Ik niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
Te saai.Ik heb die 3.05mb daar wel voor over.
Oh, geen idee man. Ik heb het 2 keer gebruikt, en toen was ik het al zat. Al moet ik toegeven, versie 1.x had hij mooi in elkaar gedraaid.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En al die meuk erbij Autoclicker.
OMG OMG HITMAN OMG.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:53 schreef Dalando het volgende:
OMG IK HEB HITMAN BLOOD MONEY HIER NOG OP STAAN
Dat zijn eens spellen.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:53 schreef Dalando het volgende:
*spuit*quote:Op woensdag 28 september 2011 22:53 schreef Dalando het volgende:
maar van wie moet ik dan lippen gaan afbijten danquote:
Ik ook rond versie 1 begon vanaf versie 2 alweer geld te kosten.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik niet.
[..]
Oh, geen idee man. Ik heb het 2 keer gebruikt, en toen was ik het al zat. Al moet ik toegeven, versie 1.x had hij mooi in elkaar gedraaid.
Maand-week-dag. 3 backups die zich telkens overschrijven. Meer heb je niet nodig.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:53 schreef Dalando het volgende:
Ik moet stoppen met backups maken van mijn FTP dingetje
Keus genoeg toggg.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
maar van wie moet ik dan lippen gaan afbijten dan
i know that feelquote:Op woensdag 28 september 2011 22:54 schreef coban het volgende:
Pffffffff het is zo veeeleleleleleleleleleleleleleleellelelel
Ik ook niet. Ik ken alleen CCleaner, zal vast wel eens wat verwijderd hebben wat erop moest blijven staan.quote:
Oh, ok. Je zei doei, dus ik dacht dat je ging slapen.quote:
Haten is verlatenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |