Wie is rikky?quote:Op woensdag 28 september 2011 21:20 schreef Boterbartje het volgende:
ik vind het echt zielig voor rikky
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
ENG BEEST
IN DECOLLETÉ
IK HAD HET!!
Ik hoop dat jij ook een eng insectbeest met vleugels en poten tussen je tieten krijgtquote:
Hé, ik ben die enige die Spouwer Mama Beer mag noemen! Begrepen?quote:
Alles goed?quote:
gtst jeweettochquote:
dat was ik ggg wat noem je me een eng beestquote:Op woensdag 28 september 2011 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij ook een eng insectbeest met vleugels en poten tussen je tieten krijgt
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij ook een eng insectbeest met vleugels en poten tussen je tieten krijgt
Kan niet in boerka.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oke papa beerquote:Op woensdag 28 september 2011 21:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hé, ik ben die enige die Spouwer Mama Beer mag noemen! Begrepen?
Pomp?quote:Op woensdag 28 september 2011 21:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Echt zo typisch. Winkels zijn net dicht in het centrum, is m'n vloei op FUUUU
jullie zijn al half uurtje bezig ofso en nu pas gedag zeggenquote:Op woensdag 28 september 2011 21:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou, het kan beter, maar het gaat niet slecht. En met jou?
Stop dan gewoon met roken, dan heb je dit soort problemen niet meer.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Echt zo typisch. Winkels zijn net dicht in het centrum, is m'n vloei op FUUUU
Alles kanquote:Op woensdag 28 september 2011 21:23 schreef coban het volgende:
Ohnee, kan toch nooit gebeuren bij mij mevrouw huppelmuts![]()
nu wel.quote:
ja dusquote:Op woensdag 28 september 2011 21:23 schreef speedking het volgende:
[..]
jullie zijn al half uurtje bezig ofso en nu pas gedag zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |