De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, echt waar?quote:'Werknemers onrealistisch over pensioen'
ROTTERDAM (ANP) - Veel werknemers hebben onrealistisch hoge verwachtingen over hun pensioen. Dit zei directeur Harman Korte van de Autoriteit Financiële Markten (AFM) woensdag op het Pensioen Forum in Rotterdam.
Volgens Korte verwacht 59 procent van de werknemers dat hun AOW gecombineerd met hun aanvullend pensioen 70 procent van het laatstverdiende loon bedraagt. ,,Dit percentage zal in werkelijkheid veel lager uitvallen. Alleen lage inkomens met een volledige AOW en indexatie van hun pensioenaanspraken zullen hiervoor in aanmerking komen'', aldus de AFM-directeur.
Best prima eigenlijk. Last van zo'n hangerige avond waarop je niet weet wat je nou eigenlijk moet gaan doen.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou, het kan beter, maar het gaat niet slecht. En met jou?
Nee, ik ga wel gewoon bij een of andere achmed sigaretten, doe ik morgen wel vloei halen. Maar het blijft irritant, je laatste vloeitje eruit trekkenquote:
En als ik niet eens wil stoppen met roken?quote:Op woensdag 28 september 2011 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stop dan gewoon met roken, dan heb je dit soort problemen niet meer.
Geen seks.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, ik ga wel gewoon bij een of andere achmed sigaretten, doe ik morgen wel vloei halen. Maar het blijft irritant, je laatste vloeitje eruit trekken
[..]
En als ik niet eens wil stoppen met roken?
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:26 schreef coban het volgende:
Aroundaworld aroundaworld x728363836836393639363937
Ruilen? Ik ben niet meer bekend met zulke avonden.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Best prima eigenlijk. Last van zo'n hangerige avond waarop je niet weet wat je nou eigenlijk moet gaan doen.
Lekker paffen in de woonkamer.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen seks.En je slaapt dan maar lekker op de bank.
Daar wordt dat mooie plafond donker van.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Lekker paffen in de woonkamer.
Werk jij dan ook voor mij overdag? 11 uur hoef je pas in Zuid Oost te staan, valt mee dus.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ruilen? Ik ben niet meer bekend met zulke avonden.
jou fap is donkerquote:Op woensdag 28 september 2011 21:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar wordt dat mooie plafond donker van.
Na de seks naar de woonkamer strompelen voor de neukpeukquote:Op woensdag 28 september 2011 21:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Lekker paffen in de woonkamer.
Dat wordt ie nog mooier.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar wordt dat mooie plafond donker van.
JouW!!quote:
Inderdaad.quote:
Oh god.. dat is echt erg inderdaad. Vooral in de winter en je ligt net lekkerquote:Op woensdag 28 september 2011 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na de seks naar de woonkamer strompelen voor de neukpeuk![]()
Of nog erger, na de seks meteen aankleden en naar de tuin strompelen voor de neukpeuk
Daft punkquote:Op woensdag 28 september 2011 21:26 schreef coban het volgende:
Aroundaworld aroundaworld x728363836836393639363937
Naar de woonkamer strompelen is niet zo erg maar helemaal naar buiten moeten zuigt gewoon.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh god.. dat is echt erg inderdaad. Vooral in de winter en je ligt net lekker
Stoppen met roken en zo.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh god.. dat is echt erg inderdaad. Vooral in de winter en je ligt net lekker
The Riddlequote:Op woensdag 28 september 2011 21:29 schreef Rezania het volgende:
Near a tree by a river
There's a hole in the ground
Where an old man of Aran
Goes around and around
And his mind is a beacon
In the veil of the night
For a strange kind of fashion
There's a wrong and a right
But he'll never
Never fight over you
En de neukpeuk opgeven?quote:
11 uur. Dat is giga uitslapen voor mij. Als wij dan ook even van hersenen ruilen. Dan heb jij het iq van een 14 jarige en ik die van een 25 jarige.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Werk jij dan ook voor mij overdag? 11 uur hoef je pas in Zuid Oost te staan, valt mee dus.
Alleen dat liedje dan.quote:
Alleen roken voor de 'gezelligheid'.quote:
Ik snap echt niet wat er zo lekker aan is.quote:
Nou, lastig enzquote:Op woensdag 28 september 2011 21:31 schreef coban het volgende:
Wat zijn er met blonde mannen huppel?
Ben jij 14?quote:Op woensdag 28 september 2011 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
11 uur. Dat is giga uitslapen voor mij. Als wij dan ook even van hersenen ruilen. Dan heb jij het iq van een 14 jarige en ik die van een 25 jarige.
11 uurquote:Op woensdag 28 september 2011 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
11 uur. Dat is giga uitslapen voor mij. Als wij dan ook even van hersenen ruilen. Dan heb jij het iq van een 14 jarige en ik die van een 25 jarige.
Ik maak bezwaar!!quote:Op woensdag 28 september 2011 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Half 8 loop ik van mijn bed naar de douche. En ik maar denken dat ik het zwaar hed.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
11 uur
kwart voor 6 eruit, half 8 op de werkvloer !
quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik maak bezwaar!!
Ik heb het nu al druk zat als zijnde zijn PA
9 uur wakker worden, 11 uur op de werkvloer. Tot half 8, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
11 uur
Heb je ooit gerookt dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 21:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat er zo lekker aan is.Maar ja, als jij wil roken, moet je dat natuurlijk gewoon doen.
IQ van 14quote:
Niet zeikenquote:Op woensdag 28 september 2011 21:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
11 uur
Een keer ja, vond er niet veel aan. Heb het daarna ook nooit meer gedaan.quote:
Dat kan ze welquote:Op woensdag 28 september 2011 21:33 schreef Oceanview het volgende:
Ik zo whatsappen met Flippiee, dist ze mij keihard.
kutlevenquote:Op woensdag 28 september 2011 21:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IQ van 14
[..]
Niet zeiken
Ik zit 3 dagen op school van 9-6 dat is half 7 bed uit.
En daarnaast werk ik 1 dag 9-6, 1 dag half 10 op school en dan vanaf 12-8 werken en 1 dag 9-11 werkenIk slaap godverdomme bijna nooit meer uit.
Zeur niet jij. Ik ben moeder, heb al ruim 13 jaar niet meer uitgeslapen.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IQ van 14
[..]
Niet zeiken
Ik zit 3 dagen op school van 9-6 dat is half 7 bed uit.
En daarnaast werk ik 1 dag 9-6, 1 dag half 10 op school en dan vanaf 12-8 werken en 1 dag 9-11 werkenIk slaap godverdomme bijna nooit meer uit.
Standaardquote:Op woensdag 28 september 2011 21:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is dat een standaard PI of afgestemd op humeur?
Hihi, jij zei Biogarde.quote:
Met stroop.quote:
Ma-do half 8 tot half 5quote:Op woensdag 28 september 2011 21:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
9 uur wakker worden, 11 uur op de werkvloer. Tot half 8, dat dan weer wel.
Oh dat sowiesoquote:Op woensdag 28 september 2011 21:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je boos zat te doen richting mij.
PA? Personal Assistent?quote:Op woensdag 28 september 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik maak bezwaar!!
Ik heb het nu al druk zat als zijnde zijn PA
quote:
Ik had les tot half 7 sabi en daarna viel mobiel behoorlijk snel uitquote:Op woensdag 28 september 2011 21:33 schreef Oceanview het volgende:
Ik zo whatsappen met Flippiee, dist ze mij keihard.
Als ik jou genegeerd heb op wa, kan dat komen omdat ik vanaf eind juni een nieuw nummer heb.quote:
Eigen baas?quote:Op woensdag 28 september 2011 21:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ma-do half 8 tot half 5
Op vrijdag half 8 op werkvloer, tot half 5 en 6 uur weer werken tot 11
Zaterdag van 5 tot sluit (tussen 11 en 2)
zondag van 14:00 tot 0:00
Straks in de kerstperiode 80 tot 100 uur per week maken
jaja, nu iedereen niet meer jammer kusjekroel
Het begint pas lekker te worden na een pakje of 3, in ieder geval was bij mij, maar je kunt er maar beter nooit aan beginnen. Het is rotzooi en het kost geld. Mja, waar een wil is, is een wegquote:Op woensdag 28 september 2011 21:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een keer ja, vond er niet veel aan. Heb het daarna ook nooit meer gedaan.
Ja.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PA? Personal Assistent?
[..]
[..]
Ik had les tot half 7 sabi en daarna viel mobiel behoorlijk snel uit
[..]
Als ik jou genegeerd heb op wa, kan dat komen omdat ik vanaf eind juni een nieuw nummer heb.
episode 3 is t wegquote:Op woensdag 28 september 2011 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Whahaha die G-low met zn bandana suntan
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
Hoef die man nog niet te helpen onthouden dat ie moet schijten
Jammer, ik mij doodvervelen en niemand echt reageren op wa.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PA? Personal Assistent?
[..]
[..]
Ik had les tot half 7 sabi en daarna viel mobiel behoorlijk snel uit
[..]
Als ik jou genegeerd heb op wa, kan dat komen omdat ik vanaf eind juni een nieuw nummer heb.
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Whahaha die G-low met zn bandana suntan
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
Hoef die man nog niet te helpen onthouden dat ie moet schijten
Niemand ooooh beetje mij haten hier en ondertussen.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jammer, ik mij doodvervelen en niemand echt reageren op wa.
Maar ik hou wel van je hoorquote:
Nee, ik ben 18 bijna 19quote:
Ik denk dat ik er maar gewoon nooit aan begin.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het begint pas lekker te worden na een pakje of 3, in ieder geval was bij mij, maar je kunt er maar beter nooit aan beginnen. Het is rotzooi en het kost geld. Mja, waar een wil is, is een weg
Owja ik had ook slecht ontvangst, dus of niks of alles samen en geen haat.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niemand ooooh beetje mij haten hier en ondertussen.
Gelukkig, oneeeluvvvvquote:Op woensdag 28 september 2011 21:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Owja ik had ook slecht ontvangst, dus of niks of alles samen en geen haat.
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jammer, ik mij doodvervelen en niemand echt reageren op wa.
Sorry was bezig met Minecraft.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
1liefde
[..]
Pas tijdens het eten
Minecraft belangerijker dan mij.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:40 schreef JApieman het volgende:
[..]
Sorry was bezig met Minecraft.
Wehehehe, klinkt opeens bekend. Alleen heb ik het aan andere dingen uitgegeven.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee, ik ben 18 bijna 19
Half jaar werken dan reizen enzo
Relatiepakketten en dan op heftruckje rijden. Dus november, december, januari februari is gewoon 80 uur per week maken. Maarja, geld moet rollen en daarna 5 maand alles rustig uitgeven in australie, nieuwzeeland, afrika newyork, weet ik veel waar ik heen ga
Nee maar dan let ik niet zo op telefoon enzo.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Minecraft belangerijker dan mij.
Het is goed.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee maar dan let ik niet zo op telefoon enzo.
quote:
Jmr jmr, dan nog maar even verder OV's facebook doorzoeken op potentiele mogelijk JApiemansquote:
Gewoon antwoord op alles, JA.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is het omdat je van taarten houdt?
Je hebt het overleefd.quote:
Nja ik heb wel eens username uitgelegd.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is het omdat je van taarten houdt?
Ik heb zovéél vrienden.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Jmr jmr, dan nog maar even verder OV's facebook doorzoeken op potentiele mogelijk JApiemans
Ik geef wel een keer gwn gwn.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Jmr jmr, dan nog maar even verder OV's facebook doorzoeken op potentiele mogelijk JApiemans
Ja, maar wij kunnen niet overal bij zijn hequote:Op woensdag 28 september 2011 21:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je hebt het overleefd.
[..]
Nja ik heb wel eens username uitgelegd.
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
44, en volgens mij kon ik er 20 weg doen, of omdat chica's of omdat gemeenschappelijk.
Kom mij ook ff brengenquote:
¤6,50 voor een pakje sigaretten?quote:Op woensdag 28 september 2011 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom mij ook ff brengen![]()
JPS rood van 6,50 aub
Soberso nieuwe laptop, bier en wat hebbedingetjes die gaan komen hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 21:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wehehehe, klinkt opeens bekend. Alleen heb ik het aan andere dingen uitgegeven.
I knowquote:Op woensdag 28 september 2011 21:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
¤6,50 voor een pakje sigaretten?Wat een dure 'hobby'.
Misschien zijn dat ook je echte vrienden. Misschien heb ik wel 280 fakevrienden die ik ooit in de metro tegenkwam.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Soberso nieuwe laptop, bier en wat hebbedingetjes die gaan komen hoor
Nieuwe telefoon is al besteld hhih
Heb jij ook een nieuwe telefoon besteld?quote:
Ga eens terug naar hyvesquote:Op woensdag 28 september 2011 21:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gewoon allemaal mensen toevoegen totdat je 1000 hebt, dan lijk je populair.
Nee.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij ook een nieuwe telefoon besteld?
Oh bummerquote:
quote:Works at Broodzoeker
Hallon, ik ben een rick astley kloon en ik drink bier. Ok ok gr grquote:Op woensdag 28 september 2011 21:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Moet morgen een presentatie over mezelf gaan houden op school, moet lukken toch?
Moet je vertellen over je FOK!leven, scoor je vast veel punten mee.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Moet morgen een presentatie over mezelf gaan houden op school, moet lukken toch?
waarom moest ie iets weten?quote:Op woensdag 28 september 2011 21:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sry, dan moest ie je voornaam weten grgr.
quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sry, heeft ie niet van mij. dan moest ie je voornaam weten grgr.
true thatquote:Op woensdag 28 september 2011 21:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor.
Nog makkelijker:
[ afbeelding ]
En ik weet gewoon zeker dat flips nu zit te flippen: verdomme waarom dacht ik daar niet aan enz.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor.
Nog makkelijker:
[ afbeelding ]
Het boeit mij niet, want ik deel niks bijzonders en staat waarschijnlijk afgeschermd.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik weet gewoon zeker dat flips nu zit te flippen: verdomme waarom dacht ik daar niet aan enz.
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallon, ik ben een rick astley kloon en ik drink bier. Ok ok gr gr
Hehequote:Op woensdag 28 september 2011 21:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je vertellen over je FOK!leven, scoor je vast veel punten mee.
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik weet gewoon zeker dat flips nu zit te flippen: verdomme waarom dacht ik daar niet aan enz.
Oh ja je was op zoek naar JApieman. Ach Ez vindt hem zo wel en dan zit je alsnog te flippenquote:
Dan wel jaquote:Op woensdag 28 september 2011 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja je was op zoek naar JApieman. Ach Ez vindt hem zo wel en dan zit je alsnog te flippen
Fanpagina FOK!quote:Op woensdag 28 september 2011 21:53 schreef speedking het volgende:
als ik FOK!kers zoek weet k bij wie ik kijken moet
Niet bij jou dan?quote:
Neuh, daar weet ik te weinig van.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja je was op zoek naar JApieman. Ach Ez vindt hem zo wel en dan zit je alsnog te flippen
Oh, tof, dan zal hij mij niet vinden.quote:
Oquote:Op woensdag 28 september 2011 21:54 schreef speedking het volgende:
[..]
bedoelde wat anders maar kan ook
Ik denk eerder bij jou.quote:
Ik ben sowieso alleen te vinden via gemeenschappelijke vrienden.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh, tof, dan zal hij mij niet vinden.
Valt best wel mee hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O
[..]
Ik denk eerder bij jou.
[..]
Ik ben sowieso alleen te vinden via gemeenschappelijke vrienden.
Ik gebruik niet eens mijn volledige echte naam.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O
[..]
Ik denk eerder bij jou.
[..]
Ik ben sowieso alleen te vinden via gemeenschappelijke vrienden.
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik gebruik niet eens mijn volledige echte naam.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik gebruik niet eens mijn volledige echte naam.
Rick Astley.quote:
Correct en tevens juistquote:Op woensdag 28 september 2011 21:59 schreef Oceanview het volgende:
Huppel is vrienden met yvonne zie ik.
Geweldig nummerquote:
quote:
quote:
Trust me ik ben serieus.quote:
HOIIIIIquote:
Ik was al weg, sorryquote:Op woensdag 28 september 2011 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom mij ook ff brengen![]()
JPS rood van 6,50 aub
Verdommequote:
Oei, geef mij die kus maar.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
KIJK DALANDO JE HOEFT NIET 2X HALLON TE ZEGGEN!!
Hoe kan je je omgeving dat nou aandoen.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trust me ik ben serieus.
Dat nummer is zelfs mn ringtone
Leger Des Spaghettimonsters voor carquote:Op woensdag 28 september 2011 22:03 schreef Dalando het volgende:
wat is een LDSvc.exe? Het is bij mij iets nieuws.
Weet je hoe leuk!quote:Op woensdag 28 september 2011 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe kan je je omgeving dat nou aandoen.
http://systemexplorer.net/db/ldsvc.exe.htmlquote:Op woensdag 28 september 2011 22:03 schreef Dalando het volgende:
wat is een LDSvc.exe? Het is bij mij iets nieuws.
Ik zag maandag een bejaarde dronken man over zn rollator vallenquote:Op woensdag 28 september 2011 22:04 schreef Spouwerranger het volgende:
Net door zo'n vaag straat, staan er een man of 6, allemaal straalbezopen te wachten op een andere kerel die in een lege kliko stond te zeiken. Ik liep er langs, zei hij: 'soo, wel alles erin he'
![]()
Nieuwe vorm van illuminatiquote:Op woensdag 28 september 2011 22:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Leger Des Spaghettimonsters voor car
Het zal vast wel eerwraak zijnquote:Op woensdag 28 september 2011 22:05 schreef coban het volgende:
Nieuwsbericht:
18 jarig turks meisje dood gevonden in huis achter de computer met frans huiswerk. In haar hand een knuppel. Doodsoorzaak nog niet helemaal helder. Nadere uitslag volgt.
coban, doe het nietquote:Op woensdag 28 september 2011 22:05 schreef coban het volgende:
Nieuwsbericht:
18 jarig turks meisje dood gevonden in huis achter de computer met frans huiswerk. In haar hand een knuppel. Doodsoorzaak nog niet helemaal helder. Nadere uitslag volgt.
Anti-piracy? Watquote:Op woensdag 28 september 2011 22:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://systemexplorer.net/db/ldsvc.exe.html
Eerwraak.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:05 schreef coban het volgende:
Nieuwsbericht:
PC en laptop zijn zeker geen 2 verschillende dingen hequote:Op woensdag 28 september 2011 22:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ze willen nu ook je pc overnemen.
Spuit 11quote:
Dronken bejaarden zijn ook baasquote:Op woensdag 28 september 2011 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag maandag een bejaarde dronken man over zn rollator vallen
Ik kom het topic binnen en lees dat.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dronken bejaarden zijn ook baas
Ja maar hoe hij over zn rollator viel was cirque du soleil waardig manquote:Op woensdag 28 september 2011 22:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dronken bejaarden zijn ook baas
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik kom het topic binnen en lees dat.
Wat
Jawel, want dan bepalen ze wanneer ze hun data ophalen.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PC en laptop zijn zeker geen 2 verschillende dingen he
Dat maakt de media ervan.quote:
Gefeliciflapstaart.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:08 schreef coban het volgende:
Ik kan we made you van eminem helemaal rappen.
Jij ook al?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik heb lekker pannekoeken gegeten vandaag
Wat hebben jullie op ?
Wat knap van jouquote:Op woensdag 28 september 2011 22:08 schreef coban het volgende:
Ik kan we made you van eminem helemaal rappen.
Ja met spek & krokant gebakken kaas en ketchup dr over.quote:
Oquote:Op woensdag 28 september 2011 22:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jawel, want dan bepalen ze wanneer ze hun data ophalen.
Beter lezen, er staat alleen dat hij ze heeft aangevallen, niet dat hij ze heeft vermoord.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:08 schreef Spouwerranger het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)nt-moord-ouders.html
Dat zieke ventje heeft dus ook 2 van zijn broertjes/zusjes vermoord![]()
Dat ik die opmerking al had gemaaktquote:
Kut voor je.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ik die opmerking al had gemaakt
Ik kan dat met elk house lied en weet wanneer wat komt.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:09 schreef Dalando het volgende:
Ik kan Kodex - weekend helemaal mee tudududuen
slecht ehquote:Op woensdag 28 september 2011 22:09 schreef Dalando het volgende:
Malwarebytes heeft 3 geinfecteerde bestanden gevonden, even scan draaien.
Ohquote:Op woensdag 28 september 2011 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beter lezen, er staat alleen dat hij ze heeft aangevallen, niet dat hij ze heeft vermoord.
Maar dan nog. Hij heeft wel zijn ouders vermoord.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beter lezen, er staat alleen dat hij ze heeft aangevallen, niet dat hij ze heeft vermoord.
Als jij nou ff zorgt dat je krat op is voor maandagquote:Op woensdag 28 september 2011 22:11 schreef Ezechielk het volgende:
Zo, even een pilske opengetrokken.
RINUSSSSSSSSSSSSSquote:Op woensdag 28 september 2011 22:12 schreef coban het volgende:
Raad eens wat ikk luister?
Jullie gaan lachen
"PACE Anti-Piracy provides next generation tools for distributing and selling software in a secure manner."quote:
Die zag ik op dumpert.quote:
tarkanquote:Op woensdag 28 september 2011 22:12 schreef coban het volgende:
Raad eens wat ikk luister?
Jullie gaan lachen
Geestelijk gestoord, wist niet waar hij mee bezig was etc.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar dan nog. Hij heeft wel zijn ouders vermoord.
Ja, dat zei ik ook.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geestelijk gestoord, wist niet waar hij mee bezig was etc.
omgomg wat doe jequote:Op woensdag 28 september 2011 22:14 schreef coban het volgende:
Ik luister backstreetboys - show me the meaning______!_!_!_!_!_!_!_!_!__!_!_
Backstreet Boys, niks mis mee.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:14 schreef coban het volgende:
Hoe gayquote:Op woensdag 28 september 2011 22:14 schreef coban het volgende:
Afgelopen weekend nog aan mn broertje laten horenquote:
FUUUUUUUUUUUUUU! HET IS TERUG!quote:Op woensdag 28 september 2011 22:15 schreef coban het volgende:
[..]
Nee tarkan is meer voor spouwer en rez.
Catfightquote:Op woensdag 28 september 2011 22:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Haha, ik zat vanmiddag deze te luisteren toevallig
Ik wil die mix met knetter dr kreun wel weer een keer horenquote:Op woensdag 28 september 2011 22:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
watquote:Op woensdag 28 september 2011 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil die mix met knetter dr kreun wel weer een keer horen
Je kan zeggen wat je wil maar dat nummer was geniaalquote:
SJEEK DET BOEDIE SJEEK DED ES!quote:Op woensdag 28 september 2011 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey ik ook.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, dies epischquote:Op woensdag 28 september 2011 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Keelpijn, al 2 dagen.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Verwachte reacties:
- omg OV slikt hhiihi
- zemmel
- heb je keelpijn?
- /care
HARDER DIEPER!quote:Op woensdag 28 september 2011 22:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
SJEEK DET BOEDIE SJEEK DED ES!
Ricky Martin.quote:
Sperma smeert de keel. Ff goed mikkenquote:
Geniaalquote:
Ah mevrouw ervaring.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sperma smeert de keel. Ff goed mikken
Nee joh, echt waar?!quote:
Ze proberen mij dat altijd wijs te makenquote:
Haten op Tarkan.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:19 schreef coban het volgende:
HAH ik hoop da je dit leest klotetarkan hoop dat je in foetushouding gaat huilen met je kisskiss![]()
Kent ik nietquote:
Juist.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze proberen mij dat altijd wijs te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |