Jij had een ander mental image dan ikquote:
van een in zijn slaap kwijlende numero op een fatboy jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij had een ander mental image dan ik![]()
Niks lekkerder dan langzaam onderuit zakken en in slaap te vallenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
van een in zijn slaap kwijlende numero op een fatboy ja
Zeg dat wel!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:09 schreef numero_uno het volgende:
Goedemorgen mensen in het zuiden!
* numero_uno is uitgeslapen en weer aanwezig op zijn werk.. Wat is in een coma liggen toch heerlijk!
Nu
Ik zit momenteel ook wel een beetje uit de richting, km of 13 oostelijker... alweer bijna tijd om naar huis te gaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:38 schreef Seam het volgende:
Aan de andere kant van de maas misschien, hier niet hoor![]()
Ach ik heb wel zin in herfst, heeft ook iets sfeervols
mij humeur nietquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:40 schreef DaDude1987 het volgende:
Is er een "eet in het donker" tent hier in Maastricht? We hadden het er met een paar collega's over.
Ja collega dacht dat ook de serveersters blind zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel bijna in één geweest in Berlijn
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:32 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Ja collega dacht dat ook de serveersters blind zijn
niet dat ik weet, zou me ook niet echt trekken... ik zie graag met wie ik aan tafel zitquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:40 schreef DaDude1987 het volgende:
Is er een "eet in het donker" tent hier in Maastricht? We hadden het er met een paar collega's over.
de bananen boxer?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:28 schreef Sjeen het volgende:
Op woensdag staat er een grote groente en fruitkraam aan de achterkant van het gemeentehuis. Verder is de Turk achter de AH aan de scharnerweg best ok, maar voor jou wat uit de richting, denk ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |