Het boeit mij niet, want ik deel niks bijzonders en staat waarschijnlijk afgeschermd.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik weet gewoon zeker dat flips nu zit te flippen: verdomme waarom dacht ik daar niet aan enz.
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallon, ik ben een rick astley kloon en ik drink bier. Ok ok gr gr
Hehequote:Op woensdag 28 september 2011 21:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je vertellen over je FOK!leven, scoor je vast veel punten mee.
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik weet gewoon zeker dat flips nu zit te flippen: verdomme waarom dacht ik daar niet aan enz.
Oh ja je was op zoek naar JApieman. Ach Ez vindt hem zo wel en dan zit je alsnog te flippenquote:
Dan wel jaquote:Op woensdag 28 september 2011 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja je was op zoek naar JApieman. Ach Ez vindt hem zo wel en dan zit je alsnog te flippen
Fanpagina FOK!quote:Op woensdag 28 september 2011 21:53 schreef speedking het volgende:
als ik FOK!kers zoek weet k bij wie ik kijken moet
Niet bij jou dan?quote:
Neuh, daar weet ik te weinig van.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja je was op zoek naar JApieman. Ach Ez vindt hem zo wel en dan zit je alsnog te flippen
Oh, tof, dan zal hij mij niet vinden.quote:
Oquote:Op woensdag 28 september 2011 21:54 schreef speedking het volgende:
[..]
bedoelde wat anders maar kan ook
Ik denk eerder bij jou.quote:
Ik ben sowieso alleen te vinden via gemeenschappelijke vrienden.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh, tof, dan zal hij mij niet vinden.
Valt best wel mee hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O
[..]
Ik denk eerder bij jou.
[..]
Ik ben sowieso alleen te vinden via gemeenschappelijke vrienden.
Ik gebruik niet eens mijn volledige echte naam.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O
[..]
Ik denk eerder bij jou.
[..]
Ik ben sowieso alleen te vinden via gemeenschappelijke vrienden.
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik gebruik niet eens mijn volledige echte naam.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik gebruik niet eens mijn volledige echte naam.
Rick Astley.quote:
Correct en tevens juistquote:Op woensdag 28 september 2011 21:59 schreef Oceanview het volgende:
Huppel is vrienden met yvonne zie ik.
Geweldig nummerquote:
quote:
quote:
Trust me ik ben serieus.quote:
HOIIIIIquote:
Ik was al weg, sorryquote:Op woensdag 28 september 2011 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom mij ook ff brengen![]()
JPS rood van 6,50 aub
Verdommequote:
Oei, geef mij die kus maar.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
KIJK DALANDO JE HOEFT NIET 2X HALLON TE ZEGGEN!!
Hoe kan je je omgeving dat nou aandoen.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trust me ik ben serieus.
Dat nummer is zelfs mn ringtone
Leger Des Spaghettimonsters voor carquote:Op woensdag 28 september 2011 22:03 schreef Dalando het volgende:
wat is een LDSvc.exe? Het is bij mij iets nieuws.
Weet je hoe leuk!quote:Op woensdag 28 september 2011 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe kan je je omgeving dat nou aandoen.
http://systemexplorer.net/db/ldsvc.exe.htmlquote:Op woensdag 28 september 2011 22:03 schreef Dalando het volgende:
wat is een LDSvc.exe? Het is bij mij iets nieuws.
Ik zag maandag een bejaarde dronken man over zn rollator vallenquote:Op woensdag 28 september 2011 22:04 schreef Spouwerranger het volgende:
Net door zo'n vaag straat, staan er een man of 6, allemaal straalbezopen te wachten op een andere kerel die in een lege kliko stond te zeiken. Ik liep er langs, zei hij: 'soo, wel alles erin he'
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |