het is maar n uurtje met de trein hequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:41 schreef Stereotomy het volgende:
I envy you, dude.Zo voelde ik me vorig jaar ook toen ik net aan kwam verhuizen.
Sterker nog, ik betrap me er dit jaar op dat ik mijmerend uit het raam staar, denkend aan vorig jaar. Slecht, moet eigenlijk gewoon door met mijn leven. Maar dat doet Maastrichtdus met je.
En het was eigenlijk niet alleen de stad, maar ook de woning (middenin centrum) en de fijne Maastrichtse mensen die ik heb ontmoet. Misschien is dat het nog wel meer dan de stad zelf. Of misschien beide dan.
Sterretjequote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:46 schreef Stereotomy het volgende:
Dag Maastrichtenaren
Vraagje: wat is een Steerkein het Maastrichts
Kan je daarna niet gaan tanken dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:10 schreef numero_uno het volgende:
Vanavond geen tijd voor pils.. ik ga mn kamer eens een beurt geven
Daarnaast HOERENWEER!!!
Even mn lever rust geven...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:14 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Kan je daarna niet gaan tanken dan?![]()
Mijn kamer moet ik morgen schoonmaken, vnv is het bij mij indrinken dus ik kan nu wel gaan poetsen maar dan is het morgen weer nodig. Lekker 'I want to break free' opzetten en goaaan
Haha, dat is wel een goede reden. Hoop alleen dat de disputen vanavond allemaal thuis blijven..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:22 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Even mn lever rust geven...
Morgen dispuutsavond en er komen veel out-leden terug, dus morgenavond kan je me opvegen, wegdragen etc. etc.
heb jij standaard toch!?quote:
stttquote:
Donderdag>Woensdagquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:24 schreef The6thgate het volgende:
Is alleen woensdagavond stapavond voor studenten ofzo? Ik stond op een gegeven moment van maandag t/m vrijdag in de kroegElke avond wel wat anders te doen.
Ging vroeger in Maastricht altijd alleen maar op zaterdag op stap eigenlijk met de middelbare school groep...beetje standaard gebeuren toen. Zou nu best wel graag Maastricht nog eens als student meemakenGoeie verhalen over gehoord.
Tja, maandag t/m vrijdagavond in de kroeg laat mijn bankrekening niet toe helaas. Donderdag is ook baas, maar ik ben iedere vrijdag vrij dus meestal ga ik op donderdagmiddag al naar huis net als de jongens uit mijn klas waarmee ik uitga, vandaar dat we voor de woensdag kiezen. Is ook een prima avond verder. Sowieso is het iedere avond in Maastricht erg druk, en op dinsdag ook veel studenten maar op woensdag moeten we vaak presentaties geven op school dus wil ik enigszins fit zijn. Morgen slechts twee colleges waar ik zonder kater ook weinig van opsteek dus dat is niet zo heel spannend.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:24 schreef The6thgate het volgende:
Is alleen woensdagavond stapavond voor studenten ofzo? Ik stond op een gegeven moment van maandag t/m vrijdag in de kroegElke avond wel wat anders te doen.
Ging vroeger in Maastricht altijd alleen maar op zaterdag op stap eigenlijk met de middelbare school groep...beetje standaard gebeuren toen. Zou nu best wel graag Maastricht nog eens als student meemakenGoeie verhalen over gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |