Ik ook niet. Ik ken alleen CCleaner, zal vast wel eens wat verwijderd hebben wat erop moest blijven staan.quote:
Oh, ok. Je zei doei, dus ik dacht dat je ging slapen.quote:
Haten is verlatenquote:
Ach, zolang je er niks van merkt.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ken alleen CCleaner, zal vast wel eens wat verwijderd hebben wat erop moest blijven staan.
Nee. Coban is al geclaimed door P_Z, BBQSausage en Pam hebben al wat, flips is al zwanger van mij en monkyyy zit hier nooit. Verdommequote:
Oh, daarvoor was ik er al mee gestopt.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ook rond versie 1 begon vanaf versie 2 alweer geld te kosten.
je hebt ons pm's afgeluisterdquote:Op woensdag 28 september 2011 22:55 schreef coban het volgende:
Ik merk dat mijn posts steeds meer de baggerkant opgaan en de kwaliteit verdwijnt.
Ik word pz
Haha,quote:Op woensdag 28 september 2011 22:55 schreef coban het volgende:
Ik merk dat mijn posts steeds meer de baggerkant opgaan en de kwaliteit verdwijnt.
Ik word pz
ATI?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:55 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb ook een virus ofzo op mijn PC maar met scannen vindt dat ding niks, maar mijn PC bevriest nu eens in de zoveel tijd voor een seconde. Fucking irritant.
Dat merk je nu pas?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:55 schreef coban het volgende:
Ik word pz
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh, ok. Je zei doei, dus ik dacht dat je ging slapen.
[..]
Haten is verlaten![]()
quote:
Preciesquote:
ik ben ook al geclaimdquote:Op woensdag 28 september 2011 22:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee. Coban is al geclaimed door P_Z, BBQSausage en Pam hebben al wat, flips is al zwanger van mij en monkyyy zit hier nooit. Verdomme
Je kan mij schrappen grgrquote:Op woensdag 28 september 2011 22:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee. Coban is al geclaimed door P_Z, BBQSausage en Pam hebben al wat, flips is al zwanger van mij en monkyyy zit hier nooit. Verdomme
Wat?quote:
nuff saidquote:Op woensdag 28 september 2011 22:55 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb ook een virus ofzo op mijn PC maar met scannen vindt dat ding niks, maar mijn PC bevriest nu eens in de zoveel tijd voor een seconde. Fucking irritant.
jouw beste? mijn beste.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Door mijn beste vriend Ragboer
Of je een videokaart van ATI hebt. Een Radeon, jeweet.quote:
Aero = GPU krachtquote:Op woensdag 28 september 2011 22:57 schreef Rezania het volgende:
Wat hebben de Bureaubladprestaties voor Windows Aero te maken met games?
HAHA WAT? er wordt over me geoddeld?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je hebt ons pm's afgeluisterd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |