De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo lekkerdingetje van mequote:Op woensdag 28 september 2011 19:42 schreef Boterbartje het volgende:
Wat is deze voorn TT verdullebatje
Garpje bietsj, no hate!
Tevens net lekker ijsje gegeten
Ik denk al....quote:Op woensdag 28 september 2011 19:42 schreef Boterbartje het volgende:
Wat is deze voorn TT verdullebatje
Garpje bietsj, no hate!
Tevens net lekker ijsje gegeten
lekkerquote:Op woensdag 28 september 2011 19:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik ga zo een maiskolf opknabbelen en dan weer serie kijken hoi hoi
haten op wp7, beste OS ooitquote:Op woensdag 28 september 2011 19:44 schreef speedking het volgende:
http://nieuws.nl.msn.com/(...)nthuld?img=0#gallery
windows phones![]()
Hai mooierd!quote:Op woensdag 28 september 2011 19:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hallo lekkerdingetje van mekussiekroel
Boter is nou eenmaal klef als het buiten de koelkast heeft gestaanquote:Op woensdag 28 september 2011 19:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Boter en Pam, kan het nog kleffer.
Tfoe.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Boter is nou eenmaal klef als het buiten de koelkast heeft gestaan
windows mobile phone adoreren erger kan niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:47 schreef Boterbartje het volgende:
HTC titan met 4.7 inch scherm
WP7 MANGO met Whatsapp en al die shit
WP7
trouwens 4.7" ..krijgen we volgend jaar soms laptops voor in de broekzak?
Je hebt het gemaaktquote:Op woensdag 28 september 2011 19:44 schreef speedking het volgende:
boys ik ben officieel pupillenscheidsrechter
Wat schattigquote:Op woensdag 28 september 2011 19:50 schreef speedking het volgende:
[..]
ja hea liep er alleen stage en ze zagen me wel zitten!
Hahahhaquote:Op woensdag 28 september 2011 19:51 schreef speedking het volgende:
[..]
nee grapje iedereen kreeg die certificaat
pupillen scheidsrechter(1 iemand kreeg niet)quote:Op woensdag 28 september 2011 19:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hahahha
Waarvoor certificaat
okequote:Op woensdag 28 september 2011 19:52 schreef speedking het volgende:
[..]
pupillen scheidsrechter(1 iemand kreeg niet)
een onvolledig os adorerenquote:
onvolledig osquote:Op woensdag 28 september 2011 19:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
een onvolledig os adoreren
Tevens windows mobile en windows phone door elkaar halen
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:54 schreef Intronic het volgende:
Onvolledig OS.
Microsoft heeft 6 keer eerder geprobeerd iets te maken van Windows Mobile, nu is het eindelijk niet afschuwelijk. Maar goed, mwa.
wil je wel hequote:Op woensdag 28 september 2011 19:53 schreef speedking het volgende:
[..]
heb k nu status, krijg k nu jou msn
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet voor iedereen spreken. Niet dat ik MK niet mag, maarrrrrr
jij bent anti-generaliseringquote:Op woensdag 28 september 2011 19:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet voor iedereen spreken. Niet dat ik MK niet mag, maarrrrrr
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:01 schreef coban het volgende:
Mk is een bitch.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHhhHahHhaha evil laugh.
OMG wat doe je :Squote:Op woensdag 28 september 2011 20:01 schreef coban het volgende:
Mk is een bitch.
MK laten huilen.quote:
Jij altijd.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit was een hosseltruc, mag ik nu je msn
Ik moest huilen toen ik dit lasquote:Op woensdag 28 september 2011 20:01 schreef coban het volgende:
Mk is een bitch.
oh oh zeg niet iedereen!!:squote:Op woensdag 28 september 2011 20:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij altijd.
[..]
Ik moest huilen toen ik dit las
Yes, nu ben ik de boiiis voorquote:Op woensdag 28 september 2011 20:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij altijd.
[..]
is haramquote:Op woensdag 28 september 2011 20:05 schreef speedking het volgende:
[..]
oh oh zeg niet iedereen!!:s
mag knu ook?
OMGquote:Op woensdag 28 september 2011 20:04 schreef speedking het volgende:
[..]
k kijk stiekem(en je hebt geen UI)
ga haten, iOS had dat ook hoor? Nu is mango een van de meest stabiele en logische OSsen. Android is onvolledig, zit ondertussen al op 2.3.. (neejoh waarom wel over updates, ehm 1 update hebben ipv al die updates van android? en android consumeert ook niet vet veel batterylife he?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:55 schreef Intronic het volgende:
Tevens, een update nodig hebben om te kunnen knippen en plakken![]()
.
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ga haten, iOS had dat ook hoor? Nu is mango een van de meest stabiele en logische OSsen. Android is onvolledig, zit ondertussen al op 2.3.. (neejoh waarom wel over updates, ehm 1 update hebben ipv al die updates van android? en android consumeert ook niet vet veel batterylife he?
Haten op WP7
Dit voornoemde bericht is incorrectquote:Op woensdag 28 september 2011 20:11 schreef Plastic_zak het volgende:
Boterbartje haat mij helemaal omdat ik een keer een TR op een van zijn posts heb gedaan
MK IK HOU VAN JE NIET HUILENquote:Op woensdag 28 september 2011 20:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij altijd.
[..]
Weetiktogggquote:Op woensdag 28 september 2011 20:13 schreef coban het volgende:
[..]
MK IK HOU VAN JE NIET HUILEN
@pz jahaikweet
mijn moeder zei hetzelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:17 schreef mc-Piel het volgende:
Heeeeey, Trollscience z'n UI is weg!!!
hahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom doe je zo onaardig tegen Trollscience??quote:
Haaaa, dag Mr. Chronic Smile!quote:
Omdat Trollscience een nog grotere mongool dan mij isquote:Op woensdag 28 september 2011 20:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Waarom doe je zo onaardig tegen Trollscience??![]()
Ik zal even een TR doen.
Ligt aan jou, Druk op ctrl en sroll omhoog.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ligt het aan mij of is FOK! opeens bij iedereen kleiner?![]()
Als in kleinere lettertjes enz. Ik kan dat toch niet lezen op mn mininetbook
Merk geen verschil hier.....quote:Op woensdag 28 september 2011 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ligt het aan mij of is FOK! opeens bij iedereen kleiner?![]()
Als in kleinere lettertjes enz. Ik kan dat toch niet lezen op mn mininetbook
Haha, het ligt niet aan mijquote:Op woensdag 28 september 2011 20:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Piel
Mijn klasgenoten zeggen nu ook van dat ik altijd lach enzo
Ik was eerst ook in die veronderstelling, maar begin toch te twijfelen.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat Trollscience een nog grotere mongool dan mij is
Same here. Heb dat alleen wel gecombineerd met dit topicquote:Op woensdag 28 september 2011 20:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb de hele dag aan het huiswerk gezeten![]()
Tijd voor ontspanning
En wat als je geen scrollknop hebt?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ligt aan jou, Druk op ctrl en sroll omhoog.
Mama Beer!quote:
Ik heb gespijbeld en ben daarna de stad ingegaan met een vriendin.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb de hele dag aan het huiswerk gezeten![]()
Tijd voor ontspanning
Dan druk je op +quote:Op woensdag 28 september 2011 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wat als je geen scrollknop hebt?
Hehequote:Op woensdag 28 september 2011 20:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Same here. Heb dat alleen wel gecombineerd met dit topic
Even de schoolinspectie bellen.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mama Beer!![]()
[..]
Ik heb gespijbeld en ben daarna de stad ingegaan met een vriendin.
En dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Even de schoolinspectie bellen.
gr gr
NAZI ALERTquote:Op woensdag 28 september 2011 20:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Even de schoolinspectie bellen.
gr gr
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
welke liedjequote:Op woensdag 28 september 2011 20:26 schreef coban het volgende:
Heeeeeeeeyoo imma Gigolooooodeze lyrics
Ben jij een man?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:26 schreef coban het volgende:
Heeeeeeeeyoo imma Gigolooooodeze lyrics
Verkapt ik heb een vriendin.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mama Beer!![]()
[..]
Wat nou? Het was óf 2 blokuren Nederlands óf 1 blokuur Nederlands en dan spijbelen. Wat zou jij kiezen?quote:
Je neukt ze niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb wel meerdere vriendinnen.
Je zei het zelf ookquote:Op woensdag 28 september 2011 20:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat nou? Het was óf 2 blokuren Nederlands óf 1 blokuur Nederlands en dan spijbelen. Wat zou jij kiezen?
Als we in 1943 zouden leven, was ie een nsb-er geweestquote:Op woensdag 28 september 2011 20:27 schreef mc-Piel het volgende:
P_z z'n roots komen naar boven hier.
4 uur Nederlands?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat nou? Het was óf 2 blokuren Nederlands óf 1 blokuur Nederlands en dan spijbelen. Wat zou jij kiezen?
Je lichaam vergiftigen met alcoholquote:Op woensdag 28 september 2011 20:30 schreef Spouwerranger het volgende:
Booh, wat is een ijskoud biertje toch lekker als je fucking dorst heb![]()
Ja, ik moest zeggen dat ik een afspraak bij het Centrum Autisme had, dat was echt heel moeilijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:30 schreef coban het volgende:
Voor rez moet het wel een hele opgave zijn geweest om te spijbelen zeg.
Ik ken het jaquote:Op woensdag 28 september 2011 20:30 schreef Spouwerranger het volgende:
Hoezo, wat doe je anders op FOK! ?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik moest zeggen dat ik een afspraak bij het Centrum Autisme had, dat was echt heel moeilijk.
DM mij ook ff eentje danquote:Op woensdag 28 september 2011 20:30 schreef Spouwerranger het volgende:
Dus je was niet eens ongeoorloofd afwezig?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik moest zeggen dat ik een afspraak bij het Centrum Autisme had, dat was echt heel moeilijk.
Je vergiftigt je lichaam met alles wat je tot je neemt, dus boeiend.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Je lichaam vergiftigen met alcohol
Ik niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je vergiftigt je lichaam met alles wat je tot je neemt, dus boeiend.
Dan heeft Rez niet gespijbeldquote:Op woensdag 28 september 2011 20:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dus je was niet eens ongeoorloofd afwezig?
Ik had dus geen afspraak.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dus je was niet eens ongeoorloofd afwezig?
Dat was toch, omdat je dan indirect impliceert dat het eten waarschijnlijk smerig is?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Smakelijk eten zeggen is onbeleefd.
Bijna, je impliceert dat het eten mogelijk smerig zou kunnen zijnquote:Op woensdag 28 september 2011 20:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat was toch, omdat je dan indirect impliceert dat het eten waarschijnlijk smerig is?
Waar doel je op?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hoezo, wat doe je anders op FOK! ?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 28 september 2011 20:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Bijna, je impliceert dat het eten mogelijk smerig zou kunnen zijn!
Jezelf wijs maken dat je een leven hebtquote:Op woensdag 28 september 2011 20:36 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb gewoon een leven en ik post hier soms om jullie lastig te vallen ha ha.
Ik FOK! vaak mobiel.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jezelf wijs maken dat je een leven hebt![]()
Klopt, of dat de persoon in kwestie niet smakelijk zou kunnen eten.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Bijna, je impliceert dat het eten mogelijk smerig zou kunnen zijn!
Wat een onzin.quote:Voor Future Daily heeft Metro me gevraagd een blik op de verre toekomst te werpen: 2031. Omdat ik geen LSD gebruik noch een omgebouwde DeLorean DMC-1 bezit leek dat me een moeilijke opgave, totdat ik het internet opdook. Daar kun je namelijk al precies lezen wat er met ons gaat gebeuren. Voor wie nog niet op de hoogte was, hierbij een kleine update.
De kans is groot dat je niks aan deze column hebt, want in 2031 leef je waarschijnlijk niet meer. Tegen die tijd is er namelijk sprake van de Nieuwe Wereldorde, die in 2012 door het eeuwenoude broederschap der Illuminaten is opgericht. Door middel van vaccinaties hebben ze toen stiekem 95 procent van de bevolking onvruchtbaar gemaakt, waardoor er in 2031 nog maar 500 miljoen mensen op aarde wonen. Leven in 2031 is zorgelozer dan ooit: je wordt veilig in de gaten gehouden via een geïmplanteerde chip en alles in je leven, van je baan tot je huwelijkspartner en je avondmenu wordt door de Illuminati uitgekozen.
En je zou wel gek zijn om daar tegenin te gaan, want bij de kleinste ongehoorzaamheid wordt je chip gedeactiveerd. En zonder chip ben je kansloos: niet alleen is je identiteit en bank aan de chip gekoppeld, ook de deuren werken op chips: een ongehoorzame burger is dus verdoemd om te verrotten op zijn slaapkamer.
Niet dat iemand erover zou peinzen om tegen wat dan ook in te gaan: door alle hersenceldodende chemicaliën in het kraanwater is geen enkele burger nog in staat om zelfstandig na te denken. Artiesten bestaan dus ook niet meer, op Lady Gaga en de rest van de MTV-familie na: zij mochten blijven leven, omdat zij met hun hersenspoelende muziek de Illuminati groot hebben gemaakt. Maar nu ze niet meer druk hoeven te zijn met ogen afdekken voor fotoshoots, hebben ze toch niks te doen, daarom heeft de Illuminati hen alvast naar de maan gestuurd.
Zodra de artiesten daar ook alle Aliens hebben gehersenspoeld, zal de Illuminati uitbreiden: want wie neemt genoegen met een Nieuwe Wereldorde als een Nieuwe Ruimteorde ook mogelijk is? Kortom: er staat de wereld heel wat te wachten voordat het 2031 is. P.S. Niets hiervan is waar. Deze column moest ik van de Illuminati schrijven zodat jullie denken dat het niet waar is. En ook dat is niet waar. En ook dat is niet waar. En ook dat is niet waar.
Precies, omdat deze daar mentaal/fysiek mogelijk niet toe in staat is.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Klopt, of dat de persoon in kwestie niet smakelijk zou kunnen eten.
Met een postgemiddelde van 204 per dag.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
ik op mijn pcquote:Op woensdag 28 september 2011 20:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja dus? Ik zit meestal te fokken op mijn laptop
Lijkt me beter als je die telefoon weg doet.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
dat gaa idd niet heaquote:Op woensdag 28 september 2011 20:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Met een postgemiddelde van 204 per dag.
Dan kan ik ook met vrienden of chimeids zijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja dus? Ik zit meestal te fokken op mijn laptop
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:37 schreef Rezania het volgende:
Illuminatie toekomst:
[..]
Wat een onzin.
Die mensen die dit soort onzin verzinnen, hebben echt niks beters te doen.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:37 schreef Rezania het volgende:
Illuminatie toekomst:
[..]
Wat een onzin.
Dan ben je wel een heel erge autist als je dan gaat FOK!ken.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan kan ik ook met vrienden of chimeids zijn.
gr gr
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:40 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan ben je wel een heel erge autist als je dan gaat FOK!ken.
Ja, kan, maar ik geloof er niks van.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan kan ik ook met vrienden of chimeids zijn.
gr gr
/carequote:Op woensdag 28 september 2011 20:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, kan, maar ik geloof er niks van.
Chimeidzquote:Op woensdag 28 september 2011 20:44 schreef Boterbartje het volgende:
P_z is autist want gaat FOK!ken als hij bij chimeids is. FOK!ken doe je thuis na het werk, onderweg alleen in de trein en op school onder saaie lessen. Niet als je chicks hosselt
P_z
Mama Beer, mag ik klapjes krijgen van coban?quote:
Jij mag het ook doen hoor. Mijn linkerarm begint een beetje moe te worden van al dat spanken.quote:
Graag zelfsquote:Op woensdag 28 september 2011 20:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mama Beer, mag ik klapjes krijgen van coban?
Okeee even knuppel pakken!quote:Op woensdag 28 september 2011 20:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij mag het ook doen hoor. Mijn linkerarm begint een beetje moe te worden van al dat spanken.
Geloof jij erin dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:47 schreef coban het volgende:
Haten op complottheorieen.
Mensen die daar niet in geloven zijn naief. Nja. Vind ik dan.
Vind ik ook. Die zijn gehersenspoeld.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:47 schreef coban het volgende:
Er zijn genoeg complottheorieën die elkaar compleet tegenspreken, welke geloof je dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:47 schreef coban het volgende:
De helft van die complottheorieen zijn gewoon trolls om die serieuze nutcases voor de gek te houden. Met hun illuminatiquote:Op woensdag 28 september 2011 20:47 schreef coban het volgende:
Nee, niet met de knuppel.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:47 schreef coban het volgende:
[..]
Okeee even knuppel pakken!
@rez ik zag je edit.
chemtails bestaan,geld maakt ons slaven, we worden altijd in de gaten gehouden, er is een groepje mensen dieooit de wereld overnemenquote:Op woensdag 28 september 2011 20:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De helft van die complottheorieen zijn gewoon trolls om die serieuze nutcases voor de gek te houden. Met hun illuminati
Ga er wat tegen doen dan.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
chemtails bestaan,geld maakt ons slaven, we worden altijd in de gaten gehouden, er is een groepje mensen dieooit de wereld overnemen
Nee, nee, nee en nee.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
chemtails bestaan,geld maakt ons slaven, we worden altijd in de gaten gehouden, er is een groepje mensen dieooit de wereld overnemen
HIER geloof ik dus niet inquote:Op woensdag 28 september 2011 20:51 schreef Plastic_zak het volgende:
En ooit komt er een.neppe aanval van aliens.
Nee, dat wil ik helemaal niet!quote:Op woensdag 28 september 2011 20:51 schreef coban het volgende:
Ik geloof niet alle uiteraard.
@rez: oh jawel meneertje. Ik ga je kapothard knuppelen.
Sowieso David Guetta.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:56 schreef coban het volgende:
Nothing really matters - wil.i.am david guetta
Ja he.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:59 schreef Plastic_zak het volgende:
de overheid gebruikt ook elektronische wapens op ons om onze gedachten te lezen en te veranderen.
DOE EENS NORMAAL MANquote:Op woensdag 28 september 2011 20:59 schreef Plastic_zak het volgende:
de overheid gebruikt ook elektronische wapens op ons om onze gedachten te lezen en te veranderen.
Mijn gedachte is veranderd in jou haten.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:59 schreef Plastic_zak het volgende:
Nee.quote:
Verstond ik, jammer.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee.
Het is:
Take me away, a secret place
A sweet escape, take me away
Take me away to better days
Take me away, a hiding place
Ze doen het niet altijd.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:03 schreef JApieman het volgende:
P_z waarom beïnvloeden ze jouw gedachten dan niet zo dat je hier niet aan denkt?
was op tv.quote:
Beste stukje.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:04 schreef Rezania het volgende:
Take me away (take me away),
A secret place (a secret place),
A sweet escape (a sweet escape),
Take me away (take me away).
To a better day (to a better day),
A hiding place (a hiding place).
Doe dit in een spoilerquote:Op woensdag 28 september 2011 21:04 schreef Rezania het volgende:
ooh, yeah, yeah, yeah..
I got a pocket, got a pocket full of sunshine
I got a love and I know that it's all mine
oh, woah..
Do what you want but you're never gonna break me,
Sticks and stones are never gonna shake me
no, woah..
oh, woah..
Wish that you could but you ain't gonna own me
Do anything you want, you can't slow me down..
oh, no
oh, woah..
Do what you want but you're never gonna break me,
Sticks and stones are never gonna shake me
no, woah..
There's a place that I go that nobody knows,
Where the rivers flow,
And I call it home.
And there's no more lies.
In the darkness, there's this light.
And nobody cries.
There's only butterflies.
The sun is on my side.
Take me for a ride.
I smile up to the sky.
I know I'll be all right.
The sun is on my side.
Take me for a ride.
I smile up to the sky.
I know I'll be all right.
quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:08 schreef Ezechielk het volgende:
We're no strangers to love, you know the rules and so do I
A full commitments what I'm thinking of
You wouldn't get this from any other guy.
I just wanna tell you how I'm feeling, gotta make you understand.
Never gonna give you up, never gonna let you down
Never gonna run around and desert you
Never gonna make you cry, never gonna say goodbye
Never gonna tell a lie and hurt you.
We've known each other for so long
Your heart's been aching, but you're too shy to say it
Inside we both know what's been going on
We know the game and we're gonna play it.
And if you ask me how I'm feeling, don't tell me you're too blind to see.
(Ooh, give you up, ooh, give you up)
Never gonna give, never gonna give (Give you up)
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik pauzeerde even en toen pauzeerde hij op dat.
Baasquote:Op woensdag 28 september 2011 21:08 schreef Ezechielk het volgende:
We're no strangers to love, you know the rules and so do I
A full commitments what I'm thinking of
You wouldn't get this from any other guy.
And if you ask me how I'm feeling, don't tell me you're too blind to see.
(Ooh, give you up, ooh, give you up)
quote:
DAAAAR MOET EEN PIEMOL INquote:Op woensdag 28 september 2011 21:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik pauzeerde even en toen pauzeerde hij op dat.
Jij bent homo.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
DAAAAR MOET EEN PIEMOL IN
quote:
quote:
quote:
Wat een baas.quote:AMSTERDAM (ANP) - Hij mag met zijn 14 jaar nog geen enkele club in, maar Erik van den Boom zou wel eens heel groot kunnen worden als dj en producer onder de naam Erik Arbores. De Schiedammer bracht deze week op het label van top-dj Armin van Buuren zijn debuutalbum Take it uit.
Take it was al na een dag het meest gedownloade album op iTunes. De single Bliss kwam woensdag binnen op 95 in een tussenstand van de Single top 100.
Erik wordt met recht een wonderkind genoemd. Vorig jaar kwam hij in het nieuws door als 13-jarige zijn gymnasiumdiploma te halen. Inmiddels studeert hij technische natuurkunde aan de TU Delft.
Combineren
Zo'n studie kost zelfs een wonderkind veel tijd, maar zijn muziekcarrière hoeft daar volgens Erik niet onder te lijden. ,,Deze week is het extra druk, want ik heb veel toetsen juist nu het album net uit is, maar het wordt binnenkort weer rustiger met school.'' Hij hoopt dat hij nooit hoeft te kiezen tussen studie en muziek. ,,Het zou heel grappig zijn als ik over een paar jaar doordeweeks in pak op de universiteit loop en in het weekend naar de hipste clubs op Ibiza vlieg om te draaien.''
Succes met zijn muziek geeft de puber wel een grotere kick dan hoge cijfers halen. ,,Ik kan er niets aan doen dat ik slim ben, dus daar ben ik niet trots op. Maar als ik succes heb met mijn muziek, heb ik dat helemaal zelf bereikt.''
Zijn droom is werken met de grootste sterren, zoals Lady Gaga, Katy Perry en Rihanna. Maar dat hij door zijn leeftijd voorlopig nog even is veroordeeld tot zijn zolderkamer, komt hem ook wel goed uit. ,,Het is nu nog lekker rustig. Genoeg tijd om nog beter te worden. De rest komt wel.''
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:15 schreef speedking het volgende:
[..]
hij kwam laatst op ned 3wat hij had gemaakt
Ja, dat is het belangrijkste gegeven natuurlijk, dat is wat hem baas maakt.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:15 schreef mc-Piel het volgende:
Jaja, een delftse student. Die zijn altijd baas
Wat probeer je te zeggen? Dat je niet homo bent en bij me weg gaat?quote:
In die scene wel.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:16 schreef Trollscience het volgende:
"Zijn droom is werken met de grootste sterren, zoals Lady Gaga, Katy Perry en Rihanna."
Dat sterren noemen
quote:
Tjezus, dat engelsquote:He has its Gymnasium dilpoma already!! He is now on a university
tonyheuvel 1 uur geleden
quote:
ja dat hoorde ik hem ook zeggen was idd wat minderquote:Op woensdag 28 september 2011 21:16 schreef Trollscience het volgende:
"Zijn droom is werken met de grootste sterren, zoals Lady Gaga, Katy Perry en Rihanna."
Dat sterren noemen
Inderdaad, zeer triest.quote:
Ok, leuk geweest.quote:
Die naam doet me hier aan denken:quote:Op woensdag 28 september 2011 21:18 schreef mc-Piel het volgende:
Mwoah, vind het nummer niet zo spannend.
Dan vind ik dit indrukwekkender:
Dj is 14, vocals --- > chick van 14 of 15. Fucking bizar.
Dat is ook een bazennummerquote:Op woensdag 28 september 2011 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die naam doet me hier aan denken:
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, zeer triest.Maar het is ook triest dat jij Engels zonder hoofdletter schrijft.
Wie is rikky?quote:Op woensdag 28 september 2011 21:20 schreef Boterbartje het volgende:
ik vind het echt zielig voor rikky
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
ENG BEEST
IN DECOLLETÉ
IK HAD HET!!
Ik hoop dat jij ook een eng insectbeest met vleugels en poten tussen je tieten krijgtquote:
Hé, ik ben die enige die Spouwer Mama Beer mag noemen! Begrepen?quote:
Alles goed?quote:
gtst jeweettochquote:
dat was ik ggg wat noem je me een eng beestquote:Op woensdag 28 september 2011 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij ook een eng insectbeest met vleugels en poten tussen je tieten krijgt
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij ook een eng insectbeest met vleugels en poten tussen je tieten krijgt
Kan niet in boerka.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oke papa beerquote:Op woensdag 28 september 2011 21:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hé, ik ben die enige die Spouwer Mama Beer mag noemen! Begrepen?
Pomp?quote:Op woensdag 28 september 2011 21:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Echt zo typisch. Winkels zijn net dicht in het centrum, is m'n vloei op FUUUU
jullie zijn al half uurtje bezig ofso en nu pas gedag zeggenquote:Op woensdag 28 september 2011 21:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou, het kan beter, maar het gaat niet slecht. En met jou?
Stop dan gewoon met roken, dan heb je dit soort problemen niet meer.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Echt zo typisch. Winkels zijn net dicht in het centrum, is m'n vloei op FUUUU
Alles kanquote:Op woensdag 28 september 2011 21:23 schreef coban het volgende:
Ohnee, kan toch nooit gebeuren bij mij mevrouw huppelmuts![]()
nu wel.quote:
ja dusquote:Op woensdag 28 september 2011 21:23 schreef speedking het volgende:
[..]
jullie zijn al half uurtje bezig ofso en nu pas gedag zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |