Dan kan ik alsnog alles doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:06 schreef Sjeen het volgende:
Gewoon terugkomen steer
[..]
Toch nog gevonden? Have fun en doe geen dingen die ik ook niet zou doen
Dabedoelikquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:14 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Dan kan ik alsnog alles doen
en ja, nog iets gevondenalleen niet bij die enorme poffer van t jacquetsje.
Wat een poffer is dat...
Ober dresscode?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:55 schreef numero_uno het volgende:
Zo... mn black tie (aka pinguinpak) aangetrokken om naar het lustrumfeest te gaan van de vereniging...
Ik wens jullie allen een fijne zaterdag en zondag tegemoet want ik kom wss pas maandag mn nest uit
Welke vereniging zit je?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:55 schreef numero_uno het volgende:
Zo... mn black tie (aka pinguinpak) aangetrokken om naar het lustrumfeest te gaan van de vereniging...
Ik wens jullie allen een fijne zaterdag en zondag tegemoet want ik kom wss pas maandag mn nest uit
Amphitryonquote:
Jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:13 schreef Sjeen het volgende:
ow jum!
LL, bewuste keuze om kind in België op school te doen?
Schudt die lat tower nog steeds heen en weer als je eraan gaat hangen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:47 schreef Seam het volgende:
Hehe ik zag het net. Mooie dag weer gelukkig en dadelijk lekker naar de sportschool
[/dagboek]
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Schudt die lat tower nog steeds heen en weer als je eraan gaat hangen?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:07 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Wat is het vroeg he....
Gisteren geen staatsloterij gewonnen dus weer gewoon aan het werk.
Nou ja, dat dus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:03 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind het vroege nog niet zo'n probleem, dat het nog donker is als de wekker gaat echter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |