Serieusquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
inschrijftijd van 2 maanden bij kamerburo in het centrum hier hoor
*Tongersestraat representingquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:16 schreef Seam het volgende:
[..]
Serieus? Nja het ligt natuurlijk aan reacties van anderen, tijdens de zomervakantie hoef je daar niet op te rekenen. Overigens zou ik nooit in het centrum willen zitten.
Ik zit hier echt perfectquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:16 schreef Seam het volgende:
[..]
Serieus? Nja het ligt natuurlijk aan reacties van anderen, tijdens de zomervakantie hoef je daar niet op te rekenen. Overigens zou ik nooit in het centrum willen zitten.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:16 schreef Seam het volgende:
[..]
Kenkergoedkoop!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:25 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Inschrijven bij het woningburo: http://www.woningburo.net/
Kun je reageren op de huurwoningen van de drie woningcorporaties in Maastricht (Woonpunt, Maasvallei en Servatius).
Ik heb zelf een appartement gehad in de buurt van de Brusselse Poort. 2 slaapkamers, woonkamer, badkamer, aparte wc, keukentje, balkon en een megaberging in de kelder van het appartementencomplex. Koste 360 euro aan huur.
Dan doe je ook wat fout hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:05 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Kenkergoedkoop!En ik zit hier in Utrecht in mijn duivenhok van 8 vierkante meter voor ¤270,-
quote:
goed, moet je wel 3 jaar ingeschreven staan... ik heb particuliere huur.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:25 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Inschrijven bij het woningburo: http://www.woningburo.net/
Kun je reageren op de huurwoningen van de drie woningcorporaties in Maastricht (Woonpunt, Maasvallei en Servatius).
Ik heb zelf een appartement gehad in de buurt van de Brusselse Poort. 2 slaapkamers, woonkamer, badkamer, aparte wc, keukentje, balkon en een megaberging in de kelder van het appartementencomplex. Koste 360 euro aan huur.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:41 schreef Sjeen het volgende:
D'n Ingel is nog altijd leuk
Wanneer doen we weer een echte Meestreech Meet? Stereo, ook komen!
Toch nog gevonden? Have fun en doe geen dingen die ik ook niet zou doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:55 schreef numero_uno het volgende:
Zo... mn black tie (aka pinguinpak) aangetrokken om naar het lustrumfeest te gaan van de vereniging...
Ik wens jullie allen een fijne zaterdag en zondag tegemoet want ik kom wss pas maandag mn nest uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |