliteit daar goed zover jullie weten? Hoop trouwens dat het niet al te ver lopen is vanaf de Brusselsepoort met die fiets hahaquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:12 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
De pa van een oud klasgenoot van me.
Mooi uitzicht hequote:Op maandag 3 oktober 2011 00:43 schreef Knevelt het volgende:
Vanavond op de St. Pietersberg geweest. Met mijn date.
Ja, was weer heel leuk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 07:34 schreef DaDude1987 het volgende:
Cool! Was het wat? Ideaal date-weer deze paar wekenLekker op terras zitten en avondwandeling maken. Niet de korte rokjes te vergeten!
Goedemorgen. Zeker!quote:
mijn lever faalt sowieso....quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:47 schreef Stereotomy het volgende:
1000 mg maximaal doen (2 pillen). Meer heeft sowieso geen zin qua 'meer pijnstilling' ofzo, en meer verhoogt wel altijd de kans op acuut leverfalen.
quote:
Iemand die dit weet? (sorry voor het zeuren)quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
En is de kwaliteit daar goed zover jullie weten? Hoop trouwens dat het niet al te ver lopen is vanaf de Brusselsepoort met die fiets hahaEn doet die kerel dat als soort van hobby? Want dan is de kans groot dat ik voor een gesloten deur sta lijkt me.
Morgenochtend weer richting Maastricht trouwens![]()
uurtje lopen, volgens mij...quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Iemand die dit weet? (sorry voor het zeuren)
Hmm ik krijg ook zin in een broodje Limburger nu
De mac was mijn terrein vandaag... echter nu alsnog een enorm brakke sessie dus dat wordt fatboy kwijlen zodadelijk...quote:
*mental imagequote:Op maandag 3 oktober 2011 19:00 schreef numero_uno het volgende:
[..]
De mac was mijn terrein vandaag... echter nu alsnog een enorm brakke sessie dus dat wordt fatboy kwijlen zodadelijk...
Jij had een ander mental image dan ikquote:
van een in zijn slaap kwijlende numero op een fatboy jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij had een ander mental image dan ik![]()
Niks lekkerder dan langzaam onderuit zakken en in slaap te vallenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
van een in zijn slaap kwijlende numero op een fatboy ja
Zeg dat wel!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:09 schreef numero_uno het volgende:
Goedemorgen mensen in het zuiden!
* numero_uno is uitgeslapen en weer aanwezig op zijn werk.. Wat is in een coma liggen toch heerlijk!
Nu
Ik zit momenteel ook wel een beetje uit de richting, km of 13 oostelijker... alweer bijna tijd om naar huis te gaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:38 schreef Seam het volgende:
Aan de andere kant van de maas misschien, hier niet hoor![]()
Ach ik heb wel zin in herfst, heeft ook iets sfeervols
mij humeur nietquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:40 schreef DaDude1987 het volgende:
Is er een "eet in het donker" tent hier in Maastricht? We hadden het er met een paar collega's over.
Ja collega dacht dat ook de serveersters blind zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel bijna in één geweest in Berlijn
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:32 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Ja collega dacht dat ook de serveersters blind zijn
niet dat ik weet, zou me ook niet echt trekken... ik zie graag met wie ik aan tafel zitquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:40 schreef DaDude1987 het volgende:
Is er een "eet in het donker" tent hier in Maastricht? We hadden het er met een paar collega's over.
de bananen boxer?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:28 schreef Sjeen het volgende:
Op woensdag staat er een grote groente en fruitkraam aan de achterkant van het gemeentehuis. Verder is de Turk achter de AH aan de scharnerweg best ok, maar voor jou wat uit de richting, denk ik...
die is al jaren dood, de originele danquote:
Ik was sarcastisch...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:14 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
We zijn niet allemaal zo begenadigd als Sjeen helaas... De zoveelste tes koffie wordt alweer genuttigd op de werkvloer.
Morgen weekend (waarin wel veel gewerkt moet worden)quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:24 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Goedemorgen Sjengen.
Wat een k*tweer.
Maar goed, we breken de week doormidden!
Jij bent nog een grotere alcholist dan ik!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:18 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik denk dat we beginnen in De Twee Heren en daarna naar de Fabriek gaan...vrees dat het laat wordtMorgen gelukkig maar één college dat om 10.30 uur begint dus dat valt nog wel te overzien.
Bij studenten telt alcoholisme niet echt hequote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:25 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Jij bent nog een grotere alcholist dan ik!
Haha, dat zo best kunnen kloppen. Iedere woensdagavond in Maastricht, en dan ga ik ook vaak nog op vrijdag- en zaterdagavond even de kroeg in of een terrasje pakken met vrienden in mijn dorp.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:25 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Jij bent nog een grotere alcholist dan ik!
Lukt het fitnessen dan nog wel? Ikzelf ben zo goed als gestopt met alcohol drinken sinds ik echt serieus train. Maar ik heb mijn bachelor er ook opzitten dus ik zal toch moeten wennen aan minder uitgaanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, dat zo best kunnen kloppen. Iedere woensdagavond in Maastricht, en dan ga ik ook vaak nog op vrijdag- en zaterdagavond even de kroeg in of een terrasje pakken met vrienden in mijn dorp.
Maar goed, ik ben en blijf voorlopig nog wel even student dus het hoort er een beetje bij
Ja dat valt voor mij wel te combineren. Respect voor mensen die stoppen met drinken voor het trainen, maar dat is voor mij eigenlijk geen optie. Heb dit wel een tijdje volgehouden maar uiteindelijk kon ik de verleiding toch niet weerstaan. Bovendien drink ik alleen op woensdagavond echt veel, in het weekend drink wel een paar biertjes maar ik ga nog wel recht naar huis.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:29 schreef Seam het volgende:
[..]
Lukt het fitnessen dan nog wel? Ikzelf ben zo goed als gestopt met alcohol drinken sinds ik echt serieus train. Maar ik heb mijn bachelor er ook opzitten dus ik zal toch moeten wennen aan minder uitgaan
Volgens mij zijn er in de Pastoor Habetsstraat (tegen het Koningin Emmaplein in Brusselsepoort aan) ook nog kamers vrij.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:35 schreef ragbakna het volgende:
Nu vooral op kamerburo gekeken. geeneens aan kamernet gedacht(stress door gebeurtenissen).. Dat maar ook ff doen. Miss kan ik die kamer morgen al bezichtigen en kan ik het ook aan de buurmannen/buurvrouwen daar vragen. Fff verder rondneuzen ^^
Ik woon nu in het witte vrouwen veld. En daar is het momenteel erg vervelend dat ik per direct weg wil.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:58 schreef Seam het volgende:
Kamerburo kun je een goede kamer wel vergeten als je minder dan twee jaar staat ingeschreven. Kamernet is wat dat betreft wat fijner, staan nu verschillende goede kamers op voor redelijke prijzen. Heb je het zo vervelend nu in Malberg dan?
Waar in vrouwenveld woon je nu? Dacht dat het daar een stuk verbeterd was tegenwoordig... Een tip, sowieso niet naar mariaberg of blauw dorp gaanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:10 schreef ragbakna het volgende:
[..]
Ik woon nu in het witte vrouwen veld. En daar is het momenteel erg vervelend dat ik per direct weg wil.
Die nieuwe kamer bevindt zich in de buurt van Malberg aangrenzend aangrenzend aan oud-caberg. Daarom vroeg ik hier naar de woonsituatie daar.
edit: thanks ZuidGrens zal kijken.
En Nazareth...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:39 schreef numero_uno het volgende:
Limmel is ook een afrader tenzij je hotello bent
Baas!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:27 schreef numero_uno het volgende:
Goedemorgen1e avond deze week geen drank
Wat vind je het grootste verschil tussen Brabant en Limburg?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:15 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Baas!
Bij mij valt de kater gelukkig mee, alleen erg hongerig nu. Net met gare kop gevolgd maar was ook wel te doen. Nu eventjes eten en dadelijk weer terug naar het mooie Brabantse land.
Ik vind dat er in Brabant veel meer een machocultuur hangt. Dat zie je bijv. met het uitgaan in Eindhoven, als je daar tegen iemand opbotst heb je vaak meteen ruzie. Als ik hier in Maastricht tegen iemand aanloop in de kroeg dan wordt er vaak al 'sorry' door het 'slachtoffer' gezegd voordat ik mijn mond open kan doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat vind je het grootste verschil tussen Brabant en Limburg?
In de Feesfabrik kun je gewoon een paar dartpijltjes gooien, d'r blijft toch altijd wel wat hakenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:52 schreef Seam het volgende:
Vanavond staat mijn vizier weer op scherp inderdaad.
Ja balletjesgehalte was inderdaad erg hoog. En gisteren werd het pas rond 02.00 uur druk en de meisjes dachten allemaal dat ze Emma Watson waren of zo, echt heel arrogant. Waren ook allemaal van die tutten van een of andere studentenvereniging.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:59 schreef Seam het volgende:
Feestfabriek is voor de dronken sletten, niet altijd even tof maar soms niet verkeerd. Het is leuker om ze dan te hosselen voor twee uur 's nachts maar dat is wel wat moeilijker.
Feestfabriek komt met name op woensdag inderdaad veel man op af volgens mij zijn dat veel mannen van dezelfde disputen dacht ik.
Ah ok, mijn excuus... ben er ook lang niet meer geweest, zullen we maar zeggenquote:
pijltjes!? visnetten, fuiken!!!!!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In de Feesfabrik kun je gewoon een paar dartpijltjes gooien, d'r blijft toch altijd wel wat haken
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:51 schreef numero_uno het volgende:
[..]
pijltjes!? visnetten, fuiken!!!!!!!
inschrijftijd van 2 maanden bij kamerburo in het centrum hier hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:58 schreef Seam het volgende:
Kamerburo kun je een goede kamer wel vergeten als je minder dan twee jaar staat ingeschreven. Kamernet is wat dat betreft wat fijner, staan nu verschillende goede kamers op voor redelijke prijzen. Heb je het zo vervelend nu in Malberg dan?
Serieusquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
inschrijftijd van 2 maanden bij kamerburo in het centrum hier hoor
*Tongersestraat representingquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:16 schreef Seam het volgende:
[..]
Serieus? Nja het ligt natuurlijk aan reacties van anderen, tijdens de zomervakantie hoef je daar niet op te rekenen. Overigens zou ik nooit in het centrum willen zitten.
Ik zit hier echt perfectquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:16 schreef Seam het volgende:
[..]
Serieus? Nja het ligt natuurlijk aan reacties van anderen, tijdens de zomervakantie hoef je daar niet op te rekenen. Overigens zou ik nooit in het centrum willen zitten.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:16 schreef Seam het volgende:
[..]
Kenkergoedkoop!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:25 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Inschrijven bij het woningburo: http://www.woningburo.net/
Kun je reageren op de huurwoningen van de drie woningcorporaties in Maastricht (Woonpunt, Maasvallei en Servatius).
Ik heb zelf een appartement gehad in de buurt van de Brusselse Poort. 2 slaapkamers, woonkamer, badkamer, aparte wc, keukentje, balkon en een megaberging in de kelder van het appartementencomplex. Koste 360 euro aan huur.
Dan doe je ook wat fout hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:05 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Kenkergoedkoop!En ik zit hier in Utrecht in mijn duivenhok van 8 vierkante meter voor ¤270,-
quote:
goed, moet je wel 3 jaar ingeschreven staan... ik heb particuliere huur.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:25 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Inschrijven bij het woningburo: http://www.woningburo.net/
Kun je reageren op de huurwoningen van de drie woningcorporaties in Maastricht (Woonpunt, Maasvallei en Servatius).
Ik heb zelf een appartement gehad in de buurt van de Brusselse Poort. 2 slaapkamers, woonkamer, badkamer, aparte wc, keukentje, balkon en een megaberging in de kelder van het appartementencomplex. Koste 360 euro aan huur.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:41 schreef Sjeen het volgende:
D'n Ingel is nog altijd leuk
Wanneer doen we weer een echte Meestreech Meet? Stereo, ook komen!
Toch nog gevonden? Have fun en doe geen dingen die ik ook niet zou doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:55 schreef numero_uno het volgende:
Zo... mn black tie (aka pinguinpak) aangetrokken om naar het lustrumfeest te gaan van de vereniging...
Ik wens jullie allen een fijne zaterdag en zondag tegemoet want ik kom wss pas maandag mn nest uit
Dan kan ik alsnog alles doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:06 schreef Sjeen het volgende:
Gewoon terugkomen steer
[..]
Toch nog gevonden? Have fun en doe geen dingen die ik ook niet zou doen
Dabedoelikquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:14 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Dan kan ik alsnog alles doen
en ja, nog iets gevondenalleen niet bij die enorme poffer van t jacquetsje.
Wat een poffer is dat...
Ober dresscode?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:55 schreef numero_uno het volgende:
Zo... mn black tie (aka pinguinpak) aangetrokken om naar het lustrumfeest te gaan van de vereniging...
Ik wens jullie allen een fijne zaterdag en zondag tegemoet want ik kom wss pas maandag mn nest uit
Welke vereniging zit je?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:55 schreef numero_uno het volgende:
Amphitryonquote:
Jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:13 schreef Sjeen het volgende:
ow jum!
LL, bewuste keuze om kind in België op school te doen?
Schudt die lat tower nog steeds heen en weer als je eraan gaat hangen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:47 schreef Seam het volgende:
Hehe ik zag het net. Mooie dag weer gelukkig en dadelijk lekker naar de sportschool
[/dagboek]
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Schudt die lat tower nog steeds heen en weer als je eraan gaat hangen?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:07 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Wat is het vroeg he....
Gisteren geen staatsloterij gewonnen dus weer gewoon aan het werk.
Nou ja, dat dus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:03 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind het vroege nog niet zo'n probleem, dat het nog donker is als de wekker gaat echter
Geen collega'squote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:09 schreef numero_uno het volgende:
Weet je wat nog vervelender is.... collega's die je voor een futiliteit bellen VOOR mn wekker!
Net een verdienstelijke scheldpartij neergelegd op kantoor.
Heerlijk om student te zijn en iedere dag pas om 10.00 uur op hoeven te staan + nou al thuis en alsnog even kunnen slapen mocht je moe zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:07 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Wat is het vroeg he....
Gisteren geen staatsloterij gewonnen dus weer gewoon aan het werk.
Precies hetzelfde hier, ik vind het ook wel lekker dat ik nu weer eens wat dikkere kleren aan kan trekken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:20 schreef numero_uno het volgende:
lekker warme trui met capuchon en mn voetbalsokken en toch wel frisse lucht op mn kamer wat ik belangrijk vind
Hehe, doe ik ook zeker. Ik weet wel hoe het voelt om iedere dag 9 uur of meer te moeten werken dus ik kan dit leventje zeker appreciëren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:50 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Vuile hond!
![]()
Geniet er zo lang mogelijk van!
Ben net weer thuisquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:20 schreef Sjeen het volgende:
Wie gaat er mee terras op? (lees: Meet)
Sjeen (bijna) altijd kort rokje aan... maar Sjeen te oud voor Feesfabrikquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:49 schreef Stereotomy het volgende:
In de Feesfabrik. Sjeen kort rokje aan.
net 2 vrije dagen gehad en weekend dienst...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:32 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Hoppa, TGIF
Bijna weekend!
Nu nog maar 7 uurtjes.
ik kom er morgen toch langs dus wie weetquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:33 schreef numero_uno het volgende:
[..]
net 2 vrije dagen gehad en weekend dienst...
voor degene die een kop koffie wil komen drinken die is van harte uitgenodigd op mn kantoor
Gezelligheid kent geen leeftijdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:21 schreef Sjeen het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Sjeen (bijna) altijd kort rokje aan... maar Sjeen te oud voor Feesfabrik
Hear Hear!quote:
Schikt het morgen rond een uur of tien, half elf? Dan ben ik wel aan koffie toe, denk ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:33 schreef numero_uno het volgende:
[..]
net 2 vrije dagen gehad en weekend dienst...
voor degene die een kop koffie wil komen drinken die is van harte uitgenodigd op mn kantoor
dan al?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Schikt het morgen rond een uur of tien, half elf? Dan ben ik wel aan koffie toe, denk ik
Dan ben ik al gedoucht, opgemaakt en in kort rokje gestoken naar het Theater aan het Vrijthof gefietst om dochter af te leverenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan al?![]()
*kan sinds 3 weken weer eens een dagje uitslapen* zal wel om 8uur klaarwakker zijn
ne pas du problemequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Schikt het morgen rond een uur of tien, half elf? Dan ben ik wel aan koffie toe, denk ik
Mijn weekend is nu pas begonnen (maar duurt dan tot maandag 11u30).quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Terrasje anyone?
mijn weekend is zojuist begonnen (om 13 en eindigt morgen om 18)
zij 3, mijn teller staat op 9, 2 blikjes cola en 1 blikje red bullquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
teveel koffie gehad bij numero?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:34 schreef numero_uno het volgende:
[..]
zij 3, mijn teller staat op 9, 2 blikjes cola en 1 blikje red bull
thuis nog twee en net dubbelbock op terrasquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:34 schreef numero_uno het volgende:
[..]
zij 3, mijn teller staat op 9, 2 blikjes cola en 1 blikje red bull
niet..quote:
ik zou er niet meer op rekenen danquote:
Jep, bleek een vriend en een vriendin jarig te zijn dus nog even naar de Falstaff geweestquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:42 schreef Sjeen het volgende:
Toch nog de stad in geweest gisteren?
Ik heb het netjes gehouden en alleen de bourgogne die over was van ons boeuf bourgignon avontuuropgemaakt.
Fallout: MSTquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:27 schreef Stereotomy het volgende:
Maastricht in de regen
Maastricht in de zon
Post-nucleaire Maastricht
ik kan dat enthousiasme echt niet delen sorryquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:27 schreef Stereotomy het volgende:
Maastricht in de regen
Maastricht in de zon
Post-nucleaire Maastricht
Je doet je ondertitel geen eer aanquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan dat enthousiasme echt niet delen sorryvooral die eerste niet
t begint al op te klaren ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:53 schreef Sjeen het volgende:
Na regen komt zonneschijn
en anders gluhwein
quote:
het is maar n uurtje met de trein hequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:41 schreef Stereotomy het volgende:
I envy you, dude.Zo voelde ik me vorig jaar ook toen ik net aan kwam verhuizen.
Sterker nog, ik betrap me er dit jaar op dat ik mijmerend uit het raam staar, denkend aan vorig jaar. Slecht, moet eigenlijk gewoon door met mijn leven. Maar dat doet Maastrichtdus met je.
En het was eigenlijk niet alleen de stad, maar ook de woning (middenin centrum) en de fijne Maastrichtse mensen die ik heb ontmoet. Misschien is dat het nog wel meer dan de stad zelf. Of misschien beide dan.
Sterretjequote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:46 schreef Stereotomy het volgende:
Dag Maastrichtenaren
Vraagje: wat is een Steerkein het Maastrichts
Kan je daarna niet gaan tanken dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:10 schreef numero_uno het volgende:
Vanavond geen tijd voor pils.. ik ga mn kamer eens een beurt geven
Daarnaast HOERENWEER!!!
Even mn lever rust geven...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:14 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Kan je daarna niet gaan tanken dan?![]()
Mijn kamer moet ik morgen schoonmaken, vnv is het bij mij indrinken dus ik kan nu wel gaan poetsen maar dan is het morgen weer nodig. Lekker 'I want to break free' opzetten en goaaan
Haha, dat is wel een goede reden. Hoop alleen dat de disputen vanavond allemaal thuis blijven..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:22 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Even mn lever rust geven...
Morgen dispuutsavond en er komen veel out-leden terug, dus morgenavond kan je me opvegen, wegdragen etc. etc.
heb jij standaard toch!?quote:
stttquote:
Donderdag>Woensdagquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:24 schreef The6thgate het volgende:
Is alleen woensdagavond stapavond voor studenten ofzo? Ik stond op een gegeven moment van maandag t/m vrijdag in de kroegElke avond wel wat anders te doen.
Ging vroeger in Maastricht altijd alleen maar op zaterdag op stap eigenlijk met de middelbare school groep...beetje standaard gebeuren toen. Zou nu best wel graag Maastricht nog eens als student meemakenGoeie verhalen over gehoord.
Tja, maandag t/m vrijdagavond in de kroeg laat mijn bankrekening niet toe helaas. Donderdag is ook baas, maar ik ben iedere vrijdag vrij dus meestal ga ik op donderdagmiddag al naar huis net als de jongens uit mijn klas waarmee ik uitga, vandaar dat we voor de woensdag kiezen. Is ook een prima avond verder. Sowieso is het iedere avond in Maastricht erg druk, en op dinsdag ook veel studenten maar op woensdag moeten we vaak presentaties geven op school dus wil ik enigszins fit zijn. Morgen slechts twee colleges waar ik zonder kater ook weinig van opsteek dus dat is niet zo heel spannend.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:24 schreef The6thgate het volgende:
Is alleen woensdagavond stapavond voor studenten ofzo? Ik stond op een gegeven moment van maandag t/m vrijdag in de kroegElke avond wel wat anders te doen.
Ging vroeger in Maastricht altijd alleen maar op zaterdag op stap eigenlijk met de middelbare school groep...beetje standaard gebeuren toen. Zou nu best wel graag Maastricht nog eens als student meemakenGoeie verhalen over gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |