Dat wordt al sinds wedstrijd 1 gezegd, maar ik zie het hem nog niet doen. Zet hem 30 meter naar voren en je hebt een wereldspeler. Dit Ajax zou zo goed gebruik kunnen maken van zo'n speler...quote:Op woensdag 28 september 2011 10:12 schreef Catch22- het volgende:
ik denk dat het wel goed komt. Hij moet even zijn draai vinden, FdB moet even doorhebben dat de Jong weg moet en er een goede controleur moet komen.
Het is een complot.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:17 schreef Martijn85 het volgende:
Ik denk dat hij werd verkocht om Ajax dwars te zitten
3 Theo-passes gezien, waarvan er 1 veel te hard was en 1 uit ging. Dat is niet des Theo's.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:36 schreef blup het volgende:
Ik zat gister Real - Ajax te kijken werd plots Theo gewisseld. Ik had niet eens door dattie al 45 minuten in het veld stond. Hij was zelf duidelijk not amused met zijn wissel.
Hij is inderdaad niet aangekocht door Frank de Boer, eigenlijk was het een laatste dolksteek van van den Boog!!!!quote:Op woensdag 28 september 2011 17:43 schreef Janneke141 het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Frank de Boer helemaal niet op Janssen zat te wachten. Hij laat hem aankloten op een positie die hem niet ligt en waar hij ook helemaal geen zin in heeft, na 10 wedstrijden kan hij zeggen 'zie je wel, hij past gewoon niet bij Ajax en hij wil er niet voor werken en hij gaat weer in de friettent zitten' en dan kan hij linea recta El Ham achterna richting Ajax 2.
Zie je wel!quote:Op woensdag 28 september 2011 17:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja, dit gerucht gaat al heel lang door de rondte in Amsterdam. We hebben een potje met 'concurrentie gelden' hierin schaffen wij alle sterkhouders van concurrenten of mogelijke concurrenten aan om ervoor te zorgen dat ze in een gat vallen. Dat de desbetreffende speler dan niet functioneert is ingecalculeerd en daarom staat hij dikwijls in de basis.
klopt, die 2 ton die hij extra verdient gedurende 2 jaar gaat hem echt miljonair maken!!!quote:Op woensdag 28 september 2011 17:46 schreef epicbeardman het volgende:
Theo wil gewoon lekker cashen, en dat kan bij ajax!
Theo verdient meer dan het dubbele van wat hij bij Twente opstreek. 6 ton -> 1.3 miljoen.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
klopt, die 2 ton die hij extra verdient gedurende 2 jaar gaat hem echt miljonair maken!!!
Bron.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:51 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Theo verdient meer dan het dubbele van wat hij bij Twente opstreek. 6 ton -> 1.3 miljoen.
FdB had het wel eerder kunnen zien maar nee, Wss gaat hij vrolijk verder met Janssen te vernietigenquote:Op woensdag 28 september 2011 10:12 schreef Catch22- het volgende:
ik denk dat het wel goed komt. Hij moet even zijn draai vinden, FdB moet even doorhebben dat de Jong weg moet en er een goede controleur moet komen.
Door Janssen te kopen hebben ze een extra middenvelder en 4,5mln extra doordat Twente niet aan de CL meedoet. Dusja, het kan wel uit.
Prestigeproject van FdB, alsof Theo op wonderbaarlijke wijze ineens een wedstrijd lang geconcentreerd kan verdedigen, opbouwen en meevoetballen op de CDM.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:54 schreef vincerusso het volgende:
[..]
FdB had het wel eerder kunnen zien maar nee, Wss gaat hij vrolijk verder met Janssen te vernietigen
allemaal kenmerken van een beginnende trainer die denkt dat ie het heeft uitgevondenquote:Op woensdag 28 september 2011 17:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Prestigeproject van FdB, alsof Theo op wonderbaarlijke wijze ineens een wedstrijd lang geconcentreerd kan verdedigen, opbouwen en meevoetballen op de CDM.
klopt, spijtig maar waarquote:Op woensdag 28 september 2011 17:58 schreef vincerusso het volgende:
[..]
allemaal kenmerken van een beginnende trainer die denkt dat ie het heeft uitgevonden
Ja, ik was al aan het zoeken. Die salarissen van spelers van Ajax zijn toch openbaar i.v.m. beursgenoteerd?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |