Je weet toch hopelijk wel dat ik het niet meen?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Coban kan er niet tegen als iemand haar verbeterd.
[..]
Welterusten.
Wie zet de auto in zn vrij voor het stoplicht?quote:
Met een t? Ik zat al te twijfelen, bedankt.quote:
Even zoeken.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ey OV, laila chakir had toch een liedje op het deuntje van tarkan-kisskiss?
Maar weet niet meer hoe die heet.
Daar is hij de vorige eigenaar tocht voor? De nieuwe mag nu beslissen.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:26 schreef BBQSausage het volgende:
Omfg.
Ben ik dus een middagje bezig met het aanpassen van een firefox add-on, krijg ik te horen dat het voor niks is geweest, omdat die kerel hem nu niet mag plaatsen op z'n site, want daar is de vorige eigenaar van de site niet blij mee.
WTF
Wie zegt dan dat ik serieus ben?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:26 schreef coban het volgende:
[..]
Je weet toch hopelijk wel dat ik het niet meen?
Is goedkoop drmquote:Op woensdag 28 september 2011 22:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
true, in nederland bij de turk is het allemaal van die vage nephoning
Ik liet hem uitrollen in zijn vrij, en vergat in zijn 1 te zetten.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie zet de auto in zn vrij voor het stoplicht?
je ziet hopelijk de d die ik in een t heb veranderdquote:Op woensdag 28 september 2011 22:26 schreef coban het volgende:
[..]
Je weet toch hopelijk wel dat ik het niet meen?
Haha jij kan niet multitaskenquote:Op woensdag 28 september 2011 22:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik liet hem uitrollen in zijn vrij, en vergat in zijn 1 te zetten.
Kan zelfs de beste overkomen want ik zat met me mobiel te kloten
Diss dit.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie zegt dan dat ik serieus ben?
Jawelquote:Op woensdag 28 september 2011 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haha jij kan niet multitasken
Graag gedaan.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:27 schreef coban het volgende:
[..]
Diss dit.
Tevens: celebration - lumidee
Dat zei ik dus ook al, maar het lijkt er op dat die vorige eigenaar toch nog een dusdanige inbreng heeft, dat de nieuwe eigenaar gewoon braaf doet wat hij wilt.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar is hij de vorige eigenaar tocht voor? De nieuwe mag nu beslissen.
Niet goed overgenomen dus.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook al, maar het lijkt er op dat die vorige eigenaar toch nog een dusdanige inbreng heeft, dat de nieuwe eigenaar gewoon braaf doet wat hij wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |