Voor mij ook geen T-Mobile meer, ik ga er van uit dat de nieuwe iPhone wel direct bij KPN oid komt, dan neem ik hem daar. Wat heb je aan een telefoon als je er niet mee kan bellen door geen bereik?quote:Op woensdag 28 september 2011 07:45 schreef Godtje het volgende:
Wat zal ik doen mensen?!?!
4 okt aankondeging nieuwe iPhone. Zal hij exclusief zijn voor T-Mobile voor langere of kortere periode?
Welke heeft tegenwoordig het beste abo voor internet.
Na 2 jaar t-mobile hel, 2 jaar geroepen dat nooit meer.
En dat meen ik nog wel.
Maar wil wel de nieuwe iPhone. Met een goed abo
Mijn punt.quote:Op woensdag 28 september 2011 07:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor mij ook geen T-Mobile meer, ik ga er van uit dat de nieuwe iPhone wel direct bij KPN oid komt, dan neem ik hem daar. Wat heb je aan een telefoon als je er niet mee kan bellen door geen bereik?
Mensen die de term consuminderen bezigen zouden dan ook een nekschot moeten krijgen.quote:Op woensdag 28 september 2011 07:55 schreef Sgt.Warlock het volgende:
je zit dus wel nog steeds vast in consumeren ipv consuminderen
Ik wil geen T-Mobile meer!quote:Op woensdag 28 september 2011 07:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn punt.
Al hebben precies nu mensen iets minder vaak dat ze gelijk naar mijn voicemail gaan.
In het begin was het echt bijna bij elk telefoontje dat mensen 2 of 3 keer moesten bellen.
Maar die haat is blijven hangen. Maar ik ben bang dat als hij exclusief bij t-mobile komt dat ik wel eens kan zwichten
Wie wel.quote:
Je wordt anders genaaid alsof het een grote neger is.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:02 schreef Cue_ het volgende:
t-mobile..nooit gehad en ga het ook niet nemen
Nee hoor, we zouden best wel eens zuiniger om mogen gaan met alle grondstoffen.quote:Op woensdag 28 september 2011 07:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mensen die de term consuminderen bezigen zouden dan ook een nekschot moeten krijgen.
Daar krijg je toch spontaan jeuk van,
Niet geïnteresseerdquote:Op woensdag 28 september 2011 08:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je wordt anders genaaid alsof het een grote neger is.
Ik zie een telefoon niet als totaal overbodig dus je verhaal gaat al niet op.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:05 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Nee hoor, we zouden best wel eens zuiniger om mogen gaan met alle grondstoffen.
Zeker als die dingen totaal overbodig zijn .
Mijn verhaal gaat wel op, want je hebt al een telefoon die goed werkt, dus waarom zou jequote:Op woensdag 28 september 2011 08:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zie een telefoon niet als totaal overbodig dus je verhaal gaat al niet op.
Wat weet jij van mijn huidige telefoon?quote:Op woensdag 28 september 2011 08:12 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Mijn verhaal gaat wel op, want je hebt al een telefoon die goed werkt, dus waarom zou je
perse een ander nodig hebben.... Dus om een nieuwe aan te schaffen is overbodig.
Dat.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:02 schreef Cue_ het volgende:
t-mobile..nooit gehad en ga het ook niet nemen
Vlug! Zet je computer uit, wees zuinig met energie!quote:Op woensdag 28 september 2011 08:05 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Nee hoor, we zouden best wel eens zuiniger om mogen gaan met alle grondstoffen.
Zeker als die dingen totaal overbodig zijn .
Of jezelf. Dat scheelt pas grondstoffen!quote:Op woensdag 28 september 2011 08:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vlug! Zet je computer uit, wees zuinig met energie!
Al meer dan 12 jaar bij Vodafone (Libertel), nooit problemenquote:Op woensdag 28 september 2011 08:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wie wel.
Van mij mogen ze kapot. Of in elk geval een flink stuk kleiner worden.
Ditzelfde voor vodafone.
KPN heeft ook zo zijn gebreken maar mijn voorkeur gaat toch uit naar een HI abo
Deze man spreekt waarheidquote:Op woensdag 28 september 2011 08:12 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Mijn verhaal gaat wel op, want je hebt al een telefoon die goed werkt, dus waarom zou je
perse een ander nodig hebben.... Dus om een nieuwe aan te schaffen is overbodig.
He, medeziekerd!quote:
En je gaat er nooit overheen omdat je nooit ontvangst hebt.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
t-mobile heeft wel 1 ding wat me aanstaat.. Zodra je over je data bundel heen gaat schroeven ze de snelheid terug in plaats van direct dik geld te vangen.
Nee ik ook zelden.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:03 schreef Kreator het volgende:
Ik meld me niet zo vaak ziek, maar kan niet zeggen dat ik nooit verkouden ben.
Ik ook al een eeuwigheid, en een tevreden klant.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al meer dan 12 jaar bij Vodafone (Libertel), nooit problemen
Nokia en vrolijk in één zin, ik wist niet dat het kon.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ook al een eeuwigheid, en een tevreden klant.
Kreeg gisteren een SMSje dat ik weer kan verlengen, ga denk ik voor sim only en ga gewoon vrolijk verder met mijn Nokia N73.
Ik zit vol verrassingen.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Nokia en vrolijk in één zin, ik wist niet dat het kon.
Dat. Ze kunnen net zo goed onbeperkt internet aanbieden, dat kunnen ze toch niet leveren.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
En je gaat er nooit overheen omdat je nooit ontvangst hebt.
quote:Op woensdag 28 september 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
Ok, ik denk dat ik nu wel een nieuwe foon wil hebben
De SonyEricsson nieuwe Android met Walkman ziet er wel heel tofjes uit.
Waarom was er in eerste instantie al leakage?quote:Op woensdag 28 september 2011 09:24 schreef Kreator het volgende:
Ik heb ook al jaren vodafone. Ben er middelmatig tevreden over. KPN was beter (maar duurder).
Kan wel zeggen dat ik die Galaxy S2 nog steeds veel beter vind dan de iPhone. Zeker met de nieuwe update waardoor er minder batteryleakage is.
Ze jatten net zo goed van Samsung. Het gaat over en weer.quote:
Waarom kan ik niet bluetoothen naar een iPhone toestel?quote:Op woensdag 28 september 2011 09:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom was er in eerste instantie al leakage?
Ik snap niet wat er nieuw aan is want hij zit al op de iPhone.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze jatten net zo goed van Samsung. Het gaat over en weer.
http://tweakers.net/nieuw(...)oor-spraakinput.html
"De zogeheten Assistant-feature wordt aangezet door de home-knop lang in te drukken, waarna commando's kunnen worden ingesproken."
Echt wel. Ik spreek hele smsjes en verhalen in, die moeiteloos 1 op 1 over worden gezet. Ideaal.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:30 schreef Godtje het volgende:
Volgens mij gaat dat nooit wat worden.
Ik zal het gaan testen als ik mijn nieuwe phone hebquote:Op woensdag 28 september 2011 09:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Echt wel. Ik spreek hele smsjes en verhalen in, die moeiteloos 1 op 1 over worden gezet. Ideaal.
Ik vind het vooral mooi dat je ermee kunt bellen.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:33 schreef Cue_ het volgende:
Het mooie van een telefoon is dat je heel veel acties in stilte kan doen. Ik zie me op kantoor echt geen berichten inspreken bv
Als je elk woord dat je zegt nog een keer moet controleren of het wel goed is gegaan gaat het nut (snelheid) wel heel hard achteruit.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:35 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb het even geprobeerd. Hij maakt 'rose' van 'piranas are verocious'. 'This is a test' ging wel goed overigens
Ik tiep wel
Mijn spraakherkenning maakt zelden fouten.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je elk woord dat je zegt nog een keer moet controleren of het wel goed is gegaan gaat het nut (snelheid) wel heel hard achteruit.
piranhas are ferocious?quote:Op woensdag 28 september 2011 09:35 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb het even geprobeerd. Hij maakt 'rose' van 'piranas are verocious'. 'This is a test' ging wel goed overigens
Ik tiep wel
https://market.android.co(...)eature=search_resultquote:Op woensdag 28 september 2011 09:57 schreef Godtje het volgende:
Maar goed ik neem natuurlijk een iPhone voor Angry birds.
De rest is bijzaak.
Dat. Maar goed, ik spreek het uit, dus ik hoef niet te weten hoe ik het schrijf hequote:
Naapersquote:Op woensdag 28 september 2011 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
https://market.android.co(...)eature=search_result
Zelfde bedrijf dat het heeft omgebouwd van C# naar Java. Tsja...quote:Op woensdag 28 september 2011 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Naapers
Doe ik niet aan mee. En heb er al voor betaald op de iPhone dat ga ik niet weg gooien.
Ik heb alles ook op 3 sterren.
Ja java dus traag.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zelfde bedrijf dat het heeft omgebouwd van C# naar Java. Tsja...
En processor vretend, batterij vretend etc. Als er 1 ding is waarom ik een iPhone boven de android zou verkiezen is het de accu duur. Damn wat gaan al die androids snel leeg met normaal gebruik.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja java dus traag.
En dat weet ik ook wel lampekap maar ik ga toch niet alles weer op 3 sterren halen.
Dat is me wel 700 euro waard
Duidelijk geen ontwikkelaarquote:Op woensdag 28 september 2011 10:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja java dus traag.
En dat weet ik ook wel lampekap maar ik ga toch niet alles weer op 3 sterren halen.
Dat is me wel 700 euro waard
Een designfout die ze er hopelijk snel uithalen. Android kan multitasken en houdt de laatste apps in het geheugen. Echter, het geheugen is sinds versie 1.0 zoveel groter geworden, dat hij heel veel laat draaien. Een task killer met timer is geen overbodige luxe.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En processor vretend, batterij vretend etc. Als er 1 ding is waarom ik een iPhone boven de android zou verkiezen is het de accu duur. Damn wat gaan al die androids snel leeg met normaal gebruik.
Niet sneller dan een iPhone, als je 2.3.4 gebruikt. (en wel meer performance)quote:Op woensdag 28 september 2011 10:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En processor vretend, batterij vretend etc. Als er 1 ding is waarom ik een iPhone boven de android zou verkiezen is het de accu duur. Damn wat gaan al die androids snel leeg met normaal gebruik.
Ik heb een taskmanager die met 1 druk alle apps killt. Easypeasy.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een designfout die ze er hopelijk snel uithalen. Android kan multitasken en houdt de laatste apps in het geheugen. Echter, het geheugen is sinds versie 1.0 zoveel groter geworden, dat hij heel veel laat draaien. Een task killer met timer is geen overbodige luxe.
Geen idee hoe of wat. Gebruik een 3Gs naast een Desire en die Desire is toch minimaal 2x zo snel leeg. iPhone red ik met gemak 2 dagen met regelmatig gebruik (regelmatiger dan de Desire).quote:Op woensdag 28 september 2011 10:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet sneller dan een iPhone, als je 2.3.4 gebruikt. (en wel meer performance)
Ik ook, dat heet iOS, gaat met 0 knoppenquote:Op woensdag 28 september 2011 10:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb een taskmanager die met 1 druk alle apps killt. Easypeasy.
Die sluit de andere app af zodra je een nieuwe opstart. Zo kan ik het ook.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, dat heet iOS, gaat met 0 knoppen.
Ja, dat is wel een verbeterpuntje. Tenminste, op de mijne (SE X10).quote:Op woensdag 28 september 2011 10:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
Damn wat gaan al die androids snel leeg met normaal gebruik.
quote:Op woensdag 28 september 2011 10:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik ook, dat heet iOS, gaat met 0 knoppen.
Mja. Mijn S2 staat nu 1 dag, 20 uur aan. Nog 63% over. Normaal gebruik.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Geen idee hoe of wat. Gebruik een 3Gs naast een Desire en die Desire is toch minimaal 2x zo snel leeg. iPhone red ik met gemak 2 dagen met regelmatig gebruik (regelmatiger dan de Desire).
Dan ben ik geloof ik echt een luie donder dat ik dat te veel werk vind. Kan toch maar 1 app tegelijk draaien, dus waarom zou ik zelf dan de rest af moeten sluiten?quote:Op woensdag 28 september 2011 10:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb een taskmanager die met 1 druk alle apps killt. Easypeasy.
Dan moet je ook niet klagen dat de batterij te snel leegloopt. Koop dan een Nokia 3210 ofzo.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dan ben ik geloof ik echt een luie donder dat ik dat te veel werk vind. Kan toch maar 1 app tegelijk draaien, dus waarom zou ik zelf dan de rest af moeten sluiten?
Ik vind het wel makkelijk om muziek te luisteren, beetje te internetten, af en toe gtalk gebruiken, zonder dat ik daarna weer al mijn internetvensters opnieuw moet opstarten, of een spel spelen, dat gewoon verder gaat waar ik was gebleven voor ik gebeld werd.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan ben ik geloof ik echt een luie donder dat ik dat te veel werk vind. Kan toch maar 1 app tegelijk draaien, dus waarom zou ik zelf dan de rest af moeten sluiten?
Dat doet de iPhone ook door gewoon 2x op de home knop te drukken, maar toch gaat die veel en veel langer met de accu mee.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het wel makkelijk om muziek te luisteren, beetje te internetten, af en toe gtalk gebruiken, zonder dat ik daarna weer al mijn internetvensters opnieuw moet opstarten, of een spel spelen, dat gewoon verder gaat waar ik was gebleven voor ik gebeld werd.
iPhone heeft multitasking? Oh.. nieuw voor mij.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat doet de iPhone ook door gewoon 2x op de home knop te drukken, maar toch gaat die veel en veel langer met de accu mee.
Ik vind de batt van iPhone ook niet bestquote:Op woensdag 28 september 2011 10:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je hebt het hockeymeisjesmodel?quote:
Het probleem van een zo'n klein mogelijke telefoon, met zoveel mogelijk mogelijkheden, en een lange accuduur. Ergens moet op worden beknibbelt, want alle drie samen kan niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind de batt van iPhone ook niet best
Universeel probleem en dus een non discussie wat mij betreft.
Tenminste ik hoor android mensen er ook over klagen en ik klaag er over bij de iphone.
Ik drink geen rosé. Ik ben geen mietjequote:Op woensdag 28 september 2011 10:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt het hockeymeisjesmodel?
Handig voor de picknick.
Ik heb anders Angry Birds, Angry Birds Rio en Seasons samen draaien en dat gaat prima!quote:Op woensdag 28 september 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het probleem van een zo'n klein mogelijke telefoon, met zoveel mogelijk mogelijkheden, en een lange accuduur. Ergens moet op worden beknibbelt, want alle drie samen kan niet.
Die zwarte zijn kewl jaquote:Op woensdag 28 september 2011 10:43 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
De zwarte zijn mijn favoriet samen met geel.
Normaal heb ik niks met zwarte uiteraard. Al loopt er hier eentje op de afdeling![]()
En Giovanca
• Batterij vervangen.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nuttig een plaatje uit 2002
Je kan bij de iphone alle vinkjes op groen zetten al een tijdje
Ferocious piranhas zijn meer jouw dingquote:Op woensdag 28 september 2011 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik drink geen rosé. Ik ben geen mietje
Maak een nieuw plaatje anders!quote:Op woensdag 28 september 2011 10:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
• Batterij vervangen.
• Bluetoothen met je Android/Win/BB matties
• Flash.
Kan je niks mee. Kom je nog geen plank mee door.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die zwarte zijn kewl ja![]()
die blauwe vind ik vooral schattig
Oja. Sd kaartjes. Die was ik nog vergeten.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maak een nieuw plaatje anders!
En mij hoef je niet te overtuigen hoor. Ik ben voldoende kritisch.
Alleen iTunes al
quote:Op woensdag 28 september 2011 10:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oja. Sd kaartjes. Die was ik nog vergeten.
Ik zei schattig.. niet nuttigquote:Op woensdag 28 september 2011 10:48 schreef Godtje het volgende:
Kan je niks mee. Kom je nog geen plank mee door.
Grote wollige.. die weet ik zo nietquote:Op woensdag 28 september 2011 10:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die rooie zijn ook kut.
Die grote wollige zijn wel leuk
Oh die witte zijn soms frustrerend. Als je goed weet te timen kan je ze geweldig gebruiken door de dubbele kracht. Dan kan het ei als ontploffing gebruiken en de vogel ook weer als impacht. In somme velden erg belangrijk,quote:Op woensdag 28 september 2011 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Grote wollige.. die weet ik zo niet![]()
Die witte zijn soms wel handig, maar eig stellen die ook maar weinig voor.
die een ei droppen?quote:Op woensdag 28 september 2011 10:53 schreef Cue_ het volgende:
Die witte zijn soms wel handig, maar eig stellen die ook maar weinig voor.
quote:Op woensdag 28 september 2011 10:56 schreef Godtje het volgende:
Dan kan het ei als ontploffing gebruiken en de vogel ook weer als impacht.
Ja die zijn ook lekker logquote:Op woensdag 28 september 2011 10:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh die witte zijn soms frustrerend. Als je goed weet te timen kan je ze geweldig gebruiken door de dubbele kracht. Dan kan het ei als ontploffing gebruiken en de vogel ook weer als impacht. In somme velden erg belangrijk,
Als je net te laat bent of te vroeg dan sterven ze inderdaad een zachte dood.
En deze grote rooie
[ afbeelding ]
Wat een briljant spel he!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja die zijn ook lekker log
Die ei-luitjes kunnen handig zijn. En in sommige lvls cruciaal om ze goed te gebruiken (dubbele impact). maar soms zijn ze ook overbodigZeker in combinatie met die zwarte/rode
Ik ken alleen de 'originele' die andere moet ik ooit nog eens downloaden. Maar heb alle tijdquote:Op woensdag 28 september 2011 11:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een briljant spel he!![]()
Gisteren nog Rio gespeeld op zoek naar de laatste appels en meloenen. Nu bijna alles compleet. Alleen de papaya's nog.
vond je het niet leuk?quote:Op woensdag 28 september 2011 11:07 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb Angry Birds wel 3 dagen op mijn telefoon gehad.
Denk je?quote:
Oppassen met meloenen he!!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een briljant spel he!![]()
Gisteren nog Rio gespeeld op zoek naar de laatste appels en meloenen. Nu bijna alles compleet. Alleen de papaya's nog.
Ook niet zo gek, dit zijn spellen voor beginnende gamers, mensen die nog nooit een spelletje gespeeld hebben voor hun smartphone. Niets mis mee hoor, maar mij kan dit soort kleutergeneuzel echt niet boeien.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Denk je?
Ik heb 10+ jaar geleden al teveel van dit soort spellen gespeeld. En ken het concept nou wel. Tower Defence games, dat blijft leuk
True. Ik heb ook maar een paar games op mijn telefoon/tablet die ik echt als GAME-game wil bestempelen. Zo heb ik een Wing Commander achtige game op de tablet. Waar je stuurt door de tablet te bewegen. Prachtige graphics. En een lange verhaallijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook niet zo gek, dit zijn spellen voor beginnende gamers, mensen die nog nooit een spelletje gespeeld hebben voor hun smartphone. Niets mis mee hoor, maar mij kan dit soort kleutergeneuzel echt niet boeien.
Wat een volslagen onzin ende crap.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:56 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik vermoei me er niet meer mee, op vakantie heb ik Android/iOS in de praktijk meegemaakt qua gebruiksgemak, laat ik maar zeggen dat de Androiduser volledig overtuigd is en zelf een iPhone gaat halen.
Ik was al lang aan het surfen en de Android had nog niet eens verbinding, om over satnav etc maar te zwijgen....
Koop lekker een Android, ik heb liever iets dat het gewoon altijd doet.
Je lult maar een eind in de ruimte, ik heb het een week lang met mijn eigen ogen gezien, jouw rants zonder argumenten zullen me echt niet overtuigenquote:Op woensdag 28 september 2011 11:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat een volslagen onzin ende crap.
Ik zeg: leef je uit met whatever floats your boat. Maar dit soort poep is echt te kansloos....
Das niet heel veel beter, tenminste ik heb de laatste modellen niet getest, maar dat OS loopt ook echt om de haverklap vast. Denk wel dat het nu beter is met de nieuwere modellen.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:02 schreef Godtje het volgende:
Ik neem gewoon een blackberry! Lekker dushi's hosselen
Het was een grapje he.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das niet heel veel beter, tenminste ik heb de laatste modellen niet getest, maar dat OS loopt ook echt om de haverklap vast. Denk wel dat het nu beter is met de nieuwere modellen.
Zelfs de dushi's stappen over op iPhone.quote:
Ik betaal niets extra, maar ja, dat zou ik wel doen. Ik ben al jaren klaar met kutten om dingen voor elkaar te krijgen, het moet het gewoon doen. En dan betaal ik graag iets meer voor de luxequote:Op woensdag 28 september 2011 12:05 schreef stbabylon het volgende:
Maakt me eigenlijk niet uit of iPhone soepeler loopt dan Android. Ook al loopt het zo soepel als de kut van een opgewonden pornoster, ik ga niet extra betalen voor een logo.
...nee maar jij had steekhoudende argumenten. "ik heb bij iemand gezien dat het soms niet goed werkt." Dat had net zo goed aan de provider kunnen liggen.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je lult maar een eind in de ruimte, ik heb het een week lang met mijn eigen ogen gezien, jouw rants zonder argumenten zullen me echt niet overtuigen.
Kansloos of niet, het is de waarheid, het werkt vergeleken met iOS gewoon veel minder soepel.
Provider? het ging om wifi-verbindingen in een kroeg.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
...nee maar jij had steekhoudende argumenten. "ik heb bij iemand gezien dat het soms niet goed werkt." Dat had net zo goed aan de provider kunnen liggen.
Het is niet de waarheid. Het is jouw perceptie. Volgens mij heb ik wat dat betreft nog altijd de meeste ervaring van ons 2. Ik heb de iPhone 4 een half jaar gehad en nu een Android toestel 2 maanden.
Ze hebben allebei voors en tegens. Mijn argumenten staan op de 1e 2 pagina's hier. De jouwe heb ik niet gezien, of weerlegd.
Overigens over kutten om dingen voor elkaar te krijgen: Mijn S2 deed het binnen 5 minuten na het uitpakken. De iPhone na een uur (software instaleren, accounts aanmaken, updates)
ja, eens hoor, maar ook dat hoeft vanaf iOS 5 niet meer als het goed is. Maar ik heb mijn iPhone echt al maanden niet meer aan iTunes gehangen, apps doe ik via wifi en muziek via Spotify, dingen als ebooks gewoon via Dropbox.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:18 schreef Godtje het volgende:
Godverdomme een iPhone voor de eerste keer aansluiten is echt een halve dagtaak.
Heeft fucking alles met dat klote itnues te maken.
Het nadeel van de iPhone.
Mijn Android toestel werkt ook feilloos. Nog nooit vastgelopen (mijn iPhone wel).quote:Op woensdag 28 september 2011 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik heb zelf een jaar een HTC met Android gehad, collega heeft er 1 ter test (Galaxy), en ik heb een Android-tablet, ervaring genoeg lijkt me zo.
En mbt het feit dat je bij een iPhone meer moet kutten in het begin ga ik me je mee, maar dat weegt niet op tegen het feit dat het daarna gewoon feilloos werkt.
Geniet ervanquote:Op woensdag 28 september 2011 12:23 schreef Kreator het volgende:
Zo, ik ga even naar het toilet, aftrekken op mijn Android telefoon.
Omdat het zo lang duurt elke keer werkt het averechts en sluit ik hem minder vaak aan.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, eens hoor, maar ook dat hoeft vanaf iOS 5 niet meer als het goed is. Maar ik heb mijn iPhone echt al maanden niet meer aan iTunes gehangen, apps doe ik via wifi en muziek via Spotify, dingen als ebooks gewoon via Dropbox.
En dan elke 20 minuten een update van je iTunes+Quicktime viewer van 600mb. En dan wil je een mp3 kopieren en dan lukt dat niet, want dan moet het geconverteerd worden. Dat is idd een draak.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat het zo lang duurt elke keer werkt het averechts en sluit ik hem minder vaak aan.
Het valt me gewoon erg tegen want het gebruiksgemak van iOs is vrij hoog en goed en dan laat je het besturen door zo een draak.
En ik hoop dat ze een keer ringtones makkelijk laten instellen.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dan elke 20 minuten een update van je iTunes+Quicktime viewer van 600mb. En dan wil je een mp3 kopieren en dan lukt dat niet, want dan moet het geconverteerd worden. Dat is idd een draak.
Maar goed, Samsung Kies (managesoftware van Samsung) is nog veel kutter.
Nou mooi, iedereen blij hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 12:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn Android toestel werkt ook feilloos. Nog nooit vastgelopen (mijn iPhone wel).
Je moet trouwens geen apples en peren vergelijken. Een S2 met 2.3.4 is vergelijkbaar met een iPhone 4. Eenhtc
uit 1912 is net zo kut als een iPhone uit dat jaar.
Ach, bij gebrek aan reltopicsquote:Op woensdag 28 september 2011 12:51 schreef missbehavin het volgende:
Zo, jullie houden de discussie lang vol
Jawohl! Sieg iPhonequote:Op woensdag 28 september 2011 12:51 schreef missbehavin het volgende:
Zo, jullie houden de discussie lang vol
Krea heeft gisteren Flash weg gepest uit KSCquote:Op woensdag 28 september 2011 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, bij gebrek aan reltopics.
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jawohl! Sieg iPhone
[ afbeelding ]
Ja, dat is geen sport hoor..quote:Op woensdag 28 september 2011 12:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Krea heeft gisteren Flash weg gepest uit KSC
Maar dat ging ook veel te makkelijk.
nee dat is het nietquote:Op woensdag 28 september 2011 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das niet heel veel beter, tenminste ik heb de laatste modellen niet getest, maar dat OS loopt ook echt om de haverklap vast. Denk wel dat het nu beter is met de nieuwere modellen.
Dat bleek. Hij ging heel volwassen iets anders doen tot het weer gezellig zou worden.quote:
Ik heb mijn 'zeur-hier-over-OUD' topic gelinked in OUD, en ook daar werd totaal niet gehapt. Saaiquote:Op woensdag 28 september 2011 12:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat bleek. Hij ging heel volwassen iets anders doen tot het weer gezellig zou worden.![]()
Wat een saai stront forum is het toch geworden.
Ze kennen jou daar alquote:Op woensdag 28 september 2011 12:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb mijn 'zeur-hier-over-OUD' topic gelinked in OUD, en ook daar werd totaal niet gehapt. Saai
Waarom?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:00 schreef stbabylon het volgende:
Overigens heb ik de afgelopen dagen wel veel aanvaringen met Catbert
Die kerel vertelde me ooit uit het niets dat hij een hekel aan me had, en sindsdien is het feest.
Catbert is net als die nieuwe mod ook een waardeloze kneus.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:00 schreef stbabylon het volgende:
Die kerel vertelde me ooit uit het niets dat hij een hekel aan me had, en sindsdien is het feest.
Ehr.. daar hoef je toch maar 1x in de 2 jaar te zijn..quote:Op woensdag 28 september 2011 13:06 schreef Cue_ het volgende:
Ow en nadeel van Vodafone is dat die site er geregeld uit ligt of je niet kan inloggen
Hij is vast jaloers op jouw sprankelende persoonlijkheidquote:
Ik kijk zo af en toe even naar mijn verbruik, gewoon voor de zekerheidquote:Op woensdag 28 september 2011 13:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehr.. daar hoef je toch maar 1x in de 2 jaar te zijn..
Oh.. ik dacht eigenlijk dat hij zelf asperger heeft..quote:Op woensdag 28 september 2011 13:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Catbert is net als die nieuwe mod ook een waardeloze kneus.
Die twee teren er op als een soort Alpha mannetjes de dating en versier topics te bestieren.
Ze hebben tussen al die autisten een soort complet misplaatst meerderwaardigheidsgevoel gevoel gekregen. Dat werkt tussen die asperger klantjes maar ze vergeten de knop even om te zetten als ze weer tussen echte mensen zijn. Als ze die knop al hebben.
Zou me niks verbazen.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh.. ik dacht eigenlijk dat hij zelf asperger heeft..
Elke maand.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehr.. daar hoef je toch maar 1x in de 2 jaar te zijn..
Ah right.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kijk zo af en toe even naar mijn verbruik, gewoon voor de zekerheid
Mijn rekening is wat hoog door de vakantie en ik probeer even te achterhalen tot wanneer de periode geldt.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:09 schreef stbabylon het volgende:
Ah right.
Ik probeer er nu op te komen en hij doet het idd niet. Ik kijk af en toe (tegen beter weten in) of ik mijn abo al mag verlengen.
Moet er perse geslachtsgemeenschap plaatsvinden om chlamydia op te lopen?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:15 schreef Godtje het volgende:
Waarom kan die man niet gedwongen worden? 1+1= toch nog steeds 2?
In elk geval gerede twijfel.
Bredaas meisje (5) loopt soa op
Nou idd, echt om de haverklap.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:06 schreef Cue_ het volgende:
Ow en nadeel van Vodafone is dat die site er geregeld uit ligt of je niet kan inloggen
Nou het is een Seksueel overdraagbare aandoening. Dus er zal iets moeten zijn van geslachtsgemeenschap, orale seks of anale seks.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet er perse geslachtsgemeenschap plaatsvinden om chlamydia op te lopen?
Kan je weer lekker peuken van kopenquote:Op woensdag 28 september 2011 13:19 schreef missbehavin het volgende:
Wat geld losgepeuterd bij Ziggo! Niet veel, maar alles is meegenomen
Daarom.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je weer lekker peuken van kopen
Sommige kan je ook via bloed of andere wegen verkrijgen. Maar weet niet precies hoe het zit bij chlamydia.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:18 schreef Godtje het volgende:
Nou het is een Seksueel overdraagbare aandoening. Dus er zal iets moeten zijn van geslachtsgemeenschap, orale seks of anale seks.
Allen niet echt toegestaan met een 5 jarige.
Wat mij betreft geen eens een discussie.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sommige kan je ook via bloed of andere wegen verkrijgen. Maar weet niet precies hoe het zit bij chlamydia.
Ik zou als moeder al genoeg weten als hij zich niet wil laten testen, bahquote:Op woensdag 28 september 2011 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat mij betreft geen eens een discussie.
Dit lijkt me gerede twijfel dus hup testen.
Geen idee.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:54 schreef Godtje het volgende:
Sinds wanneer ben je mod krea?![]()
Topic dicht zonder melding.![]()
Werd Theo Janssen slechts gekocht om Twente dwars te zitten?
In dit geval moet ie zich idd gewoon laten testen.. gedwongen. Dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 28 september 2011 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat mij betreft geen eens een discussie.
Dit lijkt me gerede twijfel dus hup testen.
Hoi Samssquote:Op woensdag 28 september 2011 13:49 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben morgen vrij![]()
Dat betekent dat ik nog ongeveer 1,5 uur moet tot ik vakantie heb
Ja die is lekker!quote:
Hier is het gewoon in de 20 graden. Zonder wolken.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:56 schreef Barbusse het volgende:
WolkenMorgen moet de zon weer schijnen!
Dat mag ook wel een keer, na de natste zomer sinds 1909quote:Op woensdag 28 september 2011 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hier is het gewoon in de 20 graden. Zonder wolken.
Wat een lieve blonde haartjes!quote:
Vind je?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat mag ook wel een keer, na de natste zomer sinds 1909
Geen vallende blaadjes?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind het een KUTherfst. Niks geen kou, geen regen, geen wind. Slaat nergens op! Ronduit kut deze herfst.
ideaal dusquote:Op woensdag 28 september 2011 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind het een KUTherfst. Niks geen kou, geen regen, geen wind. Slaat nergens op! Ronduit kut deze herfst.
En iedereen heeft een hekel aan Catbert.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:00 schreef stbabylon het volgende:
Nu ben je ook vaak wel een ongelooflijke klootzakquote:Op woensdag 28 september 2011 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En iedereen heeft een hekel aan Catbert.
Volgens mij is ie weleens gebanned omdat ie mij had uitgescholden.
Blijkbaar.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:03 schreef missbehavin het volgende:
Babs, ziet iemand jou nou aan voor pubertje in dat 'hoe vinden je ouders je vriend' topic?
Ik ben hartstikke aardig!quote:Op woensdag 28 september 2011 14:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu ben je ook vaak wel een ongelooflijke klootzak
Oh really?quote:
Terug puberen!quote:
Of na een glaasje multivitamine-sap.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bateman is best leuk na 5 biertjes...
quote:Op woensdag 28 september 2011 14:13 schreef Kreupel het volgende:
[..]
Oh ja, hier nog één: je bent ook nog een stakker!
Maar...maar.....persoonlijke aanvallen op the interwebz is toch de doodssteek voor je ego?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Don't worry dude
Ik kan het prima hebben.
Ach, schatje toch, komt allemaal wel goed.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar...maar.....persoonlijke aanvallen op the interwebz is toch de doodssteek voor je ego?Ik zou me nachtenlang in slaap huilen als ze dat over mij zouden zeggen
HÚÚÚÚÚÚÚquote:Op woensdag 28 september 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, schatje toch, komt allemaal wel goed.
Als je gaat janken, ga je maar naar iemand anders toe.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HÚÚÚÚÚÚÚHÚÚÚÚÚÚÚ
HÚÚÚÚÚÚÚ
HÚÚÚÚÚÚÚ
HÚÚÚÚÚÚÚ
HÚÚÚÚÚÚÚ
![]()
Babs jankt toch niet?quote:
Ongetwijfeld, maar ik kom eraan hoor!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Barb bedoelde ik natuurlijk
Maar ach.. ik zal wel aan het mierenneuken zijn
barbneuken vooruit.. babsneuken.. moaghquote:Op woensdag 28 september 2011 15:13 schreef stbabylon het volgende:
Als je daar nou eens mee stopt, en begint met babsneuken
Hoe laat land je?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:14 schreef Barbusse het volgende:
Ongetwijfeld, maar ik kom eraan hoor!
Tsssk.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
barbneuken vooruit.. babsneuken.. moagh
Of barbsneukenquote:Op woensdag 28 september 2011 15:13 schreef stbabylon het volgende:
Als je daar nou eens mee stopt, en begint met babsneuken
quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 15:14 schreef Cue_ het volgende:
barbneuken vooruit.. babsneuken.. moagh
quote:Op woensdag 28 september 2011 14:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Of na een glaasje multivitamine-sap.
Sinds 1-9-2008 reedsquote:Op woensdag 28 september 2011 15:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol voor het eerst dat ik die sterretjes bij je naam zie staan ivm je abo
Ik las stalker, ik begon de bosjes al weer uit te kammen hier.quote:
Jij neukt toch al meer dan voldoende?quote:
Alweer?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik las stalker, ik begon de bosjes al weer uit te kammen hier.
quote:
Bestaat dat?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij neukt toch al meer dan voldoende?
Lijkt me sterk, maar om enige twijfel en reden tot bezorgdheid weg te nemen vraag ik het toch maar.quote:
Mja vragen staat vrij hequote:Op woensdag 28 september 2011 15:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, maar om enige twijfel en reden tot bezorgdheid weg te nemen vraag ik het toch maar.
Is gezondquote:Op woensdag 28 september 2011 15:31 schreef Cue_ het volgende:
Over een half uurtje alweer naar huisfietsen
Met vrijwel ieder weerquote:
Dan waai ik wegquote:Op woensdag 28 september 2011 15:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Met windkracht 9 kom ik zo moeilijk vooruit.
Tijn, als je hier ooit nog chicks wil scoren, dan moet je niet altijd je negatieve kanten benadrukken...quote:
Wat is voldoende?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij neukt toch al meer dan voldoende?
Ik zit liever in de tuin met een koud biertje op het tafeltje naast me terwijl ik boven op een piemel zitquote:Op woensdag 28 september 2011 15:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zit liever in een nieuwe 7-serie met sitzheizung...
Ik heb al meer dan een jaar sterretjes tbh. Sinds de nieuwe layout.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toen stonden die sterretjes er nog niet
Nee man, irritant zo'n warme stoel.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 september 2011 15:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zit liever in de tuin met een koud biertje op het tafeltje naast me terwijl ik boven op een piemel zit
Zoiets dan
Dat komt op een goede tweede plaats.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zit liever in de tuin met een koud biertje op het tafeltje naast me terwijl ik boven op een piemel zit
Zoiets dan
EN DAN EEN KUT OP ME HÈ, GEEN PIEMEL!!!!!!1111!!!!EINZ!!11 :Rquote:Op woensdag 28 september 2011 15:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat komt op een goede tweede plaats.
Jij vindt op een piemel zitten ook wel lekker?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heeft Tally toevallig nog een jong zusje die vrijgezel is?
Mijn jongere zusje gaat volgend jaar op 14 september trouwen. Dus als je snel bent.......quote:Op woensdag 28 september 2011 15:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heeft Tally toevallig nog een jong zusje die vrijgezel is?
Het is dat je het er even bij zegt...quote:Op woensdag 28 september 2011 15:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
EN DAN EEN KUT OP ME HÈ, GEEN PIEMEL!!!!!!1111!!!!EINZ!!11 :R
Plebejerbakquote:Op woensdag 28 september 2011 15:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, Baby...quote:Op woensdag 28 september 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij vindt op een piemel zitten ook wel lekker?
Ik zit liever in de tuin met een koud biertje op het tafeltje naast me terwijl een lekkere meid boven op mijn piemel zitquote:Op woensdag 28 september 2011 15:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoiets dan
We kunnen het wel ff uitproberenquote:Op woensdag 28 september 2011 15:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, Baby...
Ik heb meteen 25 PM's van Baby in de inbox...quote:Op woensdag 28 september 2011 15:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is dat je het er even bij zegt...
proberen?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, Baby...
Jij bofkont!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb meteen 25 PM's van Baby in de inbox...
Iedereen weet dat dat een vuige leugen is. Ik kan dat soort voorstellen prima in het openbaar doenquote:Op woensdag 28 september 2011 15:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb meteen 25 PM's van Baby in de inbox...
In de tuin wil ik hem er graag bij hebben!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:54 schreef missbehavin het volgende:
Laat dat koude biertje maar gewoon zitten...
Ik lust geen bier, dus neem jij mijn biertje dan.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:56 schreef Tally het volgende:
[..]
In de tuin wil ik hem er graag bij hebben!
Jeuk tussen je 2 grote tenen?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:54 schreef missbehavin het volgende:
Laat dat koude biertje maar gewoon zitten...
Dat verschilt per persoon lijkt me, dus dat weet jij beter dan ik.quote:
Zoquote:Op woensdag 28 september 2011 15:57 schreef missbehavin het volgende:
Er worden net home made cookies bezorgd, verpakt in knalroze pakpapier beplakt met hartjes!
Jij kunt natuurlijk een fles vodka krijgen als je op mijn piemel zit in de tuinquote:Op woensdag 28 september 2011 15:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik lust geen bier, dus neem jij mijn biertje dan.
Oh ja.quote:
Niet alleen per persoon, ook nog eens per dagquote:Op woensdag 28 september 2011 15:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon lijkt me, dus dat weet jij beter dan ik.
Een vriendinquote:
quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 16:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nu nog iets van jou. Ik maar F5'en hier... he-le-maal... NIKS...
Spatie in m'n naam.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]En je fobo is ook al onvindbaar.
Nee ik drink geen bier.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jeuk tussen je 2 grote tenen?.
Alsof daar veel in staatquote:
Zulks een deceptiequote:
True natuurlijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet alleen per persoon, ook nog eens per dag
Alweer gelijk, wat een wijsheidquote:En van afwisseling krijg je honger
plaatje ter illustratie?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:02 schreef stbabylon het volgende:
Wisten jullie trouwens dat ik van tetten hou?
diezelfde tieten die je al maanden ziet?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig. Thuis heb ik the real thing!
Waarom zie ik dit voor me.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoiets dan
Omdat je me een klein beetje "kent"?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom zie ik dit voor me.
Afgelopen vrijdag nog veel meer tetten gezienquote:Op woensdag 28 september 2011 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
diezelfde tieten die je al maanden ziet?
Hebben jullie het gedaan ja?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat je me een klein beetje "kent"?
Van binnen en van buiten toch ?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat je me een klein beetje "kent"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |