die is al jaren dood, de originele danquote:
Ik was sarcastisch...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:14 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
We zijn niet allemaal zo begenadigd als Sjeen helaas... De zoveelste tes koffie wordt alweer genuttigd op de werkvloer.
Morgen weekend (waarin wel veel gewerkt moet worden)quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:24 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Goedemorgen Sjengen.
Wat een k*tweer.
Maar goed, we breken de week doormidden!
Jij bent nog een grotere alcholist dan ik!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:18 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik denk dat we beginnen in De Twee Heren en daarna naar de Fabriek gaan...vrees dat het laat wordtMorgen gelukkig maar één college dat om 10.30 uur begint dus dat valt nog wel te overzien.
Bij studenten telt alcoholisme niet echt hequote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:25 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Jij bent nog een grotere alcholist dan ik!
Haha, dat zo best kunnen kloppen. Iedere woensdagavond in Maastricht, en dan ga ik ook vaak nog op vrijdag- en zaterdagavond even de kroeg in of een terrasje pakken met vrienden in mijn dorp.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:25 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Jij bent nog een grotere alcholist dan ik!
Lukt het fitnessen dan nog wel? Ikzelf ben zo goed als gestopt met alcohol drinken sinds ik echt serieus train. Maar ik heb mijn bachelor er ook opzitten dus ik zal toch moeten wennen aan minder uitgaanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, dat zo best kunnen kloppen. Iedere woensdagavond in Maastricht, en dan ga ik ook vaak nog op vrijdag- en zaterdagavond even de kroeg in of een terrasje pakken met vrienden in mijn dorp.
Maar goed, ik ben en blijf voorlopig nog wel even student dus het hoort er een beetje bij
Ja dat valt voor mij wel te combineren. Respect voor mensen die stoppen met drinken voor het trainen, maar dat is voor mij eigenlijk geen optie. Heb dit wel een tijdje volgehouden maar uiteindelijk kon ik de verleiding toch niet weerstaan. Bovendien drink ik alleen op woensdagavond echt veel, in het weekend drink wel een paar biertjes maar ik ga nog wel recht naar huis.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:29 schreef Seam het volgende:
[..]
Lukt het fitnessen dan nog wel? Ikzelf ben zo goed als gestopt met alcohol drinken sinds ik echt serieus train. Maar ik heb mijn bachelor er ook opzitten dus ik zal toch moeten wennen aan minder uitgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |