De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, echt waar?quote:'Werknemers onrealistisch over pensioen'
ROTTERDAM (ANP) - Veel werknemers hebben onrealistisch hoge verwachtingen over hun pensioen. Dit zei directeur Harman Korte van de Autoriteit Financiėle Markten (AFM) woensdag op het Pensioen Forum in Rotterdam.
Volgens Korte verwacht 59 procent van de werknemers dat hun AOW gecombineerd met hun aanvullend pensioen 70 procent van het laatstverdiende loon bedraagt. ,,Dit percentage zal in werkelijkheid veel lager uitvallen. Alleen lage inkomens met een volledige AOW en indexatie van hun pensioenaanspraken zullen hiervoor in aanmerking komen'', aldus de AFM-directeur.
Best prima eigenlijk. Last van zo'n hangerige avond waarop je niet weet wat je nou eigenlijk moet gaan doen.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou, het kan beter, maar het gaat niet slecht. En met jou?
Nee, ik ga wel gewoon bij een of andere achmed sigaretten, doe ik morgen wel vloei halen. Maar het blijft irritant, je laatste vloeitje eruit trekkenquote:
En als ik niet eens wil stoppen met roken?quote:Op woensdag 28 september 2011 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stop dan gewoon met roken, dan heb je dit soort problemen niet meer.
Geen seks.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, ik ga wel gewoon bij een of andere achmed sigaretten, doe ik morgen wel vloei halen. Maar het blijft irritant, je laatste vloeitje eruit trekken
[..]
En als ik niet eens wil stoppen met roken?
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:26 schreef coban het volgende:
Aroundaworld aroundaworld x728363836836393639363937
Ruilen? Ik ben niet meer bekend met zulke avonden.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Best prima eigenlijk. Last van zo'n hangerige avond waarop je niet weet wat je nou eigenlijk moet gaan doen.
Lekker paffen in de woonkamer.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen seks.En je slaapt dan maar lekker op de bank.
Daar wordt dat mooie plafond donker van.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Lekker paffen in de woonkamer.
Werk jij dan ook voor mij overdag? 11 uur hoef je pas in Zuid Oost te staan, valt mee dus.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ruilen? Ik ben niet meer bekend met zulke avonden.
jou fap is donkerquote:Op woensdag 28 september 2011 21:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar wordt dat mooie plafond donker van.
Na de seks naar de woonkamer strompelen voor de neukpeukquote:Op woensdag 28 september 2011 21:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Lekker paffen in de woonkamer.
Dat wordt ie nog mooier.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar wordt dat mooie plafond donker van.
JouW!!quote:
Inderdaad.quote:
Oh god.. dat is echt erg inderdaad. Vooral in de winter en je ligt net lekkerquote:Op woensdag 28 september 2011 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na de seks naar de woonkamer strompelen voor de neukpeuk![]()
Of nog erger, na de seks meteen aankleden en naar de tuin strompelen voor de neukpeuk
Daft punkquote:Op woensdag 28 september 2011 21:26 schreef coban het volgende:
Aroundaworld aroundaworld x728363836836393639363937
Naar de woonkamer strompelen is niet zo erg maar helemaal naar buiten moeten zuigt gewoon.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh god.. dat is echt erg inderdaad. Vooral in de winter en je ligt net lekker
Stoppen met roken en zo.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh god.. dat is echt erg inderdaad. Vooral in de winter en je ligt net lekker
The Riddlequote:Op woensdag 28 september 2011 21:29 schreef Rezania het volgende:
Near a tree by a river
There's a hole in the ground
Where an old man of Aran
Goes around and around
And his mind is a beacon
In the veil of the night
For a strange kind of fashion
There's a wrong and a right
But he'll never
Never fight over you
En de neukpeuk opgeven?quote:
11 uur. Dat is giga uitslapen voor mij. Als wij dan ook even van hersenen ruilen. Dan heb jij het iq van een 14 jarige en ik die van een 25 jarige.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Werk jij dan ook voor mij overdag? 11 uur hoef je pas in Zuid Oost te staan, valt mee dus.
Alleen dat liedje dan.quote:
Alleen roken voor de 'gezelligheid'.quote:
Ik snap echt niet wat er zo lekker aan is.quote:
Nou, lastig enzquote:Op woensdag 28 september 2011 21:31 schreef coban het volgende:
Wat zijn er met blonde mannen huppel?
Ben jij 14?quote:Op woensdag 28 september 2011 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
11 uur. Dat is giga uitslapen voor mij. Als wij dan ook even van hersenen ruilen. Dan heb jij het iq van een 14 jarige en ik die van een 25 jarige.
11 uurquote:Op woensdag 28 september 2011 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
11 uur. Dat is giga uitslapen voor mij. Als wij dan ook even van hersenen ruilen. Dan heb jij het iq van een 14 jarige en ik die van een 25 jarige.
Ik maak bezwaar!!quote:Op woensdag 28 september 2011 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |