Waarom doe je zo onaardig tegen Trollscience??quote:
Haaaa, dag Mr. Chronic Smile!quote:
Omdat Trollscience een nog grotere mongool dan mij isquote:Op woensdag 28 september 2011 20:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Waarom doe je zo onaardig tegen Trollscience??![]()
Ik zal even een TR doen.
Ligt aan jou, Druk op ctrl en sroll omhoog.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ligt het aan mij of is FOK! opeens bij iedereen kleiner?![]()
Als in kleinere lettertjes enz. Ik kan dat toch niet lezen op mn mininetbook
Merk geen verschil hier.....quote:Op woensdag 28 september 2011 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ligt het aan mij of is FOK! opeens bij iedereen kleiner?![]()
Als in kleinere lettertjes enz. Ik kan dat toch niet lezen op mn mininetbook
Haha, het ligt niet aan mijquote:Op woensdag 28 september 2011 20:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Piel
Mijn klasgenoten zeggen nu ook van dat ik altijd lach enzo
Ik was eerst ook in die veronderstelling, maar begin toch te twijfelen.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat Trollscience een nog grotere mongool dan mij is
Same here. Heb dat alleen wel gecombineerd met dit topicquote:Op woensdag 28 september 2011 20:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb de hele dag aan het huiswerk gezeten![]()
Tijd voor ontspanning
En wat als je geen scrollknop hebt?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ligt aan jou, Druk op ctrl en sroll omhoog.
Mama Beer!quote:
Ik heb gespijbeld en ben daarna de stad ingegaan met een vriendin.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb de hele dag aan het huiswerk gezeten![]()
Tijd voor ontspanning
Dan druk je op +quote:Op woensdag 28 september 2011 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wat als je geen scrollknop hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |