quote:Op woensdag 28 september 2011 20:37 schreef Rezania het volgende:
Illuminatie toekomst:
[..]
Wat een onzin.
Die mensen die dit soort onzin verzinnen, hebben echt niks beters te doen.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:37 schreef Rezania het volgende:
Illuminatie toekomst:
[..]
Wat een onzin.
Dan ben je wel een heel erge autist als je dan gaat FOK!ken.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan kan ik ook met vrienden of chimeids zijn.
gr gr
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:40 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan ben je wel een heel erge autist als je dan gaat FOK!ken.
Ja, kan, maar ik geloof er niks van.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan kan ik ook met vrienden of chimeids zijn.
gr gr
/carequote:Op woensdag 28 september 2011 20:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, kan, maar ik geloof er niks van.
Chimeidzquote:Op woensdag 28 september 2011 20:44 schreef Boterbartje het volgende:
P_z is autist want gaat FOK!ken als hij bij chimeids is. FOK!ken doe je thuis na het werk, onderweg alleen in de trein en op school onder saaie lessen. Niet als je chicks hosselt
P_z
Mama Beer, mag ik klapjes krijgen van coban?quote:
Jij mag het ook doen hoor. Mijn linkerarm begint een beetje moe te worden van al dat spanken.quote:
Graag zelfsquote:Op woensdag 28 september 2011 20:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mama Beer, mag ik klapjes krijgen van coban?
Okeee even knuppel pakken!quote:Op woensdag 28 september 2011 20:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij mag het ook doen hoor. Mijn linkerarm begint een beetje moe te worden van al dat spanken.
Geloof jij erin dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:47 schreef coban het volgende:
Haten op complottheorieen.
Mensen die daar niet in geloven zijn naief. Nja. Vind ik dan.
Vind ik ook. Die zijn gehersenspoeld.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:47 schreef coban het volgende:
Er zijn genoeg complottheorieën die elkaar compleet tegenspreken, welke geloof je dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:47 schreef coban het volgende:
De helft van die complottheorieen zijn gewoon trolls om die serieuze nutcases voor de gek te houden. Met hun illuminatiquote:Op woensdag 28 september 2011 20:47 schreef coban het volgende:
Nee, niet met de knuppel.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:47 schreef coban het volgende:
[..]
Okeee even knuppel pakken!
@rez ik zag je edit.
chemtails bestaan,geld maakt ons slaven, we worden altijd in de gaten gehouden, er is een groepje mensen dieooit de wereld overnemenquote:Op woensdag 28 september 2011 20:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De helft van die complottheorieen zijn gewoon trolls om die serieuze nutcases voor de gek te houden. Met hun illuminati
Ga er wat tegen doen dan.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
chemtails bestaan,geld maakt ons slaven, we worden altijd in de gaten gehouden, er is een groepje mensen dieooit de wereld overnemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |