De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga3ga3?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:20 schreef Oceanview het volgende:
Ik luister Milouda vertel hun MarokkaanseKip
Je loopt achter.quote:
WHAHAHAquote:
Oja die hadden we ook nogquote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:21 schreef Rezania het volgende:
Wtf is dit voor verneukinggoeie verbetering van een goed liedje?
Irritant hequote:Op woensdag 28 september 2011 22:21 schreef TWP het volgende:
Hallo is dit het leuke filmpjes dump topic?
hhahahahhahahaquote:Op woensdag 28 september 2011 22:21 schreef coban het volgende:
Tarkan
Wat een hekel heb ik aan hem, en dat sinds ik 6 was ofzo.
Klotemongool.
Hij mag echt 1000 nekschotjes op zijn linkeroog.
Dan zijn het geen nekschotjes meer, maar linkeroogschotjesquote:Op woensdag 28 september 2011 22:21 schreef coban het volgende:
Tarkan
Klotemongool.
Het grappige van een nekschot is dat je hem in de nek uitvoert.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:21 schreef coban het volgende:
Tarkan
Klotemongool.
quote:"Voedselwetten: Niet is er voor hen die geloven en heilzame werken verrichten een vergrijp ten aanzien van het voedsel dat zij genomen hebben mits zij vrezen en geloven en heilzame werken verrichten en nog eens vrezen en geloven en nog eens vrezen en wél-doen. God bemint de wél-doenden."
Say whut?quote:
Faalhaasquote:Op woensdag 28 september 2011 22:23 schreef Dientje12 het volgende:
Sta je op de linkerstrook van de weg voor het stoplicht om de snelste te wezen..
Het licht gaat op groen, heb je hem niet in zijn 1 gezet
ow okquote:Op woensdag 28 september 2011 22:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee, hij heet Nummer 6 bij mij weenie klinkt wel leuk.
Herkenbaar. Slaat ie af, dik voor lulquote:Op woensdag 28 september 2011 22:23 schreef Dientje12 het volgende:
Sta je op de linkerstrook van de weg voor het stoplicht om de snelste te wezen..
Ik zit even bij een maatje op zijn Facebook te neuzen. Hij is de Koran en de Bijbel aan het lezen.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gaan we nou Bijbelteksten bestuderen?
Nee dan slaat ie niet af, dan geef je gas maar gaat niet vooruitquote:Op woensdag 28 september 2011 22:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Herkenbaar. Slaat ie af, dik voor lul
Ik sta rechts, en ben 9 van de 10 keer sneller weg/de bocht door.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:23 schreef Dientje12 het volgende:
Jij gaat met raar volk omquote:Op woensdag 28 september 2011 22:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zit even bij een maatje op zijn Facebook te neuzen. Hij is de Koran en de Bijbel aan het lezen.
JE SNAPT ER NIKS VAN.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan zijn het geen nekschotjes meer, maar linkeroogschotjes
Ik vergeet soms om em weer terug in zn 1 te zetten, staat soms nog in zn 2 of 3quote:Op woensdag 28 september 2011 22:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee dan slaat ie niet af, dan geef je gas maar gaat niet vooruit
potentiele terroristquote:Op woensdag 28 september 2011 22:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zit even bij een maatje op zijn Facebook te neuzen. Hij is de Koran en de Bijbel aan het lezen.
Ghehe.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee dan slaat ie niet af, dan geef je gas maar gaat niet vooruit
Coban kan er niet tegen als iemand haar verbetert.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:24 schreef coban het volgende:
[..]
JE SNAPT ER NIKS VAN.
Zelfde geldt voor TWP.
Betweters
Jonge.
Welterusten.quote:
Dat heb ik 1 keer gehad, kwam ik na 4 keer afslaan erachter dat ie in zijn 3 stondquote:Op woensdag 28 september 2011 22:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik vergeet soms om em weer terug in zn 1 te zetten, staat soms nog in zn 2 of 3
Echte turkse honing is iets dat jij nooit hebt kunnen proeven.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
honing
en niet van die neppe turkse ofzo
Klopt.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Coban kan er niet tegen als iemand haar verbetert.
[..]
Welterusten.
In zijn vrij??quote:Op woensdag 28 september 2011 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe.
Mijn rijdt dan stotterend weg
aaaaawhquote:Op woensdag 28 september 2011 22:26 schreef BBQSausage het volgende:
Omfg.
Ben ik dus een middagje bezig met het aanpassen van een firefox add-on, krijg ik te horen dat het voor niks is geweest, omdat die kerel hem nu niet mag plaatsen op z'n site, want daar is de vorige eigenaar van de site niet blij mee.
WTF
true, in nederland bij de turk is het allemaal van die vage nephoningquote:Op woensdag 28 september 2011 22:26 schreef coban het volgende:
[..]
Echte turkse honing is iets dat jij nooit hebt kunnen proeven.
Je weet toch hopelijk wel dat ik het niet meen?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Coban kan er niet tegen als iemand haar verbeterd.
[..]
Welterusten.
Wie zet de auto in zn vrij voor het stoplicht?quote:
Met een t? Ik zat al te twijfelen, bedankt.quote:
Even zoeken.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ey OV, laila chakir had toch een liedje op het deuntje van tarkan-kisskiss?
Maar weet niet meer hoe die heet.
Daar is hij de vorige eigenaar tocht voor? De nieuwe mag nu beslissen.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:26 schreef BBQSausage het volgende:
Omfg.
Ben ik dus een middagje bezig met het aanpassen van een firefox add-on, krijg ik te horen dat het voor niks is geweest, omdat die kerel hem nu niet mag plaatsen op z'n site, want daar is de vorige eigenaar van de site niet blij mee.
WTF
Wie zegt dan dat ik serieus ben?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:26 schreef coban het volgende:
[..]
Je weet toch hopelijk wel dat ik het niet meen?
Is goedkoop drmquote:Op woensdag 28 september 2011 22:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
true, in nederland bij de turk is het allemaal van die vage nephoning
Ik liet hem uitrollen in zijn vrij, en vergat in zijn 1 te zetten.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie zet de auto in zn vrij voor het stoplicht?
je ziet hopelijk de d die ik in een t heb veranderdquote:Op woensdag 28 september 2011 22:26 schreef coban het volgende:
[..]
Je weet toch hopelijk wel dat ik het niet meen?
Haha jij kan niet multitaskenquote:Op woensdag 28 september 2011 22:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik liet hem uitrollen in zijn vrij, en vergat in zijn 1 te zetten.
Kan zelfs de beste overkomen want ik zat met me mobiel te kloten
Diss dit.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie zegt dan dat ik serieus ben?
Jawelquote:Op woensdag 28 september 2011 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haha jij kan niet multitasken
Graag gedaan.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:27 schreef coban het volgende:
[..]
Diss dit.
Tevens: celebration - lumidee
Dat zei ik dus ook al, maar het lijkt er op dat die vorige eigenaar toch nog een dusdanige inbreng heeft, dat de nieuwe eigenaar gewoon braaf doet wat hij wilt.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar is hij de vorige eigenaar tocht voor? De nieuwe mag nu beslissen.
Niet goed overgenomen dus.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook al, maar het lijkt er op dat die vorige eigenaar toch nog een dusdanige inbreng heeft, dat de nieuwe eigenaar gewoon braaf doet wat hij wilt.
Ja. Ik ben bang voor mijn laptop, hij gaat al zo lang meequote:Op woensdag 28 september 2011 22:30 schreef TWP het volgende:
[..]
Je verwacht ook echt een serieuze reactie als je het hier plaatst?
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je weet dat je een ban staat te wachten als je zulke info geeft die schade brengt aan de pc, dit is ONZ niet he
Eujquote:
Liefdequote:
SV baasquote:
Haar.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:33 schreef coban het volgende:
Ik heb geteld:
Onder Linkerbovenarm : 5 muggenbulteb
Rechterarm: 1.
Wat heeft mijn linkerarm dat mijn rechterarm niet heeft?
Een nieuwe onoplosbare puzzel voor mevrouw coban.
Oke hier is er eentje voor je rechterarm:quote:Op woensdag 28 september 2011 22:33 schreef coban het volgende:
Ik heb geteld:
linkerarm bloedquote:Op woensdag 28 september 2011 22:33 schreef coban het volgende:
Ik heb geteld:
Misschien sliep je op je rechterarm.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:33 schreef coban het volgende:
Ik heb geteld:
SP was je voor, we hebben het al besproken.quote:
SP?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
SP was je voor, we hebben het al besproken.
Spouwer bedoel ik, SP slaat geloof ik niet aan.quote:
Nee.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Spouwer bedoel ik, SP slaat geloof ik niet aan.
Doe dan SR iddquote:Op woensdag 28 september 2011 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:36 schreef coban het volgende:
op iedereens antwoorden behalve op die van japieman hij reageert menselijk
Ezechielk eigenlijk heb ik mijn rechterarm onthaard ja. En mijn linkerarm zit vol.
Dalando: wat
Mk: nee ik heb wond op rechterarm
Warmer zelfs.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
morgen hopelijk net zo warm als vandaag
Ik dacht die ene politieke partij.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:37 schreef Ezechielk het volgende:
Danoontje Spouweerrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Laten we het gewoon op Spouwer houden.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:37 schreef Spouwerranger het volgende:
Spouwer of SR is beter inderdaad
MAAK JIJ DAN DIE TERINGVERSLAGEN AF?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:37 schreef Plastic_zak het volgende:
GA NOU LEZEN COBANIK BEVEEL HET JE
Maar het is dus je lievelingslaptopje?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:38 schreef Dalando het volgende:
Die volledige scan gaat laaaang duren
Ja.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:39 schreef TWP het volgende:
[..]
Maar het is dus je lievelingslaptopje?
Ook prima, ik vind het allemaal prima eigenlijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laten we het gewoon op Spouwer houden.
Alsof jij ze wel maaktquote:Op woensdag 28 september 2011 22:39 schreef coban het volgende:
[..]
MAAK JIJ DAN DIE TERINGVERSLAGEN AF?
Dat valt dan nog best mee.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:39 schreef Dalando het volgende:
Ik heb ~500.000 bestanden op mijn pc staan, en dan gaat malwarebytes die even mooi voor mijn scannen
Ik wil wel verslagen maken.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:39 schreef coban het volgende:
[..]
MAAK JIJ DAN DIE TERINGVERSLAGEN AF?
Worstjequote:Op woensdag 28 september 2011 22:39 schreef BBQSausage het volgende:
Of iedereen zegt gewoon BBQ tegen iedereen, die afkorting komt toch al te veel voor. Zelfs al hebben ze het over een buurt-BBQ aann de Franshendriksenlaan te Appelscha. Want natuurlijk houden ze geen rekening met mij, ik ben toch maar een FOK!user, die hebben geen rechten
Het is maar een laptop hequote:
Daarom partities.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:39 schreef Dalando het volgende:
Ik heb ~500.000 bestanden op mijn pc staan, en dan gaat malwarebytes die even mooi voor mijn scannen
Pro-tip.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dalando laat gwn hele nacht scannen
dit.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:41 schreef Dalando het volgende:
Of was het nou walvissen? ik weet niet meer
Dat denk jij. Weetje hoeveelquote:Op woensdag 28 september 2011 22:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Alsof jij ze wel maaktJe bent al heel de avond aan het FOK!ken
Open doen dan.quote:
True, true.quote:
Serieus?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:42 schreef Dalando het volgende:
Hij is nou bezig met C:\data\home\www, en dat is de folder van apache.
kortom alle code die ik ooit in mijn leven heb geschreven staat daar.
Ik heb geen Frans, dus dat zal me niet heel goed afgaan. Jammer.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:41 schreef coban het volgende:
[..]
Dat denk jij. Weetje hoeveel
Ik moet toch pauzeren enzo
@japieman: franse teksten analyseren enzo?![]()
Mensen die geen Mama Beer hebben om het voor hun te doen.quote:
Oké.quote:
Zalando.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:43 schreef Dalando het volgende:
Mijne is lastig. Het is Dalando, Zalando, Donaldo, Donald, Dalando, Dalalie, Dalalalando, Dalalalalando, Dalalalalalando, of hardstylepik.
Gewoon Dalando.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:43 schreef Dalando het volgende:
Mijne is lastig. Het is Dalando, Zalando, Donaldo, Donald, Dalando, Dalalie, Dalalalando, Dalalalalando, Dalalalalalando, of hardstylepik.
Ja. + nog wat js en php frameworksentjes die ik heb gedownload, maar dat valt nog best wel mee.quote:
Dalando is wel mooi toch?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:43 schreef Dalando het volgende:
En MocroKip en MaroKip dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mijne is marrokaansekip of MK of marokkaansekip
trustennnnquote:Op woensdag 28 september 2011 22:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
Oftewel ik ga slapen, tot later![]()
Rezania. Ik kroon jou hierbij tot Mennir baas der kaas baas bazenshit.quote:
Fapze. En trusten natuurlijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
Welterusten SV.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
pzquote:Op woensdag 28 september 2011 22:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Plastic_zak , PZ, pz , P_z, p_z of baas mag ook gewoon.
Ja, of Develando, of Dalandev.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:43 schreef Dalando het volgende:
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:44 schreef coban het volgende:
Mijn naam is gewoon perfect.
Aandachtshoer.
Dictator Rezania is terug, bitches.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Rezania. Ik kroon jou hierbij tot Mennir baas der kaas baas bazenshit.
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, of Develando, of Dalandev.
Of je kiest gewoon plaatsen waar hij moet scannen of zondert plaatsen uit.quote:
Het zijn de duitsersquote:Op woensdag 28 september 2011 22:46 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wow ik startte net Minecraft op.
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:45 schreef Dalando het volgende:
[..]![]()
Devlando
Dat klinkt zo dom maar ook weer zo baas
Dat zou netzoiets als put-put voor de games is, devlando voor de DEV-wereld
Haha!quote:Op woensdag 28 september 2011 22:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En Dalandev klinkt echt als één of andere misdadige Rus.
Ja, nee. Nu snap ik het wel.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:47 schreef Dalando het volgende:
[..]
omdat Registersleutels veranderd, moet ik me nu zorgen maken?
Ik scan nu alles. ALLES. ook mijn USBquote:Op woensdag 28 september 2011 22:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Of je kiest gewoon plaatsen waar hij moet scannen of zondert plaatsen uit.
het executiepeloton is al ingelichtquote:Op woensdag 28 september 2011 22:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dictator Rezania is terug, bitches.
jij zeiquote:
dus dan doe ik datquote:
Welken smileys?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:48 schreef Oceanview het volgende:
Waarom bewegen smileys niet meer?
Ik heb echt al m'n code online staan.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja. + nog wat js en php frameworksentjes die ik heb gedownload, maar dat valt nog best wel mee.
Om mijn bevelen op te volgen?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het executiepeloton is al ingelichtwaar ben je dan komen ze asap
Cache vol -> CTRL+F5quote:Op woensdag 28 september 2011 22:48 schreef Oceanview het volgende:
Waarom bewegen smileys niet meer?
Het profiel van Zolder is gewoon heaven on the interwebz zolang er maar een dikke vette streep door z'n naam staat.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:49 schreef Rezania het volgende:
Dalando is heerser over mijn signature-ruimte.
Wie?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:49 schreef Flippiee het volgende:
Jongentje van 14 begint een campagne tegen te pas en te onpas met kanker schelden. Wat een held.
Mee eens, kanker zeg je als je je teen stoot, niet als je iets leuk vindt.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:49 schreef Flippiee het volgende:
Jongentje van 14 begint een campagne tegen te pas en te onpas met kanker schelden. Wat een held.
Ik gebruik het niet voor register dingetjesquote:Op woensdag 28 september 2011 22:49 schreef Ezechielk het volgende:
CCleaner.
Andere registry 'fix' tools.
kanker, je hebt kankergelijk, kankervriend.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mee eens, kanker zeg je als je je teen stoot, niet als je iets leuk vindt.
Jij haat op haters.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
niet haten mensen, slecht voor je karma
Ene Boris uit Dordrecht.quote:
Onder andere jaquote:Op woensdag 28 september 2011 22:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mee eens, kanker zeg je als je je teen stoot, niet als je iets leuk vindt.
msconfig.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:50 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik gebruik het niet voor register dingetjesAlleen om TEMP bestanden te legen enzulks, en af en toe een bestandje uit het opstart dingetje te halen.
quote:
Twee zielen, een gedachte.quote:
Te saai.quote:
Welterusten jongen.quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
Te saai.Ik heb die 3.05mb daar wel voor over.
Oh, geen idee man. Ik heb het 2 keer gebruikt, en toen was ik het al zat. Al moet ik toegeven, versie 1.x had hij mooi in elkaar gedraaid.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En al die meuk erbij Autoclicker.
OMG OMG HITMAN OMG.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:53 schreef Dalando het volgende:
OMG IK HEB HITMAN BLOOD MONEY HIER NOG OP STAAN
Dat zijn eens spellen.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:53 schreef Dalando het volgende:
*spuit*quote:Op woensdag 28 september 2011 22:53 schreef Dalando het volgende:
maar van wie moet ik dan lippen gaan afbijten danquote:
Ik ook rond versie 1 begon vanaf versie 2 alweer geld te kosten.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik niet.
[..]
Oh, geen idee man. Ik heb het 2 keer gebruikt, en toen was ik het al zat. Al moet ik toegeven, versie 1.x had hij mooi in elkaar gedraaid.
Maand-week-dag. 3 backups die zich telkens overschrijven. Meer heb je niet nodig.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:53 schreef Dalando het volgende:
Ik moet stoppen met backups maken van mijn FTP dingetje
Keus genoeg toggg.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
maar van wie moet ik dan lippen gaan afbijten dan
i know that feelquote:Op woensdag 28 september 2011 22:54 schreef coban het volgende:
Pffffffff het is zo veeeleleleleleleleleleleleleleleellelelel
Ik ook niet. Ik ken alleen CCleaner, zal vast wel eens wat verwijderd hebben wat erop moest blijven staan.quote:
Oh, ok. Je zei doei, dus ik dacht dat je ging slapen.quote:
Haten is verlatenquote:
Ach, zolang je er niks van merkt.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ken alleen CCleaner, zal vast wel eens wat verwijderd hebben wat erop moest blijven staan.
Nee. Coban is al geclaimed door P_Z, BBQSausage en Pam hebben al wat, flips is al zwanger van mij en monkyyy zit hier nooit. Verdommequote:
Oh, daarvoor was ik er al mee gestopt.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ook rond versie 1 begon vanaf versie 2 alweer geld te kosten.
je hebt ons pm's afgeluisterdquote:Op woensdag 28 september 2011 22:55 schreef coban het volgende:
Ik merk dat mijn posts steeds meer de baggerkant opgaan en de kwaliteit verdwijnt.
Ik word pz
Haha,quote:Op woensdag 28 september 2011 22:55 schreef coban het volgende:
Ik merk dat mijn posts steeds meer de baggerkant opgaan en de kwaliteit verdwijnt.
Ik word pz
ATI?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:55 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb ook een virus ofzo op mijn PC maar met scannen vindt dat ding niks, maar mijn PC bevriest nu eens in de zoveel tijd voor een seconde. Fucking irritant.
Dat merk je nu pas?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:55 schreef coban het volgende:
Ik word pz
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh, ok. Je zei doei, dus ik dacht dat je ging slapen.
[..]
Haten is verlaten![]()
quote:
Preciesquote:
ik ben ook al geclaimdquote:Op woensdag 28 september 2011 22:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee. Coban is al geclaimed door P_Z, BBQSausage en Pam hebben al wat, flips is al zwanger van mij en monkyyy zit hier nooit. Verdomme
Je kan mij schrappen grgrquote:Op woensdag 28 september 2011 22:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee. Coban is al geclaimed door P_Z, BBQSausage en Pam hebben al wat, flips is al zwanger van mij en monkyyy zit hier nooit. Verdomme
Wat?quote:
nuff saidquote:Op woensdag 28 september 2011 22:55 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb ook een virus ofzo op mijn PC maar met scannen vindt dat ding niks, maar mijn PC bevriest nu eens in de zoveel tijd voor een seconde. Fucking irritant.
jouw beste? mijn beste.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Door mijn beste vriend Ragboer
Of je een videokaart van ATI hebt. Een Radeon, jeweet.quote:
Aero = GPU krachtquote:Op woensdag 28 september 2011 22:57 schreef Rezania het volgende:
Wat hebben de Bureaubladprestaties voor Windows Aero te maken met games?
HAHA WAT? er wordt over me geoddeld?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je hebt ons pm's afgeluisterd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |