Jij ook al?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik heb lekker pannekoeken gegeten vandaag
Wat hebben jullie op ?
Wat knap van jouquote:Op woensdag 28 september 2011 22:08 schreef coban het volgende:
Ik kan we made you van eminem helemaal rappen.
Ja met spek & krokant gebakken kaas en ketchup dr over.quote:
Oquote:Op woensdag 28 september 2011 22:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jawel, want dan bepalen ze wanneer ze hun data ophalen.
Beter lezen, er staat alleen dat hij ze heeft aangevallen, niet dat hij ze heeft vermoord.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:08 schreef Spouwerranger het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)nt-moord-ouders.html
Dat zieke ventje heeft dus ook 2 van zijn broertjes/zusjes vermoord![]()
Dat ik die opmerking al had gemaaktquote:
Kut voor je.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ik die opmerking al had gemaakt
Ik kan dat met elk house lied en weet wanneer wat komt.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:09 schreef Dalando het volgende:
Ik kan Kodex - weekend helemaal mee tudududuen
slecht ehquote:Op woensdag 28 september 2011 22:09 schreef Dalando het volgende:
Malwarebytes heeft 3 geinfecteerde bestanden gevonden, even scan draaien.
Ohquote:Op woensdag 28 september 2011 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beter lezen, er staat alleen dat hij ze heeft aangevallen, niet dat hij ze heeft vermoord.
Maar dan nog. Hij heeft wel zijn ouders vermoord.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beter lezen, er staat alleen dat hij ze heeft aangevallen, niet dat hij ze heeft vermoord.
Als jij nou ff zorgt dat je krat op is voor maandagquote:Op woensdag 28 september 2011 22:11 schreef Ezechielk het volgende:
Zo, even een pilske opengetrokken.
RINUSSSSSSSSSSSSSquote:Op woensdag 28 september 2011 22:12 schreef coban het volgende:
Raad eens wat ikk luister?
Jullie gaan lachen
"PACE Anti-Piracy provides next generation tools for distributing and selling software in a secure manner."quote:
Die zag ik op dumpert.quote:
tarkanquote:Op woensdag 28 september 2011 22:12 schreef coban het volgende:
Raad eens wat ikk luister?
Jullie gaan lachen
Geestelijk gestoord, wist niet waar hij mee bezig was etc.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar dan nog. Hij heeft wel zijn ouders vermoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |