is haramquote:Op woensdag 28 september 2011 20:05 schreef speedking het volgende:
[..]
oh oh zeg niet iedereen!!:s
mag knu ook?
OMGquote:Op woensdag 28 september 2011 20:04 schreef speedking het volgende:
[..]
k kijk stiekem(en je hebt geen UI)
ga haten, iOS had dat ook hoor? Nu is mango een van de meest stabiele en logische OSsen. Android is onvolledig, zit ondertussen al op 2.3.. (neejoh waarom wel over updates, ehm 1 update hebben ipv al die updates van android? en android consumeert ook niet vet veel batterylife he?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:55 schreef Intronic het volgende:
Tevens, een update nodig hebben om te kunnen knippen en plakken![]()
.
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ga haten, iOS had dat ook hoor? Nu is mango een van de meest stabiele en logische OSsen. Android is onvolledig, zit ondertussen al op 2.3.. (neejoh waarom wel over updates, ehm 1 update hebben ipv al die updates van android? en android consumeert ook niet vet veel batterylife he?
Haten op WP7
Dit voornoemde bericht is incorrectquote:Op woensdag 28 september 2011 20:11 schreef Plastic_zak het volgende:
Boterbartje haat mij helemaal omdat ik een keer een TR op een van zijn posts heb gedaan
MK IK HOU VAN JE NIET HUILENquote:Op woensdag 28 september 2011 20:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij altijd.
[..]
Ik moest huilen toen ik dit las
Weetiktogggquote:Op woensdag 28 september 2011 20:13 schreef coban het volgende:
[..]
MK IK HOU VAN JE NIET HUILEN
@pz jahaikweet
mijn moeder zei hetzelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:17 schreef mc-Piel het volgende:
Heeeeey, Trollscience z'n UI is weg!!!
hahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom doe je zo onaardig tegen Trollscience??quote:
Haaaa, dag Mr. Chronic Smile!quote:
Omdat Trollscience een nog grotere mongool dan mij isquote:Op woensdag 28 september 2011 20:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Waarom doe je zo onaardig tegen Trollscience??![]()
Ik zal even een TR doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |