Nee, niet met de knuppel.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:47 schreef coban het volgende:
[..]
Okeee even knuppel pakken!
@rez ik zag je edit.
chemtails bestaan,geld maakt ons slaven, we worden altijd in de gaten gehouden, er is een groepje mensen dieooit de wereld overnemenquote:Op woensdag 28 september 2011 20:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De helft van die complottheorieen zijn gewoon trolls om die serieuze nutcases voor de gek te houden. Met hun illuminati
Ga er wat tegen doen dan.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
chemtails bestaan,geld maakt ons slaven, we worden altijd in de gaten gehouden, er is een groepje mensen dieooit de wereld overnemen
Nee, nee, nee en nee.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
chemtails bestaan,geld maakt ons slaven, we worden altijd in de gaten gehouden, er is een groepje mensen dieooit de wereld overnemen
HIER geloof ik dus niet inquote:Op woensdag 28 september 2011 20:51 schreef Plastic_zak het volgende:
En ooit komt er een.neppe aanval van aliens.
Nee, dat wil ik helemaal niet!quote:Op woensdag 28 september 2011 20:51 schreef coban het volgende:
Ik geloof niet alle uiteraard.
@rez: oh jawel meneertje. Ik ga je kapothard knuppelen.
Sowieso David Guetta.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:56 schreef coban het volgende:
Nothing really matters - wil.i.am david guetta
Ja he.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:59 schreef Plastic_zak het volgende:
de overheid gebruikt ook elektronische wapens op ons om onze gedachten te lezen en te veranderen.
DOE EENS NORMAAL MANquote:Op woensdag 28 september 2011 20:59 schreef Plastic_zak het volgende:
de overheid gebruikt ook elektronische wapens op ons om onze gedachten te lezen en te veranderen.
Mijn gedachte is veranderd in jou haten.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:59 schreef Plastic_zak het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |